מתי התחלתם לצפות בתוכנית? למה אתם עדיין עוקבים?

sapir aloud555

New member
מתי התחלתם לצפות בתוכנית? למה אתם עדיין עוקבים?

ניסיון לדיון קצת יותר חיובי
הפרק הראשון שראיתי היה מעונה 16, הפרק בו ברית הבנות שכנעה את אריק לוותר על שרשרת החסינות שלו. נתקלתי בפרק בזפזופ בין הערוצים ב-Yes, באותו זמן היה להם ערוץ ששידר תוכניות ריאליטי. לא ידעתי הרבה על הפורמט, רק שזה ריאליטי, ודיי סלדתי מזה בכללי. אבל הפרק הזה שינה את דעתי.
לראות את הדינאמיקה בין השחקנים ואז את קטע ההצבעה (שבו כל אחת מהבנות אמרה משפט מחץ על תמימותו של אריק) קרע אותי מצחוק והחלטתי להמשיך לצפות. ראיתי את העונה עד הסוף (באותו זמן לא הבנתי למה אמנדה לא ניצחה כי היא נראתה לי יותר likeable). את עונה 17 ראיתי גם ב--יס, השלמתי עונות קודמות (ואת 16 מההתחלה), ומעונה 18 התחלתי לצפות בתוכנית בקצב השידור שלה בארה"ב.

יש עונות טובות ויש כאלו שפחות (את 22 הפסקתי באמצע) והרבה פעמים במהלך השנים חשבתי שאולי כבר אין לסדרה הזו מה לחדש כי כבר ראינו את כל ה"דמויות" עושות את אותן המהלכים והטעויות שוב ושוב, עם אותם קווי "עלילה" ואותם וידויים, אבל מידי פעם יש רגעים מעניינים שמזכירים לי למה זו סדרת הריאליטי היחידה שנהניתי ממנה.

גם אם התוכנית הולכת לכיוון שפחות מעניין אותי כרגע, נראה שלCBS עדיין יש מה לסחוט מהפורמט הזה.

*(בגרסא הישראלית אגב לא טרחתי לצפות. ראיתי כמה קטעים קצרים וויתרתי - ארוך, מתיש, מלא בוידויים סתמים והתערבויות הפקה. אם הגרסא האמריקאית הייתה ארוכה כמו הישראלית, וערוכה בצורה דומה - ספק והייתי שורדת עונה).
 

Confide In Omer

New member
התחלתי לצפות כבר כששודר הפרק הראשון בעונה הראשונה

בימי שבת בערוץ 2 אני חושב

התמכרתי מהר מאוד, אבל אחרי העונה הרביעית כשהתוכנית עברה ליס (ולי היה עדיין הוט בזמנו), לא המשכתי לראות. חזרתי אליה בפאלאו והשלמתי פערים כמובן.
אני עדיין מאוד מאוד נהנה לצפות בה, למרות שהעונות שבאמת מרגשות ומלהיבות אותי כבר מגיעות לעיתים יותר ויותר רחוקות.
 

noamlah

New member
גדלתי איתה

ראיתי בערך מהפרק ה-4 של העונה הראשונה בארץ, הייתי בן 13 וחצי
אבא שלי הציע לצפות, לא זוכר למה
זוכר את התמימות שלי כשחשבתי כמעט כל העונה שאלו אנשים שמיוזמתם החליטו להתמקם על אי ולהדיח אנשים ויש צוות תיעודי שהגיע לצלם אותם בפעולה

אהבתי את הקונספט של התכנית, נתן לי סוג של מענה חיובי לייצר המרדני שלי במוסרנות של החברה
חושב שבגלל זה גם נהגתי לראות ג'רי ספרינגר וריקי לייק בזמנו אבל הם עזבו אותי, הישרדות נשארה
ראיתי את שתי העונות ששודרו בערוץ 2, ואת 3 ו4 בAXN
לאחר מכן הייתה הפסקה ולא הייתה לי גישה אבל עדיין ידעתי מה קורה לפי הקצב של ארה"ב כי טרחתי להסתכל כל פעם באינטרנט מי מודח, לעתים ניסיתי להתאמץ עם האנגלית החלשה שלי כדי לקרוא גם למה ולראות את מהלך העניינים, רוב הפעמים המצאתי לעצמי עלילה בראש, למשל חושב שאיכשהוא לפי התסריט שלי ארין מעונה 5 הודחה בגלל שהייתה איום
בניתי מצגת POWERPOINT שאותה הייתי מקשט בתמונות של השורדים וסיפור קצר על הפרק, היו לה כמה גרסאות במהלך השנים שהגיעו למאות או אפילו אלפים של שקופיות
ב2004 התחלתי לכתוב בפורום וזכיתי להכיר חלקים מפה (היי אבי), זו הייתה עונת אולסטאר ושם כבר לא הסתפקתי במבט חטוף באתר CBS אלא ראיתי גם בקביעות את קטעיי האינסיידר שירכיבו לי את הפרק המדובר
הרגשתי כאילו אני חוזר לראות את התכנית בפעם הראשונה ולכן גם אני מאוד אוהב ומעריך את העונה הזאת

עונה 9 הייתה העונה הראשונה שראיתי בקצב של ארה"ב כשהורדתי מהאינטרנט, למעשה הדבר הראשון שהורדתי מהאינטרנט באופן מלא, פתאום גיליתי שאני יכול להבין אנגלית שוטפת, זה היה נחמד
כמובן שהשלמתי גם את העונות הקודמות שלא ראיתי באופן מלא ואימצתי עוד מספר של תכניות ריאליטי

ומאז אני פה באופן דיי קבוע
עונה 22 עם אי הגאולה והבגידה של ההפקה בפורמט גרמה לי להפסיק לצפות באמצע וחזרתי רק בעונה 24
כמובן שאני עם אופי כמו שלי הייתי צריך להשלים ולשתוק את כל מה שפספסתי מ22 ו23 בשביל לעשות זאת
אני חושב שאם אי הגאולה היה נשאר כטוויסט קבוע בכל העונות כנראה לא הייתי חוזר

עדיין מצליח להתרגש גם מעונות מתקדמות אם הם ערוכות טוב ומלוהקות טוב
עונות 25 ו29 הן הדוגמאות הכי טובות לכך, אולי גם 33 במידה מסויימת
 
התחלתי לראות בשידורים החוזרים של AXN


זה היה באמצע 2006, ואחריהם התחלתי לראות את עונה 13, בהפרש של כמה שבועות מאמריקה. את עונה 14 כבר ראיתי כשהיא התחילה, וכבר מהמעט עונות הישנות שראיתי (שכללו את 6 ו-7 הנהדרות) ידעתי שהעונות החדשות הן פח, והייתי בספק אם להמשיך לראות. מזל שסין הגיעה אחריהן והחזירה לי את ההתלהבות.
 

Double U

New member
התחלתי לצפות לפני בערך 10 שנים

בערך בתקופה שהתחילה להיות משודרת הישרדות ישראל. מאוד אהבתי את הפורמט אבל הקצב של הפרקים בארץ גרם לי לרצות לראות בתדירות יותר גבוהה.
אני חושב שראיתי בהתחלה פרקים מגוואטמלה (לכן יש לי פינה מיוחדת בלב לעונה הזאת).
ראיתי כמעט את כל העונות ואז בדיוק הדבקתי את קצב השידור של עונה 18 ואז את 19 ראיתי גם לגמרי בקצב השידור של ארה"ב. התגייסתי באמצע עונה 19 וסגרתי 21 בדיוק בשבוע של הגמר, מה שמאוד ביאס אותי. למזלי (או לצערי), קיבלתי גימל של יום אחד באמצע ולמרות שהייתי חולה, השלמתי את הגמר

גם במהלך עונה 20 כשכבר הייתי בסדיר, יצאתי לאבט"ש בדיוק אחרי פרק ההדחה הכפולה (ואז העונה התחילה להיות מעניינת) אז נאלצתי לחכות שבועיים עד שראיתי את פרק ההדחה של רוב.
מאז אני עוקב באדיקות אחרי התוכנית. התוכנית הזאת עברה המון עליות ומורדות אבל עדיין המשכתי לצפות (ובשביל העונות הטובות זה היה שווה את זה).
אני מודה ששתי העונות האחרונות הוציאו לי את החשק מהסדרה. מרגיש שההפקה מנסה לכפות רגעים טלוויזיוניים במקום לתת להם לקרות באופן ספונטני וריבוי הטוויסטים גם מאוד פוגם באיכות. אז לא יודע אם אני אמשיך לצפות באותה אדיקות.
 

AMEOBI

New member
התחלתי לפני שנתיים בערך

דווקא התחלתי מעונה 20 כי קראתי שהיא הכי טובה (חבל שלא ראיתי עונות קודמות לפני,כדי להכיר את המתמודדים). המשכתי לעונה 26 המעולה ומשם ראיתי כבר את כל העונות מ15 והלאה (חוץ מ21 שקראתי שהיא מזעזעת).
לא יכול לראות עכשיו עונות ישנות. לא מסתדר לי.

אני עדיין עוקב כי אני עדיין נהנה מהתוכנית הזאת.
עונה 34 הייתה לא משהו אבל די אהבתי את 35 בעיקר בגלל בן.
גם את הישרדות ישראל אני רואה למרות ששם הרמה הרבה יותר נמוכה, וזה פשוט נמרח ונמרח והעונה לא נגמרת.
העונה האחרונה הייתה הכי טובה שראיתי בישראל ביחד עם העונה השנייה שאריק ניצח.
 
התחלתי לצפות בתקופת ההישרדות הוירטואלית

אמנם התאהבתי בהישרדות עקב הגרסה הישראלית (נעמה ?) אבל הפוש לצפות בגרסה האמריקאית הגיע מאלו ששיחקתי איתם. העונה הראשונה שראיתי היא 12 וזכור לי ששנאתי אז את שיין וטרי שנאה יוקדת, וכמובן שסירי ודניאל היו הפייבוריטיות שלי. העונה הראשונה שצפיתי בה בקצב ארהב היא 21. הערצתי את הולי, אהבתי מאוד את נאונקה ברנדה וג'יין והתאכזבתי קשות מהניצחון של פאביו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
יצא לי לראות פה ושם קטעים מAXN

כששידרו את העונות הראשונות של הישרדות, אבל הייתי ילד צעיר ולא כלכך הבנתי או התעניינתי אז לא באמת ישבתי וצפיתי בפרק
ואז אחרי כמה שנים הגיע הישרדות הישראלי, וממש אהבתי והתחלתי להתעניין, והחלטתי לנסות לראות את העונה שבדיוק שודרה באותו זמן בארה"ב, זה היה עונה 16, ראיתי את הפרק הראשון שפיירפליי פרש, לא הבנתי כלום וזה היה נראה לי ממש עלוב ואמרתי שאם הוא נחשב לאולסטארס כנראה שזה פחות מעניין...
ואז באה עונה 2 של הישרדות הישראלי, שהייתה אפילו הרבה יותר טובה ומעניינת, מה שדירבן אותי לתת עוד צ'אנס להישרדות האמריקאי. אז ניסיתי שוב את העונה ששודרה באותו זמן בארה"ב (זה היה עונה 18) ומאז נסחפתי לעולם ההישרדות עד היום!
&nbsp
למה אני עדיין צופה? כי אני מרגיש שזה עדיין מרגש אותי ועדיין מסקרן אותי כל פעם מחדש לגלות מי יודח, מי ינצח, מי ימצא אליל חסינות, איזה מהלכים חדשים יובילו... ועונות האולסטארס מרגשות אותי כל פעם מחדש ואני סקרן מי יהיו השורדים הבאים שיחזרו לעונה נוספת!
 
למעלה