מדליקים לפידים - התוצאות!

מדליקים לפידים - התוצאות!


כריסי ודיוון שיחקו חזק מאוד לאורך העונה, אבל בגמר כריסי עשתה טעות וחשבה שהמושבעים ממורמרים, והזכירה לכולם את ההדחות שדיוון עמד מאחוריהן - של סימון, פטריק, אלי, בן ולורן. היא אמנם הצליחה להשיג את הקולות של בן, ג'סיקה ומייק, אבל קורבנות הפאגונגינג הצביעו לחברם לשבט, ויחד עם הקול הברור של ראיין, דיוון זכה. לורן העניקה קול תנחומים אחד לאשלי, שסיימה כצפוי במקום השלישי.

וכרגיל (כמעט - בעונה 33 הייתה חריגה מבורכת) כלל הביטול במקרה של תיקו בגמר פועל לרעתי! לא שדיוון זוכה גרוע או משהו. מבחינתי כולם ראויים לזכייה, אז תודיעו לכולם, מרוקאי זכה בגמר מדליקים לפידים!

מקום 18/17/16: קול מדרס
מקום 18/17/16: ג'ון פול "ג'יי פי" הילסבק
מקום 18/17/16: רורק לסקין
מקום 15/14: אלן בול
מקום 15/14: קטרינה רדקי
מקום 13/12: דזירה "דזי" וויליאמס
מקום 13/12: ג'ו מאנה
מקום 11: סימון נגויאן
מקום 10: פטריק בולטון
מקום 9: אלכסנדרה "אלי" אליוט
מקום 8: בן דרייברגן
מקום 7: ג'סיקה ג'ונסטון
מקום 6: מייק זהלסקי
מקום 5: לורן רימר
מקום 4: ראיין אולריך
מקום 3: אשלי נולאן
מקום 2: כריסי הופבק
מקום 1: דיוון פינטו

נתראה בעונה שבטוח תהיה פחות טובה מזו, וכנראה גם מעונה 35 האמיתית!
 

NP23

New member
תודה יונתן על הפינה:)

תוצאות כמעט מושלמות לאורך כל העונה
חבל שזה לא המיקומים שהיו בעונה עצמה
 
לגמרי


לולא השטות עם האליל המוקדם בפיינל 6 יש גם מצב שזה היה הפיינל 4, או אפילו 3 (לא מאמין שכריסי הייתה בוחרת לקחת את אשלי לגמר ולא מאמין שדיוון היה מפסיד לה באתגר אש)
 

סטילהוק

New member
הסיבה היחידה שכריסי בכלל הגיעה לגמר זו הטעות המטופשת של בן

לנצח יזכרו לכריסי שהיא הגיעה לגמר בגלל אות הפוכה של בן.

מה שמצחיק שלמרות שטעות האות ההפוכה יכלה לרדוף אותו לנצח נצחים אם היה מפסיד את העלייה לגמר בגללה, בסוף הוא גם עלה בזכות עצמו לגמר וגם זכה בו.

לעומת זאת, לכריסי תמיד יזכרו שהיא הגיעה לגמר בכלל בגלל האות ההפוכה של בן.
 

אורישקי

New member
פחחח

אם כבר את בן תמיד יזכרו בתור המנצח שניצח למרות שלא היה אמור לנצח והכל בגלל הטוויסט הכי שוני במחלוקת אי פעם של ההפקה
 

סטילהוק

New member
אתה יכול לעשות פחחח עד מחר, זאת עובדה.

רוצה להתווכח עם עובדות? תתווכח. אך זאת עדיין תישאר עובדה. והאמת תמיד כואבת.
 

סטילהוק

New member
תאר לעצמך שבן לא היה טועה ושם את האות לא הפוכה לפני שסגר

איפה היתה כריסי רגע אחר כך? הרי בן לא היה לוקח אותה איתו לגמר, הוא היה לוקח את ראיין ונותן לדיוון וכריסי להילחם ביניהם באתגר האש. ואני לא רואה את כריסי מנצחת את דיוון. אז אולי דיוון היה זוכה בגמר במצב כזה, אבל כריסי לא היתה בכלל בגמר.
 

אורישקי

New member
מה זה קשור?

קודם כל זו משימה, המהות של המשימה זה לנצח אותה ולעמוד לפי הכללים, מה זה קשור בכלל "מה היה קורה אם?", ובאותה המידה בכל סיטואציה אחרת בן היה מודח אם לא הייתה לו את החסינות ואם לא הטוויסט האידיוטי.ץ
חוץ מזה שכריסיהוכיחה יכולות במשימות יותר מכל מתמודד העונה, גם יותר מדיוון שממש לא הבריק באתגר האש.
 

סטילהוק

New member
זה קשור בגלל שאם זה היה הפוך והיה עוזר לכריסי לא היית מצייץ

מילה כנגד הטוויסט. אם כבר נהפוכו, עוד היית משבח אותו ואת גאוניותו.

מי שאשם בזכייתו של בן זה כריסי ודיוון שהיו להם כל כך הרבה הזדמנויות למנוע ממנו להשיג איידול ולא ניצלו אפילו אחת מהן. אז מי שעצלן והולך לישון בזמן שהאיום הכי גדול עליו בגמר מסתובב חופשי לחפש איידולים, מגיע לו שישלם על עצלנותו ושחצנותו (לא, אין שום סיכוי שהוא ימצא עוד איידול. באמת????) ואחרי זה עוד קוראים לה 'קווין', על מה ולמה בדיוק?
 

Bar EL

New member
זה לא יעזור

כי בן יזכר לנצח כמנצח הראשון שניצל מפיינל 4 בלי הצבעה (שהצבעה היא המהות של התוכנית לפחות לטעמי) עזוב אותך אליל - לא הייתה הצבעה באותה מועצה ובעיני זו בושה, ואל תתחיל לזיין עכשיו בשכל על ה"עידן החדש" כי זה ממש לא מעניין אף אחד כאן, מועצת שבט בלי הצבעה הורסת את כל הפואנטה של הפורמט ולכן בן הוא מנצח כלכך בזיוני - האמת שאין לי בעיה אישית נגדו והוא שיחק טוב עד לשלבים מסוימים, אם היה מגיע לגמר בזכות חסינות הייתי מאוד מעריך אותו, אם היה כופה תיקו בכלל הייתי מעריך אותו - אבל מועצת שבט ללא הצבעה? לא התוכנית שאני רוצה לראות.
אם זה מה שאתה רוצה לראות שיבושם לך, כנראה אנחנו מעדיפים חלקים אחרים בתוכנית ( אתה טוויסטים הזוים ולא מעניינים ואני אסטרטגיה).
 

סטילהוק

New member
אם כך תצטרך לאמר את זה מעתה ואילך על כל הזוכים בתוכנית

כי הטוויסט הזה של אתגר האש ללא הצבעה עומד להפוך לחלק אינטגרלי בלתי נפרד מכל העונות הבאות. אז אם בן בגלל זה נחשב בעיניך זוכה לא לגיטימי או לא ראוי, כל הזוכים מהיום והלאה יהיו כמוהו. וכבר אמרתי, שאם מחר יחליטו לבטל את הנבדל בכדורגל, שכל כך הרבה מבקשים לבטלו, זה כבר לא יהיה אותו המשחק כמו שהיה עד עכשיו, ומי שפעם היה בנבדל ונפסלו הגולים שלו בגלל זה, כבר לא יהיה. אז מה יטענו אז? שבגלל שביטלו את הנבדל הכוכבים החדשים של הכדורגל לא באמת כוכבים? אני מבין שיש צופים שהתרגלו לעידן הישן, זה של ריצ'ארד האץ' וחבריו, ללא האיידולים וכל היתרונות, אך הזמנים משתנים ואיתם גם החוקים, ושחקן טוב לא נתקע בעבר, הוא מסגל את עצמו לחוקים החדשים, אחרת הוא לא באמת שחקן טוב.
 

noamlah

New member
ממש לא בטוח

למרות שממש לא בטוח, הוא יכול בקלות להזרק לבוידם יחד עם אי הגאולה או האליל במתכונת יול אם ההפקה תראה שעונות הבאות גיבורים ילכו דרכו או שסתם ההפקה תקלוט שהופך את הגמר ליותר משעמם טלוויזיונית

באופן כללי אם אתה צופה שנים בהישרדות אתה צריך לדעת שההפקה בוחנת את הטוויסטים שלהם עד שנכנסים קבוע

ערבוב
עונה3, 4
עונה 5 - ננסה בלי
עונה 6 - נחזיר
עונה 7 - אולי טוויסט החזרת שחקנים ייצור יותר עניין
עונה 8 - לא, בעצם נחזור לערבוב
ורק מאז נהיה מתכונת קבועה, למרות שעדיין בעונות שחשבו שיהיה מעניין בלעדיו כמו עונה 10 הוא לא היה

פיינל 3
יותר יציב אבל גם עשו נסיונות בעונות 16 ו18 לחרוג ממנו

אי הגאולה כבר הזכרתי, טוויסט שהוצג כחזק ועצמתי וגם כחלק מהעידן חדש של הישרדות ונפסל, כי הוא לא תפס

אבל בכל זאת, גם אם ימשיך עדיין לא מוצא אותו לגיטימי למשחק, כמו שאי הגאולה לא לגיטימי גם אם היה ממשיך
וכן, אם ימשיך אקווה מאוד שמי שזוכה מההפקר ועולה לגמר בגלל הטויסט הזה לא ינצח, גם אם היה פייבוריט (איזו מילה מגעילה) שלי כל העונה
 

סטילהוק

New member
אי הגאולה, אי הגלות, אי המתים או כל טוויסט אחר כזה

לא יכול וגם לא צריך להפוך לחלק אינטגרלי קבוע בכל עונה. עצם זה שהוא הפתעה הופך אותו לרלוונטי, אך אם יידעו שכל עונה יש אותו איפה פה ההפתעה? לעומת זאת הטוויסט החדש לא נועד בשביל להיות גורם הפתעה, אלא גורם מתקן להפלייה שהיתה עד היום לשחקנים הטובים ביותר של הישרדות, שאף אחד לא מעוניין להגיע איתם לגמר ולכן עושים הכל להדיחם לפניו. ורשימת הקורבנות הלא מוצדקים ארוכה.... הטוויסט החדש בא להעניק הזדמנות שווה גם להם להגיע לגמר בכוחות עצמם וללא טובות מ'חבריהם' למשחק. וכמו שכבר ציינתי, למרות שנוח להתעלם מזה, ההבדל בין בן משתמש בטוויסט הזה לכריסי משתמשת בטוויסט הזה הוא בסך הכל אות אחת הפוכה, שאם בן היה מניח אותה נכון כל המשחק היה נראה אחרת ואז כולם פה שצועקים חמאס על הטוויסט החדש היו מרוצים ומאמצים אותו בחום. כי זה לא הטוויסט שמפריע לכם, אלא מי שהוא עזר לו.
 

noamlah

New member
שניכם טועים

גם בן וגם כריסי תמיד ייזכרו כאלו שהגיעו לגמר במשחק שנשדד מהמלך האמיתי של העונה

 
למעלה