מדליקים לפידים - הגמר!

מדליקים לפידים - הגמר!


ראיין אולריך - הפורום אמר את דברו
למרות שנראה לי שרק אני מעדיף את אשלי על פניך

איכשהו הפיינל 3 פה הצליח לראשונה להיות הפיינל 3 של הפופולאריות שלנו:

הנסיכה אשלי
הנסיך דיוון
וכמובן המלכה כריסי

וכמו תמיד, לכל עונה יש גמר! והגמר, כמו כל גמר, יימשך 24 שעות ובסופן מי שתקבל הכי הרבה לפידים תזכה. אמנם דיוון שם, אבל מעבר לרוב הנשי אני חושב שברור לכולנו מי תזכה פה...

המתמודדים:

1. אשלי נולאן
2. דיוון פינטו
3. כריסי הופבק

צולדרך!!!
 

Bar EL

New member
לפיד למנצח האמיתי של העונה

דיוון - שלולא הטוויסט המרגיז היה בוודאות לוקח את העונה, אז לפחות תנו לו לקחת כאן! אל תהיו רעים.
 
תקציר העונה


זו הנקודה שבה אני מסכם את העונה כאילו המתמודדים עצמם הדיחו זה את זה, לפי המיקומים שלנו. כל הטוויסטים שהיו בעונה מופיעים גם הסיכום, למרות שלדעתי הלוואי והם לא היו בכלל.

בניגוד לעונה האמיתית, אצלנו שבט הרופאים התחיל על רגל שמאל, כשקול, שרגיל לאכול הרבה, התמוטט אפילו לפני האתגר הראשון ופונה מהמשחק. איכשהו השבט הצליח להתאושש ולא להפסיד חסינות. במקומם הגיבורים, כמו בעונה האמיתית, הלכו למועצת השבט. לפני המועצה, אלן הצליח לעצבן את כל השבט עם דיבורים על כוח פיזי, מה שהוביל את הבנות להתאחד נגדו. עם זאת, אלן אכן היה יחסית חזק, ולכן העדיפו להדיח את ג'יי פי כדי "שלא יהיה כמו קול". במועצת השבט בן הצטרף אליהן, וג'יי פי היה המודח הראשון מעונה 35.

בפרק 2 שבט המרפאים הפסיד חסינות, והפעם לא היו אינטריגות או אסטרטגיות - הייתה הדחה אולד סקול של המתמודדת הכי חלשה בשבט, רורק. בפרק 3 הגיבורים שוב הפסידו חסינות, והיו מוכנים להדיח את קטרינה, אבל כריסי הבהירה לכולם שהערבוב קרב, ולכן הבנות ובן נשארו ביחד והדיחו את אלן. בפרק 4 היה הערבוב, וקטרינה נשארה בשבט הכחול ופטריק בשבט האדום, אבל סימון שובצה לשבט הצהוב. השבט הכחול הפסיד חסינות שוב. במועצה גילתה אשלי שג'סיקה חסמה לה את ההצבעה, והיא לא יכלה למנוע הדחה פה אחד של קטרינה.

השבט הכחול הלך למועצה עוד פעמיים. בפרק 5 ג'ו מצא אליל, והחליט בתור מחווה לתת אותו לדיוון, בתנאי שיצביע נגד אשלי. אבל דיוון החליט לבגוד בהם. הוא נתן את האליל לאשלי, והיא השתמשה בו במועצת השבט, ודזי הודחה עם קול אחד בלבד נגדה. בפרק 6 ג'ו הבין שהאליל שאשלי השתמשה בעצם היה האליל שהוא נתן לדיוון, וחיפש אליל כל הפרק, אבל דיוון ניסה להתפייס איתו, כשהוא בעצם מנע ממנו להיות לבד. ג'ו לא מצא אליל, והודח במועצת השבט.

בפרק 7, 11 השורדים שנותרו התאחדו. הפעלתנים, שעד עכשיו לא הודח מהם אף אחד, היו ברוב מכריע. הגיבורים והמרפאים התאחדו, אבל עדיין היו במיעוט. לבסוף כריסי ואשלי החליטו לצרף את דיוון וראיין, שאיתם היו בשבטים המעורבבים, לברית. התוכנית הצליחה, ובשלוש המועצות הבאות הודחו סימון, פטריק ואלי. בפרק 10 כולם היו בדרך לעוד הדחה צפויה, אלא שבדיוק אז לורן זכתה בחסינות. השביעייה התחילה להתפרק, ולורן ניצלה את המצב כדי לצרף אליה את ג'סיקה, מייק, ראיין ודיוון, וביחד הם הדיחו את בן בבליינדסייד הגדול ביותר עד כה של העונה.

בפרק 11, מייק פיטפט על אסטרטגיה באמצע אתגר החסינות, ופתאום כולם הבינו שהוא איום רציני בגמר, ואז כולם התחילו לדבר על בריתות. אבל מייק זכה בחסינותף ולכן ג'סיקה, בת בריתו הקרובה ביותר, הודחה. בפרק 12, האחרון לפני פרק הגמר, נגמר למייק המזל, והוא הודח פה אחד.

כריסי זכתה בחסינות בפיינל 5. בנקודה הזו לורן עדיין הייתה בברית עם ראיין ודיוון, אבל לכריסי היה אס בשרוול: הסופר אליל שהיא קיבלה על ההתחלה. במועצת השבט היא שלפה אותו מהתיק, ושמה אותו על הצוואר של אשלי. הפעלתנים נכנסו לפאניקה, וראיין ודיוון בגדו בלורן והדיחו אותה. בפיינל 4 אשלי הפתיעה את כולם וזכתה בחסינות. היא נשארה נאמנה לכריסי וכפתה תיקו במועצת השבט, ואז דיוון ניצח את ראיין באתגר האש.
 

NP23

New member
גם המקום הרביעי והחמישי זהה

גם מקום שלישי בטח יהיה זהה רק 1ו2 בטח יתחלפו
 
למעלה