פישבאך סוקר את גמר העונה ומתלהב מאוד...

סטילהוק

New member
פישבאך סוקר את גמר העונה ומתלהב מאוד...


מהטוויסט החדש, שבגללו השחקנים הכי טובים של העונה שלא עלו לגמר יכולים עכשיו לקבל באמת הזדמנות שנייה לנצח. והיו כל כך הרבה כאלה.... ומארח את סופי קלארק הזוכה של עונה 23.

Survivor Know-It-Alls | Heroes v Healers v Hustlers Finale Recap
https://www.youtube.com/watch?v=GylHzMdwE9E


אולי דווקא עכשיו, כשהטוויסט החדש הזה הופך לחלק קבוע מהמשחק ההפקה צריכה לעשות עונה מיוחדת שישתתפו בה כל השחקנים והשחקניות הטובים של כל העונות שהגיעו ל F4 ולא זכו להגיע בגמר בגלל שהטוויסט הזה לא היה קיים עדיין. אני בהחלט בעד. זאת תהיה עונה אפית אולי אפילו יותר מקמבודיה.
 

סטילהוק

New member
הנה חלק ממה שהוא כתב בבלוג שלו


Like many Survivor fans, I disliked the fire-making twist (though I didn’t hate it as much as some, and I could probably even be convinced into accepting it). The entire premise of Survivor is that the contestants systematically vote each other out of the game until the end, when the power shifts to the jury. Forcing the players to make fire removes the social element of the game at a crucial moment. While the show has experimented with more and more twists and advantages, these always function against the core idea that at the heart of every Survivor elimination is a vote. Outside of medical evacuations and quits, I believe Devon is the first person ever sent home without a vote

I assume that producers implemented the twist because the player voted out in fourth place is, like Ben, so often one of the most threatening players. That’s not to say this twist was made up to save Ben, as some angry fans have speculated. But it was probably created to save players like Ben – players like David Wright, and like Kelley Wentworth. It’s the same rationale for why they implemented the final three in the first placeto give contestants who play hard all season long a shot at making their case to the jury
.
I’m glad the producers are experimenting, even if I don’t always agree with their choices. After 17 years, they have to find ways to keep the show fresh. And the final four vote – sandwiched as it is in the first half of the finale – is the vote I’d most be okay with changing. It’s either a down-the-line vote against one of the season’s best players, or a tie that turns into a fire-making challenge anyway.
But Survivor isn’t about giving the “best” player another shot at a deserved win. Every season’s winner is merely the person who through a combination of luck and skill managed to sneak their way into day 39 with two other people who the jury liked even less.


וזה בדיוק העניין, הטוויסט החדש ישנה את הישרדות, יקבור את עידן ה'בואו נראה איזה עזים ניקח איתי לגמר', שגם הוא עצמו יהפוך להיות צמוד ומותח יותר, יעמיד שחקני הישרדות אמיצים וחזקים יותר, יעלים כמעט לחלוטין את העזים מן המשחק, וייאלץ את כל משתתפי הישרדות לשחק את המשחק ובאמת ללמוד איך לשרוד בכוחות עצמם ואת הא-ב של כל הישרדות בטבע: הדלקת אש. אנחנו ניצבים בפני עידן חדש לגמרי של הישרדות, טוב יותר, חזק יותר, מותח יותר ובעיקר בעל רמה גבוהה הרבה יותר. לא עוד תוצאות כמו בקמבודיה 10-0-0, לא עוד שחקנים עלובים שרוכבים על גבם של שחקנים אחרים לגמר וזוכים רק כברירת מחדל, לא עוד התחמקויות ותירוצים טיפשיים של למה לא שיחקתי את המשחק. הישרדות כמו שהישרדות צריכה להיות, עם זוכים אמיתיים ולא כאלה שניצחו עזים בגמר. תם עידן העזים הישן, יחי העידן החדש של השחקנים הכי טובים והגמרים הכי מותחים.​
 

אורישקי

New member
אז מה זה משנה?

אם ככה המתמודד היותר טוב יודח בפיינל 5 ולא בפיינל 4, זה בולשיט
 

אורישקי

New member
יופי, אז עכשיו בכלל


לא יהיה אפשר להדיח שחקן למרות שהוא לא זוכה בחסינות בגלל שהוא ממשיך למצוא אליל חסינות שמוטמנים באותו מקום וגם יש לו עוד הזדמנות להינצל באתגר אש מונפץ בפיינל 4
&nbsp
אה
אופס
זה קרה כבר.
 

סטילהוק

New member
בדיוק


בעקבות הטוויסט החדש, יהיה קשה מאוד עד בלתי כמעט ניתן להדיח שחקן טוב רק בגלל שהוא טוב ולא עז שאפשר לקחת איתך לגמר ולנצח אותו בנוקאאוט 10-0-0 מה שאומר שמעתה ואילך נקבל גמרים יותר חזקים ומותחים מתמיד. וכל חובב הישרדות יגיד לך שזה מה שהוא הכי רוצה. כי העונה יכולה להיות הכי טובה שיש, אך אם בגמר שלה ידוע מראש מי יזכה לנוכח העזים שהוא מביא איתו, העונה הזאת תדורג הרבה יותר נמוך ממה שהיתה מדורגת אם היה נבחר בה זוכה אמיתי שהביס שחקן חזק אפילו רק בקול אחד בלבד.
 

אורישקי

New member
אז זהו שלא

אני רוצה עונה שתהיה הגיונית וכדי להיות שחקן טוב אתה לא תצטרך שיהיו לך מאתיים אלף עזרים אלא פשוט לשחק טוב.
&nbsp
אם טוד ואמנדה הצליחו להגיע לגמר בעונה 15
או ראסל ופארווטי וסנדרה בעונה 20
או ברית הבנות בעונה 16
או ג'יי טי וסטיבן ב18
או טוני ב28
ואנחנו נמשיך הלאה והלאה
&nbsp
אז זה יכול לקרות בכל עונה
 

סטילהוק

New member
ומה נחשב אצלך לשחק טוב?


לחייך לאנשים בפרצוף חיוך מזוייף כמו סירי ולתקוע להם סכין בגב כמו ראיין?
ואז לבחור שני עזים ולגרור אותם איתך לגמר שבו אין להם שום סיכוי נגדך?
מצטער מאוד, אך בעיניי זה לא נקרא לשחק טוב. משחקי גרירת העזים הרס עונות שלמות והוריד את רמתן וכנ"ל את דירוגן פלאים.

שלא לדבר על כך שבכדי שיהיו לך אפילו רק 2 עזרים, לא מאתיים אלף, אתה תצטרך להזיע ולעבוד קשה מאוד ולא לנוח על מי מנוחות ולסמוך על שני העזים שהחלטת לקחת אותם איתך לגמר. תצטרף ממש לשחק את המשחק על כל גווניו ולא לעצור אפילו לרגע, או לוותר ולהיות המודח הבא.
 

אורישקי

New member
המשחק הזה כולו מבוסס על בליינדסיידים ושקרים

ואיך לקדם את עצמך במשחק.
&nbsp
סירי שהצליחה להתחבר לכל השחקנים בעונות שלה
להרים הדחות מטורפות כמו ה3-2-1 על קורטני, השרשרת של אריק או הבליינדסייד על אוזי
הרבה יותר מרשימה אותי מאיזה שחקן שמוצא אלילים
 

sapir aloud555

New member


כשיתרון של אתגר אש בפיינל 4 עוזר רק לשחקן אחד (זה שמחוץ לברית השולטת) ברור לכולם שהיתרון הזה לא צריך להתקיים.
&nbsp
וכן סטילהוק מובן שהם הוסיפו את זה כדי להציל שחקנים כמו קלי, דיוויד וכו' ששיחקו טוב ועפו רגע לפני הגמר כי היו איום גדול מדי - אבל אם שחקן משחק טוב הוא יגיע לפיינל 2 ו3 בכל קומבינציה (לדוגמא - פארווטי בעונה 16, כל אחד היה לוקח אותה לגמר כי בנתה לעצמה בריתות עם כולם וזה גם למה לא טרחה לחפש אלילי חסינות כשהייתה לה אפשרות. לא היה לה צורך בהם). כולי תקווה שגם ההפקה תבין שזה לא נחוץ אחרי עונה 36.
 

אורישקי

New member
מתקן אותך רק בדבר אחד |

קראתי איפשהו שפארווטי דווקא כן מצאה את האליל חסינות בפיינל 5 - למרות שבפרק הראו אותה משתזפת באי הגלות בלי לחפש. היא אמרה את זה באיזה ראיון.
 

NP23

New member
זה היה בפרק ממה שזכור לי

פשוט לא היה רלוונטי אז אף אחד לא זוכר
 

noamlah

New member
אותם הגיגים דרך אגב

היו בזמן שנהפך לפיינל 3 מפיינל 2

"לא עוד בן אדם שמצליח לעמוד על קרש עץ קובע החלטה כה גורלית כמו מי יהיה איתו בגמר, עכשיו זה באמת הזמן לתחרות הוגנת"

אז עכשיו חוסמים גם בפיינל 4 ומשנים את הכללים
כשיעקפו גם את זה, מה יעשו? ישנו בחמש? אולי ב16?
 

סטילהוק

New member
בדיוק, הישרדות השתדרגה בהדרגה עם השנים

זה התחיל עם האולד סקול, ואז החליף אותו המיד סקול, שהחליף אותו הניו סקול, ועכשיו עומד להחליף אותו הבסט סקול. וזה מה שאני אוהב בהישרדות, שהיא לא מקובעת ודורכת במקום, אלא כל הזמן משתדרגת והופכת ליותר ויותר קשה וחזקה.
 
למעלה