יש שמועות ש....

סטילהוק

New member
יש שמועות ש....


בימים האחרונים מסתובבות שמועות שבעונה החדשה של הישרדות אי הרוחות למרות שתורכב משחקנים חדשים, אמורים ליצטרף אליהם גם שני שחקני הישרדות חוזרים. מעניין מאוד מי אלה יהיו.... אולי הולכת להיות עונה בסגנון גואטמלה שסטפני ובובי ג'ון הצטרפו אליה אחרי פלאו או סאות' פאסיפיק שאוזי וקואץ' הצטרפו אליה? וגם ככה מדובר בתיקון של החלטות גרועות, אז זה גם היגיוני שיחזירו שני שחקני הישרדות שעשו החלטות גרועות ויקבלו הזדמנות לא לחזור על אותן הטעויות שעשו. אין לי בעיה עם זה, אני רק מקווה שלא יחזירו שני שחקנים מעפנים או בלתי נסבלים.
 

Seosi

New member
אם זה נכון


אני הייתי מחזיר את RC מהפיליפינים דיוון.
אני פשוט מרגיש שמגיע להם לחזור, RC הייתה צריכה להשתתף בעונה 27 עם אבא שלה, אבל בגלל שהוא חלה, היא הייתה צריכה לצאת מן המשחק. ודיוון כמובן בגלל מה שקרה במועצת השבט האחרונה.
 

סטילהוק

New member


אם מחזירים שחקנים חוזרים זה רק כאלה שעשו החלטות שגויות ותהיה להם הזדמנות לתקן אותן. איזו החלטה שגויה עשה דיוון? שהצביע לראיין בגמר? אם כבר לורן שעשתה טעות פטאלית כשנתנה למייק ההזוי את חצי האיידול שלה (הצדף), ואני לא אתפלא אם סיירה שגם היא עשתה טעות פטאלית שלא רק גילתה לשרה המרושעת על היתרון הסודי שמצאה, אלא אף הבטיחה לה שתשאיר לה אותו אם תודח ואחרי ששרה הביאה להדחתה היא אכן עזבה לה אותו מבלי לדעת ששרה תכננה את כל ההדחה שלה בכוונת זדון. לשתיהן היו טעויות פטאליות שהביאו להדחתן. השאלה אם ההפקה תביא שתי בנות או שני בנים או בת ובן... אני מעדיף שתי בנות, כי כבר היה לנו לפחות פעמיים שני בנים בסאות' פאסיפיק ואיי הגאולה, וגם היה לנו בת ובן בגואטמלה. אבל עוד לא היה לנו שתי בנות.
 

Seosi

New member
אז אם ככה


שתי בנות: לורן מהעונה הזאת וסיירה
שני בנים: ג'יי מהעונה 33 ומייק.

זה לפחות מה שהצלחתי להבין מהפרומו
 

סטילהוק

New member
באמת?


מייק? לא רק עונה אחת, אפילו 20 עונות לא יספיקו לו לתקן את כל הטעויות שהוא עשה. השחקן הכי גרוע בתולדות ישראל. יש בכלל משהו שהוא עשה טוב? לא נראה לי שיחזירו אותו שוב לשום עונה. ואם כן אז רק בתור אתנחתא קומית, לא יותר מזה.
 

noamlah

New member


לורן אופצייה טובה

סיירה קרש עץ לא מעניין וכך הייתה בשתי העונות שלה

אם כבר אנשים שעשו טעויות ויש להם פוטנציאל הייתי לוקח את ג'וש מעונה 29 שעשה טעות פאטאלית בהתחלה עם הצבעה סתמית לביילור שעלתה לו בהדחה באיחוד

יש גם את ג'יי מעונה 33 שקצת הרס לו עם ההדחה של מיקיילה, אם כי הצליח להתברג בבריתות והגיע לפיינל 6 אז אני לא יודע כמה זה נחשב

אבל בכל מקרה רוב אלו שעשו טעויות מטופשות ברורות בעבר כבר חזרו בין היתר בגלל שבלטו על בסיס ההחלטות האלו (ג'יימס, טייסון, שרה, אריק, ג'ונתן) ומאלו שלא חזרו או שטפשים מדיי כדיי להחזיק עונה או שנמצאים כלכך מאחור שכבר לא זכורים ורובם גם לא מעוניינים לחזור(מישל וטריש מעונה 7, ג'ון מעונה 4, גרטשן מעונה 1)
אז לא יודע כמה מתמודדים יצליחו לדלות, יותר מ2 לא עולים לי
 

סטילהוק

New member
בעונה 11 גם לא סיפרו לנו


וגילינו רק בתחילת העונה שסטפני ובובי ג'ון משתתפים גם.
גם אז כולם היו בטוחים שמדובר בעונה רק של שחקנים חדשים.
חוץ מזה, בדקתי בוויקי ולא מופיעים עדיין השמות של המשתתפים בעונה הבאה, כי לפי מה שהבנתי היא עדיין אפילו לא צולמה.
 

אורישקי

New member
האמת


מעדיף שלא יחזירו שחקנים חדשים בכלל.
זה מיצה וכמו שראינו עונה 34 הייתה עונה מעפנה לגמרי בעוד עונות 33 וגם 35 למרות הסוף המזעזע היו טובות בהרבה יותר עם קאסט חדש לגמרי.
באופן כללי מעדיף שהטעות של ההפקה לעשות את הטוויסט הדבילי של הפיינל 4 תתבטל אחרי העונה הזאת וזה מבחינתי יתהיה הנחמה היחידה
 

אורישקי

New member
בכל אופן

אני חושב שמיצינו שחקנים חוזרים.

ואם מסתכלים על זה - עונות 22 ו23 הן אולי שתי העונות הכי שנואות עליי בסדרה והוסיפו בהן שני מתמודדים ככה.
גואטמלה והפיליפינים ספיציפיות היו טובות אבל לפחות במקרה של הפיליפינים זה לא היה בגלל המתמודדים שחזרו.
 

סטילהוק

New member
גואטמלה עונה טובה


אך דווקא הזוכה שלה כמעט ולא קיבלה זמן מסך, ולמדנו להכירה קצת יותר רק לקראת סוף העונה. כך שקשה לי לראות את גואטמלה ללא סטפני כעונה באותה רמה.
 

אורישקי

New member
טוב תכלס לא צריך לכאן ספוילר בכלל

נכון,בגלל זה סייגתי את גוואטמלה.
באופן כללי אני חושב שלסטפני הגיע להפסיד כי היא לגמרי עשתה טעויות רבות - ובתכלס דני למרות המשחק השקט שלה וזה שלא קיבלה עריכה שיחקה משחק לא רע בכלל - ועדיין אחת המנצחות הכי אנמיות שיש.
סטפני בהחלט עשתה את העונה אבל כן אפשר להגיד שהיו בה עוד דמויות מעניינות וטובות כשלעצמה. בובי ג'ון לעומת זאת למשל לא תרם בכלל לעונה הזאת (למעט בריבים המצחיקים עם ג'יימי, הבבון השני
)
 

סטילהוק

New member
טוב, אז בלי ספויילרים

אם סטפני לא היתה משתתפת בעונה 11 זאת היתה עונה של פצועים ובבונים. ולא בטוח בכלל שדני בכלל היתה מגיעה לגמר. סטפני לגמרי עשתה את העונה הזאת. אז נכון שהיא היתה קצת נבלית מגיבורה בעונה הזאת, אבל בלעדיה העונה הזאת היתה נראית אנמית לפחות כמו שנראיתה הזוכה שלה בעריכה.
 

Seosi

New member
מסכים


ועוד סטפני אחת מהשחקניות האהובות עלי ואני רוצה שהיא תחזור שוב. עונה מעולה ויש הרבה שחקנים שאפשר להחזיר: דני, איימי, גארי, בריאן, רייף ועוד...)
 

סטילהוק

New member
גם עלי, אבל אין סיכוי שהיא תחזור שוב אחרי מה שעשו לה

'הגיבורים' בעונה 20 שהתייחסו אליה כמו אל קללה מהלכת וקראו לה 'האלמנה השחורה' לפני שהדיחו אותה.
 

אורישקי

New member
למרות שג'יימס ורופרט שתי בהמות דוחות

ואין ספק שההתנהגות שלהם דוחה. אני חושב שזה מצביע הרבה על סטפני.
שוב, היא פייטרית אמיתית ושורדת מאד אהודה אבל אם נסתכל על זה שניה כמעט בכל העונות שהיא משתתפת בהן היא צוברת מלא אנשים שלא אוהבים אותה, כנראה זה עניין של גישה.
למרות שלפי מה שסטפני אמרה בראיונות על עונה 20 האשמה היא על טום וקולבי - כי הם התעקשו לא לנסות להתחבר לסירי למרות שהיה ברור שסירי וקנדיס יהיו הקולות המתנדנדים וכל זה כי הם פחדו מדי מסירי.
 
למעלה