פינת הפופולאריות - הגמר

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות - הגמר


תכף נגיע לדירוג המסכם של העונה - אבל לפני כן פרט מעניין.

לאחר דירוג הפרק הראשון של העונה הפיינל 4 של הפורום היה בדיוק הפיינל 4 של העונה בסופה - כשדיוון חולק עם אשלי את המקום הרביעי, ריאן במקום השלישי, בן במקום השני וכריסי במקום הראשון.

דירוג הפרק הקודם:

6. מייק - 3.5

4. אשלי - 4.7

4. בן - 4.7
2

ולטופ 3...
 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

בפעם התשיעית העונה...

והשניה ברצף

עם ממוצע 7.5

The Queen Stays Queen

Chrissy

 

אורישקי

New member
הדירוג

אתם כבר מכירים את החוקים
&nbsp
לאחר העונה האחרונה זה הזמן לדרג את כל 18 מתמודדי העונה - מ1-10, כשאתם מתייחסים לכלל העונה בדירוג שלכם.
&nbsp
בחמישי הבא אעלה את התוצאות!
&nbsp
אלי
אלן
אשלי
בן
ג'ו
ג'ייפי
ג'סיקה
דיוון
דסי
כריסי
לורן
מייק
סימון
פטריק
קול
קטרינה
ריאן
רורק
&nbsp
דירוג נעים
 

אורישקי

New member


אלי 4 היה איזה פוטנציאל למען האמת אבל היא לא הייתה משהו ולא חסרה לי.
אלן 1 היה דביל לרגע ועבר
אשלי 9
הייתה מותק אמיתית, שיחקה טוב וגם כיבדה את המשחק
בן 4 באמת לא יכול לתת לו יותר מזה וגם מה שנתתי זה כי היו לו רגעים טובים, אבל הוא הזוכה הכי בזיוני שהיה בתוכנית - אמנם היו מנצחים גרועים כמו פאביו או בוב אבל עדיין לא היה ניצחון כל כך מבזה. הוא לא שחקן רע אבל פשוט לא הגיע לו ובלי קשר הוא בן אדם די מעיק וחופר.
ג'ו 1 לא סבלתי אותו כל העונה - רציתי לפרגן לו כשהיה נראה שהוא יהיה מושבע טוב אבל לא. לך הביתה ואל תחזור בחיים!
ג'יי פי 1 היה מיותר וזה שלא הצביע לכריסי עוד יותר מיותר
ג'סיקה 5 חביבה, שחקנית גרועה, לא הספקנו לראות אותה מתבזה בג'ורי אז ניתן לה כבוד מסוים
דיוון 10
הגיע לו מאד את הניצחון וזה היה פשוט מביש
דסי 1 שחקנית עלובה וגרועה - בושה שהיא נכנסה למשחק
כריסי 10
בלי ספק המלכה של העונה. אחת הנשדדות הכי גדולות אי פעם
לורן 9 דמות אדירה וצבעונית מאד, היה מאד כיף לראות אותה משחקת ובניגוד לכל המושבעים גם ההצבעה שלה לבן עוד הייתה מקובלת מוריד לה נקודות בכל זאת כי הצביעה לבן וגם כי עשתה יותר מדי פאדיחות בפרק שעפה בו
מייק 7 לרגעים שנאתי אותו אבל הוא היה חמודי אמיתי, בסופו של דבר הוסיף עניין מסוים לעונה, לא הצביע לבן בגמר והוא כן הצליח להשתחל תקופה בלי ששמו לב אליו אז.. לא נורא
סימון 1 מעפנה
פטריק 1 דביל
קול 1 סתם אידיוט שימושי
קטרינה 1 מי?
ריאן 9 שחקן טוב, היה חסר שם משהו אבל מעריך אותו ורואים שהוא בחור טוב גם
רורק 1 לא סבלתי אותה כשקיבלה זמן מסך
 
הדירוג שלי-

אלי- 6
אלן- 1
אשלי- 5
בן- 7 קשה לדרג אותו האמת... ואגב אני חושב שצריך לפרגן לו שהצליח לשכנע את המושבעים להצביע לו, ולא לשנוא אותו על כך שהוא זכה, ואם כבר המושבעים שהצביעו אלו הם האשמים! just saying
ג'ו- 1
ג'ייפי- 3
ג'סיקה- 5
דיוון- 8 נסיך
דסי- 2
כריסי- 10

לורן- 2 איכזבה
מייק- 7 חמודי! וכל הכבוד על ההצבעה לכריסי
סימון- 1
פטריק- 1
קול- 1
קטרינה- 1
ריאן- 7 העלתי לו בעיקר על ההופעה הטובה במועצה האחרונה
רורק- 3
 

סטילהוק

New member
מדרג


אלי - 8 אם לא תקיעת הסכין בגבה ע"י בן בריתה ראיין לדעתי היא היתה מגיעה די רחוק ואולי אפילו לגמר. אחת השחקניות הכי אהובות העונה והראשונה שהצופים רוצים לראותה חוזרת לעונה נוספת, ולכן גם רוב הסיכויים שהיא אכן תחזור ואולי אף תפתיע בהזדמנות השנייה שלה כמו קלי וונטוורת', למרות שקלי וונטוורת' יש רק אחת.

אלן - 1 שחקן נוראי, גרוע, מעצבן, פרנואיד שלא יודע לשלוט בעצמו. בהחלט אחת מההדחות המוקדמות המוצדקות והמשמחות ביותר של העונה הזאת.

אשלי - 7 בסך הכל שחקנית לא רעה, עם מחשבות אסטרטגיות נכונות, הבעיה שהיא דיברה לקיר, כי אף אחד לא שמע בקולה, אז מה זה שווה שאתה חושב נכון אם אתה לא מוציא את המחשבות אל הפועל. או כפי שהיא אמרה על עצמה בסרטון הפנדרוסה שלה, אני הבחורה שחשבה לעשות מהלכים גדולים אך לא עשתה כלום. לדעתי היא בהחלט פספוס.

בן - 10 מתברר שהוא השחקן הטוב ביותר של העונה, מודה שבתחילת העונה לא אהבתי אותו, הוא נראה לי לא אמין ודו-פרצופי, אך בכל פרק שעבר וראיתי מול איזו חבורה של לוזרים ושחקנים ממש גרועים הוא נאלץ להתמודד, הגעתי יותר ויותר למסקנה שמדובר בשחקן היחיד העונה שיודע לשחק נכון, שלא לדבר על שומר את הסודות שלו לעצמו ולא מספר עליהם לכל העולם כמו כל השאר. ובפרק הגמר ממש קיוויתי שהוא יזכה מה שאכן קרה לשמחתי. ניצחון בהחלט מוצדק. בעיקר בקומבינציה הזאת שלא היה לי בכלל ספק שהוא יזכה בה.

ג'ו - 1 עוד שחקן נוראי, טוני וונאבי, בלתי נסבל, פה גדול שמדבר הרבה ועושה מעט. מקווה מאוד שלא נראה אותו חוזר לשום עונה נוספת. בהחלט הספיק ממנו לעונה אחת.

ג'יי.פי. - 1 הוא בכלל היה במשחק? אם הוא היה אז את הראש שלו הוא כנראה עזב בבית והגיע למשחק רק עם הגוף. מה שכן, ייאמר לזכותו שבמשימות פיזיות ובעיקר בצלילה, כפי שראינו כולנו, הוא ענק. אך כבר ידוע שאף אחד לא מנצח בהישרדות רק ע"י ניצחון במשימות פיזיות. שלא לדבר על כך שהוא לא זכה אפילו בשרשרת חסינות אחת.

ג'סיקה - 8 עוד שחקנית עם המון פוטנציאל שלדעתי הודחה מוקדם מדי ואחת האהובות ביותר על הצופים שרוצים לראותה בעונה נוספת, וכנראה שהיא אכן תחזור, ללא קול הפעם.

דיוון - ללא ספק הפספוס של הגמר. אבל האמת שהוא הביא את זה על עצמו, גם בזה שהוא לא התאמן בהדלקת אש למרות שידע בניגוד לבן על הטוויסט שמחכה להם במועצת השבט, גם בזה שנתן לבן 3 פעמים ברציפות לחפש אחר האיידול, וגם בזה שחבר לכריסי וראיין הצל שלה שהיה ברור שיעדיפו לקחת זה את זה לגמר ולא אותו.

דסי - 7 ללא ספק בחורה אתלטית עם ראש על הכתפיים, גם יפה וגם חכמה, שלמזלה הרע היתה בצד הלא נכון של המספרים, כמו שג'ף אוהב לאמר ושילמה את המחיר על כך, מוקדם מדי לטעמי. מקווה לראות אותה חוזרת לעונה נוספת, ללא ג'ו כמובן.

כריסי - 1 אוי כמה שלא סבלתי אותה כבר מהפרק הראשון של העונה, אחת הביצ'יות המרושעות ביותר בתולדות הישרדות, אך היתה לי תחושה שהיא תגיע רחוק כי ההפקה עשתה הכל שהיא תישאר במשחק. שמח מאוד שהיא לא זכתה, כי גם ככה זו בעיניי העונה הכי גרועה בתולדות הישרדות, אז למה להפוך אותה לעוד יותר גרועה עם זכייה של השחקנית הכי שנואה או הצל שלה? מקווה מאוד לא לראות אותה חוזרת לשום עונה נוספת, למרות שאם זה תלוי בג'ף, היא עוד תחזור, בדיוק כמו ראסל ובדיוק כמו קולטון.

לורן - 7 שחקנית לא רעה עם ראש אסטרטגי ומחשבות נכונות, אך יש לה עדיין הרבה מה להשתפר, ראשית שתלמד לשמור את הסודות שלה לעצמה, שנית שלא תחלק את האיידולים שלה לשחקנים גרועים כמו מייק שלאורך כל העונה הראה שהוא לא סגור על עצמו ורק עשה צחוק מעצמו, למרות שהגיע די רחוק רק בגלל ששאר השחקנים העונה לא ראו בו איום והוא נחשב לעז בעיניהם. לדעתי ההפקה תחזיר אותה בטוח לעונה נוספת כדי לתקן את טעויותיה.

מייק - 1 אחד השחקנים הגרועים בתולדות הישרדות, שלאורך כל העונה לא היה סגור על עצמו, עשה צחוק מעצמו ואחראי למהלכים הכי מביכים והכי הזויים שנראו אי פעם, ולא רק פעם אחת, אלא פעם אחר פעם, מועצת שבט אחר מועצת שבט, למרות שהגיע די רחוק רק בגלל שכל שאר השחקנים העונה לא ראו בו איום והוא נחשב בעיניהם לעז שאפשר לקחת לגמר. ומה שהכי גרוע שבעונה כל כך גרועה הוא עוד היה עלול אפילו לנצח בו. וזה רק מראה עד כמה העונה הזאת היתה באמת גרועה.

סימון - 1 מי? מי בכלל זוכר אותה, לא הספקנו בכלל לראות ממנה כלום. חוץ מזה שהיא די מפונקת ולא רגילה לחיים בטבע, כפי שהיא עצמה העידה על עצמה.

פטריק - 1 עוד אחד מהשחקנים המעצבנים והבלתי נסבלים של העונה, שמח שהודח די מוקדם. למרות שלדעתי היה עדיף לאלי להשאירו ולהדיח במקומו את ראיין שתקע לה סכין בגב. כי למרות הכל בניגוד לראיין נראה לי שהוא היה נשאר נאמן לה.

קול - 1 עוד אחד מהשחקנים המעצבנים והבלתי נסבלים העונה. וואו, לא להאמין כמה שחקנים מעצבנים היו העונה הזאת. לגמרי הרס את העונה לג'סיקה, והדחתו לגמרי היתה מוצדקת, למרות הטמטום והמשחק הגרוע של ד"ר מייק שהובילה להדחתו באותה מועצת שבט הזויה.

קטרינה - 1 מי? עוד אחת שלא הספקנו לראות ממנה כלום, כי ההפקה העדיפה להשאיר את כריסי על פניה. הבנתי שהיא היתה אלופה אולימפית, וחבל שלא יצא לנו לראות מה היא שווה באמת... בניגוד לכריסי שהיתה מה זה גרועה במשימות פיזיות ועלתה לשבטים שלה בהדחות.

ריאן - 1 מודה שבתחילת העונה די חיבבתי אותו, וכשהוא מצא את הסופר איידול אז בכלל, אך לאחר חבירתו לכריסי והפיכתו לצל ולפאפי שלה ובעיקר לאחר תקיעת הסכין שלו בגבה של אלי שהיתה בת בריתו הכי נאמנה במשחק, הוא הפך בעיניי בהדרגה מפרק לפרק ליותר ויותר מעצבן ובלתי נסבל ואף הלך ונעלם אפילו בעריכה של העונה עצמה. שמח מאוד שהוא לא זכה, לגמרי לא אתגעגע אליו ולא רוצה לראותו חוזר לשום עונה נוספת. כי אני לא מעוניין לראות פאפיז וצללים, כאלה ממש לא חסרים בהישרדות, אני מחפש שורדים אמיתיים שגם אם לא זוכים לפחות משחקים את המשחק ולא נגררים כעז לגמר. שלא לדבר בכלל על התירוץ העלוב שלו למה הוא לא עזר במחנה ולא עשה כלום, וכל הכבוד לדזי שלא ויתרה לו ואמרה לו שיפסיק להתבכיין ולתרץ כי גם לה ולרוב המשתתפים העונה זו היתה הפעם הראשונה בהישרדות בתנאי טבע.

רורק - 4 די אמביוולנטי לגביה, שחקנית די בינונית שאולי בהזדמנות אחרת וללא ביץ' כמו כריסי היתה יכולה להגיע לפחות עד למיזוג, אך אני לא רואה את ההפקה מחזירה אותה לעונה נוספת.
 

Double U

New member
מדרג


אלי - 4
אלן - 1
אשלי - 9
בן - 3
ג'ו - 1
ג'ייפי - 2
ג'סיקה - 4
דיוון - 9
דסי - 3
כריסי- 10
לורן - 6
מייק - 6
סימון -2
פטריק - 2
קול - 3
קטרינה - 5
ריאן - 8
רורק - 3
 
and supergirls just fly


אלי 6 במידה והייתה קצת פחות נדפקת בערבוב ומגיעה למיזוג היא כנראה הייתה מככבת כאן עם תשיעיות
אלן 1 מעפן
אשלי 8 שחקנית טובה, מקווה שתקבל עוד הזדמנות להראות למה היא מסוגלת
בן 8 וגם זה כשאני מנסה להתעלות על הבוז שלי לניצחון הזה, כי בסה"כ באמת מדובר בשחקן טוב.
ג'ו 1 מעפן
ג'ייפי 1 מעפן
ג'סיקה 7 כן היא לא בדיוק אנדראה אבל היא הפתיעה אותי לטובה והראתה נכונות לשחק שזה העיקר.
דיוון 10 אין דברים כאלו

דסי 5 לא שותף לשנאה ולדעתי דווקא מדובר בקליברית רצינית, המשחק לא מתאים לה.
כריסי 10 קווין
נכנסת בקלות לפנתיאון של הגדולים
לורן 9 אחת הדמויות הכי מפתיעות וכיפיות שהיו בעונות האחרונות.
מייק 7 יותר נקודות על מי שהוא מאשר על איך ששיחק
סימון 1 מעפן
פטריק 1 מעפן
קול 1 מעפן
קטרינה 1 מעפן
ריאן 9 שיחק סה"כ משחק טוב מאוד, מגיע לו יותר קרדיט ממה שקיבל לאורך העונה
רורק 5 באה, ניסתה, כשלה- מחזור חיים קלאסי של השחקן הממוצע
 

danlevin1

New member
דירוג אחרון

אלי 3
אלן 1
אשלי 6
בן 7 לא אנטי כמו רוב הפורום , כן מעריך אותו , הטענות צריכות לבוא יותר להפקה ופחות אליו , הוא שיחק עם מה שיש הכי טוב ונלחם עד הסוף , הוא עבד הכי קשה בעוד האחרים התעצלו
ג'ו 1 אידיוט , עלוב
ג'ייפי 1
ג'סיקה 1
דיוון 8 שחקן נהדר , רוצה לראות אותו עוד עונה
דסי 6 חמודה
כריסי 9 הטוויסט בסוף דפק אותה , שחקנית חזקה ומרשימה , כבוד
לורן 7
מייק 6
סימון 1
פטריק 1
קול 1
קטרינה 1
ריאן 9 שחקן חכם במיוחד חברתית , יש לו אספקטים שהוא חייב לשפר כמו יותר ליזום , ללא ספק חייב לחזור
רורק 1
 


אלי - 8 היה פוטנציאל, בואו נראה אם בהמשך היא תלוהק שוב ותממש אותו
אלן - 1 בתקווה תהיה הספורטאי האחרון בהישרדות
אשלי - 9 בא לי לראות אותה ואת כריסי באותו צד בעתיד
בן - 6 הוא כן חשב על המשחק, אבל ממש לא אהבתי איך שהוא זכה
ג'ו - 1
ג'ייפי - 1
ג'סיקה - 7
דיוון - 9 גם לו מגיע אולסטאר
דסי - 5
כריסי - 10 קווין סטייז קווין
לורן - 7
מייק - 5
סימון - 1
פטריק - 1
קול - 1
קטרינה - 3
ריאן - 8
רורק - 5
 

סטילהוק

New member
הסיבה היחידה ש...


שכריסי הגיעה בכלל ל F4 היא בן. כי אם בן לא היה מדיח את לורן עם האליל שלו והיה מודח במקומה, הברית המשולשת של לורן, דוון ואשלי היו מדיחים אחריו את כריסי, ואז כל המשחק היה נראה אחרת. ובפעם השנייה היא בכלל זכתה מההפקר של הטעות של בן עם ה U ההפוכה במשימת החסינות האחרונה, כי אם הוא היה שם את האות ההפוכה לפני שהוא נעל את האותיות כריסי לא היתה זוכה ובן היה מקבל את היתרון הסודי ומחליט את מי הוא לוקח איתו לגמר ומי ייאלצו להתחרות ביניהם באתגר אש על הכרטיס האחרון לגמר. ורוב הסיכויים שהוא היה בוחר את ראיין, כי גם הוא ידע שמדובר בלוזר שלא יודע לעשות כלום במחנה ואפילו לא מנסה לתרום את חלקו מרוב עצלנותו. וגם שאין לו סיכוי לנצח אותו באף קומבינציה. ואז כריסי ודיוון היו נלחמים ביניהם על הכרטיס האחרון.

חוץ מזה, אני באמת לא מבין את הטענות פה לגבי בן על כך שלא ניסה לכרות בריתות לקראת הסוף, כנראה אנשים פה הספיקו לשכוח שהוא סומן כאיום הכי גדול בגמר מבחינת כולם, ואף אחד לא היה מוכן לקחת אותו איתו לגמר, אז איזה בריתות הוא כבר יכל לכרות כשכולם ראו בו את האיום מס' 1 של העונה בגמר? ומה כבר נשאר לו לעשות חוץ מלחפש אלילים, בעיקר בהתחשב בעובדה שאף אחד מהמטומטמים הללו, וכל הכבוד לדזי שתיארה את זה הכי טוב במועצת השבט האחרונה, לא טרח בכלל לעקוב אחריו או לנסות ולחפש בעצמו אחר האלילים החדשים שהחליפו את האלילים שכבר השתמשו בהם, למרות שכולם ידעו שהם קיימים ושמחליפים אותם בכל פעם בחדשים, או לזכות במשימות חסינות? הרי כריסי עצמה שמשום מה מהללים אותה פה כאילו מקסימום מדובר פה בוונטוורת' או בפארבטי החדשה, נשארה במשחק רק בגלל הזכייה הרצופה שלה במשימות החסינות שהותאמו ע"י ההפקה מראש עבורה. (כאילו דא, פאזלים?) ובמשימת החסינות האחרונה היא בכלל זכתה מההפקר של הטעות של בן שיכל לנצח בה ולמנוע מכריסי את הרצף זכיות במשימות החסינות.

כך שמבחינתי לא היה לבן שהפך אחרי הדחתו של ג'ו לאנדרדוג כמו קלי בקמבודיה שום דרך אחרת להגיע לגמר, מלבד בכוחות עצמו. אז כל הכבוד לו שהוא עשה את זה בלי טובות מאף אחד. (כן, כריסי לא באמת רצתה לכרות איתו ברית, היא ידעה שהוא ינצח אותה בגמר, היא רק רצתה שהוא יבחר לקחת אותה איתו לגמר במידה והוא יזכה במשימת החסינות האחרונה.וזה רק מראה עד כמה כריסי שחקנית עלובה ושקופה, שלא לדבר בכלל על כזאת 'אסטרטגית' גדולה שהרעיון להשתמש בסופר איידול שלה בכדי למנוע מבן לחפש את האיידול שכבר נמצא בכיסו של בן, הגיע בכלל מד"ר מייק ולא ממנה. אבל זה היה משעשע לראות איך בן שעשה בית ספר לכולם נותן להם לחשוב שהוא קנה את זה ואז מוציא את הפצצה שלו במועצת השבט השבט השלישית ברציפות ומדיח את מייק, רק בגלל שדוון פעל לפי תחושת הבטן שלו שבאותו ערב השתלמה לו)
 
תרחישים אפשר לתת לכל אחד


אתה יודע מה? אם הברית השולטת לא הייתה מתהפכת על עצמה בקמבודיה, קלי הייתה מודחת מוקדם כמו חברותיה קאס וסיירה, ולא מגיעה אפילו קרוב לפיינל 4. רואה? גם אני יכול.
 

סטילהוק

New member
הברית השולטת בקמבודיה התהפכה בגלל שקלי והבליינסייד הענקי שלה

גרמה לה להתהפך. להזכירך שעד לאותו רגע שקלי הפתיעה את כולם עם ההדחה האפית של סאבאג', הם טבחו רק את מי שבתחתית. רק אחרי שקלי פירקה אותם עם הדחתו של סאבאג' הברית שלהם התערערה והחלה להתפורר. כמובן שבנוסף למה שהראו בעונה קלי גם פעלה מאחורי הקלעים בקטעים סודיים שלא הוכנסו לפרקי העונה, כמו למשל עם ג'ו ועם פישבאך ואפילו עם ספנסר. אגב, ג'רמי עצמו החמיא לקלי בגמר, ובזמן שהצטלם איתה, הוא אמר שגם הוא היה מצביע לקלי אם היא היתה בגמר.

 

NP23

New member


אלי 5 לא הספיקה לשחק אבל גם לא ממש פישלה בעיני .
הראשונה שכריסי וראיין OUTWIDD :)
אלן 1 אבוי כמה טוב שהודח מהר
אשלי 8 נסיכת העונה , גם העובדה שלא עשתה מהלכים לא כזה מאשים אותה, לא מרגיש שזה מתוך השתזפות ..חיכתה יותר מדי ומבין אותה. ובתור מושבעת מלכה!!!!
בן 1 בא לי להגזים, הוא כל כך אוברייטד כל העונה הזאת, אפילו בפיינל 4 שהחליט סופסוף לפנות למישהו ולא רק לשבת בצד ולהגיד "אני מוגן מצאתי את האליל" ולא לנסות להשפיע, פנה לכריסי ואמר "מה הסיכוי שנשב יחד בגמר?" אתה רציני? תן לה סיבה.
מה עם להגיד כמה שדבון שחקן מאיים ושיחק משחק חברתי מעולה ? הוא ידע להלחם על למצוא אלילים , אבל חוץ מזה לא . גם תאי מצא 3 אלילים להזכירכם.
הגיע למיזוג עם מספרים והיה די דיקטטור, לורן יזמה מהפך הצטרף אליה , דבון שכנע אותו לשחק סוכן כפול אז עשה את זה וזה בא לרעתו כי הכעיס את כריסי וראיין ואז כולם פנו נגדו ואף אחד לא יכל לסמוך עליו. מצטער. לא אוהב את המשחק שלו. גם ישב במועצת שבט האחרונה עם פרצוף תחת ואז פתח את הסיפור האישי שלו שירחמו עליו.
מה לעשות אנשים יותר מתחברים לזה מאשר מישהי כמו כריסי שמעזה לחייך ששיחקה משחק טוב, חוצפה מצידה.
ג'ו 1 דמות אדירה אבל שחקן מרגיז ועלוב ומילא היה מוכיח את עצמו בהצבעה שלו כמו איך שדיבר במועצה , אבל לא .
ג'ייפי 1 כאילו מה א תה? למה ? אפשר פחות? היה לך תכלית אחת , להצביע לכריסי , זה כל מה שהיית צריך לעשות כדי לראשונה להשפיע העונה! מי ליהק אותך ???
ג'סיקה 5 נרדמה במשמרת אבל היתה די חמודה
דיוון 10 !!! אחת ההדחות העצובות אי פעם . מהלך מבריק להדיח את מייק וגם ששם את בן כסוכן כפול והמטרה של כולם לפניו. משחק חברתי ואסטרטגי מושלם. וגם בן אדם מהמם , הגישה שלו למשחק והאופי שלו - נסיך על!!!!!!!! בבקשה תחזור!!!
(אם כי הפעם לא יוכל להעמיד פנים שהוא איזה טמבל! )
דסי 1 המורה של העונה אני קורא לה, היא מרגישה כמו מישהי מההפקה שהיא כזה מסכמת "אני מבינה אתכם אנשים ,באמת מאוד כואב מה שאתם מספרים, כריסי איפה את יושבת? יותר ימינה , תודה " מי את? את הפסיכולוגית של העונה? מי שראה סרטוני פונדרוסה גם מבין אותי, מאוד אינטלגנטית וכזה מדברת בכללי על הכל, אבל מי את? מה הבאת לעונה מלבד זה שאת כנראה הכי חזקה במשימות . אולי היא יכולה יום אחד לחזור (סביר שלא, לא היתה מעניינת ) ולהיות איזה וולדמורט 2 אבל נכון לעכשיו היא כמו איזה דמות שחיצונית לי לעונה הזאת , כאילו בטעות יושבת שם על הספסל מושבעים ומדברת. ( אבל אני צבוע כי כל זה היה מתבטל בשישים אם היתה מצביעה לכריסי
)
כריסי 1000000
מסכים שנכנסת לפנתיאון של הגדולים מכל הזמנים ומבחינתי ממש לא רק מבחינת אתגרים , שאתם יודעים שזה מעניין לי, אישית כן התחברתי לאופי שלה , למעריצה שהיא , כל הזמן משחקת ומלבד כמה רגעים שלטה במשחק ומה שבטוח תמיד שאפה לשלוט ולא ויתרה , דמות מעניינת , פייטרית ולביאה במלוא מובן המילה ,
היא מסוג השחקנים שאתה יודע שהם מניפולטיבים ועדיין היא מצליחה לעבוד עלייך כי היא מזהה את הצורך שלך בה ויודעת איך להפוך אנשים אחרים למטרה מה שבן לוקה בו!
לורן 6 דמות מעולה כשחקנית טיפה אוברייטד, נאיבית ומאוד מאוד ישירה יתר על המידה זה הוכח בפרק ההדחה שלה והיה אפשר להרגיש את זה גם לפני, העניין שהיא מרגישה שחקנית טובה כי היא מאוד לייקאבל חברתית וכי היא ישירה אז היא גם מאוד חסרת פחד לעשות מהלכים , אבל היא לא מתוחכמת
מייק5 אני לא אפרגן יותר מזה כי הוא פשוט שחקן נוראיייייייייייי , כדמות הוא די התחבב עליי וכמובן ההצבעה לכריסי הקנה את זה שלא יקבל 1
סימון 1 חחחחח
פטריק 1 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קול 1 מה דיברת במועצת שבט האחרונה כאילו יש לך סיי כאילו אתה מישהו ?כאילו אתה מבין משהו? אפילו השואמנס שלך לא סמכה עלייך.
קטרינה 1 תודה שהודחת ולא כריסי
ריאן בא לי לפרגן 10 כי מאוד אנדרייטד, לרגע במועצת שבט האחרונה דמיינתי איך בלבלו אותנו כל העונה ובכלל ראיין יוצא עם ידו על העליונה בזכות המשחק החברתי שלו שזה באמת מה שהכי חשוב! וזה עשה לי חיוך ענק ! עוד בתור אחד שרצה כריסי יכלתי לשמוח בשבילו ממש אם היה מנצח . והוא באמת קיבל את כל תשומת הלב שהתחיל הגמר , חשבתי שרק ישב שם וירדו עליו ולא ייראה שיש לו צ'אנס, ממש כל הכבוד לו והוא גם דמות קורעת לדעתי ובן אדם מקסים !
רורק 1 לא יאומן שהיא בת 27 בגילי היא נראית כאילו גידלה אותי וגם הספיק להמאס לה ממני, כבדה מרירה ולא מוצלחת , DONT MESS WITH THE QUEEN
 

אורישקי

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה מושלםםםםםם

חולה עלייך
 
למעלה