פינת הפופולאריות - פרק 12

noamlah

New member


אני גם לא בטוח שההילרז יצביעו לו
דסי לא נראה לי אף פעם הייתה קרובה אליו, בקושי הראו אותם באותו שבט ובאיחוד היה בברית שהצביעה נגדה

וג'ו מעריץ של המשחק כך שאם הטיעונים של מייק בגמר יהיו "משחק נקי" סביר להניח שיהיה לו מאוד קשה להצביע בעדו, על אף הקשרים האישייים

היחיד שאני רואה שבטוח ייתן לו קול של נאמנות על בסיס שבטי זה קול

ובכלל, מייק יזכה רק במקרים של ג'ורי ממורמר וממה שנראה בינתיים מהתגובות של השורדים ביציאה וגם מפונדרוסה זה ממש לא כך
 


אני משתדל לא להיכנס לספקולציות, במיוחד בהתחשב בזה שעשיתי לעצמי אוברהייפ מטורף לפרק השבוע ומה שחשבתי שיהיו שכבה על שכבה של מהלכים התבררו כהתערבות הפקה (למרות שאשלי הייתה אולי מודחת בכל מקרה), אבל ג'ף רומז שהזוכה יטה את המושבעים לטובתו במועצה. אולי חלקם באו עם קצת מרמור וכריסי תצליח לגרום גם להם להצביע לה.

בכל מקרה אני מקווה שאשלי תשפיע לטובה על שאר המושבעים כמו קאט בעולם אחד וג'ן בעולמות נפרדים.
 

Double U

New member


ודייזי אמרה בראיון הדחה שלה שכריסי שיחקה את המשחק הכי טוב.
כריסי לנצחון!!!
 

סטילהוק

New member


אם זה המשחק הכי טוב שלה מעניין איך נראה המשחק הכי רע שלה....
לרוב ססטרינו יש פודקאסט עם פישבאך ופיש אמר שהוא ראיין אישית את כל המושבעים שהודחו עד עכשיו וגם את המודחים לפניהם, וכולם ללא יוצא דופן אמרו לו שכריסי אישה נוראית, בלתי נסבלת ונקמנית שאי אפשר לאמר שום דבר בפניה כי היא לוקחת הכל אישית ולא מתייחסת למשחק כאל משחק. וכנ"ל 'האסטרטגיות' שלה שמונעיות מגחמות אישיות ונקמניות, כמו זו עם אשלי, שלא היה בה שום אסטרטגיה מלבד רע ונקמה. אני מאוד מקווה שאשלי לא תיתן לה את קולה ותיתן אותו למרות הכל לדוון שג'ף וההפקה שהפרו את חוקי המשחק בשביל להציל את מייק מהדחה, כי הם רוצים להראות שגם טיפוסים כמוהו יכולים להגיע לגמר ואולי אף לזכות בו, אילצו אותו להשתתף בהדחתה, שהיתה מטומטמת וחסת כל היגיון לפי כל הדעות, הן של הצופים והן של המומחים הסוקרים את פרקי העונה. וביניהם המפיק דלטון רוס.
 


אני אפילו לא בטוח שהיא הייתה מדיחה את אשלי לולא ההתערבות. אבל ברגע שבן היה חסין, נשארה לכולם רק אפשרות ריאלית אחת (חוץ מאשר בן עצמו - הוא היחיד שבאמת לא הייתה לו סיבה להדיח את אשלי, במיוחד שהוא עצמו קרא להדיח את מייק)
 

סטילהוק

New member


אבל איך תסביר שגם בן בעצמו הצביע לאשלי אחרי שהצביע על מייק ואשלי הסכימה איתו והיא גם היחידה שהצביעה למייק? משהו פה מאוד פישי, אתה לא חושב?
 


ואיך זה הגיוני להצטרף לאויבת הכי גדולה שלו? נראה לי שהיה יותר הגיוני שהוא היה מצביע נגד אשלי אילו הוא לא ידע שכריסי גם רוצה להדיח אותה...

שני דברים בטוחים:

- בהצבעה הוגנת, הייתה לכריסי עוד אפשרות. מה שכן, סביר להניח שאילו בן פשוט היה מניח את האליל על הצוואר ולא משתמש בו, שלושת הנבלים עדיין היו מצביעים נגד אשלי.

- מי שהכי מושפע מכל זה הוא דיוון, שייתכן שהיה משתתף בהצבעה נגד מייק אילו ידע שיש 33% סיכוי שיודח ולא 50%.

בכל מקרה, לא היה איזה וידוי מלפני המיזוג (פרק 6, אם אני לא טועה) לגבי אשלי ודיוון ששניהם מאוד קרובים, וישלפו אבנים זה בשביל זו? אני ממש לא אתפלא אם זה היה וידוי של אשלי, כי כל העריכה שלה הייתה הכנה להדחה מאוד כואבת, אבל אם זה היה דיוון, אין לו סיכוי לזכות.
 

סטילהוק

New member


אני לא אוהב את כריסי בגלל שהיא ביץ', לא בגלל שהיא אסטרטגית.
אין לי שום בעיה עם אסטרטגיה, השחקנים הכי אהובים עלי בהישרדות הם אסטרטגים. ולא רק אני לא אוהב אותה בגלל שהיא ביץ', הרבה צופים לא אוהבים אותה בגלל זה, וגם רוב השורדים עצמם שהיו איתה על האי העונה לא סובלים אותה.
 

noamlah

New member


רק שתדע שבדרך כלל האקומה פה הולכת הפוך
ככל ששורד יהיה אהוד ברשתות החברתיות סביר להניח שיהיה שנוא פה
וככל ששורד שנוא ברשתות החברתיות סביר להניח שיהיה אהוד פה

לא כדי לעשות דווקא אלא כי הקריטריונים שונים
מה שאתה קורא "צופים" אני קורא "אנשים טפשים ולא חשובים בלי הבנה למשחק"
כך גם רוב הפורום

אז בוא נוציא מהמשוואה את אותו אספסוף נלעג ולא רלוונטי שאתה מתאמץ להזכיר פה כל פעם
ולגבי שורדים נראה בסוף העונה למרות שגם אם כריסי תגיע לגמר ותזכה בקולות המושבעים אני לא רואה אותך מוריד את הכובע ומודה בטעותך אלא ממשיך לקטר שההפקה אשמה בכך ולהגיד "הצופים", "הצופים", "הצופים"

לפחות תיצמד ללוגיקה שלך
 

סטילהוק

New member
אז שאני אבין...


כל מיליוני הצופים והגולשים שלא חושבים כמוך נחשבים בעיניך לאספסוף נלעג?
או אם לצטט אותך: "אספסוף נלעג ולא רלוונטי" + "אנשים טפשים ולא חשובים בלי הבנה למשחק". ורק אתה חכם גדול ומבין את המשחק ויכול לקבוע בגלל זה מי שחקן טוב ומי לא? באמת? ומה הופך אותך למבין כזה גדול? זה שאתה קבעת שאתה כזה? האם אינך מכיר את המשפט אין הנחתום מעיד על עיסתו?

זה ש'ככל ששורד יהיה אהוד ברשתות החברתיות סביר להניח שיהיה שנוא פה
וככל ששורד שנוא ברשתות החברתיות סביר להניח שיהיה אהוד פה'
, לא הופך אותך לצודק ואת כל השאר שלא חושבים כמוך לטועים. אם כבר זה רק מציג אותך כסנוב מתנשא שמשוכנע שרק הוא מבין את המשחק יותר טוב מכולם.

ובוא אני אספר לך עוד משהו, בדיוק בגלל הגישה הזאת של 'כולם טועים ורק אני לא' כולם שונאים את כריסי העונה. וכן, גם אם היא תזכה, מה שקשה לי להאמין שיקרה כי סיכוייה לזכות שואפים לאפס, אני עדיין לא אסבול אותה, כי שום ניצחון שלה לא ישנה את העובדה שהיא ביץ' מתנשאת ובלתי נסבלת. וגם אם יצפו אותה בזהב זה עדיין לא ישנה את העובדה הזאת או את מי שהיא.
 


כי הרוב המכריע של הצופים באמריקה רואים את המשחק כדבר רע, וכל אחד שרק מתחיל לחשוב על עצמו חוטף קללות. אהבה של מתמודד בגלל כוח פיזי זה דבר אחד, ואני מבין מאיפה זה מגיע, ובמקרים נדירים (מייק הולוואי) אני אפילו מעריך את זה, למרות שלא קרוב לרמה שאני מעריך משחק אסטרטגי וחברתי משובח.

ואז יש מקרים שהם מעריצים מתמודד בגלל העונה הראשונה שהוא השתתף בה, למרות שמאז הוא השתתף בעוד שלוש עונות ורק הגחיך את עצמו יותר ויותר (רופרט), בגלל שהוא נראה דומה לשורד יותר מוצלח (ג'ו אנגלים והדמיון שלו למלקולם), או אפילו בגלל שהוא שייך למיעוט אתני כזה או אחר (ג'יימס שהשתתף בשלוש עונות אך ורק בגלל שהוא היה שחור). אסטרטגיה היא הדבר האחרון שהצופה האמריקאי הממוצע חושב עליו, וכשהוא כן חושב על אסטרטגיה, זה בדרך כלל בשליליות טהורה.
 

noamlah

New member
כתבתי לך כבר בעבר


אם אתחיל להתעניין בכדורגל וארצה לדבר עם אנשים על משחקים שמתקיימים
סביר להניח שלא אכליל בשיחות שלי את אלו שצופים במשחק בגלל התספורות של השחקנים או אלו שצופים במשחק כדי לראות את המעודדות במחצית
או אלו שבאים לצפות במשחקים כי הנקניקיות במגרש טובות בעיניהם

סביר להניח שאדבר על כדורגל עם אנשים שמתייחסים לכדורגל כמשחק וידברו איתי על האסטרטגיות והטכניקות השונות שקשורות למשחק
כל השאר ייחשבו בעיניי אספסוף נלעג כי הם מתייחסים לדברים שלא רלוונטים למשחק

בדיוק כמו פה
"מוסר" ו"נאמנות" הם לא דבר ששייך ורלוונטי למשחק בעיניי אלא דבר תפל בדיוק כמו הדברים שכתבתי בפסקה הראשונה
ולכן לא מעניין אותי כמה אנשים יכתבו ויתייחסו לדברים הללו, בעיניי אנשים אלו לא רלוונטיים
ואני יודע שאני מתנשא, תמיד הייתי ויודע שחושב שהדעה שלי הכי טובה אחרת היא לא הייתה הדעה שלי
בחרתי בה כי אני חושב שהיא הכי טובה וכך זה בכל תחום, גם אם מישהו ישנה אותה הדעה החדשה תהיה הדעה שלי והיא תהיה הכי טובה
אז עדיין הדעה שלי הכי טובה

באופן כללי "הרוב חושבים" אף פעם לא ישפיע עליי, הרוב גם הצביעו ליכוד
גם לא חושב שזה משפיע על אף אחד מפה אז לכן אני לא מבין מה הצורך שלך לצעוק כל הזמן את הדעה של אחרים כדי לתקף את הדעה שלך במקום לעשות את זה בעצמך ובביטחון בלי עזרת התיקוף הזה

אין פה הודעה אחת שלך בלי המשפט "הצופים חושבים..." נסה כמה פעמים בלי, אולי תראה שזה טוב
 

סטילהוק

New member
אתה טועה ומטעה


אני בניגוד אליך, שחוזר וטוען 'אנחנו פה בפורום חושבים כך וכך', קרי משייך את דעתך לדעת הפורום ולא לדעתך האישית בלבד, מביע אך ורק את דעתי האישית, זה שיש עוד צופים שחושבים כמוני לא הופך את דעתי האישית למשהו אחר מלבד דעתי האישית, אך בניגוד אליך, אני לא מזלזל בדיעותיהם של צופים וגולשים חובבים אחרים ברשתות החברתיות של ריאליטי והישרדות וקורא להם אספסוף נלעג, אני מכבד כל דעה כל עוד מכבדים את דעתי ולא מזלזלים בה. כי אם כולנו היינו חושבים בדיוק אותו הדבר כולנו היינו רובוטים והעולם היה נורא משעמם.

ומלבד זה לגבי טענתך שרוב מי שצופה בהישרדות זה אספסוף נלעג שלא מבין את המשחק. בוא תסביר לי איך אותו אספסוף נלעג, כפי שאתה עצמך מכנה אותו, חושב בדיוק כמוך דווקא לגבי סירי למשל, שמדורגת בכל הרשתות החברתיות והסקרים משום מה בין הטופ 5 שחקנים הכי טובים של הישרדות, בעוד שקלי שבעיניי לפחות שחקנית אקטיבית רב-גונית והרבה יותר ובה ממנה, אם לא השחקנית הטובה ביותר בתולדות הישרדות או לפחות בעידן החדש שלה, מדורגת 10 מקומות מתחתה. אז איך זה מתיישב עם בדיוק עם טענתך המתנשאת שכל מי שאהוב ומדורג גבוה ברשתות החברתיות שנוא בפורום הזה ולהיפך? אם ביום הראשון שהצטרפתי לפורום הזה סיימתם לערוך פה סקר ענק שאני בכלל לא השתתפתי בו עם תוצאה חד משמעית למי השורדת הכי אהובה על הפורום, ואני בטוח שגם אתה זוכר טוב מאוד מי זאת היתה....
 

Double U

New member
מדרג

אשלי - 7. סה"כ שיחקה משחק לא רע.
בן - 1.
דיוון - 8
כריסי - 10
מייק - 5
ריאן- 6
 
למעלה