פינת הפופולאריות - פרק 12

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות - פרק 12


ולהלן הדירוג לאחר הפרק הקודם!

7. לורן - 3.7
6
6. מייק - 5.1
1
5. ריאן - 5.9
1
4. אשלי - 6.3
1

ולטופ 3...
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 6.4,

וירידה ב2 מקומות לאחר השיא שהגיע אליו פרק שעבר!


דיוון

 

אורישקי

New member
מקום 2


עם ממוצע 7.2,

השחקן המפתיע של שני הפרקים האחרונים והמטרה מספר אחת

בן

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עם ממוצע 7.3,

לאחר ירידה גדולה בפרק שעבר - עולה שוב ב4 מקומות בחזרה הישר למקום הראשון

קווין כריסי

 

אורישקי

New member
הדירוג

לורן יוצאת מהדירוג - ובדיוג הזה נדרג את הפיינל 6 רגע לפני הדירוג הסופי והמסכם של העונה!


המתמודדים:
אשלי
בן
דיוון
כריסי
לורן
מייק
ריאן

דירוג נעים
 
הדירוג שלי (שכחת למחוק מתמודד)-

אשלי- 1
בן- 7
דיוון- 6
כריסי- 10
מייק- 4
ריאן- 5
 


אשלי - 7 מינוס שתי נקודות על האליל של בן, עוד שתיים על זה שלא ניסתה לכרות ברית עם כריסי, ואחת חזרה בגלל שבעצם ההפקה הדיחה אותה בהתערבות הכי גסה בתולדות הישרדות.
בן - 5 אם הוא זוכה, אני קרוב מאי פעם להפסיק לצפות.
דיוון - 6 יצא הטמבל הכי גדול, הייתי מוריד לו עוד קצת לולא ההתערבות שבעצם השאירה לו שתי אופציות: להדיח את אשלי, או לשלוף אבנים בסיכוי של 50% לעוף. גם אני לא הייתי לוקח את הסיכון הזה.
כריסי - 8 שתי נקודות על האליל של בן
מייק - 5 אם הוא יזכה זאת בכלל תהיה קטסטרופה, אבל לפחות הוא לא הרוויח מהתערבות הפקה (הוא היה מוגן בכל מקרה, ההבדל הוא שלולא ההתערבות גם אשלי הייתה מוגנת)
ריאן - 7 המהלך הטוב הראשון שלו מאז ההדחה של דזי.
 

אורישקי

New member
אוי אל תגזים


גם אם ה'טע עם בן היה דפוק - עדיין רוב הסיכויים שאשלי הייתה עפה בכל מקרה גם אם בן היה משתמש באליל אחרי המועצה
 

NP23

New member


אשלי 5 לא שיחקה נורא ובסופו של דבר גם לא עשתה כלום
בן 1 אף אחד לא סומך עליו
דיוון 8 נסיך
כריסי 10 !!!!!!!
לורן ???
מייק 1 מעפן
ריאן 8 נמצא בפיינל 3 של כולם
 

סטילהוק

New member
מדרג


אשלי - 8 היחידה ששיחקה נכון את המשחק, והיא ממש לא אשמה שכריסי ביץ' ולוקחת כל דבר אישית במקום להתייחס למשחק כמשחק. זו גם אחת הסיבות למה היא כל כך שנואה על כולם שם. חבל עליה, היתה התקווה האחרונה להצלת העונה, הדחתה ועוד בהתערבות בוטה של ההפקה קוברת סופית את העונה הזאת בתחתית כל העונות של הישרדות.

בן - 7 בסופו של דבר מדובר במניפולטור לא קטן ושחקן לא רע, אך אם הוא יזכה העונה זה יהיה בעיקר בגלל שהוא נפל על עונה של מטומטמים ושחקנים שפשוט לא יודעים לשחק את המשחק (עיין ערך מייק שבדיוק כמוהו נראית גם העונה הזאת ורוב הסיכויים שהוא גם הזוכה שלה כברירת מחדל)

דוון - 6 אחד מהשניים: או שהוא באמת שחקן שלא יודע לשחק ורק מהלל את עצמו לחינם שהוא כזה אסטרטג גדול (לא שמעתי את זה מאף אחד שם לגביו, חוץ ממנו) או שבאמת ההפקה לא השאירה לו שום ברירה מלבד להדיח את בת בריתו הכי נאמנה, וזה בגלל מה שאשלי אמרה בסרטון הפנדרוסה שלה "אני מבינה שלדוון לא היתה שום ברירה אחרת", ואם זה נכון דוון אשם רק בזה שלא התעקש מול כריסי במשימת הפרס שהם זכו בה בגללו ולא בגללה, ושכרת את הברית המשולשת החדשה איתם מאחורי גבה. ולכן הוא זוכה מחמת הספק ולא מקבל אצלי רק נקודה אחת.

כריסי - 1 ביץ' נשארת ביץ', וכריסי שוב הוכיחה כמה היא ביץ', לא פלא שכולם שם וגם הצופים שונאים אותה.

מייק - 3 אחד השחקנים הכי גרועים בתולדות הישרדות, אך כנראה רוב הסיכויים שדווקא הוא הזוכה של העונה, וזה יהיה צדק פואטי שהעונה הנוראית והכושלת הזאת תסתיים בזכייתו של השחקן הכי גרוע שלה, שכולם רוצים לקחת לגמר כעז.

ריאן - 1 התחיל חזק את העונה, אך מהרגע שהוא הפך לפאפי של כריסי הביץ' שמחזיקה אותו ברצועה והוא חוסה בצילה כל הדרך אל הגמר, בעיניי הוא הפך לפשוט מיותר. אפשר לקרוא לו הצל של כריסי או כריסי והצל שלה. כך או כך סיכוייו לזכות שואפים לאפס.
 

אורישקי

New member


דווקא אשלי רק החמיאה לכריסי בראיון שלה ואמרה שהן מאד הסתדרו על האי, פשוט לא היו אף פעם באותו צד אסטרטגית
 

סטילהוק

New member


וזה רק מוכיח אפילו עוד יותר עד כמה כריסי ביץ'. כי אם זה נכון, למה כריסי התעקשה להדיח אותה? וזה לא נכון שהן לא היו אף פעם באותו צד אסטרטגית, להזכירך גם כריסי וגם אשלי היו חברות בברית השולחן העגול והצביעו נגד ההילרס. כשאשלי הגיעה לפנדרוסה לאחר הדחתה כולם שם קיבלו את פניה במשפט "נכון שהיית שותפה להדחת כולנו, אך אנחנו עדיין אוהבים אותך ולא נוטרים לך טינה על זה". בניגוד לכריסי שאף אחד מהמושבעים לא סובל אותה, ולא רק בגלל שהדיחה אותם, כמו בגלל היחס המגעיל והמתנשא שלה כלפיהם לאורך כל העונה.
 

NP23

New member


וואו שמעת על הדבר הזה שנקרא אסטרטגיה?

לא מבין איך אתה אוהב את טוני ועוד כמה שחקנים ששיחקו את המשחק
אבל שכריסי או דוון עושים מהלך להדיח בני ברית (אגב, זה פעם ראשונה שכריסי בגדה במישהו וגם זה לא רציני, לא חושב שאשלי סיכמה איתה על מעבר לפיינל 4 אם בכלל)
זה פשוט נורא ואיום..
&nbsp
 

noamlah

New member


גם אשלי הייתה זו שבגדה בכריסי קודם עם ההדחה של ג'ייפי כך שגם אם הולכים על הקו ה"ראוי" כריסי לא חייבת לה כלום

ולא יודע אם אשלי תהיה זו שתשכנע את כולם להצביע לכריסי אבל כבר היו מקרים של שורדים בעבר שחשבו שכולם שונאים אותם ובסוף זכו
הזוכה הראשון היה ככה. כל הצופים וגם קלי עצמה חשבו שהניצחון בכיס שלה כי כולם שונאים את ריצ'ארד והנה, לא יצא כמו שתכננו וריצ'ארד ניצח 4-3

גם בעונה 16 כולם חשבו שאמנדה תנצח כי פרווטי הייתה אנטגוניסטית ובגדה בהרבה בני ברית בעוד שאמנדה הייתה יותר עדינה וחברותית ממנה, בסוף אפילו אלייזה שנחשבת נוטרת טינה וזכתה להתעללות נפשית מפרווטי עד לרגע הדחתה נתנה לה את הקול שלה

בישראל אם מספר העונות הקטן שלה זה גם בלט כאשר אנשים שזכו להמון ביקורות בזמן שהיו במשחק כמו אריק אלפר, שי הראל ואיתי שגב בסוף קבלו את קולות המושבעים פשוט כי הגיע להם והמושבעים חשבו שהגיע להם

כך ש"כמה המושבעים אוהבים אותך" לא מדד לכך אם תנצח או לא כי מושבעים לעתים מצביעים לא מתוך אהבה אלא משיקולים אחרים ולעתים נחוץ אפילו רגע אחד במועצה הסופית כמו הנאום המשכנע של סופי בסאות' פסיפיק כדי להטות קולות לצד שלך
 

סטילהוק

New member


אם כך את אותו הדבר בדיוק אפשר לאמר על דוון, שגם הוא השתתף בהדחת ג'יי.פי. ולמרות זאת כריסי לא חשבה להדיח אותו, והיא וראיין אף רשמו את שמה של אשלי כבר במועצת השבט הקודמת, בעוד שאשלי מעולם לא רשמה את שמם, ואף יותר מזה, גם בפרק הקודם וגם בפרק האחרון אשלי זאת שהציעה להדיח את בן ולא את כריסי. כך שמי בגד במי?
 

noamlah

New member


כולם בגדו בכולם כי זה הישרדות
וזה בסדר לבגוד בכולם כי זה הישרדות
וגם כשאשלי הצביעה בן היא בגדה בן (הרי היו בברית שבוע לפני) וזה בסדר כי זה הישרדות
וגם כשדיוון בגד בראיין וכריסי זה בסדר כי זה הישרדות
וגם כשמייק בגד בקול זה בסדר כי זה הישרדות

בהישרדות
לבגוד=משחק כשר
אין בזה שום דבר רע
בעונה הזו בערך מהפיינל 9 כולם בגדו, אף אחד לא "נקי" וזה בסדר כי זה הישרדות
מימד אחר ושונה מהמימד שהם רגילים אליו בחיי היום יום, חוקי המוסר אחרים
 

סטילהוק

New member


מסכים איתך שזה הישרדות וזה בסדר לבגוד, אבל לא כשהסיבה מטומטמת וחסרת כל היגיון. חוץ מזה, אתה זה שהעלה את נושא הבגידה בזה שטענת שאשלי בגדה בכריסי לפני שכריסי בגדה באשלי, ואני רק הוכחתי לך שההיפך הוא הנכון.
יש בגידת שמקדמות אותך במשחק, ולעומתן יש בגידות שלא רק מטומטמות וחסרות כל היגיון, שנעשות בשל גחמות אישיות שלא קשורות בכלל לאסטרטגיה או למשחק, אלא אף הורסות לך את הסיכוי לזכות במשחק.
כך שבגידה בהישרדות היא לא בהכרח דבר רע, כל עוד יש לה מטרה אסטרטגית והיא מקדמת אותך במשחק, ולא נעשית מתוך גחמה אישית מטוטמת חסרת כל אסטרטגיה או לא קשורה בכלל למשחק.
לא סתם כריסי הפכה להיות השורדת הכי שנואה בארה"ב, בגלל שהיא ביץ' שהדיחה את כל הבנות במשחק בזו אחר זו רק בגלל שרצתה להישאר האחרונה מביניהן. וגם בגלל שהדיחה את מי שהצופים הכי אהבו העונה.
אך עזוב את זה, מה שיותר גרוע לגביה זה היחס המגעיל והמתנשא שלה וזה שהיא טוענת שכשהיא בוגדת באחרים זה מתוך 'אסטרטגיה' אך כשמישהו אחר כמו בן בוגד בה זה נורא ואיום. צביעות לשמה. וגם הבוסיות שלה, כאילו שמישהו חייב לה משהו וזה לא רק משחק וכולם צריכים להפוך לפאפיז שלה וזה או הדרך שלה או שום דרך אחרת, זה מה שהופך אותה בעיניי לפחות לשנואה ובלתי נסבלת, ועובדה שלא רק בעיניי אלא בעיני רוב הצופים, שרובם לא רוצים לראותה חוזרת לעונה נוספת.
 

NP23

New member
לגמרי איתך!! הלוואי!


כריסי בתכלס לא היתה חייבת לאף אחד מהמושבעים , כל ההילרז ידעו שהיא נגדם ותמיד היתה,
את ג'יי פי היא לא הדיחה , אשלי כפי שאמרת , לורן לא היתה בצד שלה ובגדה בה קודם ותכננה נגדה...
 


עכשיו אני חושב שדווקא את מייק יש לה סיכוי טוב לנצח. ההילרז אולי יצביעו לו, אבל הם רק שלושה. יש חוץ מהם עוד חמישה שבתקווה יצביעו כולם לכריסי.
 
למעלה