במידה ותערך עונה שנייה של HvV עם 20 מתמודדים את מי תרצו בה?

סטילהוק

New member
במידה ותערך עונה שנייה של HvV עם 20 מתמודדים את מי תרצו בה?

במידה ותערך עונת הישרדות שנייה של Heroes vs. Villains עם 20 מתמודדים 10 בכל קבוצה, את מי מכל העונות של הישרדות, להוציא ממשתתפי העונה הראשונה של HvV, ובעדיפות למשתתפי העידן החדש שלה, הייתם רוצים לראות בעונה השנייה של HvV בקבוצת הגיבורים ואת מי הייתם רוצים לראות בקבוצת הנבלים? כי יש סיכוי גבוה מאוד שבעתיד הקרוב אכן תערך עונה כזאת...

שכל אחד ירשום את מועדפיו, ובכדי שיהיה שיוויון מגדרי 5 בנים ו 5 בנות בכל צד, ואחר כך נערוך ספירה כללית ונבדוק למי מהם יש רוב וככה נבחר את נבחרת החלומות הגיבורים והנבלים של העידן החדש של הישרדות, ובעתיד נוכל אף לבדוק כמה מהם אכן ישתתפו בעונה האמיתית של Heroes vs. Villains 2.
 

noamlah

New member
לא מאמין בקונספט של "גיבורים נגד נבלים"

אני לא חושב שיש דבר כזה גיבורים בהישרדות
ולא חושב שיש דבר כזה נבלים בהישרדות
ובאופן כללי הישרדות בשבילי מהעונה הראשונה הייתה בנויה על כך שזו תכנית שה"טוב" וה"רע" נמחקים בה למען המשחק, אם ארצה לראות גיבורים ונבלים אראה טלנובלה ולא ריאליטי

אז לא בא לי על החלוקה הזאת, בטח לא באופן כזה שטחי שמתייחס לצופים כמטומטמים ובגלל זה גם לא התלהבתי מהגיבורים נגד נבלים הראשון בניגוד להרבה פה בפורום, הקונספט טפשי ומעכיר את העונה
אם אתה מדבר על אולסטארס זה משהו אחר אבל יותר מדיי מוקדם לי בבוקר כדי לענות עכשיו
 

סטילהוק

New member
זה שאתה מאמין או לא, לא אומר שלא מתוכננת עונה נוספת כזאת

יש שמועות אפילו על מתמודדים שכבר קיבלו הזמנות מההפקה להשתתף בעונה כזאת. העונה הראשונה של גיבורים נגד נבלים היתה בעונה 20, כך שרוב הסיכויים שבקרוב מאוד תערך העונה השנייה.

גיבורים בהישרדות בעיניי לפחות זה שורדים שהגיעו רחוק כנגד כל הסיכויים ולמרות שאף אחד לא האמין שיגיעו כל כך רחוק במשחק. כמו קלי וונטוורת' בקמבודיה שלמרות שהיתה כל העונה בתחתית, אנדרדוגית הגיעה בכוחות עצמה כמעט עד הגמר ואם היא היתה זוכה במשימת החסינות האחרונה היא גם היתה זוכה. ההבדל בין קלי לכל שאר המתמודדים זה שלא משנה עם מי היא היתה מגיעה לשלישיית הגמר היא היתה זוכה. ולא הרבה שורדים יכולים להגיע למצב כזה שהם יכולים להגיע עם כל אחד לגמר ולנצח בו.

נבלים בהישרדות לעומת זאת, בעיניי לפחות זה שורדים שבגדו בבני בריתם הכי נאמנים, רימו ושיקרו בכדי להגיע כמה שיותר רחוק, או כאלה שרשעותם עולה על כל יתרונותיהם. כמו למשל טוני, שרימה, שיקר ובגד בכל מה שזז בכדי להתקדם במשק ולהגיע לגמר ולזכות בו.

אז נכון שבעונה הראשונה של HvV הגבולות הטשטשו בין הגיבורים לנבלים, והגיבורים התנהגו בה יותר כמו נבלים מאשר גיבורים, בעוד שחלק מהנבלים התנהגו בה יותר כמו גיבורים מאשר נבלים. אך זה היה בעיקר בגלל ראסל שעשה שמות בשבט הנבלים שנראו לידו כמו קורבנות. וג'יי.טי. שעוד בעונה הקודמת שלו בטוקטינס לא ראיתי בו גיבור, והסיבה היחידה שהוא זכה בגמר היתה בגלל שהוא לקח איתו את פישבאך שהיה מוכן לתקוע לו סכין בגב אם הוא זה שהיה זוכה במשימת החסינות האחרונה.
 

noamlah

New member
יודע מה זה

עדיין לא אומר שאני מסכים עם הקונספט
אני חושב שהוא ילדותי ובכלל העונה היחידה שבה הת'ים תרם לעונה ולסיפור שלה ולא היה רק "שם מגניב" הייתה אולי M. VS GEN X

ואם ראסל היה היום מתקבל לעונה היו חייבים לקבל אותו לגיבורים כי עד כמה שאני לא סובל את הדמות שלו הוא אפילו הצליח לעקוף בפופולאריות שלו את רופרט שהיה עד אז השורד הגדול בכל הזמנים אז בלתי נמנע יהיה לשים אותו שם כי לפי הקהל הוא גיבור כמו שסירי הייתה אז גיבורה בגלל הפופולאריות שלה למרות ששיקרה ותכמנה ובגדה לא פחות מדניאל ופרוואטי שאיתן הייתה בברית בעונות המקוריות

סנדרה הייתה בנבלים מסיבה ממש לא מובנת כי לפי מה שאתה אומר, סיפור הזכייה שלה בעונה 7 גם היה של גיבורה, הייתה רוב הזמן במיעוט והגיעה לגמר כנגד כל הסיכויים

ושוגר הייתה בגיבורים למרות שאף אחד לא סבל אותה והמטרה שלה הייתה לא רק לבגוד באנשים שהיו איתה אלא גם להשפיל אותם

כל השאר שמחולקים "נכון" סה"כ מדובר תכלס בחלוקה בין שחקנים אקטיבים לבין גברגברים שג'ף אוהב ויודעים לדבר ולהצטלם יפה

אז אם העונה תיקרא "שחקנים אקטיבים לבין גברברים שג'ף אוהב ויודעים לדבר ולהצטלם יפה" אני אשמח
זה שם קצת ארוך אבל לפחות מדויק
 
ראסל לעולם לא יהיה גיבור


כי פופולאריות היא לא המדד פה. גיבור משחק יותר בעדינות, עם יותר דגש על משחק חברתי (בגלל זה זוכים כל-כך הרבה גיבורים) - שני דברים שראסל פשוט לא מבין, ולכן הוא יכול לשחק גם עשר פעמים ולא לזכות.
 

noamlah

New member
גם אמנדה בחיים לא תזכה

לא הפריע לשים אותה כגיבורה
גם ג'יימס בחיים לא יזכה
סטפאני בחיים לא תזכה
שוגר בחיים לא תזכה
קנדיס בחיים לא תזכה
 
לא מאותן סיבות כמו ראסל


הסיבה העיקרית היא שראסל הוא אחד השחקנים הכי כוחניים בתולדות הישרדות. אגב, איימי לא שונה ממנו כמעט בכלל, ולדעתי אילו היא הייתה גבר היא הייתה הרבה פחות פופולארית.
 

סטילהוק

New member
סירי לא גיבורה בעיניי, היא נבלית בדיוק כמו סנדרה

החיוך המושלם שלה מסתיר מאחוריו את רשעותה. וזה ההבדל היחיד בינה לבין סנדרה, שסירי אימצה ממנה את המשפט 'כל עוד זו לא אני, לא איכפת לי את מי מדיחים'. ובמקרה שלה אני חושב שהקארמה מנצחת אותה בכל עונה שהשתתפה בה. אני מעולם לא ראיתי בסירי גיבורה, ולא מבין חובבי הישרדות שכן רואים בה. אולי בגלל שהיא אחות במקצועה והחיוך הגדול שמטעה את כולם. אך עלי זה לא עובד. וזה גם מה שהופך את סנדרה לנבלית בעיניי ובעיני רבים אחרים. רק שלה אין את החיוך המטעה של סירי ולא יכולה להסתתר מאחוריו כמוה.

ולגבי רופרט, סטפני לה גרוסה עברה אותו עוד הרבה לפני ראסל בפופולאריות. אחרי עונה 10 פלאו, סטפני היתה השורדת הכי פופולארי והכי אהודה.

שניהם אגב השתתפו בעונת הגיבורים נגד נבלים הראשונה, שבה הדבר האחרון שהייתי יכול לאמר על רופרט זה שהוא גיבור. סנדרה היתה פי אלף יותר גיבורה ממנו. וזה שהוא ושאר חברי שבט 'הגיבורים' כינו את סטפני 'האלמנה השחורה' והדיחו אותה רק בגלל זה הרגיז אותי שחבל"ז.
 

אורישקי

New member
סירי היא גיבורה כי זה באופי שלה

כי היא סיפור של אישה חזקה שהצליחה לשרוד בתוכנית למרות שאין לה כוח פיזי, בגלל שהיא חכמה ואסטרטגית ובגלל שהאיא פשוט בן אדם מדהים שכולם אהבו.סנדרה היא נבל כי היא יותר ביץ', כי לא אכפת לה לזרוק את מי שצריך מתחת לגלגלים וכי לא אכפת לה לרדת וללכלך על מי שצריך כדי להישאר או סתם כי הוא מעצבן אותה
&nbsp
(זה לא משנה את זה שהן שתיהן לא ספק השורדו תהכי אוהבות עליי)
 

סטילהוק

New member
בעיניי היא ממש לא גיבורה

וזה שהיא מצליחה לשרוד, זה רק בגלל שאף אחד לא רואה בה איום, גם בשל המקצוע שלה וגם בגלל החיוך המטעה שלה. אבל אם היתה בעונה שלי תהיה בטוח שהיא היתה המודחת האשונה או לפחות בין ההדחות הראשונות, מה שבטוח היא לא היתה מגיעה לאיחוד. וחוץמזה, מי אמר שאין לה כוח פיזי? ראת אותה בגיבורים נגד נבלים, שם היא נראתה לי די פיזית. וזה שהיא חכמה ואסטרטגית לא הופך אותה לפחות רעה בעיניי, אם כבר להרבה יותר איום, דווקא בגלל שהיא מנצלת את זה לרעה. ועובדה שהקארמה רודפת אותה בכל עונה שבה היא משתתפת, ובעונה האחרונה היא הודחה בלי שיהיה אפילו קול אחד נגדה.
 

אורישקי

New member
פחח


כי זה ממש מובן מאליו שאתה זה שתדיח את השחקנית הכי טובה שלא ניצחה אי פעם בהישרדות
 

סטילהוק

New member
לא, כי כל מי שלא יסמן אותה מכתחילה כמטרה להדחה הוא אידיוט

שלא מבין בהישרדות ולא יודע לשחק את המשחק.
וזה שהיא לא ניצחה אי פעם בהישרדות זה בעיקר בגלל הקארמה שתמיד השיגה אותה. השחקנים ששיחקו מולה אולי הוטעו ממקצועה והחיוך המטעה שלה, אך קארמה רואה מה שמסתתר מאחורי החיוך המטעה. כי כולם יודעים שאם היא היתה מגיעה לגמר אין סיכוי שהיא לא היתה זוכה ורק הקארמה עצרה בעדה מלהגיע לגמר בכל 4 הפעמים שהיא השתתפה במשחק.

אפשר להתעלם מאיומה בעונה הראשונה כשאתה עוד לא מכיר אותה ואת דרך הפעולה שלה, ייתכן אפילו ליפול ברשתה בעונה השנייה, אבל בעונה הרביעית? נו באמת, כמה פתי אפשר כבר להיות?
 
...


http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1761/182660489/בידור/הישרדות_וריאליטי_אמריקאי

אותו טוני שמדורג פה רביעי? כנראה מרוב כעס החלטת לשנות לגמרי את הדיעות שלך ולהפוך ל"ראוי" שמתייחס לכל מי שמעז לחשוב בעיקר על עצמו בתור שטן. עם הדיעות הנוכחיות שלך (ואני אומר נוכחיות, כי אין לי מושג מה תחשוב בעונת הריאליטי הבאה של איזו תוכנית שתראה) גם פייבוריטי עבר שלך מתוכניות אחרות שראית לא היית סובל.
 

סטילהוק

New member
טוני תמיד היה פייבוריט שלי ותמיד יישאר כזה

מבחינתי טוני הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בתולדות הישרדות, וזה שהוא נמצא בקטגוריית הנבלים לא מוריד כהוא זה מאיכוייתיו כשחקן, בדיוק כמו בוסטון רוב ובדיוק כמו פארבטי. זה שהם מקוטרגים כנבלים לא מוריד את ערכם בעיניי וגם לא יוריד אותו בעתיד. בגלל שכבר אמרתי ואני חוזר ואומר, שיש נבלים שאני אוהב ויש נבלים אני שונא ומתעב. וההבדל ביניהם הוא היחס שלהם לשחקנים האחרים שמשחקים מולם. ראסל הנבל המרושע למשל לעולם לא יהיה פייבוריט שלי, וכנ"ל טווילה או כריסי.
 
ובגלל זה אני אומר


שראסל יכול להשתתף עוד עשר פעמים ולא לזכות. ואחרי זה, מה שבאמת הוריד הרבה מההערכה שלי אליו, להגיד בפרק הסיום ש"יש בעייה במשחק", כלומר אני רוצה SMSים בגמר כי ככה יהיה לי קל לנצח.
 
זה היה יותר מוקדם


ומאט סבל מאפקט נועם טור. אדם ששהה בעיקר באי המתים, ורוב מה שעשה היה ציטוט פסוקים מהתנ"ך, לא יכול לקבל את הכבוד שלי כי הרפרטואר שלו לא כולל שניים משלושת האספקטים של הישרדות.
 

סטילהוק

New member
בגלל זה ראסל החליט לפרוש, כי הבין שלעולם לא יזכה

ראסל לא מעוניין בכסף, כי הוא מולטי מיליונר, הוא מעוניין בתואר, ואף ניסה לקנותו בהרבה מאוד כסף מנטלי ווייט הזוכה של סמואה, העונה הראשונה שבה הוא השתתף, שלא הסכימה לוותר על התואר תמורת כסף. מה שמשום מה הדהים את מנחה התוכנית ג'ף פרובסט בגמר העונה.
 

סטילהוק

New member
הבחירה שלי למשתתפי עונת הישרדות Heroes Vs. Villains 2

Heroes Tribe

1. Kelley Wentworth
2. Malcolm Freberg
3. Julia Sokolowski
4. Ali Elliott
5. Hali Ford
6. Kim Spradlin
7. Yau-Man Chan
8. Mike Holloway
9. Joe Anglim
10. Matthew Elrod


VillainsTribe

1. Tony Vlachos
2. Andrea Boehlke
3. Todd Herzog
4. Brenda Lowe
5. Tai Trang
6. Natalie Tenerelli
7. Natalie Bolton
8. Rob Cesternino
9. Brian Corridan
10. Stephanie Valencia


מה הבחירה שלכם?
 
למעלה