ספויילר ענק שמסתובב ברשת לגבי הפרק הבא

סטילהוק

New member
ספויילר ענק שמסתובב ברשת לגבי הפרק הבא


אך רק חדי העין שביניכם יכולים לראות במה מדובר...

 

סטילהוק

New member
אגב, זה צולם מתוך הפרומו של הפרק הבא


כלומר ההפקה עצמה ספיילרה את זה. ולא בטוח בכלל שזה נעשה 'בטעות'...
 


אז כריסי חסינה, וראיין יקבל את הקולות. מה שאומר שיקרה אחד מתוך שלושה תרחישים:

1. בן מצביע נגד ראיין, ומייק מצביע נגד אשלי. במקרה הזה הבנים מינוס ראיין ישלפו אבנים. התיאוריה שמצאתי באינטרנט היא שדיוון יודח, אבל אם זה נכון החצי השני של התיאוריה היא שברגע שהיא מפסיקה להיות איום, אשלי תיגרר לגמר כעז. מבחינה עריכתית זה גם יותר הגיוני, כי לא נראה לי שהתפקיד של אשלי בסיפור נגמר.

2. בן ומייק מצביעים נגד ראיין/מייק מצביע לא נגד ראיין ולא נגד אשלי, וראיין מודח 4-2 או 3-2-1. היה לי ברור שכריסי עדיין לא תודח, אבל מבחינה עריכתית ראיין הפך לחסר חשיבות בהמשך העונה.

3. התרחיש הכי לא הגיוני - בן ומייק מצטרפים לכריסי וראיין, ואשלי מודחת. אין לבן שום סיבה הגיונית לבחור בשני איומים אסטרטגיים כמו כריסי וראיין, במיוחד שכריסי שונאת אותו והוא אותה, על פני שניים שרוב המשחק היו איתו בברית.
 

סטילהוק

New member


ישנו עוד תרחיש אפילו יותר מהיגיוני שמשום מה לא לקחת אותו בחשבון.

אחרי מועצת השבט האחרונה שכולם בה הצביעו לבן, למרות שלורן הודחה, לא אתפלא כלל אם גם במועצת השבט הקרובה כולם יצביעו לבן, אלא שהפעם הוא מבודד וכבר אין לו אליל חסינות וכמו שרואים בתמונה גם לא זכה בשרשרת חסינות, מה שאומר שהוא לגמרי חסר הגנה. שלא לדבר בכלל על מצב שבו אחד מהאחרים מצא את אליל החסינות שההפקה שמה אחרי השימוש של בן באליל החסינות שלו.

ולכן התרחיש שבן מודח פה אחד לא יפתיע אותי כלל.

לעומת זאת, מה שכן יפתיע אותי זה שכשתהיה הזדמנות לכולם שם להיפטר אחת ולתמיד מהאיום הכי גדול בגמר מבחינתם, הם לא ינצלו את ההזדמנות הזאת, אז מבחינתי לפחות לא יגיע לאף אחד מהם לזכות.
 


העריכה של בן לא מרגישה לי כמו עריכת מנצח. לכן בגמר הוא לא. יכול להיות שהוא מודח השבוע, ואז אשלי זוכה שוב בחסינות ודיוון מודח, ואז היא מנצחת את מייק באתגר האש.

יש לא מעט שמועות שעז הגמר של העונה היא לא אחרת מאשר אשלי, ולפי דעת המושבעים על כריסי וראיין והאכזבה של ג'ף, לא אתפלא אם במקרה הזה היא תנצח.
 

סטילהוק

New member


דווקא העונה הזאת אין כמעט ספויילרים,להוציא בודדים שגם אותם ההפקה עצמה מספקת. זה לא כמו בעונה 31 של קמבודיה שהבוטליסט פורסם עוד לפני אמצע העונה וכולם כבר ידעו מראש מי שלישיית הגמר וגם מי ה F4.

אשלי ממש לא עז, כמי שזכתה כבר בשתי חסינויות וניסתה להביא להדחת האיום הכי גדול במשחק (זה היה הרעיון שלה להדיח את בן, מבלי אפילו לדעת שיש לו איידול והוא יודח ביחד איתו), ובניגוד למשל לטאשה שלא רק שלא זכתה בשום אתגר חסינות בניגוד לעונה הקודמת שבה השתתפה, אלא אף חסתה בצילו של ג'רמי ולא עשתה שום צעד נגדו מתי שהיו לה הזדמנויות, וממש לא היו חסרות לה הזדמנויות לאורך כל העונה, אשלי כן עשתה צעדים ועברה מכריסי שאליה היא היתה צמודה לקבוצה של לורן, ואף השתתפה בהדחתו של ג'יי.פי. שכולנו זוכרים שהיה בן הברית הראשון שלה העונה, וזה ממש לא דבר שעז עושה במשחק הזה.

למעשה לא נשארו עזים במשחק, להוציא אולי מייק שהוא לא בדיוק עז, כמו שהוא שחקן גרוע שלא יודע לשחק את המשחק, והצעדים היחידים שהוא עושה הם צעדים הזויים ומטומטמים שאולי הופכים אותו לעז בעיני שאר המתמודדים שנותרו במשחק, והם חושבים לקחת אותו כעז לגמר. ואני ממש לא אתפלא אם דווקא הוא יזכה, כי להזכירך 3 מהקולות של המושבעים שייכים להילרס שמחפשים נקמה בשני השבטים האחרים, ולכן לא אתפלא אם הם ירצו שההילר האחרון יזכה.

אני מאוד מקווה שזה לא מה שיקרה, אך אם השמועות שאתה מדבר עליהן נכונות, העז היחידה שנותרה במשחק ועלולה לנצח כברירת מחדל זה ד"ר מייק ולא אשלי.
 
מה?!

העריכה של בן היא הכי עריכה של מנצח (BY THE BOOK מה שנקרא).
לא אומר שמאה אחוז הוא מנצח אבל אם יש מישהו מאלו שנותרו במשחק
עם עריכה של מנצח, זה הוא (לדעתי כמובן)
 


העריכה שלו הייתה צריכה להיות עוד יותר חזקה, סטייל מייק מעונה 30. ומייק מהעונה הנוכחית היה מקבל עריכה של קוקרן. אין מצב שג'ף היה מתאכזב מזכייה של אחד מהם. גם לא מכריסי, וראיין לא יזכה מולה בשום גמר, ולא יגיע לגמר בלעדיה.
 

noamlah

New member


למרות שיש יוצאים מן הכלל גם
שחקן חזק, צעיר ודומיננטי
אלפא מייל
ניצח גם בתאילנד בגמר שמורכב משני גברים

ולמרות זאת ג'ף כבר קיטר בעבר על כמה הוא שונא את העונה הזו וכמה שונא את בראיין וכמה אבסורד שבעונה שהוא כלכך לא נהנה בה נתנו לו לראשונה להנחות את האיחוד

ובן מקבל עריכה סטייל מייק עונה 30, לפחות בפרק הקודם היה החייל הבודד שצריך להציל את עצמו כשכולם נגדו וההתנפלות שלו על לורן בהחלט הייתה דומה להתנפלות של מייק על טיילר והאמירה הברורה שמצביע נגדו

ההבדל הגדול שנראה ביניהם הוא בגלל שבעונה 30 היו את רודני, דן וויל הלא נעימים לצפייה יחד עם טיילר וסיירה שהראו אסטרטגיה ואינטיליגנציה של מש"ק ממטרות בבק"ום
כל אלו מאוד הבליטו את מייק 30 ואפקט הגיבור שלו

מייק 30 עם אותה עריכה בדיוק שנתנו לו שם לא היה כזה בולט בעונה הנוכחית עם השחקנים שנשארו
ולעומת זאת בן מעונה זו עם אותה עריכה בדיוק כמו שנותנים לו עכשיו היה נראה כמלך בעונה 30

הם מאוד דומים שני אלו
 


זה פשוט שאני לא רוצה לדעת מוקדם מאוד מי הזוכה בגלל שיש לו סיפור סינדרלה. זו תהיה עונת הניוביז השלישית ברציפות שזה יקרה בה, ולמען האמת, אם זה יקרה גם בעונה 36, אני אשקול להפסיק לצפות, למרות השיפור בעריכה העונה.

אז בן הוא הטוב במיעוטו מבין מי שלא קוראים לו מייק, ולמען האמת, אשלי מיד אחריו. פשוט אני לא מאמין שדיוון בגמר, או שלכריסי וראיין יש סיכוי לזכות. אני חושב שכריסי בכל מקרה בגמר, וסביר להניח שגם ראיין, ומי שלצידם יזכה. סביר להניח שזה בן, או מייק, אבל זו יכולה גם להיות אשלי.
 

אורישקי

New member
אל תזלזל באינטיליגנציה של משקי ממטרות בבקום

הם האנשים עם הכי הרבה שכל אם הם הצליחו להביא את עצמם לתפקידים האלה

&nbsp
אבל כן. מאד מסכים עם זה
 

noamlah

New member


משום מה כולם פה שכחו שלכריסי יש עדיין "סופר-אליל" ריק
היא יכולה לתת אותו לראיין והם יכולים להפחיד אנשים כך שראיין לא יקבל אף קול
ויגשו לאופציות אחרות.
אופצייה כזאת בהחלט צפויה ואני בהחלט רואה לפחות את מייק נופל בזה

כריסי הרי אמרה בתחילת העונה שתשתמש בו כדיקוי איידול
ואין לה עוד הרבה הזדמנויות
 

סטילהוק

New member


לא הייתי בונה על זה במקומך, נראה לי שגם היא שכחה ממנו. הסופר אליל חסינות הזה היה מיותר לגמרי העונה. אם ההפקה היתה רוצה שהם ישתמשו בו היא לא היתה שמה אותו בתחילת העונה. וזה פספוס ענק של ההפקה עצמה שבזבזה העונה הזאת סופר אליל חסינות על פארש.
 

NP23

New member


איך כולם הולכים רחוק מבן

הימורים שלי
כל הפרק ינסו להראות לנו שהוא מצליח כביכול לשכנע את כריסי,ראיין ומייק
ובסוף בן יעוף
&nbsp
בחמישיה מייק יעזור להדיח את ראיין (זו תהיה הפתעה כביכול)
וברביעיה מייק יעוף כי באמת יש לו סיפור לזכות
&nbsp
דבון לוקח, כריסי מקום שני עם הקול של ראיין
לדעתי:)
 


דבר אחד בטוח - או שאשלי וכריסי בגמר, או ששתיהן מחוץ לגמר.

אשלי היא החברה היחידה מהעונה של כריסי ברשתות החברתיות, מה שאומר שראיין ומייק כנראה גם ייבגדו ממנה בשלב מסוים, מה שאומר שככל הנראה מועצת השבט האחרונה היא אשלי, כריסי ודיוון או בן.

הבעייה עם בן היא שבעקבות ג'רמי ואדם, עכשיו סיפור סינדרלה ורגע מרגש יהיו אינדיקציה לזהות הזוכה וזה משהו שאני לא ארצה.
 

סטילהוק

New member


לכריסי יש רק את הקול של ג'יי.פי. שאפילו הוא לא מובטח לה כמו 3 הקולות המובטחים למייק גם אם יגיע לגמר כעז. ואם ג'ף אכן לא מרוצה מהעונה ומהגמר שלה כפי שהשמועות טוענות לא אתפלא כלל אם מייק הזוכה שלה. זה יהיה מטומטם ברמות אם כזה שחקן גרוע יזכה, אך כבר היו מקרים בעבר ששחקנים גרועים זכו מתוך ההפקר בעוד ששחקנים מצויינים הודחו לפני הגמר. ועונה שהתחילה ברגל שמאל לא אתפלא כלל אם כך היא גם תסתיים.
 


אני מתחיל לחשוב שראיין ולא בן או דוון יהיה המודח מחר, לפי הפרומו הוא מנסה בכוח להשאיר את בן במשחק, ויכול להיות שבעקבות זאת מייק יפנה נגדו, אני לא מאמין שבן יצביע נגד אשלי, ואז ראיין יוביל להדחה של עצמו. הוא מתחיל להיות מאוד לא רלוונטי עריכתית.
 

סטילהוק

New member


הלוואי, אני מאוד אשמח לראות את ראיין מקבל את מה שמגיע לו ומודח מחר. אך לראיין אין שום קול מובטח בין המושבעים והדחתו אף תקנה קול מובטח נוסף בין המושבעים לכריסי שיש לה שם כבר את ג'יי.פי. ועל כן מבחינה אסטרטגית עדיף להם להדיח את בן ברגע שהוא חסר כל הגנה ויש להם הזדמנות כזאת גדולה להדיחו, מאשר את ראיין שגם אם יגיע לגמר אף אחד מהמושבעים לא יצביע לו, ואם יודח יחזק את כריסי בקרב המושבעים. בקיצור: אין שום היגיון בלהשאיר את בן שהוא האיום הכי גדול במשחק ולהדיח את ראיין שאין לו אפילו קול אחד מובטח בקרב המושבעים. ולכן אני לא חושב שראיין יודח מחר.
 


יש סיכוי טוב שהמועצה הנוכחית תהיה מאוד לא הגיונית. אני יודע רק דבר אחד: שכריסי לא מודחת, ומניח בגלל הקשר שלה עם אשלי בטוויר, שגם אשלי לא מודחת ומגיעה יחד איתה לגמר. הגבר שיהיה איתן בגמר כנראה יזכה, למרות שאם זה מייק, אשלי עוד יכולה לקבל כמה קולות.
&nbsp
גמר של אשלי, כריסי וראיין, למרות שהסיכויים אליו מאוד קלושים, ייגמר כמובן בניצחון של אשלי. אבל אני לא מעז לדמיין מקרה כזה.
 
למעלה