צמד D&D מארחים את קלי וונטוורת' ודנים איתה בפרק 12

סטילהוק

New member
צמד D&D מארחים את קלי וונטוורת' ודנים איתה בפרק 12


צמד D&D מארחים את השורדת הכי אהובה עליהם ועלי ועל רוב הקהילה של חובבי הישרדות, קלי וונטוורת'
, וביחד איתה הם דנים בפרק 12 האחרון של העונה הזאת ומנתחים אותו ואת מה שקרה בו. בפודקאסט של שעתיים איתה קלי משתפת אותם בדיעותיה לגבי העונה, משתתפיה, מי הפייבוריטים שלה, מה דעתה לגבי האסטרטגיות, הטעויות והמהלכים ההזויים שרצים בה, ואף משיבה בלייב לשאלותיהם של הגולשים הצופים בפודקאסט שלהם.


HvHvH Episode 12 Show with Kelley Wentworth (episode 319)
https://www.youtube.com/watch?v=M8l009EWND8&t=7s

כמו כן, אמש רוב ססטרינו וסטיבן פישבאך טסו לטקסאס ושידרו בשידור חי ביוטיוב את הפודקאסט שלהם ישירות מיוסטון שם הם התארחו באולם גדול של חובבי הישרדות והזמינו את השורדים הטקסאנים הגדולים: קים ספרדלין, מייק הולאוויי וקולבי דונלדסון, שסיפרו מה קורה איתם מאז שהשתתפו בהישרדות, מה דעתם על העונה החדשה ומשתתפיה ומה דעתם על ההתפתחות והשינויים האבולוציוניים של התוכנית הישרדות שהשתנתה עם השנים, והיום בניגוד לעונות קודמות לא מחזיקים את מי שמספק מזון במשחק, אלא מדיחים אותם בין הראשונים, כי רואים בהם איום פיזי כבר מהתחלה. קולבי טוען שאם יזמינו אותו להשתתף פעם רביעית כמו את בוסטון רוב ורופרט, הפעם הוא יבוא בגישה לגמרי אחרת לאחר שצפה בעונות החדשות ולמד את המשחק החדש, ואף מאמין שהפעם הוא יזכה. לעומתו, קים שכבר זכתה ונחשבת לאחת הזוכות הגדולות ביותר של הישרדות ודמות לחיקוי אינה מעוניינת לחזור לעונה נוספת. בכל מקרה היה מעניין....

Survivor Know-It-Alls LIVE from Austin | Heroes v Healers v Hustlers Episode 12 Recap
https://www.youtube.com/watch?v=WUR_MZSvjaA
 

אורישקי

New member
חבל שקים לא תחזור יותר שוב

כנראה לא רוצה להרוס את המוניטין שיש לה כאלה
&nbsp
ולקולבי אין כל כך זכות לדבר. אחרי הפאדיחות שעשה בעונה 20 עדיף שישתוק כי אף אחד לא יזמין אותו
 

NP23

New member


וואי קשה לצפות בתכנית הזאת שזה רק בתמונה ולא רואים את קלי..
בכל מקרה אהובתך אוהבת את העונה ואף אמרה שזה מרגש מה יהיה בהמשך:)
 

סטילהוק

New member
זה שקלי השורדת הכי אהובה עלי לא אומר שאני חייב להסכים איתה

ועם כל מה שהיא אומרת או חושבת, או שאם היא מתרגשת מהמשך העונה הנוכחית גם עלי להתרגש כמוה מהמשך העונה הנוכחית, שאגב גם היא טענה שהחלה נורא חלש וברגל שמאל. אנחנו שני אנשים שונים ולכל אחד מאיתנו יש זכות לדיעה וחשיבה עצמאית משל עצמו, אחרת היינו כולנו רובוטים והעולם היה משעמם.
 

NP23

New member


אתה תמיד מראה כמה כל הרשת חושבת כמוך וכל השורדים מסכימים שהעונה גרועה ושכריסי היא הדבר הכי נורא שנברא אי פעם ..אז אותי זה שיעשע שאהובתך שאתה סוגד לה אפילו הגנה על כריסי שם. היא אמרה שהיה לה סיבות טובות לכעוס על בן והוא זה שניהל רע את המערכת היחסים הזאת בכך שלא הצליח לפייס אותה.
 


כריסי מתחילה להזכיר לי את מיסי מעונה 29. משחק אסטרטגי לא רע בכלל, אבל העריכה שלה הפרק חשפה משחק חברתי כושל שכנראה יהפוך אותה לעז הגמר העונתית.
 

NP23

New member


ממש לא מסכים , איך היא יכולה להיות עז אם הייתה מטרה כל כך הרבה פעמים ולא בסגנון ג'ו של "הוא בלתי נסבל" אלא "היא מאוד אסטרטגית" ודאוון אף היה לו וידוי בפרק האחרון שמדאיג לשבת לצידה בגמר, כשהתלבטו אם להדיח אותה או את בן .
כפי שראית בפרק האחרון , אפילו בן ולורן שהכי כולם חשבו שהם צמודים והם גם מצאו את האליל ביחד באותו תחילת פרק, פנו אחד נגד השני... ככה שהעובדה שבן פנה נגד כריסי לא מעיד על כזה משחק חברתי רע מצידה, הוא עושה מה שהוא צריך בלי חשבון. גם לורן יצאה על בן (ועל מייק בעבר) והיתה די מגעילה , גם ג'ו ובן רבו.. איכשהו בן משחק מושלם וכריסי היא הזוועה למרות שבן רב עם כולם בערך (פרק הבא עם אשלי) .
לאף אחד כאן אין משחק חברתי מושלם , הקשר של כריסי וראיין לפחות נראה הכי יציב בעונה הזאת .
ובכלל, אני דווקא חושב בדיוק הפוך על מיסי. חברתית היא חיברה את ג'ון וג'קלין אל הברית שלה והיתה סבבה, אסטרטגית לא עשתה מספיק ולא תמיד נכון, נטלי השפילה אותה מהבחינה הזאת וגם היתה חברתית יותר חזקה, אבל זה לא בושה , נטלי אחת השחקניות הטובות אי פעם. אני לא יודע אם מלבד ריד , אנשים כל כך שנאו את מיסי . לא חושב שזה למה הפסידה. ובעונה הזאת , ג'ו רב עם כריסי בעיקר כי רצה להדליק את כולם ובן רב איתה כי בגדה בו , אבל אם היא השחקנית הכי טובה שיושבת בגמר אני עדיין רואה את שניהם מצביעים לה. אני לא חושב שהיא כזו מפלצת כמו שעשיתם ממנה. זה הישרדות. אנשים יוצאים אחד על השני. עד שלא נראה איך משתלחים בה במועצה האחרונה לא אשתכנע שהיא כזאת שנואה.
מה גם שהיו לא מעט שורדים מג'נה וסנדרה7 לפאביו ופארווטי ואפילו ריצ'ארד האץ שהשיגו את קולות שונאיהם... (כמו שבעונה הזאת, אם ג'ו היה מגיע לגמר, מאחד שנוא שכל הזמן רצו להעיף אותו , יש לו קייס מעולה לזכות כי הגיע לשם למרות הכל . אז פתאום הוא שחקן חברתי מעולה בעצם?)
אחרי הפרק האחרון , אני דווקא חושב שלכריסי יש יותר סיכוי משחשבתי מאז תחילת המיזוג.... מול ראיין היא ללא ספק תנצח, ואם זה ימשיך ככה והיא תדיח את בן ואשלי בכוחות עצמה , וכמה אתגרים באמחתה, יש לה קייס מעולה לקחת את זה.
 

NP23

New member


בן רב איתה כי הוא זה שבגד בה!!*****
הוא הבעייתי כאן...
 


זה יותר כאילו אני רוצה להיות פסימי. לדעתי זו שטות להדיח את אשלי לפני בן ודיוון כי לה באמת אין סיכוי לזכות, ולכריסי (ואף אחד, בעצם) אין סיכוי מול בן או דיוון. אבל עכשיו שאני חושב על זה יותר לעומק, אין למושבעים לשנוא אותה יותר מאשר ראיין. אז הסיכוי הכי טוב שלה זה להגיע לגמר עם ראיין ואשלי. למרות שתכל'ס, חוץ ממייק כל השישה שנשארו משחקים את המשחק ברמה כזו או אחרת.
 

סטילהוק

New member


אם ככה אין לך בכלל מושג עד כמה המושבעים שונאים ומתעבים אותה, מה שהראו לנו בהתנהגותה המרושעת זה כלום ושום דבר לעומת מה שכל אחד מהם חווה וספג ממנה במהלך שהותו איתה על האי. ובעיקר חברי שבט ההילרס שפשוט לא סובלים אותה כבן אדם ולא מסתירים את זה גם בכל הראיונות שנערכו איתם.

ומיסי התנהגה כמו מכשפה, בגלל זה נטאלי הדיחה את הבת שלה בטופ 5 וגררה אותה במקומה פצועה לגמר, כי היא ידעה שאף אחד לא סובל אותה וחוץ מהבת שלה ביילור אף אחד לא יצביע לה בגמר. אגב, מאוחר יותר נטאלי סיפרה שהדחתה של ביילור היתה כנקמה כפולה גם על הדחת אחותה התאומה נאדיה וגם על הדחתה של קלי, שלהזכירך היא וג'רמי היו בברית עם נטאלי, וזו היתה הברית הראשונה שנכרתה על האי בעונה הזאת. ולכן היא הפרה את הסכם שלישיית הגמר שהיא, מיסי וביילור עשו ובגדה בהן כנקמה בחמישייה האחרונה.
 
ספקולציות זוכה


התיאוריה כרגע היא שמי שניסו לגרור לגמר כעז טכנית, זכה. תוסיף את חוסר ההערכה של ג'ף לעונה הזו, ואני חושב שתיהנה מהסוף הרבה יותר מאיתנו...

החצי השני היא המחשבה שלי על התיאוריה, והיא שההיגיון לפי ג'ף השוביניסט הוא שזכתה אישה שעד עכשיו לא הפציעה במהלכים - אשלי. אבל לך תדע, זה גם יכול להיות מייק. לדעתי בשבוע הבא מודחים דיוון (במקום אשלי) או מייק, אחריו בן וראיין/דיוון אם מייק הודח בפיינל 6.

אני לא רואה את אשלי או כריסי מחוץ לגמר.
 

noamlah

New member


זכייה של מייק בהחלט אפשרית, אחרון מברית ההילרס, מגיע לגמר אחריי שכולם דיברו על הדחתו, הוא בהחלט יכול לבנות קייס אבל מצד שני אני חושב שאם אכן היה מנצח היה מקבל את עריכת הLITTLE ENGINE THAT COULD שליוותה את קוקרן במהלך שתי העונות שלו
וג'ף לא היה מאוכזב מזכיית עוד קוקרן
 

סטילהוק

New member
יש לי רק בעיה קטנה עם התיאוריה הזאת


הייתי מאוד רוצה לחשוב שאשלי תזכה, ואם לא היא אז לפחות דוון, ולא אף אחד מהאחרים. אבל וכאן האבל הגדול בהסתמך על העריכה אשלי לא מקבלת עריכה מספיק אמוציונלית כמו שאמור לקבל הזוכה של העונה, וגם כל העריכה שהיא מקבלת וכך גם לגבי דוון, זו עריכה של בתוך המשחק, ואין אף קטע לשניהם של אשלי או דוון של מחוץ למשחק, אם אתה מבין למה אני מתכוון, כאילו שהעריכה מכינה אותנו לקראת אשלי או דוון F4 ולא מכינה אותנו לזכייה של אחד מהם. גם המהלכים האסטרטגיים הגדולים שאשלי דיברה ומדברת עליהם בפרקים האחרונים של העונה לא יצאו לפועל, בגלל שחבריה לברית לא שיתפו איתה פעולה לגבי זה, וכשהבינו את המובן מאליו שהיא ניסתה להסביר להם ללא הצלחה היה כבר מאוחר מדי ולורן שילמה את המחיר, ולא אתפלא כלל אם הבא בתור לשלם את המחיר על זה יהיה דוון, שכשהיתה לו הזדמנות לעשות בליינסייד לבן ולהוציאו מהמשחק ביחד עם האיידול שלו, השתפן ולא ניצל את ההזדמנות. ועל טעויות כאלה משלמים, בייחוד במשחק כמו הישרדות. שלא לדבר על כך שבעקבות הדחתה של לורן עכשיו גם דוון וגם אשלי בתחתית ואשלי תצטרך לנצח בכל או לפחות ברוב אתגרי החסינות בכדי לשרוד עד ה F3 או אפילו עד ה F4 ולא להיות מודחת.
 
נדי תעשה לי ילדים *%$^$#%T#$

מסכים עם כל מה שכתבת בשרשור הזה
אבל עדיין חושש שהסיכויים שכריסי תזכה אפסיים
 
למעלה