הישרדות 35 פרק 9

Seosi

New member
הישרדות 35 פרק 9


שבוע הבא פרק הדחה כפולה!
דיון מהנה.
 

Seosi

New member


אני אגיד כבר עכשיו שלפי דעתי העונה הזאת די אנדרייטד.
מאוד שמח שלורן זכתה בחסינות, היא פשוט מישהי שקל להיות בעדה.
ממה שהראו הפרק אין לג'ו שום סיכוי לזכות במשחק. ואני מבין את ההתעקשות של בן להשאיר אותו ולהדיח את קול, אבל במובן מסוים הוא קצת חפר לעצמו בור. אבל הוא שיחק אותה עם הברית שלו עם דיוון, נראה שריאן קצת בצרות, הוא לא היה צריך להגיד כלום לבן. ובאסה לי קצת על מייק, בזבז חסינות אישית וגם שם על עצמו מטרה. פרק הבא הדחה כפולה, מקווה שיהיה פרק טוב.
 

אורישקי

New member


אכן פרק די חלש ובעיקר לא הובנה לי ההתנהגות של מייק,
הבחירה של ברית הרוב בכל זאת הגיונית כי ג'ו שחקן גרוע והוא גם ממש לא מאיים בגמר לעומת קול שהוא איום משימות ענק.
אבל מצד שני כל מה שמייק עשה פשוט לא היה הגיוני וכלל בתוכו כל כך הרבה סתירות.... לא יודע מה לומר על הדבר הזה
 

סטילהוק

New member
דעתי על הפרק


דעתי על עוד פרק מאכזב של עונה גרועה.

נתחיל מזה שאף אחד שם, אפילו לא כריסי שג'ף הציג אותה כאלופה במתמטיקה, לא יודע לספור, לא במועצת השבט ומסתבר שגם לא אחריה. כן, לא שכחתי להם את הפיאסקו בפרק הקודם שאף אחד לא שם לב שג'ף הציג 10 קולות במקום 11. הרי כולם, כל הפרשנים למיניהם בארה"ב אחרי הפרק הקודם בנו על כך שהם יעלו על זה אחרי מועצת השבט ההזויה, כי הרי לא ייתכן שכולם שם כאלה מטומטמים... אז יהיה מעניין לשמוע מה הם יגידו אחרי הפרק המאכזב הזה...

אז בזמן שלורן נהנית מחמת הספק שאף אחד שם לא יודע לספור ורק בן יודע על היתרון הסודי שלה, במחשבה שהוא נועד עבור שניהם ולא רק עבור לורן, קול ג'ו ג'יי פי וכריסי, הפעם בלי ראיין שמחליפה אותו הפעם אשלי, שוב זוכים בפרס של משימת הפרס, רק שמישהו יסביר לי איך זה שתמיד ממש 'במקרה' יוצא שהארבעה האלה מוצאים את עצמם באותה קבוצה מאז איחוד השבטים? האם ההפקה בוחרת את הקבוצות המתחרות במשימת הפרס או האם השורדים עצמם בוחרים אותן? כנראה ששוב רק להפקה הפתרונות... בכל אופן, ג'ו שוב משגע את כולם בחיפושיו אחר האיידול בכל פינה בכדי לגרום לחבורת המטומטמים האלה להמשיך ולהחזיק אותו, מה שהוא בונה שיצליח לו איתם כבר בפעם השלישית ברציפות, ורק אשלי היחידה שם עם מוח מסתבר שלא מבינה למה הם פשוט לא מדיחים אותו כבר, וגם מתחיל להימאס לה מהדיקטטורה של בן (או כמו שהגדירה זאת בת בריתו כריסי שגם לה מתחיל להימאס ממנו: איטץ איז וויי אור ת'ה הייוויי).

בינתיים בן שוב מחליט שיפצלו קולות, בגלל האיידול שג'ו עלול למצוא או מצא כבר, והפעם בין קול למייק, אותו מייק שבגד בחבריו לשבט ההילרס והביא להדחה של ג'סיקה ודסי, שמוצא את עצמו עכשיו מטרה, אלא מה, למייק כידוע יש אליל חסינות שאותו הוא מצא בעזרתה של ג'סיקה רגע לפני שבגד בה ועזר להדיחה, ו'גאון הדור' הזה מתכוון להשתמש בו במועצת השבט הקרובה ולעשות סוף סוף מהלך גדול שישנה אולי את כל המשחק. בינתיים ראיין הקריפ פולט לבן שיש לו אליל בתחתוניו ושהוא היחיד שיודע על זה, עזבו את זה שכריסי יודעת מזה עוד ביום שמצא אותו ושרגע לפני כן סיפר לדבון ואמר גם לו שרק הוא יודע מזה. הבעיה שכשדבון ובן מדברים ביניהם על המשך המשחק ובן מספר לדבון שלראיין יש אליל חסינות ושרק הוא יודע מזה, יורד סוף סוף לדבון האסימון והוא מבין שידידו הקריפ הוא לא השחקן הכי אמין במשחק, סופרייז, סופרייז, השאלה מה הוא יעשה עם זה, כי נראה שהוא הולך לשנות את כל המשחק שלו אחרי 'התגלית' המרעישה הזאת

אך אז מגיעה משימת החסינות האישית שקול חייב לזכות בה אם הוא רוצה להמשיך להישאר במשחק, ומה אתם יודעים שוב מדובר בעוד אחת מאלפי משימות הסיבולת ושיווי משקל שאין להם שום קשר לכוח פיזי או לכושר גופני, אם אפילו ראיין הקריפ שראינו כולנו במשימת החסינות הקודמת איך ליבו פועם מבחוץ, מראה קריפי לכשעצמו, מצליח להגיע בה לשלבים מתקדמים, ואז מראים לנו שנותרו במשימה רק לורן וקול, ובזמן שמראים לנו איך לורן נאבקת לשמור על הכד שלה יציב שלא ייפול אני כבר מתאר לעצמי שלקול אוטוטו עומד ליפול הכד, כי תמיד זה הפוך על הפוך, ואכן לא עוברים שניות ספורות והכד של קול נופל ולורן זוכה בשרשרת החסינות האישית. עכשיו קול יודע שהוא בסכנה ללא שום הגנה, אך בונה על כך שכולם שם שונאים את ג'ו יותר ממנו ולכן ידיחו אותו.

במועצת השבט מייק מבזבז את אליל החסינות שלו על עצמו, והנה לכם עוד אליל חסינות מבוזבז בעונה גרועה עם אלילים מבוזבזים ושחקנים שפשוט לא יודעים לשחק (איפה וונטוורת' שתעשה לכולם שם בית ספר באיך משחקים איידול במועצת שבט), ושוב ג'ו לא מקבל אפילו קול אחד, בזמן שמייק מקבל רק שני קולות, ואילו קול מקבל את כל השאר, כולל ממייק ומאשלי שהתנגדה להצביע לו ואף ניסתה לשכנע את כולם להדיח את ג'ו, שזו כבר ההזדמנות השנייה להדיחו כל עוד אין לו אליל, שהם מבזבזים.

אז קול כצפוי מודח מהמשחק והופך למושבע השני, ואילו עכשיו אחרי שמייק 'הגאון' בזבז לחינם את האיידול שלו הוא כנראה המטרה הבאה של ברית השולחן העגול, כפי שקורא לה בן.

ובפרק הבא של שעתיים שישודר אחרי חג ההודיה הנוצרי ג'ו ומייק הופכים לאוייבי הציבור מס' 1, אך הנאמנויות לברית השולחן העגול הולכות ומתפוגגות. האם סוף סוף יימצא מושיע העונה הגרועה הזאת שיעשה מהלך גדול? או שהצופים האומללים צפויים לעוד פרקים משעממים, מבויימים, חסרי כל תוכן וכל היגיון עד לסוף העונה?

כנראה שרק להפקה הפתרונות...
 

NP23

New member


חששתי לאשלי , עם כל הזמן מסך שקיבלה פתאום.
אבל זה היה כנראה סתם לדרמה :)
אני דווקא לא מסכים איתה ועם כריסי, קול מאוד מסוכן וטוב שהדיחו אותו .
ההילרז או בן, כל כך לא הטריד אותי מי יודח. איפשהוא רציתי שזה כבר יהיה בן,
ביחוד שהראו שחבר לדייבון. לא מוצאת חן בעיני הברית הזאת!
ניצחון של בן יהיה משעמם בהחלט.
&nbsp
הופתעתי שלורן יצאה על מייק במועצת שבט ושהוא בעצם לא בשום קשר עם בן ולורן,
מוכיח שהוא עלוב מאוד. חשבתי שיוכל דווקא להשתלב לסדקים של ברית ה7 אבל ממש לא. זו לא היתה הפתעה גדולה אם היה נותן לקול את האליל ומודח כתוצאה מזה.
היה כל כך מרוצה להשתמש באליל, הוא לא ידע שיש פיצול קולות? הוא רק עשה להם טובה.
פרק הבא הדחה כפולה מעניין אם זה אומר שבאמת יהיה לנו פאגונג עד הסוף, או כמו לפעמים בהדחה כפולה ההדחה הראשונה היא הצפויה השניה מפתיעה. (וזה גם פרק 10 אז אמור להיות מבטיח..)
הקטע שנראה לי שכל אחד בברית השביעיה מרגיש בטוח במקום שלו . ומבחינת איידולז, להילרז אין יותר וגם שהיה לא השתמשו בו נכון ... 3 אנשים לפחות מברית ה7 צריכים להחליט שהם עושים מהלך, אז קשה לי לדמיין את זה, אבל נראה.
מישהו יכול לספר לי מה היה בהצצה לפרק הבא? או סרטון זה יהיה נפלא.
בקישור פרק שראיתי לא היה.
 

סטילהוק

New member


מישהו ספר כמה איידולים מבוזבזים היו לנו מתחילת העונה? אני חושב שלא אטעה אם אקבע שהעונה נשבר שיא חדש לא רק בטמטום, אלא גם בכמות האיידולים המבוזבזים, ואנחנו רק בפרק 9 של העונה, כשפרק ההדחה הכפולה של שעתיים עדיין לפנינו... אז מעניין כמה עוד איידולים מבוזבזים יהיו לנו עד סוף העונה הגרועה הזאת...
 

NP23

New member


משחק טוב של ברית הרוב. :)
בעונות הכי גדולות , 16 ו20 , בוזבזו איידולים גם כן . להערכתי יותר פעמים (בעונה הזאת זה כולה הפעם השניה לא?)
ושחקנים גדולים כמו פארווטי , ראסל, מלקולם כבר בזבזו איידולים בעבר ....
&nbsp
פה זה לא המקרה של שחקנים דגולים, אבל בזבוז איידול הוא ממש לא אינדקציה לאם העונה גרועה, אם כבר הפוך :p
 

Double U

New member
דווקא ב16 לא בוזבזו איידולים


פשוט אנשים לא השתמשו בהם והודחו

ובעונה 33 בוזבזו לדעתי 4 פסלונים. שניים מתוכם ע"י המנצח של העונה ואני חושב שרוב האנשים חשבו שהעונה טובה. כך שכפי שאמרת, זאת לא אינדיקציה לעונה גרועה.
 

סטילהוק

New member


לא רק בזבוזי האיידולים העונה הם אינדיקציה לעד כמה שהעונה הזאת גרועה וחסרת כל היגיון, שלא לדבר בכלל על ערוכה ומבויימת ברמה של זלזול עמוק באינטליגנציה של צופיה.
 

סטילהוק

New member


ממש לא משחק טוב משחק גרוע, חסר כל היגיון שגם גדולי הפרשנים, כולל השורדים האסטרטגים עצמם לא מבינים למה. והיו כבר לפחות 4 בזבוזי איידולים העונה, והיא עוד לא נגמרה, כך שאני מעריך שיהיו עוד לנוכח הטמטום ששובר שיאים חדשים העונה.
 

Double U

New member


הפרק החלש ביותר של העונה עד כה. גם הפרק הקודם לא היה מדהים אבל היה את החיפוש אחר הפסלון שהיה מעניין לפחות.
משימת החסינות הייתה אומנם חידוש אבל סה"כ עוד משימת סיבולת.
כל ה"דרמה" שהייתה במועצת שבט הייתה משעממת והדחה די צפויה.
אני חושב שג'ו יהיה המודח הבא ושמייק יגיע רחוק.
 


פרק חדש מפציע ואני מגיע למסקנה שהעונה הזו כבר לא כל-כך טובה. היה יכול להיות מיזוג מטורף עם חילופי בריתות בכל פרק, מה שהפך לנורמה בזמן האחרון, ובמקום זאת יש פאגונגינג, שחקנים גרועים נשארים ומי שיש לו פוטנציאל מודח. אבל זו בסך הכול תופעת לוואי של גמילה מהעריכה המזעזעת של שתי העונות האחרונות, שלא השאירה מקום לספק מי יודח ומי יזכה.

הפרק הזה, ראיין עושה לראשונה טעות. בן לא הולך להיות בברית איתו לנצח, ועדיף לו לחזק את הקשר עם מתמודד שאין לו קשר עם מישהו אחר. יש סיכוי הרבה יותר טוב שדוון יבגוד באשלי, מאשר שבן יבגוד בכריסי. באתגר הפרס אני מתחיל לחשוב, שמעבר לזה שיש יותר מדי אתגרי פרס קבוצתיים בעונות האחרונות, שכחו בעריכה את סדר הבחירה. מילת המפתח כאן היא שקיפות, כשאפילו אני בעונה הקודמת תהיתי אם זו אותה הסדרה שהתחלתי לראות אי שם לפני 12 שנה. אותו הדבר לגבי חיי המחנה, המשחק יכול בנקודה הזו לעבור לבית האח הגדול ולא ישתנו יותר מדי דברים.

על היאכטה, ג'ו הופך מחיקוי לפארודיה. צריך להתאמץ כדי לשחק כל-כך גרוע. מזל שיש את כריסי, ראיין, בן ומייק, וגם דוון סוף סוף מתחיל לשחק. אשלי, אני עדיין מחכה. הזוי לי שבן לא מוכן להדיח את ג'ו. אמנם ג'ו בטוח יהיה עז, אבל מי יהיה לצידו? ואם אתם כל-כך רוצים להדיח את ג'ו, מה הוא עוד עושה במשחק?!? בסוף הולך להיות גמר של ג'ו, אשלי וג'יי פי
אבל אפשר לשמוח רגע? קול הודח ישששששששששששששששששששששש!!! מזמן לא שנאתי כל-כך מתמודד.

דירוג:


1. כריסי
2. ראיין
3. בן
4. אלי
5. מייק
6. ג'סיקה
7. דיוון
8. לורן
9. דסי
10. רורק
11. אשלי
12. ג'יי פי
13. קטרינה
14. סימון
15. פטריק
16. ג'ו
17. אלן
18. קול
 
למעלה