האם הישרדות אמיתית? מבויימת? או חצי חצי?

סטילהוק

New member
האם הישרדות אמיתית? מבויימת? או חצי חצי?


האם התוכנית הישרדות אמיתית? מבויימת? או חצי חצי? תשפטו בעצמכם לפי העובדות הבאות, שאני בטוח שעל חלקם חלק מכם כבר יודעים ועל חלקם רבים מכם יתפלאו כנראה לשמוע ולגלות. ועל כן גם שמתי
בכותרת ההודעה.


בואו נאמר זאת כך: המשחק עצמו ומשתתפיו אמיתיים לחלוטין, אבל, וכאן האבל הגדול, כל מה שמסביב ורוב מה שמראים לצופים לא ממש אמיתי, חלקו מבויים וחלקו פשוט לא מתרחש במציאות.

ומאיפה נתחיל אם לא מההתחלה, קבוצה של אנשים זרים שאף אחד מהם לא מכיר אחד את השני, נזרקים לבדם על אי טרופי רוחש זוחלים ורמשים ארסיים באמצע האוקיינוס כשרק מצ'טה, שק אורז וסיר מים מחכים להם שם, ומה הדבר הראשון שהם עושים? חלקם בונים מחסה, בעוד שחלקם רצים לתוך היער הסבוך ומלא הנחשים, עקרבים, טרנטולות ושאר זוחלים ורמשים ארסיים ותוחבים את ידיהם החשופות לכל חור עץ, כוך או מחילה. ואם הם מגיעים לשם בלילה אז בכלל שישו ושמחו עם כל הזוחלים והרמשים הארסיים שנצאים שם, גם בזמן שהם ערים, גם בזמן שהם ישנים וגם בזמן שהם עושים את צרכיהם בשיחים. אך הפלא ופלא, מתוך מאות השורדים שהשתתפו בתוכנית, כולל קרוביהם שהגיעו לבקרם ושהו עימם במחסות שלהם, אף אחד לא הוכש ע"י נחש ארסי, נעקץ ע"י עקרב, ננשך ע"י טרנטולה או כל רמש ארסי אחר מכל אותם אלפי הזוחלים והרמשים הארסיים והטורפים המסתובבים באיזורים שאליהם הם מגיעים.

אז בואו נתחיל בעובדה הראשונה: עוד לפני שהמתמודדים מגיעים למקום, ההפקה דואגת לחטא באמצעות לוכדי נחשים וזוחלים ארסיים מקצועיים את האיזור מכל הזוחלים והרמשים הארסיים שנמצאים בו, ודרך אגב אם לא ידעתם מדובר לרוב בשמורות טבע מגודרות ותחומות שאף אחד מהמתמודדים אינו רשאי לחצות אותם ולצאת מתחומיהן בשום שלב.

עובדה 2, שאולי חלקכם יודעים וחלקכם לא: אף אחד מהמתמודדים אף פעם בשום שלב במשחק ובעונה לא נמצאים לבדם, אם זה במחסה עם כולם, עם זה על החוף, אם זה בתוך היער ואם זה על איזה אי גלות או אי גאולה מרוחק באמצע האוקיינוס, כי התוכנית מצולמת 24/7 מסביב לשעון, וכל אחד מהם מצולם 24/7, להוציא בזמן שעושה את צרכיו. וזאת לא רק בכדי שלא ייווצר מצב שמתרחש קטע חשוב שלא צולם ולכן לא ניתן לשדרו אח"כ, אלא אף בכדי לספק תחושת ביטחון למתמודדים שהם אף פעם הם לא לבדם ותמיד נמצא איתם צלם וצוותי הפקה שדואגים לבריאותם ובטחונם.

עובדה 3: תמיד נמצא בסביבה חובש ורופא ובזמן המשימות נמצא בסביבה צוותרפואי שלם, שאחרי כל משימה כל אחד מהמתמודדים נבדק על ידו ומקבל אישור אם הוא כשיר להמשיך או לא. אבל את זה כמובן שלא מראים לנו בעונה עצמה, ורק כשמתרחש אירוע מסכן חיים ג'ף מניף את ידו ובמטה קסם מופיעה סירה עם חובשים ומסוק פינוי במידת הצורך, וכל מי ששואל את צמו באמת איך הם מגיעים כל כך מהר? אז זהו, שהם לא מגיעים כי הם נמצאים כבר שם בכל משימה ומשימה מוכנים לכל תרחיש וכל אירוע חריג ומסכן חיים. בגלל זה גם אף מתמודד בשום עונה מתוך 35 העונות של הישרדות שצולמו ושודרו על היום מעולם לא נפטר או נהרג בזמן התוכנית, בגלל שתמיד יש איתם צות רפואי מקצועי.

עובדה 4, שאולי תפתיע את חלקכם: הקטעים שבהם מראים את חברי השבט צועדים בטור מופתי בזה אחר זה עם לפידיהם בלילה החשוך אל מועצת השבט שבה מחכה להם ג'ף לא באמת קורה במציאות, ומה שאנחנו הצופים רואים זה קטע מבויים של כמה שניות, בעוד שבמציאות המתמודדים מוסעים אל מועצת השבט שלהם במיניבוס ממוזג או בספינה, ובשום שלב לא צועדים כל הדרך ברגל אל מועצות השבטים שלהם. אבל בגלל שזה נראה הרבה יותר טוב ואותנטי מצלמים לנו כמה שניות שבהם הם הולכים בטור מופתי עם לפידיהם בקטע שנלקח כאילו מתוך סרט פנטזיה והרפתקאות. כך שגם מי שמודע לעובדה הזאת לא ממש מתלונן, כי זה נראה יותר טוב ככה, גם אם הקטע הזה מבויים ולא ממש מתרחש במציאות.

עובדה 5: מועצת שבט אורכת בין שעה לשעתיים ורוב הקטעים שמתרחשים ונאמרים בה הם או משעממים מדי או פשוט לא למצלמה. ואילו לנו הצופים מראים רק את התמצית שבתמצית מכל מועצת שבט. לדוגמא: אחרי שחברי השבט מסיימים להצביע ולשים את פתקיהם בתוך כד ההצבעות, מראים את ג'ף אומר להם שעכשיו הוא הולך להביא את הכד ומיד חוזר לספור מולם את הקולות, אך שוב במציאות זה בכלל לא מה שקורה, למעשה במציאות חברי השבט מתייבשים וקוססים ציפורניים מרוב מתח ושיעמום מעורבבים יחד עד שג'ף חוזר עם הכד ומקריא להם מתוכו את השמות. מה שקורה במציאות זה שג'ף וצוות ההפקה שנמצא במקום יושבים דקות ארוכות ולפעמים אפילו חצי שעה ויותר ומדסדסים ביניהם לגבי סדר הקראת השמות שבתוך כד ההצבעות כדי ליצור כמה שיותר דרמה, הן בקרה חברי השבט והן בקרב הצופים. ואז מסדרים את פתקי ההצבעה לפי סדר ההקראה שעליו החלטו, ורק אז ג'ף לוקח את כד ההצבעות וחוזר למועצת השבט להקריא בפניהם את השמות.

עובדה 6: שום משימה שהמתמודדים מבצעים אינה הפתעה עבורם מלבד הרגע שהם מגיעים אליה. מה שלא מראים לנו הצופים ובמקום זאת ישר קופצים לצלם את המתמודדים מבצעים את המשימה, זה שמרגע הגעתם של המתמודדים ועד הרגע שבו הם מתחילים במשימה, יש מדריכים שמלווים אותם ומסבירים להם על רטוב כל פרט ופרט במשימה, מהו ואיך לבצעו, ובשום משימה המתמודדים לא מתחילים אותה רק אחרי תדרוך קצר של ג'ף. כל אחד ואחת מהם מבצעים את המשימה לפחות כמה פעמים לפני שהם בכלל מתחילים לצלם את המשימה. ושמראים לנו שג'ף מבקש מכל קבוצה להחליט מי ישתתף במשימה ומי יישב בצד, הם כבר יודעים זאת לפי הניסיונות לפני המשימה. זאת גם הסיבה לקלות שבה הם נבחרים להשתתף או לשבת בצד.

עובדה 7: צוות ההפקה, הצלמים, אנשי הסאונד, המאפרות, הסטייליסטים, אנשי הביטחון, לוכדי הנחשים, הצוות הרפואי וכל השאר... חיים בסמוך מאוד למתמודדים בקרבת מקום בכפר שמוקם מראש במיוחד עבורם, ונהנים בו מכל התענוגות האפשריים, בזמן שהם עובדים במשמרות כי להבטיח שכל העסק יעבוד ויתוקתק כמו שצריך 24/7.

עובדה 8: אף אחד מהמתמודדים לא מחליט על דעת עצמו מה ללבוש, ההפקה מחליטה עבור כל אחד ואחת מהם מה ילבש ומתי, ולכן כל פעם אנחנו רואים את המתמודדים מגיעים למשימות יבשים עם בגדי ים או בגדים חדשים כאילו יצאו מקטלוג, אפילו אחרי גשם זלעפות או שכשוך בבוץ, מלבד הקטעים שבם מטיסים אותם ככה מלוכלכים לאיזה ספא מקומי. האם שאלתם את עצמכם פעם איך זה למשל שהמתמודדים מגיעים למשימות שקשורים למים בבגדי ים ושורטים ואילו למשל למשימות סבל וסיבולת כמו למשל להחזיק בעמוד ולא ליפול ממנו עם מכנסיים קצרים וחולצות עם שרוולים? אז זהו שההפקה אומרת להם מראש מה ללבוש ומה להביא איתם לכל משימה. בשום שלב המתמודדים לא לא מחליטים זאת על דעת עצמם בלבד.

עובדה 9: הרבה פעמים מראים לנו משימות פיזיות קשות שמצולמות מכל מיני זוויות, לעיתים מלמעלה, לעיתים מהצד ולעיתים מקדימה או מאחורה, מה שרוב הצופים לא יודעים זה שבחלק מהצילומים ההפקה משתמשת בכפילים שאותם מצלמים בכלל לא באותו זמן שהמתמודדים מבצעים את המשימה, אלא לפני או אחרי המשימה, והכפילים האלה לובשים בדיוק את אותם הבגדים שלובשים המתמודדים שנקבעו להם מראש ע"י ההפקה כמצויין בעובדה 8, ועל כן בכל פעם שמראים לנו צילום מהאוויר, צילום מרחוק, או רק קטע גוף ללא פנים, רוב הסיכויים שמדובר בכפיל או כפילה ולא במתמודדים עצמם. הבר הזה לא נועד לרמות את הצופים לגבי המשחק והזוכים בו, אלא מכיוון שרוב המתמודדים עייפים ותשושים ולא במיטבם, ההפקה מעדיפה ליצור אשליה שהמתמודדים בכל רגע נתון הרבה יותר מהירים וחזקים ממה שהם במציאות ולכן משתמשת בכפילי גוף בחלק הקטעים המשודרים בעונה עצמה.

עובדה 10: רוב המתמודדים בהישרדות מגוייסים ע"י אנשי ההפקה ולא כפי שרבים נוטים לחשוב מעריצי הישרדות שנרשמו בכדי להשתתף בתוכנית הכי אהובה עליהם. זאת גם הסיבה שרבים מהם נופלים למלכודות שטומנים להם ולא באמת יודעים איך לשרוד או איך לתמרן את דרכם לגמר, למרות שרבים מהם טוענים לפחות מצלמות שהם מעריצים מושבעים של התוכנית, במציאות רבים מהם בכלל לא מכירים את התוכנית, לא צפו בה מעולם וחלקם אפילו גוייסו יומיים שלושה לפני שהעונה שלהם בכלל החלה, כמו לדוגמא נטאלי זוכת הישרדות סמואה שהעידה על עצמה שגוייסה ע"י ההפקה יומיים בלבד לפני צילומי העונה, ולא ידעה בכלל לאן היא מגיעה. ומתמודדת אחרת שהודחה די מהר בעקבות תככיו של ראסל, טענה שלאחר סיום העונה יחסים בינה לבין אביה התחזקו והם התקרבו יותר בצפייה יחד בעונה ובעונות נוספות.

ראו המשך

 

סטילהוק

New member
האם הישרדות אמיתית? מבויימת? או חצי חצי? - חלק ב


הקישורים הבאים נועדו להוכיח ולחזק את העובדות שציינתי, כולל עובדות וחשיפות מפתיעות נוספות שחלקן עדיין שנויות במחלוקת, אך חלקן לא.

15Secrets You Didn't Know About Survivor
https://www.therichest.com/uncategorized/15-secrets-you-didnt-know-about-survivor/

Is Survivor Totally Fake
http://www.nickiswift.com/30664/reasons-survivor-totally-fake/

How Much Of This Show Is Staged
https://www.reddit.com/r/survivor/comments/1romm6/how_much_of_this_show_is_staged/

The Shocking Truth About Reality Survival TV
https://www.survivalschool.us/the-shocking-truth-about-reality-survival-tv/

What Is Fake, Or Scripted, About Survivor, And What Is Real
https://www.quora.com/What-is-fake-or-scripted-about-Survivor-and-what-is-real

At Last! The Secrets Of 'Survivor' Revealed
https://www.today.com/popculture/last-secrets-survivor-revealed-2D80554451

Survivor Producer Admits Faking It
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-44952/Survivor-producer-admits-faking-it.html

Reality TV Contestants Reveal How 'Rreal' The Shows Actually Were
http://www.independent.co.uk/arts-e...ow-real-the-shows-actually-were-a6834246.html

Survivor Contestants Say Producers Gave Them Fire & Food
https://www.realityblurred.com/realitytv/2012/02/survivor-south-pacific-food-fire-fake/

ועכשיו תשפטו בעצמכם....
 

אורישקי

New member
מעניין

יש כמה דברים שידעתי ודברים שהפתיאעו אותי למדי

למשל לגבי אורך מועצת השבט זה היה די ידוע, גם לגבי הנוכחות של רופא בכל הזמן (בכל זאת לא ידעתי שאחרי כל משימה בודקים אותם), הקרבה של אנשי ההפקה.... גם העובדה האחרונה די ידועה, זה ידוע שהחל מעונות 13-14 רוב האנשים הם מגויסים ולא כאלה שנרשמו מיוזמתם - אבל באופן מעניין יש מקרים כמו ראסל, אחד השחקנים הכי דומיננטיים שהיו שממש לא היה מעריץ גדול לפני כן.
עדיין היו גם כמה דברים מעניינים שלא ידעיתי כמו לגבי המשימות, ודברים באמת זה מסביר הרבה יותר טוב.

רק לגבי החלק השני אני לא בטוח - אני זוכר שתמיד היה דיבור על זה שדני המנצחת של עונה 11 לא רצתה לדבר על אסטרטגיה עם אנשים אחרים מול המצלמות.
 

noamlah

New member


גם אנשי ההפקה הם בני אדם
מאמין שיש כאלו שיותר על הזנב של המתמודדים ומחכים לראות כל רגע ורגע ולעומת זאת יש כאלו שאולי פחות שמים לב ונמצאים כזה ליד
אני גם חושב שעונה 11 הייתה עונה שהתמקדו מאוד בסטפאני ובסיפור שלה כך שאם דני אכן עשתה אסטרטגיות מחוץ למצלמות היה לה קל לעשות את זה יחסית
זה שהם אף פעם לא לבד לא אומר שבכל רגע יש מצלמה על כל אחד מהמתמודדים
גם צוות הצלמים הוא מוגבל
 

סטילהוק

New member


לפי מה שהבנתי יש צלם אחד על כל מתמודד, ואל תשכח שבכל שבוע יש הדחה, מה שאומר שככל שהעונה מתקדמת יש יותר צלמים על פחות מתמודדים.

ולגבי עונה 11, ההפקה לא האמינה שלדאני יש סיכוי לנצח את סטפאני ולכן היא קיבלה פחות התייחסות ופחות זמן מסך.
 

Seosi

New member


לגבי עובדה 4, לא היה לי ברור משהו..חשבתי שזאת עובדה די ידועה בשעונה השניה, טניה שיכנעה את קולבי וקית' לעשות תיקו ולהצביע למיטשל לא? נראה לי שהיא גם אמרה את זה בנאום שלה בסוף הפרק.
אבל אני שמח שיש צוות רפואי שמשגיע עליהם 24/7, כי עדיין ראינו שלמרות זאת, מתמודדים פונו רפואית. ואני גם ממש שמח לקרוא על כך שדואגים על הרחקת חיות ארסיות מהמקום. אני זוכר שקראתי שקייטי מעונה 10 נעקצה על ידי חרק על האי, מה שהביא אותה למצב של סכנת חיים של ממש, אך במזל נמנע כל נזק.
 

noamlah

New member


הייתה גם את התולעת שנכנסה לאוזן של ג'ניפר בעונה 32
מאמין שגם בזה יש גבול למה שהם יכולים לעשות

ודרך אגב בהישרדות היו שני מקריי מוות עד עכשיו

אחד בצרפת שמתמודד קיבל דום לב עוד רק כשנכנסו לאי
במקרה הזה גנזו את העונה ואפילו הדוקטור של התכנית שהיה אחראי התאבד בעקבות זה

היה גם מקרה בבולגריה ששם מתמודד מת מהתקף לב באמצע משימה אבל שם בניגוד לגרסה הצרפתית המשיכו עם העונה
https://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_Bulgaria_4
 

noamlah

New member


המתמודד מבולגריה עם המשימה שהפילה אותו
כנראה משימת סיבולת

 

Seosi

New member
אף פעם לא שמעתי על זה

עצוב ומכעיס בו זמנית שהמשיכו את העונה.
 

Seosi

New member


כן אני זוכר את המקרה שהיה בצרפת, באמת מקרה מצער. אבל אף פעם לא שמעתי על מה שקרה בבולגריה, וזה ממש מכעיס אותי שהם השמיכו את העונה, מה הם חשבו לעצמם..
 

סטילהוק

New member
התולעת לא היתה ארסית

ושני מקרי המוות הידועים שציינת לא התרחשו בהישרדות ארה"ב, וכל מה שציינתי נוגע להישרדות ארה"ב, לא לכל שאר הגרסאות. למשל בהישרדות ישראל התערבות ההפקה אפילו הרבה יותר חזקה ומורגשת. ולמרות זאת העונה האחרונה היתה הרבה יותר קשה וקשוחה מעונת הוולט דיסני האמריקאית.
 


אני חושב שהרבה מהעובדות פה הכרחיות כדי למנוע מוות של מתמודדים. זו אולי יהיה יותר "אמיתי", אבל מוות של מתמודד יהיה המוות של הישרדות. אם עכשיו התוכנית כבר כל-כך לא רלוונטית (יחסית) שצריך לגייס מתמודדים, כמה אנשים ירצו להשתתף בידיעה שיכול להיות שזה יהיה הסוף שלהם?
 

סטילהוק

New member
אין לי שום בעיה עם הכרחיות, יש לי בעיה שמסתירים זאת מהצופים

ונותנים להם תחושה כאילו כל מה שמראים להם אמיתי, בזמן שזה לא. מה ההבדל בין לצפות בסדרה עם שחקנים ותסריט לבין לצפות בתוכנית ריאליטי חצי מבויימת? אז נכון שבמשחקי הכס למשל מדובר בתסריט, ובהישרדות לא, אבל כל המסביב זה בעצם אותו הדבר. עדיין זה לא גורע מחוויית הצפייה שלי, בדיוק כמו שלצפות בסדרה מבויימת עם שחקנים ותסריט לא גורע מחוויית הצפייה שלי. אבל לא אצל כולם זה ככה, הרבה צופי ריאליטי בטוחים לחלוטין שכל מה שהם רואים על המסך אותנטי ואמיתי לגמרי ושאין שום התערבות של ההפקה, אך זה ממש לא נכון.
 

Seosi

New member
תראה


אם היו מראים כל מה שהזכרת בפרקים אז גם תחושת האותנטיות תעלם וגם הפרקים יימשכו כמו בישראל, מה שכבר בשלב מסוים, אני מניח, מאבדים קצת עניין. ואין לי בעיה עם התערבויות כאלה שהזכרת בתנאי שאלו לא התערבויות לטובת מתמודד מסוים, אז זה היה מפריע לי. אני חושב שסטייסי מהעונה הראשונה היא היחידה שאני יודע שתבעה את ההפקה, בטענה שההפקה שכנעה את דירק ושון להדיח אותה. אבל אני לא יודע איך הסתיימה התביעה, או אם היו עוד מקרים דומים.
 

noamlah

New member
לא נראה לי

שיש צופה ריאליטי אחד בוגר ושקול בדעתו שחושב ששורד שנמצא באי הגלות נמצא לבד והוא במקרה רואה אותו בלי שיש שם צלם שמצלם אותו
וגם אם כן, מה זה יזיק לאותו בן אדם שצופה בתכנית?
ודרך אגב הישרדות היא לא הדבר הראשון שמדמה משהו אמיתי למרות שיש אלמנטיים מבויימים, על WWF שמעת?
המכות לא אמיתיות, הנצחונות הם קבועים ולמרות זאת יש שופט ששורק ויש שדרנים שמקריינים את הקרב והצופים מקבלים הצגה שהיא הצגה מרתקת

הקשר בין הצופה להישרדות הוא קשר של צפייה בלבד, אין שם מעורבות מעבר
אם זו הייתה תכנית ריאליטי שהייתה משפיעה על הקהל בחיים האישיים הייתי מסכים אתך
לדוגמה, יש את הריאליטי THE BIGGEST LOSER או בשמה העברי "לרדת בגדול" שהיא ריאליטי שהוא בעצם תחרות ירידה במשקל של אנשים אוביסיים
והיא מלאה בשקרים
גורמים לצופה לחשוב למשל שירידה בריאה במשקל היא ירידה של 4 קילו בשבוע לפחות וכאשר מישהו יורד קילו וחצי הוא כנראה לא התאמץ מספיק
גורמים לצופה לחשוב שרק כושר אינטנסיבי שגורם לך ליפול מההליכון ולהתאלף הוא כושר לגיטימי שיביא תוצאות
גורמים לך לחשוב שהמוצרים שהם מפרסמים כאוכל בריא הוא בהכרח אוכל בריא ולא מזכירים שזו חסות
ועוד מלא שקרים שקשורים בתכנית הזאת
ללרדת בגדול לפי דעתי באמת יש חובה אתית כלפיי הצופה להגיד את האמת לגביי התהליך ולהזכיר את ההתיות שלהם כי פה צופים בהם המון אנשים שחולמים לרדת במשקל ויכולים להזיק לעצמם
שלא לדבר על מתמודדים עצמם שנפגעו המון אחריי התכנית כששמו לב שהתחילו אצלם בעיות גופניות כגון השתנת דם ושרובם הגדול העלו את כל המשקל שלהם ואפילו יותר במהירות לאחר כמה חודשים מסוף התכנית
פה יש בעייה אתית

או למשל רמזי ומטבחיי הגיהנום שבו לוקחים מתמודדים שחולמים להיות שפים ומציגים את כולם כאפסים לוזרים מלבד המנצח תוך כדיי שרמזי צועק עליהם, מקלל אותם ואף מסלק אותם מהמטבח, ברור שהמתמודדים לא כאלו גרועים כמו שמציגים אותם והרבה מזה בשביל השואו אבל כתוצאה מהשואו הזה שלושה מתמודדים התאבדו בתכניות שרמזי היה מעורב בהם
פה יש בעייה אתית, פה צריכים להציג תמונה יותר טובה לצופים לגביי האנשים ולא להשפיל אותם עד עפר

בהישרדות לעומת זאת יש חוסר כנות אבל לעומת זאת אין בעייה אתית אלא אם כן מדובר בהתערבות ישירה של ההפקה לשנות את התוצאות כמו במקרה של סטייסי סטילמן בעונה הראשונה
 

Seosi

New member
מסכים ושאלה


היי, אז אני מסכים עם כל מה שקראת (אני עדיין רואה WWE חחח), אבל לגבי סטייסי, ידוע לך איך זה הסתיים או משהו? כי לא מצאת אם סטייסי זוכתה בעקבות זה, או משהו. אגב, לא נעים לי להגיד את זה, אבל התוכנית בישראל מרגישים ממש את התערבויות ההפקה לטובת המתמודדים.
 

noamlah

New member
היא ביטלה את התביעה

כי CBS איימו בתביעה נגדית והיא עורכת דין צעירה בתחילת דרכה, בת 27 באותו זמן הבינה שכנראה אין לה סיכוי מול המערכת המשומנת שלהם
אבל אני מאמין לה, בעיקר שדירק בין היה לצדה והעיד שמה שהיא אומרת נכון תוך כדיי שנותן סיפורים מפורטים על מה שהיה באי
https://www.reddit.com/r/survivor/comments/35fcuc/dirk_beens_deposition_from_cbss_lawsuit_against/

דירק אמנם היה שורד גרוע ותמים אבל שקרן לא היה, הוא היה אדם מאמין שרצה לשחק את המשחק עם יושרה, תנ"ך היה חפץ המותרות שלו שהביא לאי כך שאם אומר שההפקה התערבה נגד סטייסי אז ההפקה התערבה נגד סטייסי וזה כתם גדול להישרדות עד היום בשבילי למרות שאני עדיין אוהב את התכנית
 

Seosi

New member
מבאס


אני גם אוהב את התוכנית, ואני יודע שזה תוכנית ריאלטי בסופו של דבר, אבל תמיד חשבתי שדברים כאלה לא קרו, כי לא דיברו עליהם, חוץ ממנה. בישראל זה יותר הורגש. לא העונה (אולי לא שמתי לב) אבל בעונה השישית שאמנם אהבתי, והעונה הראשונה בכלל.
 
למעלה