הישרדות 3507

סטילהוק

New member
מעניין שהזכרת את עונה 32


כי דווקא עונה 32 שהיו בה הכי הרבה מקרים ופינויים רפואיים, מוכיחה את טענתי, כי עובדה שלמרות שניל פונה הוא עדיין חזר לשמש המושבע הראשון בכדי שלהמשיך את המסורת של העידן החדש שהמושבעים מתחילים מהאיחוד. חוץ מזה, אתה שוכח פרט כרונולוגי קטן, קאו רונג צולמה לפני קמבודיה, למרות שקמבודיה שודרה לפניה.
 

Double U

New member


המושבעים לא תמיד מתחילים מהמודח הראשון אחרי האיחוד.
בעונות הראשונות זה לא היה ככה וגם בחלק מהעונות האחרונות (קורין ב26, קלי ב30).
אמרתי משהו על פנדרוסה? אמרתי שהיא לא תהיה מושבעת.
 

sapir aloud555

New member


בקשר לג'ף - הוא קורא את הקולות לפני שהוא חוזר ומסדר אותם שיהיה כמה שיותר דרמטי. לפעמים ההצבעה ברורה ואין צורך בזה, אבל ב99.9% מהמקרים הוא מראה את כל ההצבעות של השורד שבסופו של דבר לא הודח עד שנשארים רק פתקים של המודח. במקרה של ג'סיקה אז:
כריסי, ג'סיקה, כריסי, ג'סיקה, כריסי, ג'סיקה, כריסי... עד שנשארים רק פתקים עם ג'סיקה בכד. כמו שכתבת שמים לב לזה אחרי עונה או שתיים אז המתח של מי מודח נעצר כמה שניות לפי ההדחה בפועל. לא רואה בזה משהו מזוייף, הם מנסים ליצור עניין.
 

noamlah

New member


ההקראה הזאת כבר מזמן לא יוצרת עניין
להיפך, היא חושפת את המודח או המנצח דיי מהר לעומת עונות עבר שאנשים היו במתח עד סוף המועצה ואף הרגישו ממש בטוחים בגלל ההצבעה
למשל ההקראה בואנואטו באיחוד:
איימי
איימי
איימי
איימי
ואז אח"כ חמישה קולות לרורי
הבנים לא הבינו מאיפה זה נפל עליהם כי ג'ף גרם להם להרגיש דיי בטוחים

גם בעונה 14 היה את הריטואל הזה במועצת אדגרדו
שלושה קולות לקסאנדרה (סוסונים מחייכים)
קול למוקי (דרימז מחייך שהצליח לעבוד על הסוסונים ורואה עצמו כגאון)
כל שאר הקולות לאדגארדו (החיוכים נמחקים)

זה היה ריטואל הקראת קולות טוב אבל משום מה הפסיקו אותו באיזה שלב ועברו לריטואל הברור שיש לנו עכשיו שהרבה פחות טוב

בכלל הרבה השתנה בהתנהלות בעניין זה במהלך העונות: למשל עד עונה 7 או 8 בערך ג'ף לא אמר את המשפט "המודח החמישי של הישרדות" לפני שהיה הופך את הפתק אלא שפשוט היה מקריא את הפתקים אחד אחריי השני

לדוגמה:
קרן
קרן
דני
דני
דני
דני. זה מספיק, לא צריך להקריא את שאר הקולות, נשאיר זאת בגדר תאלומה, דני קח את הלפיד ובו אליי
באופן הזה היו אנשים שממש הופתעו כי לא עקבו אחריי הספירה ופתאום שמו לב שהודחו, חבל שלא עושה זאת גם היום

דרך אגב, ג'ף שבר את הריטואל של הקראת הקולות גם בעונה האחרונה בגמר שהקולות הוקראו:
שרה
בראד
שרה
בראד
בראד
שרה
שרה
שרה

ושרה דיווחה בראיון שלרגע הצליח לעבוד עליה
 

אורישקי

New member
האמת שהפרק


זה היה אחרת, כי היה ברור כמעט לגמרי שזה יגמר 7-5 (אלא אם כן אליל משומש מן הסתם) ולכן זה לא באמת שינה שום דבר עד לקול האחרון.
 

אורישקי

New member


אני לא אגיב להכל כי אני באמת משתדל אבל אולי חשבת לרגע שהעריכה שצריכה להכניס פרק מ45 דקות לא הראתה שום שיחה בין דיוון לריאן שקשורה לאלי כי אלי לא רלוונטית למשחק ולא הייתה לה יותר מדי השפעה במשחק גם כשהייתה שם, ולדיוון לא באמת אכפת ממנה בשביל שלנו הצופים יהיה אכפת לנו שאכפת לו ממנה?
&nbsp
 


בינתיים יש כמה שמקבלים עריכה בולטת כל פרק ובדרך כלל חיובית, מהבנים אלה ראיין ובן, מהבנות כריסי וג'סיקה, כולם ראויים לזכייה, ולמרות שיש רק ארבעה זוכים יותר מזוכות (תשוו את זה לפער האבסורדי של ביג בראדר - זכו עד עכשיו 13 בנים ורק 6 בנות), אני בדרך כלל רוצה שאישה תזכה - סליחה, שאישה תשחק יותר טוב ואז תזכה. זכיות כמו של אמבר או וספיה לא יעשו את העבודה.

אז המיזוג מתחיל... אחרי פייק אאוט מוצלח, ובאמת הללויה שיש פעמיים ברצף צבע, בשנים האחרונות הגזימו בטירוף עם הבפים השחורים. אבל יש הפרק משהו הרבה יותר גרוע מהבאף השחור המיליון ואחד וזה לחפור על נותני חסויות. הוידויים היו נדירים ואמינים ברמה ישראלית. זה מה שנקרא הפקה נואשת וזה מצביע יותר מכל התערבות או מסחרה על זה שבפועל, למרות שהיו כמה עונות מעולות לאחרונה, כנראה המצב של הישרדות בקנטים.

האסטרטגיה עצמה הלכה בדיוק כמו שצריך, חוץ מקול אין אף אחד בעונה כרגע שלא בא לשחק, וסוף סוף גם העריכה לא הורסת. גם האתגרים מרעננים ברמה שמזמן לא הייתה. זו העונת לא-אולסטארס הכי טובה מאז 29 לדעתי. אולי אפילו 28. הבעייה היא שהמצב חייב להשתנות, אחרת תהיה לנו עונה צפויה שהייתה יותר טובה לפני המיזוג. אם המרפאים יפסידו לשני השבטים האחרים, השבט הכחול לשעבר יפנה נגד האדום וידיח אותו עד הסוף.

אחרי עוד אתגר חדש לגמרי, דסי זוכה בחסינות וראיין מוכיח שוב שהוא אחד המתמודדים הכי גרועים פיזית שהיו בתולדות הישרדות, שמבחינתי כמובן זה לא אומר כלום. כמעט. הפן הפיזי כן משפיע עליי, אבל אם יש התנגשות בינו לבין הפן האסטרטגי או החברתי, הוא תמיד יפסיד. תמיד. אז בן ולורן יהיו לשון המאזניים בהצבעה הפעם.

במועצת השבט, ג'ו יורד לשפל חדש. וכמובן שמשתמש באליל רק על עצמו. איזה אסטרטג מהולל, וואו. חקיין בשקל תשעים של טוני, והוא מתחיל ממש לעלות לי על העצבים. העונה התחילה נפלא, אבל בזמן האחרון הודחו כמה שחקניות טובות ונשארו כמה עודפי שומן שאני לא יכול לחכות שיודחו. ביי ג'סיקה, באסה שאת לא במושבעים כי את נראית טוב, אבל היי, לפחות אשלי ודסי עוד במשחק. בעונה 33 מזל שמישל הייתה מושבעת למרות המיקום הנמוך שלה, אחרת לא נשארה אף אחת
חוץ מזה אני מקווה שיהיו הפתעות בהמשך, ולא, לא טוויסטים. גאד, ג'ף, עדיין לא מאוחר מדי להרוס את העונה.

דירוג:

1. כריסי
2. ראיין
3. בן
4. אלי
5. ג'סיקה
6. דיוון
7. לורן
8. דסי
9. רורק
10. מייק
11. אשלי
12. ג'יי פי
13. קטרינה
14. סימון (לא בדיוק הגיוני מה שעשיתי עכשיו, כי שתיהן הודחו מזמן, אבל מה זה משנה)
15. ג'ו
16. פטריק
17. אלן
18. קול
 

אורישקי

New member


טוב זה בהחלט היה הפרק הכי טוב של העונה הזאת ואני מאד מבסוט על זה, ומקווה שהרמה תישמר ותעלה.

כריסי -
האמת שאני לא בטוח לגביה וזה כבר פרק שני שדי חשבתי שזה הסוף שלה (או שהעריכה עשתה את זה ממש טוב והאמנתי שלורן באמת רוצה להישאר נאמנה להילרז מסיבה לא ברורה) אבל היא שוב יוצאת עם היד על השלטון. קשה לדעת מה יהיה בסוף אבל כרגע התסריט שיש לי בעיניים זה לראות אותה מודחת בהדחה האחרונה ונשארת בזכרון הקולקטיבי כאחת השחקניות הכי טובות שלא ניצחו בעונה מסוימת.
בסופו ש דבר ג'סיקה הייתה חביבה עליי במיוחד אבל אני מסכים שהייתה פה קצת אוברייטד - זה בעיקר כי היא בחורה חמודה שנראית טוב והיו לה וידויים שהראו שיש לה ראש למשחק אבל בפועל הראש שלה היה יותר מדי בקול והיא לא ידעה לנהל נכון את מה שהיה לה בידיים. בכל זאת העדפתי שתשאר על פני קול או ג'ו אבל מן הסתם החבר'ה של כריסי עשו את הצעד הנכון והמתבקש.
ג'ו הוכיח שהוא שחקן בינוני לגמרי ולמרות שבאמת רציתי לתת לו צ'אנסים הפרק הוא בעיקר עלה לי על העצבים.
באופן כללי השחקן הכי טוב מההילרז הוא מייק שאני כן מקווה (וגם יכול לראות את זה קורה) שהוא יצליח להשתקם - יש לו את האליל, יש לו קשר טוב עם לורן והוא לא מתלהב כל כך מההילרז באופן כללי אז זה יהה טוב.
את ריאן דיוון ואשלי אני מאד מחבב תמיד. לורן ובן לבסוף עשו את הצעד הנכון לדעתי.
 


אני אוהב את הביטחון של כריסי. ביטחון כזה לא היה מאז רוב מריאנו.. מקווה רק שזה לא יתנקם בה בגמר אם תגיע אליו.
חבל שג'סיקה הודחה. העדפתי שקול יעוף. אני קצת מחבב את ג'ו.

עונה מעולה עד עכשיו, הכי טובה מאז 29. מצד אחד לא בא לי פאגונג- כי זה מה שיכול לפגוע בדירוג שלה; מצד שני, הצד השולט הוא הצד שאני אוהב אז גם פאגונג לא יהיה נורא מבחינתי.
 

Seosi

New member


עד עכשיו העונה לא מאכזבת, אני ממש נהנה ממנה עד עכשיו.
באסה שג'סיקה הודחה. אני חושב שהיה לה פוטנציאל, אבל הקשר החזק שלה עם קול, והבחירה שלה ללכת עם ג'ו הביאו להדחתה. כתבתי את זה כבר בפינת הפופולאריות, אבל אני לא אתנגד אם יחזירו אותה לעוד עונה.
אני לא יודע עדיין עם לורן ובן עשו את הבחירה הנכונה או לא, אבל הם חושבים לטובתם, אז אני סומך עליהם שיעשו החלטות נכונות, למרות שנראה שבן קצת בסכנה.
כריסי ממש משחקת טוב עד עכשיו, והיא עשתה החלטה נבונה בלהצביע לג'סיקה. גם לדיוון מגיע לקבל קצת קרדיט על המהלך הזה.
נראה שג'ו ממש בסכנת הדחה עכשיו, במיוחד מה שקרה במועצת השבט.

ולגבי הפרומו של הפרק הבא:
 
ספוילר

האמת שהכל כבר נאמר, בן עשה אתה ההחלטה הנכונה, גסיקה לא הייתה מפוקסת בגלל קול וכריסי ומייק מסתמנים בתור הראשים האסטרטגיים המובילים של העונה. רציתי רק לציין שמייק הפך באחת מהאנדרדוג הנצחי של ההילרז לבעיקרון המנהיג שלהם, ושבצד השני של המתרס יש הרבה יותר מדי מוחות עצמאיים בשביל ששביעיית הרוב תגיע לפיינל 7.
 
למעלה