הישרדות 3507

noamlah

New member
הישרדות 3507

פרק יפה
הגיעו לאיחוד בלי יותר מדיי פאתוס
בלי ארוחה גדולה וחגיגית (הייתה, אבל לא אחת שהתעכבו עליה יותר מדיי)
בלי השתפכויות על הכבוד הגדול שנפל בחלקם
אלא עניינית "עברנו עוד שלב, עכשיו זה השלב הבא"
שוב, תודה רבה לעורכים

ובנוסף לעריכה העונה אני חייב לפרגן גם למי שהוגה את הרעיונות למשימות חסינות, היה הרבה חדשנות בתחום העונה והאתגר הפעם היה מעולה
אם כי אכן דיי מוטה לכך שאישה תנצח פה

ג'ף פרובסט עולה לי על העצבים כל פעם שמנסה לכוון ולהשפיע על המשחק עם ההערות בקטנה שלו, בכל עונה שעוברת הוא נהיה יותר ויותר אסי עזר, אתה מנחה התכנית, תפקידך לקריין ולתת לשחקנים לשחק!!!
מאוכזב גם קצת מכריסי כי היא יכלה להיות חכמה יותר ולא ליפול למלכודת ששם לה שכמעט עפה בגללה,
קשה לי לדעת אם היא מאוד פזיזה או מאוד חכמה
השיחה עם בן למשל כשכולם היו, מצד אחד זה מטופש כי יכולים בקלות להבין שהם ביחד, מצד שני אם הייתה לבן התלבטות כן לעבוד עם ההילרים זה יכול דיי לשרוף אותו שם ולהשאיר לו רק את הברית עם כריסי כבחירה אז אולי זה טוב מה שהיא עשתה

שמח שפעם שניה ברציפות הלכה שורדת אוברייטד שמקבלת קרדיט על כלום, מעדיף אחד כמו קול שדיי מוסכם שגרוע על כאלו שגרועים ומטעים כאינטיליגנטים שבסוף ייאכזבו. הראש של ג'סיקה לא היה שניה אחת במשחק והיא הוכיחה את זה בפיינל וורדס שלה

ההתנהגות של ג'ו בטרייבל קונסיל הזכירה לי ילד בן 3 שהייתי איתו בגן שהיה מצהיר בגאווה "עשיתי קקי" כדיי שכל העיניים יהיו אליו
פשוט חסר טעם, במיוחד שבסוף השתמש באליל על עצמו אז למה לא לנסות להטעות?

בשבוע הבא ההילרים בוודעות הולכים להיות עם היד העליונה כאשר האליל של מייק יופעל, לצערי אני חושב שהקורבן של זה יהיה בן שהעריכה כבר עכשיו התחילה לאמר לו שלום
מקווה שההילרס לא ימצאו את האליל הנוסף
 

Double U

New member
כמה נקודות על הפרק:

1. לא ייאמן ששני פרקים ברצף הודחו שתי שחקניות שהיו מאוד דומיננטיות בעונה. כרגע אני חושב שהיחידים עם סיכוי כלשהו לנצח (מבחינת עריכה) הם בן, כריסי, ראיין ומייק. אם אני צריך להמר עכשיו אז בן.
2. לג'סיקה היה פוטנציאל גדול. הטעות הכי גדולה שלה הייתה להיות בברית קרובה עם שני הפיות הכי גדולים העונה: ג'ו וקול. שניהם לא ידעו לשמור על הפה שלהם והכניסו את עצמם לצרות.
3. קצת התבאסתי על לורן שהיא העדיפה להמשיך עם השבט השני שלה, אבל שמח שבסוף הפרק היא התפכחה.
4. ג'ו היה בשתי מועצות שבט העונה. בשתיהן השתמש בפסלון על עצמו. יש פה עוד מישהו שמהלל אותו?
5. כריסי
 

noamlah

New member


ג'סיקה נמצאת ליד קול אז היא נראית לך פוטנציאל גדול
אני לא רואה זאת אבל אם כן אשמח שתסביר לי מה פוטנציאל בה

הייתה לה ברית צמודה שהייתה דיי ברורה לכולם ויכלה לשים אותה למטרה
גם על בן הברית הצמוד שלה לא הצליחה לשלוט
כשהייתה לה הזדמנות למצוא את אליל החסינות בחרה לתת למייק לקחת אותו במקום כשהיא לא יודעת עד כמה הוא נאמן לה (הריי בשבט הצהוב היה בתחתית והוא יודע את זה)
וגם בפרק הזה, שום אקטיביות מצדה כשהגברים בברית מנהלים את ההדחה ומחליטים על מטרה

איפה הפוטנציאל שלה?
 

Double U

New member


ביקרתי את ג'סיקה לאורך כל העונה על הברית שלה.
אני חושב שהיה לה פוטנציאל מבחינת זה שהיא חכמה ונראה שמבינה את המשחק. פשוט בחרה בני ברית גרועים. זאת אשמתה בלבד, כמובן.
 

noamlah

New member


השאלה אם הבני ברית אכן גרועים או שזאת פשוט חוסר היכולת של ג'סיקה לנהל אותם
זה כמו הדיון בפרק הקודם שהיה פה שדיברו על כך שזה לא חוכמה ששחקנים מסויימים נקראים גדולים אחריי ששיחקו עם מטומטמים
שחקן טוב מצליח לנהל את המטומטמים האלו
כך עשה רוב עם פיליפ
קים עם אלישיה
ונטלי עם קית'
כל אלו לא טובים יותר מקול וג'ו
 

noamlah

New member
טוב

תפוז ראו שקצת יבש אז החליטו לגייס אותי לתגובות בתשלום

אורישקי
ראיין וכריסי כרגיל עושים עבודה טובה
שמח לראות איך הברית הזאת מתקדמת
זו אחת הפעמים המעטות שבהן אני מקווה שיהיה פאגונגינג בעונה

סטילהוק
פרק גרוע, לאחר שאלי הודחה משעמם ויבש ועכשיו שג'סיקה הלכה בכלל אין בשביל מה לצפות כי אין אף אחד ראוי
ראיין וכריסי השקרנים והבוגדניים יעשו הכל בשביל להגיע לגמר אבל זה לא יעזור להם כי בסוף יש קארמה וגם הצופים אומרים את זה

סולידסנייק

טוב, אז הפרק נפתח ורגע......יש איחוד, אפילו לא הראו לנו שום קטעים שלהם במחנה, זה האיחוד הכי מהיר איי פעם, שמח שחזרו לשבט הסגול ולא לצהוב המשעמם או יותר גרוע, השחור
מצד שני הצבע הסגול היה בפעם האחרונה בעונה 27, אז האם זה מסמל שהעונה הזאת הולכת להיות כמו עונה 27? לא....לא רוצה לחשוב על זה
אבל אל דאגה, עונה 27 זו לא תהיה כי בעונה הזו יש מרכיב חשוב שלא היה לה וזה האסטרטגיה

דירוג:
1.כריסי
2.ראיין
3. אלי
4. סימון
5. בן
6. ג'סיקה
7. דוון
8. קטרינה
9. ג'ו
10. אלאן
11. אשלי
12. דסי
13. ג'ייפי
14. רוראק
15. לורן
16. פטריק
17. מייק
18. קול

(טוב, על התגובה האחרונה קיבלתי אקסטרה כסף + שעות נוספות)

חבר'ה, הכל באהבה, תחזרו, אוהב אתכם
 

סטילהוק

New member
דעתי על הפרק ובכלל על העונה הנוכחית


העונה הזאת ממשיכה להימאס עלי מפרק לפרק, עונה שהתחילה ברגל שמאל וממשיכה לאכזב, ולא רק בשל שתי המודחות האחרונות.

נתחיל בכך שכמי שצפה בכל העונות של הישרדות העונה הזאת נראית לי לפחות חצי מבויימת ולא אמינה בשיט. יותר כמו סרט דיסני על הישרדות מאשר תוכנית ריאליטי. ואפילו הדיאלוגים בין המתמודדים נראים כל כך לא אמינים כאילו נכתבו להם והם פשוט מדקלמים אותם, ואפילו לא בקונטקסט הנכון. כל צופה ריאליטי מנוסה יכול להבחין בזאת בקלות. ואיך אומרים, השטן תמיד נמצא בפרטים הקטנים. אלה שרוב הצופים אינם מייחסים להם הרבה חשיבות, בניגוד אלי שתמיד שם אליהם לב ומייחס להם חשיבות. כי כל פרט חשוב בעיניי. ומה לעשות שמעונה לעונה מורגשת יותר ויותר התערבות ההפקה ובולט יותר חוסר האמינות. שלא לדבר על כך שככל שמתקדמים בשנים מצטברים יותר ויותר חומר ועדויות ברשת על עד כמה תוכניות הריאליטי בכלל והישרדות בפרט אמיתיות וכמה מבויימות, וכל פעם אני נדהם לגלות פרטים חדשים על חשדות שהתאמתו וגם על כאלה שלא העלתי בכלל על דעתי. והעונה האחרונה ממחישה זאת יותר מכל.

ועכשיו לפרק עצמו:

אז סוף סוף מגיע האיחוד המיוחל בדיוק כשכל שלושת השבטים המעורבבים כמעט וגוועים ברעב על חופי הוולט דיסני שלהם עם מזג האוויר המושלם בתוך מבני המחסה המושלמים וחסרי הכל פגם שלהם שנראים כאילו נבנו ע"י בעלי מקצוע כמו בוסטון רוב ולא ע"י טירונים מתחילים שרק הגיעו בפעם הראשונה בחייהם להישרדות, כנראה שראסל הנץ התגנב למחסה של שלושתם בלילה וגנב את שקי האורז שלהם והשאיר להם רק פירורי סוכר בתוך צנצנת ריקה שקופה שמשום מה כולם מצליחים להוציא מתוכה כפית מלאה.

אלא שהעונה לשם שינוי, לא ערכו להם סעודת איחוד על החוף, אלא הקימו להם מסעדת סטקייה על החוף שהביאו במיוחד מארה"ב, עם מנות מותאמות אישית לכל שורד. ובאמצע הארוחה יושבים להם ממש במקרה צמודים זה לזו בן וכריסי, והיא מדסקסת איתו מול כולם על הברית 'הסודית' ביניהם. אך לא לדאוג, כי אף אחד לא שומע אותם, כי כולם הרי עסוקים בלאכול מרוב רעב. כך שאין סיכוי שמישהו מכל 'האסטרטגים' שם בכלל שם לזה לב.

משום מה דוון אפילו לא מתעניין וטורח לשאול את ידידו הקריפי משבט הלוזרים מה קרה לאלי ידידתם ואיך זה שהיא הודחה אם הם היו 2 מול 2? כנראה שהוא הספיק לשכוח אותה מרוב שגווע מרעב ממש רגע לפני שהוא קיפץ ודילג עם ראיין בשביל.

כולם מנסים להתערבב ולאחד בריתות בצורה הכי לא אמינה שנראתה אי פעם בתולדות הישרדות, ובן 'האומלל' ממש נקרע בין הברית הסודית שלו עם כריסי הביץ' לבין הברית החדשה שלו עם קול האגואיסט, לורן, ג'סיקה וד"ר מייק שהפך בתוך כמה ימים מנחנח פחדן שהטוני וונאבי מאיים עליו, למוצא אלילים בעזרה של בת שבטו ג'סיקה ו'אסטרטג' גדול היחיד שקולט עד כמה כריסי מסוכנת והראשונה שצריך להדיחה ואפילו מצליח לשכנע בכך את כל חברי שבטו. סוף סוף הביץ' על הכוונת ונראה שהיא המודחת הבאה, שהרי יש להם רוב ביחד עם הטוני וונאבי וחברתם לשבט דסי. והרי גם למייק וג'סיקה וגם לג'ו יש אלילים.

ואז מגיעה משימת החסינות האישית, שראיין הלוזר שוב מפסיד בה, ולמעשה הראשון שנכשל, כשג'ף טורח להבליט בעזרתה של כריסי עד כמה הוא לוזר, כשגם אשלי וגם דסי היחידות שמצליחות במשימה ומתחרות ביניהן על שרשרת החסינות שבסופו של דבר זוכה בה דסי. ובן מכריז מלחמה, רק עוד לא החליט על מי בדיוק.

אבל בשביל זה בדיוק יש את ג'ף המעצבן שכבר ידאג לכוון אותו לכיוון שההפקה רוצה שיילך במועצת השבט המאוחד הראשונה, שבה הברית של כריסי וראיין מסמנים את ג'סיקה כמטרה, ואילו הברית הנגדית של לורן קול וד"ר מייק מסמנים את כריסי כמטרה, כשבן 'האומלל נאלץ לשמש לשון מאזניים ולהחליט לאיזו מהבריתות ג'ף וההפקה רוצים שהוא יצטרף ובאיזו מהן הוא יילחם.

ואז מגיעה מועצת השבט הראשונה אחרי האיחוד הגדול, וג'ף מתחיל במלאכת הדיבוב שלו, ועושה את מה שבשביל זה משלמים לו, לדובב ולמשוך בלשון את הליצן התורן, במקרה הזה הטוני וונאבי שהוכיח הפרק עד כמה הוא רק וונאבי ולא הדבר האמיתי. נתחיל בזה שהוא עונד על צווארו את אליל החסינות ומתרברב בפני כולם עד כמה הוא אסטרטג גדול וכולם צריכים לפחד ממנו ומהאליל שלו, רק בשביל שיוכיח רגע אחר כך עד כמה שהוא סתם רברבן ואיפנטיל חסר מוח שלא מתקרב אפילו לקרסוליים של טוני. ג'ף יכול לסמן לעצמו V המשימה הושלמה, עכשיו אפשר להצביע.

הצופים ממש קוססים ציפורניים בזמן שג'ף פרובס הולך לקחת את הכד עם פתקי ההצבעות ומתחיל להוציא מתוכו בסדר מותאם מראש את פתקי ההצבעה ולהקריא את השמות של כריסי וג'סיקה שמשום מה כרגיל אצל ג'ף תמיד יש שיוויון ביניהן עד שמפסיק להיות, וג'ף משנה פתאום את סדר הקראת השמות ומוציא פתק עם השם ג'סיקה במקום השם של כריסי, אני כבר יודע שהפתק הבא יהיה גם של ג'סיקה ולא של כריסי. הבתולה היפה שגם הפרק לא שכחה לציין שהיא בתולה, הולכת הביתה, או יותר נכון לפנדרוסה כמושבעת הראשונה. היא ממש מבסוטית שיצא לה להשתתף בסרט דיסני של הישרדות ומאחלת הצלחה לקול ההמום שנשאר במשחק, בתקווה שאולי אחרי שתסתיים העונה הם ייצאו לדייט ואולי סוף סוף היא לא תצטרך לחזור ולהדגיש בפני הצופים שהיא בתולה.

בפרק הבא נראה שהולך להיות קרב גדול על מציאת האליל בין כריסי הביץ' לבין קול החבר של המודחת הטרייה שמבקש נקמה, בזמן ששאר חברי בריתו מתאבלים על מצבם העגום ומתקשים לעכל את הבליינסייד שהברית היריבה עשתה להם....
 

Double U

New member
צר לי לאכזב

אבל ג'סיקה לא הולכת להיות המושבעת הראשונה. ג'ף לא הכריז זאת כשהיא הודחה.
החל משבוע הבא מתחיל חבר המושבעים.
 

סטילהוק

New member


המושבעים תמיד מתחילים מהמודח הראשון אחרי האיחוד, ולא כל מה שג'ף אומר משדרים. כמה פעמים ראית אותו שוכח לשאול אם למישהו יש פסלון חסינות במועצות שבטים? חוץ מזה במציאות כל מועצת שבט אורכת יותר משעה שמתוכה מראים לנו הצופים תמצית של 10-15 דקות מקסימום.

ובכל מקרה היא הולכת לפנדרוסה, גם אם היא לא מושבעת, כי אף אחד מהמודחים בהישרדות לא נוסע הביתה אחרי הדחתו.
 

noamlah

New member


היא מודחת וישר מפונה למלון, הפרי ג'ורי שהודחו לפניה נמצאים בפונדרוסה שלא משדרים לנו ויום אחריי שג'סיקה (או מודח אחרון אחר) מודחת מפונים למלון ומשאירים את פונדרוסה לג'ורי

והמושבעים לא מתחילים בהכרח מהמודח הראשון אחריי האיחוד
למעשה העונה הראשונה שזה נהיה כמו שאתה אומר הייתה עונה 8 וגם מאז לא בהכרח שמרו על כך
עונה 9 (רורי לא במושבעים)
עונה 11 (ברנדון לא במושבעים)
עונה 12 (ניק לא במושבעים
עונה 13 מתחילים מושבעים משלושת המודחים לפני המיזוג
עונה 14 כנ"ל
עונה 17 מתחילים ממרקוס שהודח לפני
ואז עונה 18 שוב חוזר, ג'ו מודח (מפונה ראשון) ולא במושבעים
והוא לא האחרון שזה קרה לו
אתה אומר שאתה חושב שעונה 30 כלכך ראויה ולא זוכר את קלי רמינגטון שהודחה במיזוג ולא הייתה מושבעת?

תבדוק דברים לפניי שאתה אומר אותם בכזה ביטחון כי שוב, זה לא מוציא אותך חכם
 

Bar EL

New member
ומוסיף


גם בעונה 26 קורין המודחת הראשונה באיחוד (של 12 כמו עכשיו) לא הייתה מושבעת.
 

סטילהוק

New member
דיברתי על העונות האחרונות של העידן החדש, קרי 31-35


אנחנו כבר בעשור הרביעי של הישרדות, ובכל העונות האחרונות המודחים הפכו למושבעים החל מהאיחוד. להזכירך מספר המושבעים החל מהישרדות קמבודיה עלה ל 10 מושבעים, וקלי וונטוורת' היא המושבעת העשירית הראשונה בתולדות הישרדות. ולכן מוזר שפתאום הם לא עושים את זה העונה, כנראה שזה תלוי מי ההפקה רוצה שיהיה מושבע ומי לא. אני בטוח שאם כריסי היתה המודחת הם היו מתחילים ממנה.

ואתה לא צריך לספר לי מה קרה בעונות קודמות, אני יודע טוב מאוד ואני גם יודע שחלק גדול ממה שהצופים רואים על המסך לא באמת קורה, או קורה אחרת לגמרי, כמו למ של צעידת השבט למועצת השבט עם הלפידים בכל מועצת שבט, הקראת השמות 'הספונטנית' של ג'ף בכל מועצת שבט, שורדים שנמצאים לגמרי 'לבדם' באי הגלות או באי הגאולה ועוד.... כך שאני האחרון שצריך לספר לו מה קרה בעונות קודמות. ולגבי עונה 30, למרות שהיא בטופ 10 העונות האהובות עלי, עדיין לא מגרדת את הקרסוליים של עונת האולסטאר האמיתית של הישרדות, עונה 31 שכולנו יודעים מי הזוכה האמיתית שלה.
 

noamlah

New member


אם פיג'י (14) הייתה מתנהלת כמו שהייתה אמורה להיות בלי שמקנאלטי הייתה משנה להם את המספרים (19 במקום 20) גם שם היו 10 מושבעים

ועונה 32 שהיא חלק מהעידן החדש של הישרדות שמאז יש 10 מושבעים ובלה בלה בלה...מנתה 8 מושבעים ואם אתה מוריד את ניל אז 7
בקיצור, הטענות שלך לא תופסות ולא מחזיקות כלום, גם אם תמשיך להגיד אותם בביטחון. פעם אחת תגיד "טעיתי", "לא חישבתי נכון את העונות" זה ממש לא בושה, לא ינדו אותך מהפורום ולא יכעסו עליך על זה

זה שתמשיך להתעקש בו בהסברים הזויים על עידן חדש ועידן ישן שאתה החלטת מאיפה צריך להתחיל
תמשיך להסיק שאם מישהו לא אהוב עליך מתקדם זה אומר שההפקה בעדו, לעומת מי שאתה אוהב שאם הוא מתקדם הכל כשר במשחק
תמשיך להגיד שמצד אחד אנחנו לא רואים כל מה שקורה במשחק אבל מנגד תתעקש שהייתה ברית חזקה בין אלי לראיין וסברינה לכריסי והם בגדו בבני ברית שלהם בלי לחשוב שאולי הקשרים החזקים שראית אולי גם תוצאה של עריכה מגמתית
כל זה לא יוציא אותך חכם אלא להיפך, קצת ענווה, קצת צניעות, קצת....
 
למעלה