498 שורדים : מקומות 21-30

אורישקי

New member
498 שורדים : מקומות 21-30


מי היה מאמין אבל אנחנו כבר מגיעים לטופ 20!

בעשיריה הבאה אנחנו עומדים להיפרד בין היתר מעוד 5 עונות, 6 פיינליסטים ו3 מתמודדים (או מתמודדות) שהיו בטופ 10 במצעד שנערך לפני כמעט עשור! בעיני לפחות אחת ההדחות מאד מפתיעה
 

אורישקי

New member
מקום 30


טווילה טאנר

מס' עונה: 9
ממוצע בעונה עצמה: 7.384 (מקום 3 מתוך 18)
מיקום בעונה: 2/18
מיקום במצעד 2008 של הפורום: 224/247


אחד השיפורים הכי אדירים במיקום מאז המצעד שעבר! טווילה הייתה אחת השחקניות החזקות בונואטו וזכורה בשל האישיות הקשוחה מאד שלה, הברית עם סקאוט ששלטה באופן מפתיע במשחק - ובשל היריבות עם מיה בתחילת העונה ועם אלייזה לאורך כל העונה. טווילה, על אף שנשבעה בחיי בנה - בחרה להדיח את ליאן בבליינדסייד בפיינל 7 ביחד עם סקאוט,כריס ואלייזה - והגיעה לגמר לבסוף כנגד כריס. הבגידות של טווילה באנשים רבים, היחס שלה למספר אנשים וההופעה שלה בגמר שבה היא לא הסכימה להתנצל בפני בערך אף אחד גרמו לה להפסיד לכריס בהצבעת 5-2.
מאז טווילה הספיקה להשתתף עם נבל אחר, ג'וני פיירפליי, באפקט הפחד - ולפי השמועות כמעט ולוהקה לשבט הנבלים בעונה 20.

 
מוגזם קצת המיקום לדעתי, למרות שהעדפתי שתנצח על פני כריס

ולא ידעתי שהייתה באפקט הפחד עם פיירפליי
 

אורישקי

New member
מקום 29


אמנדה קימל

מס' עונה: 15,16,20
ממוצע בעונה עצמה: בעונה 15 ממוצע 9.25 (מקום 2 מתוך 16), בעונה 16 ממוצע 8.666 (מקום 3 מתוך 20), בעונה 20 ממוצע 5.615 (מקום 7 מתוך 20)
מיקום בעונה: עונה 15 - 3/16, עונה 16 - 2/20, עונה 20 - 9/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: 5/247


אמנדה ידועה בתור אחת המתמודדות הכי מצליחות בתוכנית.
היא התחילה את סין כשהיא בברית בלתי מנוצחת עם טוד, השניים ניהלו את המשחק במשך רוב העונה - כשאמנדה לוקחת חלק פעיל מאד ובין היתר יוזמת את ההדחה המפורסמת של ג'יימס עם שני האלילים בכיס. עם זאת. בימים האחרונים של המשחק הרגיש שהיא איבדה את זה והופעה מזעזעת ומגומגמת מול המושבעים השאיר לה את המקום השלישי עם קול אחד בלבד.
אמנדה חזרה לעונה הבאה - מיקרונזיה, שם בשבט המעריצים הייתה חלק מברית הרוב עם אוזי-פארווטי-ג'יימס-סירי. היא ואוזי ניהלו רומן שגרם לאמנדה לאבד ריכוז מהמשחק, אך לאחר ההדחה של אוזי בבליינדסייד אמנדה חזרה לעסקים כשביחד עם פארווטי וסירי היא לקחה חלק ברצף הבליינדסיידים הגדול - בין היתר כשהשתמשה באליל חסינות כדי להדיח את אלקסיס. אמנדה הגיעה עם פארווטי לגמר, ובכך הייתה המתמודדת הראשונה בתולדות הישרדות שמגיעה לגמר פעמיים, אך כמו בעונה הקודמת היא נכשלה באופן צורם והפסידה לפארווטי בהצבעת 5-3.
אמנדה חזרה לעונה 20, שם למרות שאיבדה את סירי וג'יימס בשלבים מוקדמים יחסית בשבט הגיבורים, היא הייתה מהשחקניות הכחזקות בשבט הגיבורים. עם זאת, המהלך של ג'יי-טי והשקרים השקופים שסיפרה אמנדה לפארווטי חברתה לשעבר בתחילת המיזוג - הובילו את אמנדה להגיע למיעוט. לאחר קאט-פייט מפורסם עם דניאל על רמז לאליל החסינות, ולאחר שקנדיס מנעה את המעבר האפשרי של סנדרה לברית הגיבורים - אמנדה הודחה מהמשחק בפעם הראשונה.
אמנדה מחזיקה בכמה שיאים בתוכנית - היא הראשונה שהגיעה לגמר פעמיים (בהמשך הצטרפו אליה סנדרה,ראסל,פארווטי ובוסטון רוב) - הראשונה שעברה 100 ימים באופן כולל בהישרדות (סה"כ 108) והיא גם המתמודדת שעברה הכי הרבה ימים בהישרדות עד שהודחה (108 ימים...), וגם - ראסל התייחס אליה פעם כ"בוסטון רוב בגוף של אישה".

 

Bar EL

New member
שחקנית טובה באופן כללי

אבל אין לה את הקילר אינסטיקס שצריך להיות לה.
 
הייתה בזמנו המתמודדת הכי אהובה עליי ביחד עם טוד

אבל עם השנים זה השתנה, ובעונה 20 היא איכזבה אותי (בעיקר שלא הצביעה לפרווטי בגמר).
בסה"כ אחלה מיקום בשבילה...
 

אורישקי

New member
מעצבן אותי שהיא נהייתה פה מאד מאד אנדרייטד

אצלי אישית היא בטופ 10 עדיין, אחת השחקניות הכי גדולות שהיו במשחק,שחקנית שתמיד תגיע רחוק - עם משחק חברתי ואסטרטגי מאד חכם. דרך אגב מהאינסיידרים שאני קורא עליה אני רק מעריך אותה יותר ובעיני היא הייתה די טובה גם בעונה 20 למרות שפישלה במיזוג.
השארתם פה אנשים הרבה פחות טובים ממנה...
 
מה זו התמונה המזעזעת הזו?


והיא לא אנדרייטד בכלל. אמנם היא שיחקה יותר כדי לנצח ופחות כדי לעניין את הצופים (אבל לא ברמה של בוסטון רוב) אבל היא תמיד שכחה איפשהו לבנות לעצמה מוניטין בשביל לזכות בגמר. העובדה שקורטני קיבלה יותר קולות ממנה בגמר מדברת בעד עצמה.
 

Confide In Omer

New member
היתה מעולה ב15 ו16. ב20 קצת איכזבה

סך הכל דווקא הייתי רוצה לראות אותה שוב, רק בלי ג'יימס!
 

sapir aloud555

New member
הפתעה

הייתי בטוחה שתשאר לטופ10 כמו במצעד הקודם. היא ממש לא אנדרייטד כאן, די אוברייטד. (למרות שאודה שהייתה אחת האהובות עלי כשהתחלתי לצפות בתוכנית).
&nbsp
זה שלא הצביעה לפארוו בגמר HvV - בושה.
 
לוזרית חמודה. ביי שלום

חיבבתי אותה בעונה 15 ובפרק עם האליל ב-16, וגם רק במהלך הצפייה.
היא צריכה ללמוד to own את המהלכים שלה
 

Double U

New member
די קלקלה עם המרמור שלה בגמר של 20

וחבל, ממש אהבתי אותה.
 

אורישקי

New member
מקום 28


קורטני ייטס

מס' עונה: 15,20
ממוצע בעונה עצמה: בעונה 15 ממוצע 6.666 (מקום 4 מתוך 16), בעונה 20 ממוצע 4.846 (מקום 12 מתוך 20)
מיקום בעונה: עונה 2 -2/16, עונה 20 - 11/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: 15/20


קורטני, מלצרית ניו יורקית התחילה את עונה 15 כביץ' העונתית עם המשקל האפסי שלה. למרות הרזון שלה ולמרות שהיא לא התערבה יותר מדי באסטרטגיות אלא בעיקר אהבה לרדת על כולם בוידויים שלה (ובעיקר על ז'אן רוברט) - באמצעות משחק חברתי מוצלח היא הצליחה להשתלב עמוק בברית של טוד ואמנדה - ולהגיע איתם עד לגמר, תוך כדי שהיא אפילו זוכה במשימת חסינות! בגמר, למרות שקורטני הייתה המתמודדת החלשה יותר אסטרטגית בשלישייה - התשובות הישירות שלה הצליחו לספק לה במפתיע 2 קולות - איתם היא הגיעה למקום השני.
קורטני חזרה לשבט הנבלים בעונה 20, שם היא הייתה חלק מברית הרוב עם חבריה רוב,טייסון וסנדרה. לאחר שראסל,פארווטי ודניאל הפכו את המשחק בשבט והדיחו את טייסון ורוב - קורטני הפכה למיעוט, למרות שהייתה כישלון מוחלט באתגרים היא הצליחה לשרוד כשקואוץ' הודח - אך בהדחה לפני המיזוג היא הודחה, כשהברית של ראסל ראתה אותה כפוטנציאל יותר גדול לעבור לצד של הגיבורים.

 

Bar EL

New member
איזו הגזמה אפשר לחשוב מה היא עשתה

גם לא מצחיקה בשיט
 
בהחלט משעשעת אבל מיקום טיפה גבוה בשבילה

ובעונה 20 בקושי הרגשתי אותה...
כנראה הרוב זכרו לה חסד נעורים...
 
למעלה