הישרדות עונה 7: איי הפנינה, פרקים 11-12

Double U

New member
הישרדות עונה 7: איי הפנינה, פרקים 11-12

אחרי שרופרט מודח ברטון מגלה שמישהו העלים את כל הדגים שרופרט תפס ומאשים מיד את כריסטה וסנדרה. סנדרה מתווכחת עם פיירפליי מיד אחרי מועצת השבט ולכן כריסטה היא החשודה מספר 1, למרות שבבוקר סנדרה מודה שהיא עשתה את זה (לא בפני השבט כמובן). סנדרה מחייכת למצלמה כמו שהיא עשתה כשגרמה לג'ייטי ומיקיילה לריב בגלל הסוכר

משימת הפרס היא אולי הזכורה ביותר אי פעם - ביקור המשפחות שכולל את שקר הסבתא המתה של פיירפליי. זה היה אדיר! אף אחד לא עשה את זה לפני וגם לא אחרי. נראה שסנדרה לא קנתה את הסיפור הזה במיוחד ופועלת כדי להדיח את פיירפליי וחברו מהמשחק. שאר השורדים מאמינים ונותנים לו לנצח. במחנה פיירפליי מודה שזה היה שקר וצוחק כמה מטומטמים כולם.
במשימת החסינות קרה משהו שלא זכור לי שקרה מאז - הוכרז הזוכה בחסינות (ברטון) ואז מתגלה טעות ומוכרז שדארה זכתה במשימה (לאחר שובר שוויון בינה, סנדרה וליל). יפה שההפקה שומרת על המשחק טהור.
למרות שסנדרה וכריסטה ניסו לעשות ברית בנות עם טיחואנה ודארה ולהדיח את ברטון, בסוף הן משום מה מחליטות להדיח את טיחואנה כי פיירפליי הבטיח להן שיגיעו איתו ועם ברטון לפיינל 4. לא ברור לי למה הן האמינו לו אחרי ששיקר להן יותר מפעם אחת במשחק. זאת סנדרה הפחדנית שאני זוכר מעונה 20...הרבה דיבורים.
אחרי מועצת השבט, כריסטה וסנדרה מבינות שכנראה עשו טעות והן פועלות להקמת ברית בנות עם דארה וליל. במשימת הפרס פיירפליי, דארה וליל זוכים ביום פינוק (לאחר ביצוע פתטי של סנדרה בשחייה) ומדברים שם על אסטרטגיה כאילו אין מחר. מדהים איך פיירפליי מצליח לרכוש את האמון של כולם, למרות שהם יודעים שהוא שקרן.
דארה שוב(!) זוכה בחסינות אישית ולא מסכימה להדיח את ברטון כמו שסנדרה מציעה לה. הגעתי למסקנה שדארה היא פרי אהבתן של טאשה ופרפל קלי - תותחית במשימות ולא רלוונטית בעריכה. כריסטה מדברת עם פיירפליי ומסכימה באופן עקרוני להדיח את סנדרה כדי להישאר במשחק.
במועצת השבט כריסטה וסנדרה מצביעות לליל (סנדרה מצביעה לליל ואומרת 'אדיוס' לראשונה) והשאר מצביעים לכריסטה אשר מודחת בהפתעה. מצחיק שבמועצה ג'ף שאל את סנדרה נגד מי היא מפחדת לשבת בגמר והיא ענתה שמול ליל, בגלל שכולם אוהבים אותה.

זהו, נשאר רק פרק 13 (שממש טוב לפי מה שזכור לי) ואחריו הגמר.
 

Double U

New member
פרקים 13-14 והריוניון

סנדרה כועסת על שהדיחו את כריסטה ומתכננת לחבל בשבט. ברטון זוכה במשימת הפרס ועושה טעות אסטרטגית כאשר בוחר לקחת את פיירפליי איתו. שלוש הנשים נשארות במחנה ומתכננות איך הן הולכות להדיח את ברטון. ליל חוששת שלא משנה באיזו ברית תבחר, היא תודח במקום השלישי. פיירפליי וברטון חוזרים מהפרס וחושדים שהבנות תכננו משהו, אבל לא מצליחים להוציא מהן מידע.
דארה זוכה בחסינות בפעם השלישית ברציפות. זאת הסיבה שכ"כ סוגדים לה כאן בפורום? אולי היא טובה במשימות אבל אסטרטגית היא לא עשתה כלום כל המשחק. ברטון ופיירפליי משביעים את סנדרה שתצביע איתם לליל אבל במועצת השבט הבנות פועלות לפי התוכנית וברטון מודח. המהלך הכי טוב בעונה ללא ספק, אבל אני לא מרגיש שכל הקרדיט צריך ללכת לסנדרה אלא לכל הבנות שחשבו על זה יחד.
בבוקר של יום 37, ג'ף מגיעה למחנה ומביא לשורדים הנותרים ארוחת בוקר עם שמפניה ומכתבים מהבית. פיירפליי חושש שהוא הבא שיודח ומנסה לסכסך בין הנשים, די בהצלחה. דארה חושבת שליל היא האיום הכי גדול לגמר ולא רוצה לצאת בהבטחות אליה. במועצת השבט מתקיימת משימת חסינות בזיונית(!!!) שבה המושבעים זוכים בחסינות, לכן אף אחד לא מוגן ודארה מודחת בגלל שהיא האיום הפיזי הכי גדול להמשך. יש סיבה שהמשימה התנהלה ככה? זה כאילו בעונה 7 החליטו לשנות את כל החוקים שפעלו על פיהם ב-6 עונות הקודמות.
השורדים מקבלים דואר-ים (כן, כחלק מנושא הפיראטים של העונה, דואר-עץ בחוץ!) שהם צריכים לצאת השכם בבוקר למשימת החסינות האחרונה שלהם. בדרך הם עוברים את טקס הלפידים המשמים (דילגתי עליו כי כבר התרגלתי לחיות בלעדיו). במשימה, סנדרה נופלת אחרי פחות מרבע שעה וגם פיירפליי, כך שליל זוכה בחסינות האחרונה. במחנה לא נראה שסנדרה ניסתה לעשות יותר מדי כדי לשכנע את ליל. רק אמרה שיש לה משפחה לפרנס וזהו. פיירפליי עבד יותר קשה והציג טיעונים יותר הגיוניים, אבל ליל מחליטה להדיח אותו ועושה את אחת ההחלטות המטומטמות בהיסטוריה. פיירפליי נשדד! טופ 10 אם לא טופ 5 ברשימת השחקנים הטובים ביותר שלא ניצחו. אומנם היו כמה הדחות שלהן לא היה שותף (טריש וברטון) אבל הוא שלט ביד רמה כמעט כל המשחק והיתל בכולם.
במועצת השבט האחרונה, סנדרה מפציצה בתשובות שלה למושבעים. ליל עונה בצורה איומה ונראה שלמושבעים ואפילו לג'ף כבר אין כוח אליה. כמובן שסנדרה זוכה 6-1. אם אני לא טועה היא הזוכה הראשונה שלא מקבלת נגדה קולות. זוכה די חלשה בעיניי ובמיוחד בהשוואה לסטנדרטים של היום. אבל אפילו אם משווים אותה לזוכים שהיו לפניה, אי אפשר לומר שהיא יותר טובה מרובם (מבחינת צורת המשחק).
בריוניון ג'ף שואל את המושבעים-פיירפליי+סנדרה מי היה מנצח בגמר ליל-פיירפליי וליל הייתה מנצחת 4-3.
רוב הריוניון מוקדש לרופרט (שזוכה לתשואות), פיירפליי (שזוכה לקריאות בוז) ולליל. סנדרה קיבלה אולי שתי שאלות, סבאג' קיבל יותר מדי שאלות יחסית למיקומו הנמוך, ברטון ודארה בקושי דיברו וחלק מהפרה-מרג' קיבלו הרבה זמן מסך.

דירוג המשתתפים בעונה:

1. פיירפליי
2. סנדרה
3. ברטון
4. רופרט
5. כריסטה
6. סבאג'(!!!)
7. ליל
8. דארה
9. טיחואנה
10. שון
11. ניקול
12. ראיין הרזה
13. טריש
14. מישל
15. ראיין המשעמם
16. אוסטין
 

Double U

New member
איזה עונה לראות בהמשך?

הקריטריון היחיד הוא שלא יהיה פאגונגינג בעונה.
 

אורישקי

New member
אז מגיב על כמה דברים

- קודם כל סנדרה לא הזוכה הראשונה -ג םטינה ואית'ן לא קיבלו נגדם קולות בכלל
- דווקא לפי מה שהבנתי פיירפליי היה מנצח את ליל כמעט בטוח.
-אם אתה בעד עונות ישנות יותר - לך על 4,6,9
 

Double U

New member
בריוניון רוב המושבעים אמרו שהיו מצביעים לליל

אבל כנראה שפיירפליי היה כותש את ליל במועצה האחרונה, אז אולי כן היו משכנע את דארה להצביע לו וזה היה סוגר לו נצחון.
 

אורישקי

New member
אכן, ובלי קשר אל תשכח שהריוניון נערך

אחרי שהעונה שודרה, ופיירפליי היה אז הנבל המרושע שכולם שנאו וששיקר על סבתא שלו.
במשחק זה לא היה ככה ולדעתי הוא היה מנצח.
למען האמת יש גם דיון על מי היה מנצח בגמר שלו ושל סנדרה, כי שניהם גם היו מדברים מעולה מול המושבעים. אבל אני מניח שסנדרה הייתה מנצחת בכל זאת עם כל הקולות חוץ משל ברטון ואולי טיוואנה
 

Double U

New member
עם פיירפליי וסנדרה זה היה צמוד 4-3

מאמין שראיין, טיחואנה וברטון היו מצביעים לפיירפליי.
רופרט, כריסטה וליל היו מצביעים לסנדרה.
דארה הקול המכריע כאשר השאלה אם היא שנאה את פיירפליי יותר מאשר העריכה את המשחק שלו.
 

noamlah

New member
עונה 9 נחשבת?

אמנם פאגונגינג אבל זה כמה פאגונגינג נפרדים
(פאגונגינג הצעירים בפרה מרג', פאגונגינג הבנים באיחוד ופאגונגינג איימיליאןג'ולי)

גם עונה 11 חלק גדול ממנה פאגונגינג וזו אחת העונות הטובות
גם 12, פאגונגינג שלם מלבד טרי ועונה מעולה
 

Double U

New member
9,11 ו-12 אני לא מחשיב פאגונגינג

היו שם כמה הדחות לא צפויות.
בקיצור, שלושתן ללא ספק מועמדות לצפייה חוזרת.
 

noamlah

New member
לא מסכים

פרק הפתיחה היה מאוד מעניין. פיטר גם היה המודח הראשון שלא היה אישה מבוגרת שנחשבת לנטל במשימות אלא בחור חסון שהודח בגלל שהיה מעצבן ובגלל שניסה לעשות אסטרטגיות באופן לא נכון, ההתפתחות איתו הייתה מאוד מעניינת

פרק ההדחה של האנטר והנאום שלו בסוף

פרק האיחוד מלא התפתחויות שבו לרוב היה את הרגע הזכור עם האצבע שכנראה היה זה שהכניס אותו לאולסטאר

המהפך כמו שאמרת

פרק ההדחה של זואי, אם כמה שהיה מעצבן לראות את הצביעות שלה בהחלט עורר אמוציות מצדי

פרק ההדחה של שון
הרגע של פסקל עם האבנים
הבגידה של קאת'י בנליה במועצה של הפיינל 4 ואיך שהחזירה לה מועצה אחריי זה
והאיחוד עם רוזי אודונל שהיה פרק האיחוד היחיד שנהינתי לצפות בו בכל הסדרה, היחיד שאשכרה היה מבדר (עדיין זוכר את הירידות על נליה וסוכריית המנטה) ולא רק חזר על הרגעים

על עונה 4 אפשר להגיד הכל
משעממת היא לא ולמעשה עשיתם לי חשק לראות אותה שוב
 
למעלה