הישרדות 34- פרק הגמר

הישרדות 34- פרק הגמר


לא מאמין שהעונה הולכת להסתיים...
אז מי מששת האחרונים הולך/ת לזכות בכל הקופה?
שתהיה לכולנו צפייה מהנה
 

niro622

New member
אחרי ההדחה הראשונה


אין מה להגיד - הישרדות הגיעה לשפל הכי גדול שלה. המועצה הזאת הייתה פשוט פתטית. לא ממשיך לראות את הגמר הזה ובספק אם אני ממשיך לעונה הבאה אחרי הביזיון הזה. יש לי בחילה ממש מההדחה הכי לא מוצדקת בתולדות הסדרה, של שחקנית אגדה וכול זה לצד התלהבות דוחה מג'ף פרובסט ממה שקרה. באמת שיכול להיות שכבר עדיף את גיא זוארץ.
&nbsp
תתביישו לכם !
הצלחתם במשימה שלכם לחבל ולהרוס את אחת העונות עם הפוטנציאל הכי גבוה שהייתה. מיליון הטוויסטים שלכם השיגו את מה שקיוותם.
&nbsp
 

niro622

New member
ונוסיף עוד משהו


ממה שהבנתי בתחילת העונה הלגסיי אדוונטג' אמור להיות כמו שרשרת חסינות, בשוק שבסוף מסתבר שזה כמו אליל חסינות. אשכרה ההפקה הבטיחה כבר בתחילת העונה שיהיה שימוש באליל בפיינל 6, שכן הרי אי אפשר לסלק את הלגסיי מהמשחק בשום דרך, כול מי שמחזיק בו ומודח מחוייב להעביר את זה לשחקן אחר... (שזה בכלל הזייה)
 

kinz

New member
ממש כל מילה שכתבת!

פשוט הרצתי קדימה עד שהגעתי לזוכה.
ההדחה של סירי הייתה עצובה וממש לא לעניין. לדעתי היה לה סיכוי מעולה לזכות, בטח מול שרה, היא הניעה הרבה מהלכים.
&nbsp
הסדרה ממש נהייתה על הפנים, וג'ף ממש מגעיל אותי עם כל החיפוש שלו אחרי "מהלכים גדולים". איכס
 
דעתי על הגמר+הריוניון

יש! יש! ישששש!!!
סוף מעולה לעונה מדהימה!
רק בקצרה על הטופ 6-
סארי- אין מה להגיד, פשוט מלכה|כתר מדהים שעדיין לא קיבלה קולות נגדה,
ונכון שמבאס להיות מודחת ככה, אבל במקרה שלה אולי זה מוציא אותה אפילו יותר גדולה...
אוברי- חמודה!! חבל שלא הראו אותה יותר העונה, ולדעתי היא עשתה את המקסימום שהיא יכלה...
תאי- לא להאמין שהוא היה קרוב מאוד לזכות העונה...שאפו שהוא מצא אלילים,
אבל הוא שיחק לא טוב בעיניי והיה לי מאוד קשה להתחבר אליו, וטוב שלא הגיע לגמר.
טרויזן- וואו כמה צחקתי שהוא אשכרה חשב שהוא יכול לנצח כל אחד
אפס מודעות!!!
בראד- נגיד שלפני המיזוג עוד איכשהו הוא עשה משהו, אבל מהמיזוג חוץ מחסינויות הוא
לא עשה כלום, וממש לא הגיע לו לזכות לפי דעתי.
שרה-
וכל מילה נוספת מיותרת.
וג'ף סוף סוף ענה על אחת מהסוגיות (שאגב לא מזמן דנו בה שוב), השאלה מה באמת היה קורה אם למשל במיקרונזיה היה תיקו בין אמנדה לפרוואטי...
 

אריה31

Member
מנהל
עונה נהדרת

הישרדות מתעלה מעונה לעונה

אני לא מת על שרה, אבל היא אחת הזוכות הראויות

אני דווקא אהבתי את הפרק בו סירי הודחה. היא שחקנית חזקה, אבל פישלה כבר בפרק שלפני כן, ובכל מקרה לא היתה מצליחה לנצח את שרה

לא סובל את קולפפר, למרות שהתנצל בפני טאי, הוא עדיין בריון. מזל שהוא לא זכה
 

noamlah

New member
ֻ


שלום לכם מושלמושים!!!!!! הגעתם לגמר של הישרדות, כמה מגניב!!!!! וואווווו
היום היום הגדול שאחד ממשניי המשחק הגדולים יהיה הזוכה האחרון, אה וגם נדבר על האירוע החשוב בעונה.......איך שהוציאו את זיק כטרנסג'נדר, וואוווווווו!!!!!!!

מי יזכה?
בראד....זכה בחסינויות, וואוווווו
שרה....עשתה מהלכים, משהו עם ייתרון.....וואוווווו
תאייי.....מצא אלילים.......וואווווווו
סירי.....אתם אוהבים אותה נכון? וגם העונה עשתה הסטוריה כשנלחמה כנגד כל הסיכויים ועברה קורה של שתיי מטר.......וואוווווווו
טרויזן.......כנגד כל הסיכויים התחבר לבראד, מיעוט? כן, הוא הגיע ממיעוט לרוב...וואווווו
אוברי........טוב....וואווווווווווו

מי יהיה השורד האחרון?

(תחרות חסינות כדי שנראה שלבראד קולפפר יש שרירים)....
מועצה שאל תדאגו, נעביר מהר, אנחנו הריי יודעים שאתם לא אוהבים את החפירות שלהם חחחחחח......
רגע, תראו איזה שימוש באלילים.....מושלמושים!!!!!!!!!! #IMMUNITYTRAIN
או מיי גאד, כמה מגניב, פעם ראשונה בהישרדות
אויי....סירי, כמה חבל שאת קורבן לזה....אויייי...אין אפילו קול אחד נגדך
אבל ככה זה בעונה כזאת מושלמוש שהרבה דברים ראשונים קורים...סירי, בואי דברי איתנו ואל תדאגו...הגמר ממשיך ובסוף נדבר על איך שהוציאו את זיק כטארנסג'נדר!!!!!

עוד תחרות חסינות ממוחזרת שמבוססת בעיקר על כח פיזי, איזו הפתעה בראד מנצח
אוברי: טרוי יכול להיות גם איום בלה בלה בלה
אז מי יעוף, אוברי או טרוי?
והמודחת היא אוברי....שיואוווו...איזו עונה מושלמושית ולא צפויייה!!!!!!

הנה עוד תחרות חסינות...שיואווו, בראד קולפפר זוכה בהרבה, אגדת הישרדות!!!
בואו נשמע את פנינייך בראד
בראד: "אני ממש גאון ואף אחד לא מתעסק איתי ולכן אדיח עכשיו את הבן אדם שכולם שונאים והוכיח יכולות ג'ורי אפסיות מול זאתי שהייתה חברה של כולם ודיי ניהלה את המשחק הזה, למה? כי ככה אמרתי!!! מי יכול עליי!!!!"

תאיי: אבל אולי גם טרוי יכול להיות איום? אולי נלך לאתגר אש?

המצב מסתבך, אולי תהיה הפתעה? לא, תאיי מודח, אבל תודו שהיה מותח, מושלמושייים!!!!!

שרה: "בסופו של דבר ההחלטה הייתה דיי קלה, הייתי צריכה להחליט בין הצבעה לטרויזן שתשאיר אותי בטוח במשחק ותכפה אתגר אש שלא באמת אכפת לי ממנו לבין להצביע לתאיי ולהסתכן בלהיות מודחת והצבעתי לתאיי, אני גאונה, אני המאסטר של המשחק הזה, פעלתי כשוטרת, וסיירה תודה על הייתרון"

זיק ומיקיילה: "כן, כן, שרה, את הגדולה, אסטרטגייה שולטטטטתתתתתת!!!!!"

בראד: "לא נכון, אני המאסטר, אני זכיתי בחסינויות, המון חסינויות, נלחמתי וניצחתי בהם את סירי ואת דבי ועוד כלמיניי חבר'ה קשוחים"

אוזי: "וואוווו, חסינויות,. כן, אני יודע, ארבע פעמים....כן, חסינויות, סתכלו עלייי...כן, אפשר להגיע רחוק ולשמור על אינטגריטי....כן, החסינויות הם החלק העיקרי של המשחק כן"

דבי: "כן, גו בראד, תמיד ראיתי אותך ככזה ג'נטלמן, האהדה שלי אליך היא אהדה של כבוד ולא בגלל שאני ממורמרת על שרה וכשתחזור הבייתה אני מבקשת שתתאלם מאחותי התאומה שאיכשהוא התפרצה למשחק לקראת האיחוד...פאדיחות"

טרויזן: "רגע, גם אני יכול להיות המאסטר, הייתי חבר של כולם ועשיתי מה שהם אמרו ו...."

ג'ורי: "לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

טרויזן: "טוב, היה נחמד לשחק אתכם, איי אייי"

איזה מושלמושים אתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פצצות!!!!!!!!!!!!!!!!! הייתה לנו עונה עם אוזי האלוף שהגיע ל124 יום במשחק וסירי שהגיעה ל121, היו לנו הרבה דברים ראשונים בעונה הזאת

מועצה ראשונה שבה כולם השתמשו באלילים
מועצה ראשונה שבה כולם היו חסינים
ומועצה ראשונה שבה מישהו הודח בדפיולט
אה...זה אותו דבר

אז יש גם את הייתרון ששרה השתמשה בו בצורה מושלמושית והדיחה את מיקיילה (מקווה שלא יזכרו שמיקיילה הייתה מודחת גם ללא הייתרון כי תאיי לא היה מצביע לעצמו...פאדיחות)
אה וגם הייתה לנו פעם ראשונה מושבעת בג'ורי שלא אומרת כלום...שיואו.....

סייירה:....................

אז מי יזכה, הזוכה היא שרה, יופי לכי למשפחה שלך ועופי מהפריים ועוד מעט נדבר על איך שהוציאו את זיק כטראנסג'נדר
 

Double U

New member
ועכשיו אחרי שנרגעתי

היה ברור שריבוי הטוויסטים בעונה הזאת הולך להתפוצץ לנו בפרצוף. לפעמים זה על חשבון שחקן לא משמעותי כמו קימי, אבל כמו שראינו זה גם יכול לקרות לאגדה חיה כמו סירי.
סירי היא הסיבה העיקרית שממש היה לי חשק לצפות בעונה עם הקאסט המשמים הזה. בפרקים הראשונים היא לא בלטה במיוחד אבל החל מהמיזוג (שזה הזמן בו התחילה ללכת למועצות שבט) היא סיפקה את הסחורה.
אחרי ההדחה של סירי לא היה יותר מדי עניין בפרק. מדהים כמה טרוי ובראד חשבו שהמשחק בכיס שלהם שחשבו שיש להם את הפריווילגיה להדיח את תאי ולא את שרה בגלל שהוא בגד בהם (כאילו שזה משנה משהו בפיינל 4). אני מאמין שההתנהגות הזו של בראד הייתה גם לאורך כל העונה ולא התפרצה רק בפרק הזה.
ממש אהבתי את הפורמט החדש של מועצת השבט האחרונה. אהבתי את הדיון שהיה בין המושבעים לבין עצמם, בינם לבין הפיינליסטים ובין הפיינליסטים לבין עצמם. האם שינוי הפורמט שינה את התוצאה הסופית? כנראה שלא. אני חושב שרוב המושבעים יודעים למי הם הולכים להצביע עוד לפני הגמר. זה כן נתן לנו הצצה לתוך הראש של המושבעים ואיזה תכונות הם מעריכים במשחק.
שמחתי ששרה ניצחה. לא הייתה העדיפות הראשונה שלי לנצחון בעונה הזאת אבל בהחלט שיפרה את המשחק ועשתה עבודה טובה יותר משני הפיינליסטים האחרים.
הריוניון - עלוב. הרגיש שחצי ריוניון עסק בלמה בראד הפסיד (וטוב שכך) והחצי השני בזיק וורנר. לורנר אין בושה לפרסם את הספר שהוא מוציא? נמאס לי ממנו.

לסיכום, אני חושב שהייתה עונה טובה יחסית לחששות שהיו עם פרסום הקאסט לפני שנה. נהנתי ממנה פחות מאשר מקמבודיה והרבה הרבה פחות מאשר מ-HvV.

הימורים לעונות הבאות:
-בראד יחזור
-ורנר יחזור
-מיקיילה תחזור

נתראה בעונה 35
 

sapir aloud555

New member


זכייה צפויה, אבל לא חושבת שיש מישהו שיגיד שלא הגיע לה. שרה באמת שלטה בכל ההדחות. מזל טוב לה

ההדחה של סירי הייתה כואבת אבל זה מה שקורה כשיש יותר מדי טוויסטים ואלילים. כמו ההדחה של ג'סיקה לפני כמה עונות, the game has spoken. (היה עוד מקרה ששחקן הודח בדיפולט כי כל האחרים היו חסינים בדרך כזו או אחרת, לא? כבר שכחתי - רק זכור לי שהיה דיון מרמור על זה והצבעה כפולה, אולי זה היה על ג'סיקה ואני מתבלבלת).

לא בטוחה מה לחשוב על השינוי למועצה האחרונה. מצד אחד זה נותן למתמודדים יותר זמן לדבר, מצד שני מתמודדים יכולים להתנפל על אחרים בחופשיות ולרסק להם את המשחק

*אני רוצה את מה שטרויזן לוקח.
*היה ברור שג'ף יסחט הרבה מזמן המסך על סירי וזיק. לשאול את סירי "איך זה מרגיש?" שכולם מוחאים לה כפיים מגוחך, היא לא צריכה את הבולשיט הזה.

כמה סיפורי בכי יהיו בעונה הבאה?
 

sapir aloud555

New member
מגיבה לעצמי


נזכרתי בהדחה, זו הייתה ההדחה של קימי בקמבודיה

6 מתמודדים
וולדמורט השתמשה באליל, ספנסר עם שרשרת חסינות, ג'רמי השתמש באליל
כל הקולות נפסלו (נגד ג'רמי ו-וולדמורט) הצבעה חוזרת - נגד טאשה וקימי. תיקו, אף אחד לא רצה לשנות את הקול שלו, במקרה הזה הן היו נעשות חסינות וקית' היה מודח בדיפולט בלי קול נגדו. זה לא קרה בסוף כמובן, אבל אחרי מה שקרה העונה הם חייבים להוריד הילוך עם כל האלילים האלו
 


נאמר כבר הכול, מאז עונה 23 לא הרגשתי שלא בא לי יותר. אבל לפחות אני אמשיך עוד עונה אחת, לראות אם אולי בעונה הרגילה הטוויסטים והעריכה יהיו יותר נסבלים. כי בעונה הזו הם לא היו נסבלים בכלל וזו לדעתי עונה שהייתה יכולה להיות ברמה של קגאיאן ומיקרונזיה. אם העריכה ממשיכה להיות חובבנית גם בעונה 35, זו באמת תהיה העונה האחרונה שלי.

אבל קודם כל, הדבר הראשון שהם צריכים לרדת ממנו זה הגמר בגירסה הדחוסה. שעה וחצי זה לא מספיק לשלושה אתגרים וארבע מועצות שבט. בקושי רואים דיבורים במחנה. מהמעט שהיה לפני האתגר הראשון, טאי... עלוב. אין לי מושג למה החזקתי ממנו בעונה 32. החזקתי ממנו בכלל? לא זוכר. האתגר עצמו פנטסטי. זה היה תענוג לצפות. המועצה שבאה אחר כך לא הייתה מענגת בכלל. אפשר למנוע מצב כזה בהמשך ולחוקק חוק שאסור לשחק יותר משלושה אלילים, כולל "היתרון", באותה מועצה, אלא שההפקה היא כבר לא אותה הפקה. עכשיו חשובים מהלכים גדולים בשביל הדרמה, מאשר מהלכים טובים. או הוגנים. מה הסיפור של סירי? היא נשארה בתקופה שבה המשחק, ולא הדרמה, היה במרכז.

לא שהמשחק היה כל-כך חשוב מההתחלה. אחרי הכול, כשב-CBS מדברים על האמזונס, הם לא מדברים על איך רוב שידרג את המשחק לתמיד והפך את הבגידה לשגרת הישרדות. הם מדברים על ג'נה, היידי וחמאת בוטנים ושוקולד.

יום למחרת אין דיבורים בכלל. עוברים ישר לאתגר. אני שונא את המתכונת הזו של הגמר, ולצערי היא הולכת להישאר לתמיד. כבר עדיף לעשות פיינל 4 במועצה האחרונה. האתגר עצמו, חוץ מהעובדה שכבר היה לפני כן בעונה 29, הולם את סגנון אתגרי הסיבולת שהתחיל בסין (ולדעתי יותר הוגן מאתגרי כוח סבל שהיו לפני כן). קולפפר זוכה שוב! מהנקודה הזו ועד המועצה האחרונה הפרק מתחיל להיות מאוד משעמם ומאוד מאוד צפוי. אין יותר אלילים או שום אפשרות למהלך. אוברי ואחריה טאי מודחים ומשאירים שלישיית גמר מאוד צפויה. אגב, אני מצטער שדיברתי על ביום לפני כן. טאי פשוט עד כדי כך מטומטם.

פרוטוקול מועצת השבט האחרונה: יהי זכרו ברוך. יש מתכונת חדשה. המרמור, הערכיות וההתחסדות חוגגים כמו שלא חגגו מאז ימי ראסל, בעיקר מצד מתמודד אחד שהשתתף כבר שתי עונות יותר מדי. אני מניח שאוזי פשוט רואה בבראד גירסה יותר מבוגרת של עצמו, ולכן מרגיש צורך להעריץ אותו, כי אין לו בעולם אדם חשוב מעצמו. הבנאדם לא שחקן גרוע. הוא לא שחקן בכלל. אסטרטגיה בשבילו היא מילה גסה, או פשוט לא קיימת. על דבי עדיף שלא אדבר. סך הכול האסטרטגיה ניצחה, מזל טוב לשרה, הגיע לה, אבל האינטרנט משתגע. צופים מאוד "ראויים" התחילו להציף את דף הפייסבוק הרשמי בשבוע האחרון.
 
דירוגים


קודם כל, הפסקתי לראות את הריוניון ברגע שהגיעו לזיק וורנר. זה לא מביך כמו בעונה 26, שחצי קאסט בכלל לא השתתף, או 30, שג'ף דיבר רק עם ארבעה שורדים! אבל עדיין ממש לא כיף. מה שכן היה קטע נחמד כשג'ף הסביר מה קורה במקרה של תיקו.

דירוג השחקנים:

1. סירי
2. שרה
3. אנדראה
4. סנדרה
5. אוברי
6. זיק
7. מלקולם
8. מיקיילה
9. טוני
10. בראד
11. סיירה30
12. היילי
13. טרויזן
14. ג'יי טי
15. טאי
16. סיירה27
17. ורנר
18. קיילב
19. אוזי - אני חייב לציין שעד העונה לא שנאתי אותך עד כדי כך, ברכותיי, שברת את השיא של עצמך!
20. דבי


עונות:

1. קאגאיאן
2. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
4. קמבודיה
5. אי הגלות
6. סין
7. איי הפנינה
8. אמזונס
9. סאן חואן דל סור
10. XYZ
11. אוסטרליה
12. הפיליפינים
13. ונואטו
14. טוקנטינס
15. דם נגד מים
16. קרמואן
17. עולם אחד
18. מרקייזיס
19. גוואטמלה
20. גיים צ'יינגרס - זוכרים מה שאמרתי על העונה שעברה? אותו דבר רק עריכה הרבה יותר גרועה, עודף מטורף של טוויסטים וחשד כבד להתערבות הפקה. לא עונה שאני יכול לתת לה ציון טוב.
21. סמואה
22. בורנאו
23. עולמות בנפרד
24. קו-רונג
25. אי הנוצרים
26. גאבון
27. ניקרגואה
28. פיג'י
29. איי קוק
30. פאלאו
31. אי המתים
32. אולסטארס
33. אפריקה
34. תאילנד

זוכים:

1. נטלי אנדרסון
2. פרוואטי
3. שרה - היא לא הייתה באותן סיטואציות כמו נטלי, אבל היא יזמה יותר בליינדסיידים ומהלכים יותר גדולים (וטובים!) מהשחקנים שמתחתיה. אגב הפיינל 3 שלי עכשיו מורכב רק מנשים, אבל תתנו לי דוגמאות לנשים שיכולות לזכות את דרכן לגמר כמו בראד או מייק! מבחיתי זה רק טבעי שנשים ישחקו את המשחק יותר טוב מגברים.
4. טוד
5. טוני
6. קים
7. ריץ'
8. דניס
9. אדם
10. ג'רמי
11. בריאן
12. מייק
13. כריס
14. קוקרן
15. סנדרה עונה 7
16. ג'יי טי
17. רוב
18. טייסון
19. סופי
20. ארל
21. טינה
22. אראס
23. יול
24. טום
25. אית'ן
26. נטלי ווייט
27. סנדרה עונה 20
28. מישל
29. וספיה
30. ג'נה
31. דני
32. אמבר
33. בוב
34. פאביו
 

noamlah

New member


נשים שיכולות לזכות ברצף חסינויות עד לגמר?:

ג'נה מורסקה
קלי וויגלסוורת'
קים ג'ונסון

ולא הבנתי למה שרה מעל טוני אם היא בעצמה הודתה שכל המשחק שלה היה מבוסס על השראה מצפייה בו?
 


קים מעונה 3? כולה זכתה בשתי חסינויות, אחת מהן בטעות (פרשת לינדסי והעגילים שלא היו), והאחרות שיחקו. אני מדבר על נשים שלא משחקות את המשחק בכלל.

אגב קים, השוואה טובה היא בין קים ספרדלין לבוסטון רוב. רוב, מהרגע שהקים את הברית הנוראית שלו, העביר את כל העונה לטייס אוטומטי. לא היה במיזוג בליינדסייד אחד לרפואה. קים, ברית חזקה והכול, הייתה צריכה לתחמן קצת כדי לפרק את הבנים. אותה סיטואציה כמעט בדיוק.

ולגבי שרה, אמנם טוני היה המנטור שלה, אבל היא עשתה יותר מהלכים ובצורה יותר חכמה.
 

noamlah

New member
באיזהשהוא מקום בעולם עכשיו

קלי וויגלסוורת' בוכה לאמא שלה על זה שהעלבת אותה וקראת לה "אחת ששיחקה את המשחק"

תתנצל בבקשה
 

AMEOBI

New member


וואו! כל הכבוד בראד! פשוט נתן עונה מעולה.
רצף זכיות מדהים במשימות החסינות. הבעיה שלי הייתה היחס שלו לטאי,שהוא לפחות התנצל על זה ובעיקר שהוא לא דיבר נכון במועצת שבט האחרונה.
שרה דיברה מצוין והזכירה את כל הדברים שהיא עשתה ואפילו בחלק שדיבר על זכייה באתגרים איכשהו שרה נשמעה יותר טוב ממנו. הוא אמר שהוא עורך דין? אז איך אתה לא יודע לדבר? חבל,כי המיליון היה אצלו ביד.

שרה זוכה לא רעה. טוב נו...אם המנטור שלה הוא טוני...חייב לצאת משהו טוב מזה. היא אכן עשתה מהלכים נכונים,ואומנם יש לה הבעת פנים מטומטמת ביותר...אבל עדיין אין לי בעיה עם הניצחון שלה,למרות שלבראד הגיע יותר כמובן.
זוכה סבירה בסך הכל. היו הרבה יותר טובים ממנה וגם יותר גרועים. היא איפשהו באמצע.

טרויזן היחיד שאמר שהוא יכול לנצח את כולם כשנשארו חמישה...
הבנאדם הזה לא קשור בכלל למציאות. ממש עז. לא יודע איך הוא חשב שמישהו יחשוב בכלל על להצביע לו. אהבתי שבמועצה האחרונה,המושבעים פשוט צחקו לו בפנים.

אהבתי גם את השינוי במועצה האחרונה. זה הרבה יותר מהנה לראות ככה שכולם יכולים להתערב בכל נושא. מקווה שזה יישאר גם לעונות הבאות.
וסוף סוף פתרו את תעלומת התיקו! הללויה!

והכי חשוב...כמובן שסירי עפה שישית...למרות שתכלס הייתה צריכה לעוף הרבה קודם. כמובן שבמשימה היא הייתה אחרונה בלי חלק אחד של הפאזל,וגם פסל חסינות אין לה כמו תמיד,אז....קדימה הביתה! עונה חלשה שלה ואני שמח שהיא לא הגיעה לגמר. ממש לא ראויה להיות שם. מקווה שגם לא תחזור יותר. נכשלת 4 פעמים כבר,זה מספיק.

סך הכל הייתה עונה סבירה. ניתן לה 6\10 בגלל שהיו לי הרבה ציפיות מהקאסט הזה,אבל הם לא ממש התממשו.
כוכב העונה הוא ללא ספק בראד ואני מאוד מקווה שהוא יחזור שוב לעונה נוספת.
והכי מצחיק...שטאי בסוף גם נישק אותו בפה
 

אורישקי

New member
הגמר

טוב עוד לא ראיתי את הריוניון אבל זו ללא ספק אחת העונות הכי גרועות אי פעם. נכון שהיו מלא מהלכים אבל הכל היה כמו שוק.
&nbsp
- ההדחה של סירי הייתה פשוט ביזיון, האישה הזו היא הששחקנית החברתית הכי טובה אי פעם (מדהים איך היא אשכרה לא קיבלה שום קול נגדה! וגם אחרי הבלאגן במועצה קודמת הצליחה להתנקות). לא פייר ודוחה וכל האלילים שבמשחק הזה היו מזעזעים.
- בראד אידיוט, טרויזן גרוע עוד יותר ותאי מתוק אבל שחקן מזעזע.
- שרה אמנם לא הדמות הכי מעניינת או נעימה לצפיה אבל היא נתנה עונה מעולה והיא מאד ראויה לזכייה.
- אוזי ודבי מביכים! עופו לי מהמסך
- סנדרה, מלקולם,טוני,סיירה
יהי זכרכם ברוך
- מיקיילה הייתה מושבעת אדירה
מהטובות אי פעם. וגם זיק היה חמודי למדי.
&nbsp
 
למעלה