מצעד העונות של הפורום!

אורישקי

New member
מקום 7


הישרדות טוקנטינס

העונה ה18 של התוכנית נחשבת לעונה שיכלה בקלות גם להפוך לטובה ביותר,
הקאסט המגוון והמעניין, ביחד עם עשרת הפרקים הראשונים היו מעולים.
אבל אז בפרק ההדחה של סיירה, החלה קצת הדרדרות בדעה כלפי העונה, אבל בכל אופן היא נשארה אחת העונות האהובות. עם השליטה המוצלחת של שבט ג'אלאפאו- ג'יי טי וסטיבן, ברית האקסייל שלא התממשה, דמויות משעשעות כמו קואוץ,טייסון וארין ועוד... אני זוכר שזו העונה השניה שראית יחד עם אמריקה וממש נהנתי ממנה.

העונה קיבלה 203 נקודות
 

אורישקי

New member
מקום 6


הישרדות אמאזון

בהחלט עונה מאד מוצלחת של הישרדות, מבחינתי היא גם מקום 4!
בעונה הזו חולקו השבטים בפעם הראשונה לפי מינים, ומעל כולם התבלט רוב ססטרנינו, שבסוף העונה נחשב גם לשחקן הכי טוב שלא זכה. הוא יצר בריתות עם רוב המשחק, פירק אותם ושלט במשחק לכל אורכו, הטעות היחידה שלו היא לא לנצח את ג'נה מורסקה, יריבתו הגדולה בחסינות, מורסקה ניצחה בחסינות, העיפה את רוב וניצחה במשחק בהפרש גדול מאד (6-1).

בנוסף לרוב ולג'נה, בלטו עוד מקרים שונים בעונה. השגעונות של מתיו, הבליינדסיידים על רוג'ר,דינה,אלכס וכריסטי שהיו בטוחים ארבעתם שבשליטה במשחק, כריסטי החירשת הראשונה והיחידה אי פעם, וג'נה וחברתה היידי שהתפשטו במשימה בשביל חמאת בוטנים, שוקולד וקולה.

העונה קיבלה 224 נקודות.
 

אורישקי

New member
מקום 5


הישרדות אי הגלות

העונה ה12 של התוכנית, שהביאה את קונספט אי הגלות, עוד טוויסט עם הרבה שיכלולים, ואת האליל בגרסאתו השניה מתוך 3.
בעיני עונה קורעת מצחוק עם השבט המוצלח ביותר אי פעם - שבט קאסאיה, כל כך הרבה בלאגן היה בשבט הזה והם עדיין היו חזקים ומאוחדים.
העונה גילתה את סירי פילדס, אולי השורדת הכי אהובה בפורום הזה, וכבר פה היא הוכיחה שאפשר להינצל מהתדמית הלא טובה הראשונית שהייתה לאנשים כלפיה, תודות למשחק חברתי ואסטרטגי מבריק, כמובן שכולל את תוכנית ה3-2-1 שעשתה כדי להדיח את קורטני, סירי הודחה בצער רב במשימת אש נגד דניאל בפיינל 4. עוד מתמודד בולט: טרי דייץ, המתמודד האסטרטגי מהגרועים ביותר אי פעם בעיני, משבט לה מינה שכולם שנאו אבל הגיע עד לפיינל 3 תודות לאליל בגרסא לא פיירית והרבה שרשראות חסינות.
מי שניצחו אותו הם אראס ודניאל, בני הברית הקרובים של סירי, שהגיעו לפיינל 2. אראס, היריב הגדול של טרי, ניצח וקיבל אפילו את הקול שלו לניצחון. והם מהפיינל 2 הטובים ביותר אי פעם בעיני

ואיך אפשר לשכוח את שיין המטורף והתקפי העצבים שלו - אחד המתמודדים המצחיקים ששיחקו אי פעם.
לסיכום - בעיני העונה הכי מצחיקה שהייתה, ומקום שני אישית שלי.

קיבלה 232 נקודות
 

niro62

New member
אובריייטד

אצלי הי אפילו לא בעשירייה הפותחת, אחלה עונה אבל ממש לא מהטובות
 

Double U

New member
נמוך מדי לטעמי


חבל שסירי הפסידה באתגר האש כי אז היא הייתה זוכה במיליון, לא משנה מה. אבל אז לא היינו זוכים לראות אותה בעונה 16...רק בעונה 20 אולי. מעדיף את זה על פני 3 ההדחות המעצבנת שלה
 

אורישקי

New member
מקום 4


הישרדות סין

עוד עונה מושלמת!
בעונה הזו, שיובל הגדיר כאן פעם כעונה הכי טובה אי פעם, זכינו להכיר כמה דמויות מאד מעניינות וכמה הדחות יפות במיוחד. ביניהם השליטה של הצמד טוד-אמנדה במשחק, בשילוב עם קורטני, בעיני אחת הדמויות המשעשעות ביותר אי פעם עם וידויים קורעים. פי ג'י וג'יימי שנלחמו בלי הפסקה ואפילו זרקו אתגר חסינות ידוע, וכמובן ג'יימס והאלילים. טוד שניצח שיחק את אחד המשחקים המוצלחים שהיו ולפני 3 וחצי שנים, במצעד השורדים, הוא גם הוכרז כמתמודד האהוב ביותר אי פעם
.

העונה קיבלה 239 נקודות.
 

Confide In Omer

New member
צריך לעשות מצעד שורדים חדש

עשיתי אותו אחרי עונה 16.. יש המון שורדים חדשים מאז. בעצם לא כזה המון בהתחשב בזה שבערך חצי מהעונות מאז סבבו סביב שחקנים חוזרים
.. אבל עדיין.
 

Double U

New member
הפיינל 3 מזכיר לי קצת

את הפיינל 3 של עולם אחד.
3 שחקנים שהיו בולטים, כל אחד בסגנונו כאשר טוד ואמנדה/קים וצ'לסי היו הצמד ששלט במשחק, הדומיננטי יותר מביניהם ניצח (טוד וקים) ולמקום השני הגיעה בהפתעה מי שזכתה לקולות המושבעים הממורמרים.
 
למעלה