מצעד העונות של הפורום!

B R A Y E R

New member
מנהל
תכלס

ועוד בעיקר כשזה בא אחרי הניצחון של סנדרה, ניצחון מזעזע על אמת.
 

amir6661

New member
הניצחון זה לא מה שזיעזע

כל השלישייה הייתה מעפנה והולי הייתה צריכה לזכות, מה שעיצבן זה שהפורשות יכלו להצביע ובגללן הוא זכה
 

אורישקי

New member
מקום 15


הישרדות בורניאו

והנה הגענו לעונה הראשונה והנוסטלגית של הישרדות! העונה שבעצם יצרה הכל.
הכוכב של העונה הזו, אבא-אסטרטגיה שהמציא את משחק הבריתות וההדחות שכולנו אוהבים היה כמובן המנצח ריצ'ארד האץ', דרך המשחק שלו והברית שלו עם רודי-קלי-סו שודרגה בהמשך העונות והעונה הזו היא למעשה הבסיס של הכל.
היא כללה עוד כמה דמויות אהובות ורגעים זכורים - רודי, המשתתף המבוגר ביותר אי פעם (שחזר עוד בעונת האולסטארס!), קלי, טוחנת החסינויות והראנר אפית הראשונה (4 ברצף), קולין הסקל המתוקה וסו הוק עם נאום העכברים והחולדות הבלתי נשכח.

העונה קיבלה 140 נקודות.
 

Confide In Omer

New member
קלי


כל כך הייתי רוצה לראות אותה בעוד עונה..
אגב, סוניה היא המודחת הראשונה הכי אהובה עליי. הייתי כל כך עצוב בשבילה שהיא הודחה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
נמוך מדי


תמיד כולם הזהירו אותי מלצפות בעונה הזו בטענה שאשתעמם, ומדובר באחת העונות הכיפיות שראיתי, ולדעתי הקאסט הכי טוב אי פעם!
 

אורישקי

New member
מקום 14


הישרדות סמואה

והנה הגענו לעונה הכי שנויה במחלוקת בפורום, יש שנתנו לה מקומות גבוהים, אפילו מקום ראשון, יש שנתנו לה את המקום האחרון. העונה הראשונה מתוך 4 שצולמו בסמואה, הביאה את אחד המתמודדים הצבעוניים והשנויים במחלוקת, שעשה את כל העונה הזו, הפך אותה לטובה - למי שאוהב אותו, ולרעה - למי ששונא אותו. ואני מדבר כמובן על ראסל האנץ, שמהרגע הראשון בלט בשליטה המיוחדת שלו בשבט כשהדיח את כל מי שרק חשד בו, וכמובן במציאה של שלושה פסלוני חסינות, שניים מהם בלי רמזים. למרות הכל, ראסל ושבטו פואה פואה הגיעו במיעוט למיזוג, במיזוג הם נעזרו בפסלונים, בקרעים בשבט גאלו ובהרבה מאמץ (וגם עזרה מההפקה
) הם הגיעו עד הסוף, למרות השליטה של ראסל במשחק, הוא הפסיד לבת הברית הקרובה ביותר שלו, נטלי, בגלל האנטגוניזם שיצר נגדו במושבעים.

העונה קיבלה 146 נקודות.
 
מיקום מדויק


אולי נמוך מדי במקום אחד או שניים.

אמנם ראסל הוא זה שהרס לרוב שונאי העונה את הפרה-מיזוג, כשהדיח את כל מי שפיקפק במלכותו, אבל הוא גם זה שעשה את העונה אחר כך, עם מעט שחקניות משנה כמו נטלי ולורה. בלי ראסל, העונה הזו הייתה נמצאת בתחתית הדירוג. אפילו הייתי מכניס אותה לטופ 10 לולא ג'ורי ממורמר במיוחד.

וברצינות, אתם הייתם מעדיפים לראות את שאמבו, דייב וברט בגמר?
 

אורישקי

New member
מקום 13


הישרדות גאבון

עוד עונה מטורפת לגמרי, עם מלא דמויות מוזרות ושחקנים משוגעים. הפעם בגאבון - לוקיישן מדהים שצריך לחזור אליו!
העונה עסקה סביב המהפך של שבט החננות, בניצוחם של קני וקריסטל, על ברית הבצל (
). למרות ההפסד שלהם, בוב קראולי המנצח, שהוא המנצח המבוגר ביותר אי פעם, שייך לברית הידועה, ולמעשה ניצח תודות ל4 הקולות המובטחים מהם, ולזכייה ב3 אתגרי חסינות.
הדמויות בולטות - שוגר, ששמה לא נרשם אף פעם על הקלף, לא כמנצחת ולא כדי להדיח אותה, ניהלה את העונה אך לא שיחקה בשביל לנצח. רנדי וקורין, היריבים של שוגר, קני הגיימר וקריסטל - זוכת האולימפיאדה העצבנית שנכשלה בכל המשימות.

העונה קיבלה 148 נקודות.
 

אורישקי

New member
מקום 12


הישרדות מרקיז

לאט לאט ובשקט העונה הקלאסית אבל הכל כך מוצלחת הזו הצליחה להדברג בחציון העליון של הדירוג, עונה שהביאה את המהפך הראשון - שבו ברית ששלטה במשחק נתפסה והודחה אחד-אחד. העונה הביאה את קאתי וואבריק אובריאן - אולי המתמודדת שיש סביבה את הקונצנזוס הכי חזק בעונה מסוימת, ואין כמעט אחד שלא אוהב אותה (ולא ברייר, אתה לא נחשב). העונה גם הכנסיה לחיינו את רוב מריאנו, שעליו כבר אין מה להגיד
, הפעם הוא הודח ראשון במיזוג אבל את שלו הוא ללא ספק טרם לעונה. במשחק הייתה גם ההדחה הלא פיירית ביותר אי פעם - פסקל והאבן הסגולה.
המנצחת אחרי כל הבלאגן הייתה וספיה טאוורי, המנצחת השחורה הראשונה אי פעם, וככל הנראה המנצחת הכי לא-פופולארית ששיחקה את המשחק.

שמח שנתתם מיקום טוב יחסית לעונה הזו, שקיבלה 149 נקודות.
 
למעלה