אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינת הישרדות

תכל'ס ../images/Emo233.gif

התכוונתי שהוא היה זוכה גם מול ג'ורי ממורמר, כי לא היו מתחסדים ממש גדולים בעונה הזו. ג'נה הייתה מקבלת את הקולות של היידי ואלכס. כל השאר היו יותר מחוברים לרוב, חוץ מדינה שהעריכה אותו יותר בכל מקרה.
 

אורישקי

New member
לא היה מצב שג'נה הייתה נגד רוב

מתיו היה נגד אחד מהם בכל מצב. ולדעתי במצב של מתיו נגד רוב, הבן אדם היחיד באמת שאולי היה מצביע למתיו זה בוצ. וזו לדעתי אגב העונה עם הג'ורי הכי פחות ממורמר אבר. זה וסין.
 

n l m

New member
כן, התכוונתי לכתוב

שאני לא יודע למה עושים ממנו אסטרטג ענק, בשבילי הוא היה יותר דמות משעשעת בואו נגיד את זה כך ואני מודה אני לא אובייקטיבי לא ממש התלהבתי, כנראה גם בגלל שלא ממש התלהבתי מהעונה הזאת ולפי דעתי היא מאוד אוברייטד וגם ראיתי את רוב ס. בהתחלה באולסטאר שהוא הושפל וקיבל בליינדסייד אחריי כל ההילולה שלו את עצמו ואחרים שהיללו אותו "השחקן הטוב ביותר שלא זכה" ציפיתי לראות את עונה 6 ולראות משהו ממש יוצא דופן, איזה שורד שישאיר אותי בשוק, שייגרום לי להיות בפה פאור ולאמר וואו מה שאני ראיתי זה בחור סימפטי למדיי שבמקרה גם יודע על המשחק דבר או שניים יכול להיות שאם הייתי רואה את העונה בזמן אמת מנקודת ראות אובייקטיבית בלי לשמוע את כל ההילולה סביבו הייתי אוהב אותו יותר
 
../images/Emo45.gif

עונה 6 אכזבה אותי עם כל הטררם שהיה סביבה, אבל בעצם גם התפקששה מסיבות אישיות שהרסו לי כמה עונות אחרותXD
 

Hungry Snowman

New member
בצד אחד תמונה של סנדרה, ובצד השני...

גם תמונה של סנדרה
ככה תמיד מנצחים בעץ או פלי.
 
סגול עם השמות ../images/Emo233.gif

של אראס, סוסיאל, סירי, שיין, קורטני, ברוס, בובי ומלינדה
במילים אחרות - שבט קסאיה!
 
למעלה