הישרדות 20- פרקי הגמר

Double U

New member
גם לי זה הזכיר מישהו

נראה לי איזה שחקן אורח שהשתתף בסמולוויל...לא בטוח אבל
 
../images/Emo58.gif!!!

פרפקיטה שייסההההההההההההההה (בתרגום מגרמנית- פאקינג שיט!) טוב לא הייתי בפורום איזה שבועיים כי באו אלינו הגרמנים שהיינו אצלהם במשלחת... והיום השלמתי את פרק הגמר ואני בפאקינג שוק! את האמת אני חושבת שלפרוואטי טיפה יותר מגיע, אבל למי אכפת? החלק הכי טוב בעולם הוא שראסל לא קיבל אף קול. כל אוהבי הטרול- עכשיו אתם רואים (בפעם השנייה, אבל כנראה שבפעם הראשונה לא הבנתם את זה) שלא צריך להיות רק אסטרטג מדופלם (וואטאבר) אלא צריך להפסיק להיות בריון מפגר ומאיים. כל הפרק הייתי בדכאון כי ראיתי שאסף כתב לבן בפייסבוק "ראיתי את הסוף...תן לי לעכל" וזה ממש ממש ביאס אותי. אבל אז כשג'רי הודחה התחלתי להתעודד, וכשהגיעו למושבעים חיוך התחיל לעלות על פניי...אבל חשבתי שפרוואטי ולא סנדרה. בכל מקרה- סנדרה הייתה הפייבוריטית שלי עוד מלפני שהעונה התחילה אז...ישששששששששששששששש
סנדרה שורפת את הכובע של ראסל = אחד מרגעי העונה
מגיע לאפס הזה.
 

niro62

New member
../images/Emo58.gif

סנדרה שורפת לראסל את הכובע = סנדרה שופכת לבלבואה את הדגים = אחד מהרגעים הכי גדולים בכל העונות
 

RageBot

New member
הגיהנום קפא וחזירים בשמיים ../images/Emo58.gif

אני מסכים עם כל מה שכתבת
 

1סימית

New member
../images/Emo58.gif

ווהו! מגיע לסנדרה, לא מגיע לסנדרה, זה ממש לא משנה. 5 מושבעים החליטו שהיא המנצחת!
!! וראסל נשאר ללא קולות
עלה לי חיוך ענק על הפנים כשסנדרה שרפה לו את הכובע! וקנדיס לפני ההצבעה סכמה לדעתי בידיוק את מה שתומכי סנדרה חושבים. מסכימה איתה מילה במילה, גם על ראסל וגם על סנדרה.
 

Insulted

New member
../images/Emo58.gif אוקיי תורי להגיב

אם להגיד את האמת.... את סנדרה אהבתי באופן כללי, אבל לא בתור שחקנית הישרדות. והעובדה שדווקא בעונה הזאת, ה-עונה, אמא ומלכת כל העונות, דווקא היא מנצחת בה? היו בעונה את השחקנים הכי טובים של הישרדות, ודווקא מישהי שלא משחקת הישרדות באופן ממש חזק, לא במשימות ולא אסטרטגית וכמעט בלי מאמץ, דווקא היא זוכה ודווקא בעונה הזאת? זאת הייתה האכזבה העיקרית שלי. בתחילת העונה לא יכולתי לסבול את פרוואטי ואת הצחוק שלה. אבל ככל שהתקדמו הפרקים, היא הדהימה אותי כמה היא פשוט מלכת הישרדות, טובה בכל ההיבטים של המשחק ונורא רציתי שתזכה, כי היא עשתה בשבילי את העונה. כל כך הגיע לה. וכמו סנדרה, דווקא בעונה הזאת היא הייתה צריכה להיות הזוכה. זאת הייתה קצת אכזבה. לג'רי החזקתי אצבעות במשך רוב העונה, היא כזאת מאמי. אז כאב לי שהדיחו אותה כל כך קרוב לגמר, זאת הייתה יכולה להיות סגירת מעגל נהדרת. עוד אכזבה. ושמתם לב שג'רי וקולבי התחבקו?? כשסנדרה שרפה של הכובע של ראסל, אני כזה חושבת לעצמי: אם ראסל יגלה שאת שרפת לו את הכובע, הוא בטוח יאיים להדיח אותך. אבל נו באמת, סנדרה הרי לא פוחדת מראסל! המועצה גם קצת אכזבה אותי, אני חייבת לומר. לא הייתה מספיק טעונה רגשית. המושבעים לא כיסחו לפינליסטים את הצורה, ולרבים מהם לא היה הרבה מה להגיד. אבל הצחיק אותי כשקורטני קראה לג'ף ג'פרי.
ונהניתי מאוד לראות את הפרצוף של ראסל, כשקול אחריי קול שג'ף שלף ועדיין לא יוצא השם שלו, הוא לא חייך לרגע, הפנים שלו היו שמוטות, הוא הביט למטה, והבין את הטעות האדירה שהוא עשה שחשב שעם פרוואטי וסנדרה הוא ינצח בטוח. מגיע למי שלא לוקח את ג'רי לגמר! למרות כל הצחוק עליו ועל הפתאטיות שלו, עדיין בלעדיו העונה לא הייתה טובה כמו שהייתה. הוא ופרוואטי עשו את העונה. היו עוד שהיו להם את הפוטנציאל לכך, אבל הודחו מוקדם או שלא הוכיחו את עצמם. אני חשבתי לעצמי כשהגיע הגמר, איך שאר המתמודדים (כל הלא פינליסטים), איך הם לא העיפו את ראסל ופרווטי, מתמודדים כל כך חזקים, איך נתנו להם להגיע לגמר ככה? לא משנה כמה ניסו, היו צריכים לנסות יותר, כי פרוואטי איום ענקי, ובראסל אי אפשר לבטוח. וחוץ מזה עכשיו אני בדיכאון שנגמר, כי היה כל כך טוב.... כשיצאו הדיוידים המוקלטים של העונה, אני אקנה אותם ואצפה שוב. עונה מדהימה!!
 

NP16

New member
|../images/Emo58.gif

היא שרפה לו את הכובע כבר אחרי ההדחה , שהם נשארו 3 בלבד. מסכים עם הסוף, בכלל, כל השלישיה הזו של העונה שלישיית גמר פשוט תותחית, 2 בחורות שכבר ניצחו, בחור שהיה במצב כל-כך נוראי בתחילת העונה והגיע למצב של שליטה על הכל, וגם שלט בעונה המקורית שלו. הם שלושה שחקנים חזקים מאד, הם כאילו נולדו לשחק את הישרדות
וזה הזוי ומגניב ששלושתם יחד בגמר זה היה נראה בדיחה אם הייתם אומרים לי שזה מה שייקרה בסביבות הפיינל 15(ואכן גיליתי זאת
אבל זה היה חוויה לגלות איך זה יצא וזה עד הפיינל 5 עדיין לא ברור..עד עכשיו , זה די דבילי להדיח את ג'רי. לראסל זה לא שינה, אבל לפארווטי זה יכל לשנות.)
 

Insulted

New member
../images/Emo58.gif זה מה שהצחיק אותי

שהוא יאיים עליה אפילו כששלושתיהם כבר בגמר
 
../images/Emo45.gifאחלה של הודעה../images/Emo3.gif../images/Emo58.gif

תכלס סיכמת הכל כמו שצריך. אני מסכימה שפרוואטי שיחקה משחק יותר טוב מסנדרה, אבל בגלל שסנדרה הייתה ה-פייבוריטית שלי אני שמחה שהיא ניצחה כי היא פשוט מלכה, לא מפחדת מאחרים (סופסוף מישהי שאומרת לראסל את האמת בפנים), יש לה ביטחון עצמי, היא קורעת מצחוק, היא כן אסטרטגית. בקיצור זה ניצחון חמוץ-מתוק. ג'פרי
 
עצבים ../images/Emo58.gif

אני לא מבינה איך סנדרה ניצחה. מה קרה שם? מה זה היה לעזאזל? פארווטי באמת באמת טובה הרבה יותר. ובנוגע למשפט שג'רי אמרה לראסל, על כך שפארווטי "חוסה תחת כנפיו" - היא רצינית? היא בין השחקניות הלא יעילות, הלא מעניינות והלא מתוחכמות שיש. היא כנראה שכחה את זה שפארווטי הצילה אותה, הצילה אותה לגמרי לבד ובלי האסטרטגיה של ראסל.
 

ob122

New member
../images/Emo58.gif

ראיתי לא ממזמן את הראיון ,של גרי והיא אמרה שהיא תצביע לראסל. היא לא הצביע לו בסוף בגלל מה שפרואטי אמרה שראסל הדיח אותה כידי לקבל את קולה בגמר. אם פרואטי הייתה מדברת בכול מועצת השבט, כמו שהיא דיברה בקטע אם גרי היא הייתה זוכה.
 

Hungry Snowman

New member
../images/Emo58.gif

ג'רי אמרה שהסיבה שהיא לא הצביעה לראסל היא שראסל אמר במועצה האחרונה שלא היה שום מזל מעורב במשחק שלו, ושהוא הגיע לאן שהוא הגיע רק בזכות עצמו. ג'רי התעצבנה מהשחצנות שלו, בגלל שהיא הצילה אותו בהדחה של בוסטון רוב, אז היא החליטה לא להצביע לו.
 
למעלה