הישרדות 20- פרקי הגמר

RageBot

New member
../images/Emo58.gif

אני רק ניסיתי להראות את נקודת המבט של המושבעים בדרך מוגזמת, ואני לא חושב שכל הפורום היה יורד עליה, כמו שבתכלס לא כל הפורום יורד על ג'יי טי בגלל המהלך שהוא עשה, בתכלס יש מעט מאוד "מהלכים מטומטמים" בהישרדות, יש הרבה מהלכים שלא הצליחו. (והרבה "מהלכים מטומטמים" הם לא מהלכים בכלל - ראה ג'יימס).
 

wesam10

New member
../images/Emo58.gif

אתה לא יכול לתת את נקודת המבט של המושבעים, אתה לא שם ואתה לא יכול לדעת מה קרה בעצם, ויש גם שמועות שקורטני ואמנדה עשו קמפיין לסנדרה במושבעים אז אין לדעת
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif

מצד שני, אפשר להגיד שזה היה חכם מצידה לקחת את ראסל לגמר, כי היה ברור לה שהוא לא הולך לקבל אף קול.
 

omer719

New member
הכי חכם בסופו של דבר ../images/Emo58.gif

היה לדבוק בתוכנית שלה - היא הרי אמרה לראסל שחייבים להדיח את סנדרה ולקחת את ג'רי לגמר. אבל בגלל שכנראה לא הראו לנו את זה, והיא הבינה מסנדרה (אחרת למה סנדרה הצביעה איתה?) שראסל קצת מתכנן נגדה, היא הייתה חייבת לשנות לג'רי. אבל במקור אני בטוח שבמצב מושלם מבחינתה היא הייתה מדיחה את סנדרה, הולכת עם ג'רי וראסל ולוקחת את הגמר לדעתי.
 

RageBot

New member
סימן ש:

א. לא הבנת את הפואנטה בכלל. ב. אתה לא יודע מה זה הגזמה בשביל להעביר פואנטה.
 

Double U

New member
הבנתי מצוין, תאמין לי

אני חושב שאם כבר אתה זה שהיטשטשו אצלו הגבולות בין המשחק למציאות. יש הרבה אנשים בפורום ששונאים את ראסל, אבל אפילו השונא הכי גדול שלו לא היה עושה את ההשוואה שלך.
 

RageBot

New member
../images/Emo58.gif

אז אתה לא הבנת, כי לא השוואתי בינו ובין אחמדינג'אד. נתתי הגזמה (וזה צריך להיות מובן מאליו שהגזמתי) בשביל להסביר את הפואנטה שלי. ואני בכלל לא שונא אותו
 

B R A Y E R

New member
מנהל
../images/Emo58.gif

לא אחמדינג'אד, לא אסד ולא אובמה. אני בכלל הייתי מצביע לרנדי!!!
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

טוב, אני חייב להגיד שדי התאכזבתי מהגמר. היה מעניין ומותח, אבל עם כל החיבה שלי לסנדרה - ממש לא הגיע לה לזכות. פארווטי היתה צריכה לקבל את המיליון, וגם את התואר של השורדת היחידה שניצחה פעמיים. היא שיחקה משחק מדהים, ואת המשחק הכי טוב בעונה. סנדרה גם שיחקה טוב, אבל לא ברמה של פארווטי. וכל כך רציתי את ג'רי בגמר.
לפחות היא יצאה מלכה העונה! לגבי ה0 קולות של ראסל - מעולה!
והלוואי שבעונה הבאה שיביאו אותו (כי אנחנו הרי יודעים שיביאו אותו לעוד עונה מתישהו) הוא כבר יעוף ראשון. לסיכום - עונה מעולה - אמנם ביאס אותי מאוד מאוד שסטפני וסירי הודחו ראשונות, אבל בכל זאת היה ממש כיף לראות הכל. היא אמנם לא העונה הכי טובה שהיתה אבל היא בהחלט אחת הטובות. לגבי האיחוד - ראסל כהרגלו יצא פוץ ממורמר ולוזר, אבל אנחנו כבר רגילים לזה. זה היה די מביך לראות אותו מתנהג ככה. והכי נוראי שהוא זכה שוב בשחקן החביב על הקהל, ועוד יותר נורא זה שמולו היה רופרט!
אמריקה - WTF???
 

sapir aloud555

New member
ראיונות אחרי הגמר ../images/Emo58.gif

ממ.. הייתי חייבת לקרוא קצת כדי להבין מה הלך שם עם אמנדה. מסתבר שפארוו ואמנדה לא באמת היו חברות כ"כ טובות.. אמנדה ריכלה עליה בפונדרוסה ועשתה קמפיין לסנדרה, או לפחות זה איך שפארווטי רואה את העניין:
How did Amanda come to vote for Sandra?​
Amanda just didn't want me to win. I think Amanda got outplayed by me in every way possible. I beat her record for the most days out there. I won in Micronesia. Every possible way that Amanda could be beaten, she was beaten by me. She wasn't going to vote for me. She was getting up at the final Tribal Council campaigning for Sandra, saying how wonderful Sandra is. I'm like, "You don't even know her! You just don't want me to win!" She didn't even ask me a question. That's how bad it is. Wow. But I thought you guys were best friends for several years. We weren't best friends for several years at all. We had a relationship during the game in Micronesia. It's tough when you're in this game because there's trust issues afterward, and the resentment for one person winning and the other person not. But this time there was a lot of distrust between us because we didn't know if the other person was telling us the truth, and we were right. We weren't telling each other the truth. I don't blame her for not voting for me. I completely understand. I just think it makes her look lame. Her game is to play a strategic, athletic, competitive game, and I know that she knows that I played the best game. I think she just looks kind of lame for voting for Sandra. Were you surprised you didn't win? No, I wasn't surprised. At the final Tribal Council, people made it really obvious who they were voting for and I knew it wasn't going to be me most of the time. They got up there and hurled insults at me and Russell and then talked about Sandra and their whole complete demeanor changed -- how she's an angel who works at a bank and her husband's in Afghanistan and she's God's gift to humanity and I'm like, "I guess I'm not going to win."​
לעוד ראיונות, מהעמוד הזה והלאה: http://tinyurl.com/38mz74a סנדרה משעשעת כרגיל, פארוו נשמעת ממורמרת ברוב הראיונות (לא מאשימה אותה), אבל עדיין מצחיקה, ראסל הוא ראסל.. למרות שמפתיע אותי שהוא מעודד כ"כ את פארווטי אחרי ההפסד.
 

Double U

New member
../images/Emo45.gifכל מילה בסלע!../images/Emo58.gif

אני שוקל להסיר את אמנדה מרשימת הפייבוריטים שלי.
 

niro62

New member
../images/Emo45.gif

אחרי הגמר אמנדה לא רק יצאה מהפייבוריטים שלי היא גם הפכב להיות השורדת הכי שנואה עליי! פשוט מגעילה עם אופי חרא
 

wesam10

New member
לא רק אופי חרא ../images/Emo58.gif

גם לא יודעת להפסיד בכבוד, ואחר כך שואלת את עצמה למה המושבעים לא הצביעה לה בשתי העונות הקודמות שלה כשהיא הייתה ''הראויה'', כי פשוט לא מגיע לה
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif

אמנדה יצאה מהרשימת פייבוריטים שלי כבר במיקרונזיה, כשהיא העדיפה להיות עם אוזי מאשר לשחק את המשחק, ולא עשתה כמעט כלום במשך כל הזמן שלה שם.
 

LemonLimeLilach

New member
../images/Emo58.gif

אני באמת חושבת שלא משנה מה אמנדה לא הייתה מצביעה לפרוואטי. אם היה פיינל 2 היא הייתה מצביעה לראסל. היא פשוט לא רצתה לתת לה לנצח שוב, כי בפעם הקודמת פרוואטי ניצחה אותה ובפעם הזאת היא לא הצליחה להערים עליה בקטע עם האליל. חבל שפרוואטי לא הצליחה לתקן את הרושם ולעשות משהו בכדי להביא אותה לצד שלה, הטעות היחידה שהיא עשתה במשחק זה לא ליצור קשרים עם הגיבורים כי היא הייתה בטוחה בברית שלה. אם היא רק הייתה משקיעה קצת זמן באמנדה היא הייתה יכולה לנצח. יש גם את הקטע שאף אחד מהם לא רצה לדבר איתה ולא היה לה זמן ואם היא הייתה מנסה לדבר ראסל היה מתעצבן ומנסה להעיף אותה... אבל זאת עדיין סוג של טעות שהיא עשתה.
 

niro62

New member
אה ועוד משהו שאף אחד לא גיבר עליו ../images/Emo58.gif

בריוניון אמרו שלקחו את כל המנצחים ועשו שילוב שלהם בשביל לראות איך יראה השורד האולטימטיבי!! זה אמיתי או שזה היה בצחוק?
אני מכיר מישהו שדי דומה לו XDDD
 
למעלה