247 שורדים:המצעד הגדול
מקומות 10-1

Confide In Adam

New member
מקום 6

אלייזה אורלינס (הישרדות 9: וונואטו, הישרדות 16: מיקרונזיה) דירוג עונתי: וונואטו – 8.16 (מקום 7 מתוך 18), מיקרונזיה – 10.42 (מקום 12 מתוך 20) ניקוד בסיבוב האחרון: 143 (RageBot דירג אותה במקום הראשון שלו) הגיעה למקום הרביעי בוונואטו ולמקום העשירי במיקרונזיה. בוונואטו אלייזה עיצבנה חברי שבט רבים, ושמה עלה כמועמדת להדחה פעמים רבות. לאחר המיזוג, הבנות החליטו להדיח אחת משלהן ולהצביע נגד אלייזה. בתגובה, אלייזה חברה לכריס, טווילה וסקאוט והצליחה להינצל. היא הגיעה לפיינל 4, שם כריס החליט שהיא איום גדול מדי והצביע נגדה יחד עם טווילה וסקאוט. במיקרונזיה, לאחר המיזוג אלייזה ידעה שהיא בסכנה וכנראה תודח במועצת השבט הקרובה. היא יצרה קשר עם אאוטסיידר אחד – ג'ייסון, שהבטיח שבמידה ויזכה בחסינות הוא ייתן לה את אליל החסינות הסודי שמצא. ג'ייסון אכן זכה בחסינות, אך כאשר אלייזה קיבלה ממנו את האליל היא הבינה שזהו לא האליל האמיתי אלא אליל מזוייף. היא השתמשה בו בכל זאת במועצת השבט ולאחר שג'ף פרובסט זרק אותו לאש היא אמרה לכולם שהאליל האמיתי נמצא אצל אוזי . אוזי הודה בכך, ואלייזה הודחה בהצבעה של 8-2. באתר reality news online כתבו עליה: Why Eliza Lost: ”When it really mattered, Eliza could not bring herself to be nice, which put her at a strategic disadvantage when she needed allies for the end-game. She was left with only one person she could trust and did not even bother to try to work a different deal that might have been more reliable. Unfortunately for her, Chris was playing with his head, not his heart. He knew that Eliza was the bigger threat to him winning, so she had to go. That is why Eliza lost.” Why Eliza Lost: ”Eliza’s a smart player, and under slightly different circumstances might have been a major game power. Instead, she was left standing virtually alone after having had her original plans exposed for all her targets to see. She was a threat to those people, especially the one who seems to be at the hub of everything right now, and was an easy target to pick off right after the merge. That is why Eliza lost.”
 

Confide In Adam

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

חבל שלא ניצחה בוונואטו והגיעה למקום גבוה יותר במיקרונזיה על חשבון אחד המעריצים או ג'יימס
. אבל התגובות שלה להדחות היו אדירות!
 

NP16

New member
המושבעת הכי טובה EVER!!!!../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

היא המושבעת היחידה שפשוט גרמה לי להתעניין ולהסתכל על ספסל המושבעים, יש גם את הנאומים והשאלות שלה בגמר (לא נשכח איך כינתה את כריס "ביץ'"
) וסופית,היא גם יודעת להניח את הרגשות שלה בצד ולהצביע למי שבאמת שיחק יותר טוב. כמובן שהיא גם שחקנית מעולה, ואישיות מצחיקה ויהודיה
מקום מוצדק :)
 
צר לי להרוס את שרשור הסגידה

לטעמי המיקום הזה גבוה מדי בשבילה, למרות שלמדתי לחבב אותה... אבל כמובן שהיא עדיפה על פני מתמודדים הרבה יותר גרועים ממנה....
 

4hilla4

New member
שופ שופ, לא!!!!

לאיימי מגיע, אלייזה סתם עיצבנה אותי!
 

Fairywitch

New member
מיקום גבוה מדי../images/Emo4.gif

נורא מעצבנת, קרציה אמיתית. אבל אפילו אותה זה עצוב שסירי עקפה
 

COOL BOY 1

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 

Confide In Adam

New member
והגענו לטופ 5

פארווטי, סירי, אמנדה, טוד וסטפני. במקום החמישי נמצאת מתמודדת שהגיעה רחוק בשתי העונות בהן השתתפה..
 

Confide In Adam

New member
מקום חמישי

אמנדה קימל (הישרדות 15: סין, הישרדות 16: מיקרונזיה) דירוג עונתי: סין – 2 (מקום 2 מתוך 16), מיקרונזיה – 2.57 (מקום 1 מתוך 20) ניקוד בסיבוב האחרון: 142 (asap1, naama59, C B 4 Real ואנטיבס300 דירגו אותה במקום הראשון שלהם) הגיעה למקום השלישי בסין ולמקום השני במיקרונזיה. בסין אמנדה הייתה בשליטה כבר מההתחלה יחד עם טוד. הם הגיעו למיזוג ביתרון מספרי והברית של טוד-אמנדה-קורטני הגיעה לשלישייה הסופית. לרוע מזלה של אמנדה לקראת הסוף היא התחילה להתפרק, מה שגרם להופעה לא כל כך משכנעת מול המושבעים במועצת השבט הסופית. היא קיבלה קול אחד, לעומת 2 קולות שקיבלה קורטני ו4 קולות שקיבל טוד. במיקרונזיה אמנדה יצרה ברית עם פארווטי, אוזי, ג'יימס וסירי. בתחילה היה נראה שהיא מעוניינת יותר לשחק עם אוזי מאשר לשחק את המשחק, אך ברגע שהוא הודח (להפתעתה) היא חזרה לשחק בכל הכח. היא זכתה בחסינות האחרונה, אך גם הפעם לא הצליחה לשכנע את המושבעים ששיחקה משחק טוב יותר מזו שיושבת לצידה, והפסידה לפארווטי בהצבעה של 5-3. באתר reality news online כתבו עליה: Why Amanda Lost: ”Amanda played fairly well in the early goings, but fell apart at the end. She allowed her emotions to overcome her and made the worst strategic decision possible in keeping Todd around. Then when she had one final chance to at least put up a fight, she did so miserably that even Courtney beat her. That is why Amanda lost.” Why Amanda Lost: ”Amanda was once again willing to follow rather than lead. And she followed Parvati all the way to the end, where she once again was unable to close the deal. That is why Amanda lost.”
 

asap1

New member
../images/Emo99.gif ../images/Emo47.gif

טוב לראות שעוד אנשים דירגו אותה מקום ראשון
 

אורישקי

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo99.gif

אחת השורדות הכי אהובות עליי אבר
 
../images/Emo23.gif../images/Emo99.gif+../images/Emo4.gif

תכל'ס העדפתי אותה בסין, שם היא הייתה אסטרטגית אמיתית. במיקרונזיה היא לא עשתה כלום לפני המיזוג חוץ מלהז**** עם אוזי, וגם אחרי המיזוג היא לא הייתה משהו.
 
למעלה