247 שורדים:המצעד הגדול
מקומות 10-1

Confide In Adam

New member
../images/Emo41.gif247 שורדים:המצעד הגדול../images/Emo41.gifמקומות 10-1../images/Emo41.gif

לאחר מספר חודשים של דירוגים והצבעות סוף סוף הגענו אל היעד: העשירייה הפותחת של השורדים האהובים ביותר על הפורום! יותר מ25 אנשים (מספר שיא!) דירגו והכריעו מי יהיה השורד האהוב ביותר.. ולפני שנתחיל הנה קצת עובדות: - שלושת השורדים השנואים ביותר על הפורום:
. ג'ון "פיירפליי" דלטון (הישרדות 7: איי הפנינה)
ליסי לינארס (הישרדות 14: פיג'י)
רוג'ר סקסטון (הישרדות 6: אמאזון) - המנצח הכי פחות אהוב על הפורום: טום ווסטמן (הישרדות 10: פאלאו) שהגיע רק למקום ה141. - המנצח הכי אהוב על הפורום: תכף נגלה
. יש בטופ 10 שלושה זוכים. - המתמודד שהודח ראשון והגיע הכי רחוק במצעד: טינה שיר (הישרדות 12: אי הגלות) במקום ה117. - המתמודדת שלא הגיעה למיזוג אך הגיע הכי רחוק במצעד: אנג'י ג'קוז (הישרדות 10: פאלאו) במקום ה27. -העונה עם הכי הרבה נציגויות בטופ 10: מיקרונזיה - חמשת פייבוריטיות (כלומר - כולן) הגיעו לטופ 10. כנראה שהן באמת פייבוריטיות. אחריה נמצאות האול סטאר, סין ווונואטו עם 2 נציגויות כל אחת. ואחרי ההקדמה, נעבור למצעד!
 

Confide In Adam

New member
מקום 10

סנדרה דיאז טוויין (הישרדות 7: איי הפנינה) דירוג עונתי: 5.16 (מקום 4 מתוך 16) ניקוד בסיבוב האחרון: 179 הגיעה למקום הראשון. לאורך המשחק סנדרה ניסתה להתאים את עצמה למצב הקיים. כאשר הייתה צריכה לשבת בשקט ולתת לאחרים להדיח זה את זה היא נתנה להם לעשות את העבודה השחורה עבורה. כאשר היא חשה שהגיע זמנה לבצע מהלך היא עשתה זאת גם. לבסוף היא הצליחה לפלס את דרכה לגמר והתמודדה מול ליל שהודחה וחזרה. המושבעים חשבו שהיא נתנה תשובות כנות יותר, ובנוסף לא הודחה מעולם. לכן שישה מושבעים נתנו לה את קולם. באתר reality news online כתבו עליה: Why Sandra Won: ”Sandra played a low-key game that ended up rewarding her. By relying on the goodwill of others, though, she placed her fate in their hands. In this particular case, it worked, but I would not recommend it to future players. There were other pitched battles going on around her, with alliances forming and fracturing at a record pace. Sandra was brought along for the ride and, in the end, faced off against an Outcast who had almost not chance of winning against anybody. That is why Sandra won.”
 
../images/Emo47.gif הכי ראויה באיי הפנינה!

מיקום טיפה גבוה מדי, אבל זה מה שקורה כשמדיחים את המלכים על סמך הקרטוע שלהם בעונות אולסטאר
 

Confide In Adam

New member
אני די מופתע..

שהיא הגיעה כל כך רחוק! לא ידעתי שאוהבים אותה כל כך.
 

Fairywitch

New member
גם אני מופתעת שהיא פה (לטובה)../images/Emo12.gif

תמיד חשבתי שלא מעריכים אותה מספיק. שמחה שטעיתי
 
היא עדיין אנדררייטד

אבל היא ורופרט לבדם גרמו לשבט דרייק להיות מה שהוא. היא האחת שרציתי שתזכה, אחרי פיירפליי ורופרט.
 

אורישקי

New member
איך אפשר?

מגיע לה פי כמה משניהם,והיא הרבה יותר מגניבה ומעניינת מהם
 
אפשר ועוד איך

לגבי פיירפליי, אני פשוט אוהב ויליאנס. אז כן, הערך שלו קצת ירד בעיניי כשהוא הסית את ליל ודארה זו נגד זו, אבל הוא אסטרטג די טוב. ורופרט - אני מתייחס רק לתדמית שלו בעונה 7 - הייתה לו את עריכת הפיראט המגניבה שלו. And that is what it's all about.
 

NP16

New member
מלכה ../images/Emo47.gif

אבל אין ספק שגבוה למדי המקום הזה.
 
מבטא הורס../images/Emo6.gif

ובכלל מספיק שהיא פותחת את הפה שלה ואני נקרע מצחוק!
 
תותחית-על!!!

מיקום באמת קצת גבוה מדי, אבל נסלח לה... זוכה ראויה וגם מצחיקה בטירוף עם מבטא קורע!
 

Confide In Adam

New member
מקום 9

קולבי דונלדסון (הישרדות 2: אוסטרליה, הישרדות 8: אול סטאר) דירוג עונתי: אוסטרליה – 2.77 (מקום 1 מתוך 16), אול סטאר – 7.16 (מקום 3 מתוך 18) ניקוד בסיבוב האחרון: 175 (רובי קין דירג אותו במקום הראשון שלו) הגיע למקום השני באוסטרליה והודח חמישי באול סטאר. קולבי היה אחד השחקנים האהובים באוסטרליה, גם על ידי הצופים וגם על ידי שאר השחקנים. הייתה לו ברית עם רוב שבט אוגאקור, והוא בחר ללכת לסוף עם טינה וקית'. לאחר שזכה בחסינות במועצת השבט האחרונה הוא נאלץ להחליט עם מי הוא רוצה להיות בגמר. במקום לקחת את קית' שמולו היה לו סיכוי גדול יותר לנצח הוא לקח את טינה, שלעתו הגיע לה יותר להגיע לגמר. היא ניצחה אותו בהפרש של קול. באול סטאר קולבי ואית'ן תיכננו להדיח את ג'רי, אך לקס שחשש מכוחו של קולבי שיכנע את ג'רי ושי אן להצטרף אליו ולהצביע נגד קולבי. באתר reality news online כתבו עליו: Why Colby Lost: ”He had been debating with himself whether to bring along a person who would be easy to beat or to bring a person who would be deserving of making it to the final two. When it all came down to it, he decided to go with his heart instead of his wallet. He may have felt good about it and all, but this is an article about why he lost, not why he’s a good person. And his decision to play nice instead of playing for the win is why he lost.” Why Colby Lost: ”Colby was a threat. But that’s not the only reason. Colby was a threat who might have been able to make it to the merge if he hadn’t acted like King of Mogo Mogo. He schemed and plotted too much for his own good, and to make it worse, he didn’t go about it in the right way. When you add those reasons as side dishes to the main entrée of being a huge threat, and add in the dessert that he made at least two people in his tribe feel like outsiders, you have a menu for why Colby lost.” –
 

אורישקי

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

אחד השורדים הכי אהובים עליי אי פעם,היה מלך באוסטרליה,וכל כך שונא את לקס בגלל שהוא הדיח אותו באול סטאר
 
אני מחבב אותו מאוד

אבל לדעתי טופ 20 מספיק לו בהחלט... אבל הוא הגיע לכאן בעיקר בגלל שאין כמעט אנשים ששונאים אותו...
 
למעלה