גלולות

בזוקההה

New member
גלולות

לפני חצי שנה סיימתי לקחת גלולות (פמינט) ומאז לא קיבלתי מחזור. הלכתי אל הרופאת נשים היא הביאה לי כדורים דופסטון לקחת במשך חמישה ימים לאחר ה5 ימים עדיין לא קיבלתי. חזרתי אליה היום והיא המליצה לי לקחת גלולות (מינס) על מנת להסדיר את המחזור. שאלתי היא כמה זמן אני אמורה לקחת את הגלולות מינס עד שזה יסדר לי את המחזור בלי הגלולות? האם אני יכולה לקחת אותם במשל חודש אחד ואז להפסיק ויחזור לי המחזור? (כשלקחתי את הגלולות פמינט השמנתי מהם ולאחר שהפסקתי רזיתי כ-8 ק"ג בשילוב תזונה וספורט יכול להיות שבגלל ההרזיה גם לא קיבלתי) שאלה אחרונה האם הגלולות מינס גם משמינות? ומה יקרה אם לא אקח ואחכה שיגיע המחזור- הוא יגיע מתישהו? האם זה לא בריא? תודה מראש
 
גלולות

מאד אפשרי שלא קיבלת מחזור בגלל הירידה במשקל. העובדה שלא קיבלת גם אחרי דופסטון רק מחזקת את האפשרות הזו. גלולות מסדרות את המחזור רק כל עוד הן נלקחות. זה לא כמו אנטיביוטיקה שמרפאת את הדלקת. אחרי שמפסיקים גלולות המחזור חוזר להיות כמו שהיה קודם . לפעמים, המחזור מסתדר מאליו ואז באמת כשמפסיקים גלולות אחרי כמה חודשים רואים שהמחזור ממשיך להיות סדיר . אני מציעה שתקחי גלולות במשך חצי שנה לפחות ואז תתייעצי עם הרופאה שלך אם תרצי להסיק. גלולות באופן כללי לא משמינות, לא מינס ולא אחרות. 98% ממי שלוקחת גלולות נשארת במשקל שלה פחות או יותר. אם יש עלייה במשקל היא קלה, עד 2 ק"ג, בגלל צבירת נוזליםץ כך שאין לך מה לחשוש מהגלולות.
 

בזוקההה

New member
שאלה

קודם כל תודה רבה על העזרה ממש עזרת לי!! השאלה שלי היא למה אני בכלל צריכה לקחת את הגלולות אם הוא מסדר את המחזור רק כשלוקחים אותם הרי אני אפסיק והמחזור יחזור להיות כפי שהיה אז לא עדיף לא לקחת בכלל ולחכות שהוא פשוט יגיע?
 
למעלה