אהבה בתנאים שלי

יערית

New member
אה?????

את כל זה הסקת מחמש השורות הלא מחייבות שלה? אתה משקיען!
 
התיאורים שלך העלו בי חיוך ../images/Emo13.gif

אבל שאלת
איך אדם שכייף לי להיות איתו + לבלות איתו + לבלות איתו במיטה.. יכול להחשב יזיז? כמו שאני תופסת יזיזות, זה ז$%#^ נטו. או אם לחדד - יזיז יכול להיות אחד מהשניים - או אדם שאני נמשכת אליו מאוד מכל בחינה, אבל זה לא הדדי, ולכן יכול להתקיים רק סקס בינינו שלא יוביל לשום מקום. (ולכזאת סיטואציה בחיים לא הייתי ניכנסת). אופציה שניה היא שיש משיכה מינית בלבד. אבל אם מתקיימת רק משיכה פיזית והוא לא מעניין אותי מעבר - זה בהחלט לא מה שאני מחפשת.
 

kleo patra

New member
כשתמצי את תקופת הלבד

נניח, כמה חודשים, או אפילו כמה שנים, זה יכול להגיע גם ל 5-6 שנים, מתחילים להרגיש בחוסר של בן/ בת זוג, מישהו להישען עליו, מישהו שיטפל בך כשאת חולה, עזרה הדדית, הענקה אחד לשני, לראות יחד סרט מטופש מתחת לשמיכה בחורף, ללטף אחד את השני, אבל- יש יוצאים מן הכלל, אנשים שהם כלל לא אנשים זוגיים, ומכירה מס' לא מבוטל, שהם חיים לבד, ואוהבים את הלבד, ולא יכולים בזוג, כי צריכים אחת לחצי שנה להחליף בת זוג, או בן זוג..
 
בדיוק זה

אני מוקפת במשפחה, כל הזמן. אין יום שאין לי פה את כולם סביבי, (ולגמרי מוקפת ממקום חיובי, באנשים שאני מאוד אוהבת), בתוספת משרה מלאה + ילד + תחביבים אין לי זמן/מקום ליותר מזה. ואני באמת מאוד אוהבת את הלבד שלי, למעשה כשאין לי את הזמן הזה אני מרגישה שאני יוצאת מאיזון, אני בהחלט אדם שחייב לתחזק את ה'לבד' זה משהו שהוא הכרחי לקיומי ולשלבתי הנפשית. אני יודעת שדברים לא ישארו כך לנצח, וברור לי שתוך כמה שנים זה כבר לא יהיה כך, הילד יגדל, ירצה לבלות אחה"צ עם חברים ולא עם אמא.. ואז בהחלט אמצא את עצמי חוזרת מן הסתם לבית ריק, וברור שבשלב הזה ארצה זוגיות כולל כל החבילה.. אבל זה כאמור רק בעוד כמה שנים. ומה עד אז? סורי, לא מבינה את הקטע של יזיזות..
 
../images/Emo124.gifאז תגישי שאת מחפשת גבר נשוי../images/Emo88.gif

זה יענה לך על כל הדרישות ולא אני לא מציע את עצמי
 

Gוקרית

New member
מניסיון...

את יכולה לקבוע כמה חוקים ותנאים שבא לך.. בסופו של דבר שום דבר לא מחזיק מעמד!
 

coolthing1

New member
קיים בהחלט,

הגעתי מהעמוד הראשי, רק רציתי להגיד שזה קיים, ואפילו יש לזה שם באנגלית - מערכת יחסים LAT ראשי תיבות של LIVING APART TOGETHER, אמנם לא מקובל כל כך בארץ עדיין, אבל בחו"ל מקובל מאד. אני אישית מעדיפה לגור עם הבנזוג שלי (בחו"ל), אבל יש לנו חברים בני 40 שגרים לחוד כבר שנים ומאד מרוצים מהעניין, אז זה אפשרי בהחלט, בעיקר אם אין ילדים משותפים וכל אחד רגיל לבית שלו, לפרטיות שלו ולספייס שלו ועדיין מחפש אהבה.
 

Shanice

New member
אני רוצה לחזק אותך../images/Emo24.gif

אומנם אני רווקה מבחירה ולא גרושה, אבל הפוסט שלך כאילו נכתב על ידי. לא אגלה לך סוד אם אגיד שכל דבר שלא עונה לדרישות החברה המסורתית והמסכמות שלה - נדיר וקשה יותר למצוא אותו. אני לא חושבת שאת לא רוצה אהבה, ההפך הוא הנכון, את בדרך אליה, לאהבה ולהכלה של הרצונות האמיתיים שלך. אל תקשיבי למטיפים למיניהם שמבינים ויודעים לעשות רק את מה שתיכנתו אותם ולא מעבר לכך. לאהבה ולזוגיות יש הרבה צורות, ומגורים נפרדים זה דבר לגיטימי. גם זוגיות ללא ילדים היא לגיטימית. אני בעד שניהם! אני מאמינה שאם תהיי חזקה מספיק ללכת עם רצונות שלך עד הסוף, את תמצאי בן-זוג שראוי לך. אני שולחת לך חיבוק. אל תוותרי.
 

א פרח

New member
מכירה זוג שחי כך כבר למעלה מ 25 שנים

בתים ניפרדים, בת משותפת כבר בת 20+ והם זוג מדהים עם אהבה גדולה. היא הגיעה לארץ גרושה + בת, הכירו התאהבו, הולידו בת נוספת חיים ביחד ולחוד בעצם לאורך כל השנים, גם ביתה מהנישואים הראשונים רואה בו את אביה והוא רואה אותה כביתו, מכירה אותם באופן אישי כיוון שהבת הגדולה היא כאחות לי. משפחה חמה ואוהבת אז אינם חיים על פי המוסכמות - אז מה? זה אפשרי רק צריך למצוא את השותף הנכון והכל אפשרי. בכל מקרה עשי רק מה שמתאים לך ועושה לך טוב.
 
למעלה