דודו והגרושה

Aviv 20

New member
הוא צריך להבין

שכל מלך מגיע בסוף היום שהכתר עובר למישהו אחר פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה אין מה לעשות
 

EFRATY10

New member
ומה חשב,שאם יתנקם באלו שדחו אותו בערוץ 2

יאהבו אותו יותר?
 
תגידו

יש סכוי שתפסיקו לדבר עליו חפרו.ו.ו.ו.ו.ו איפה שאתה לא הולך דודו דודו .. מה שהוא לא עשה חלאס עבור..
 

EFRATY10

New member
גם אני הפסקתי לרחם על מצבו הנפשי כששמעתי

שניסה לתכנן גם פגיעה בגרושתו אם בנו.
 

פופקר

New member
לפני זה ריחמת עליו רק ששמעת שהוא רצה לפגוע

באישתו התהפכת ? מה נסגר איתך.
 

EFRATY10

New member
רחמתי על הדרדרותו הנפשית, לא על המעשים

הנוראיים שעשה.
 
אדם חולה בנפשו זקוק לחמלה קודם לא ריחמתי

כי חשבתי שהוא עשה זאת ממניעים עסקיים ( חיסול חשבונות ) אבל עכשיו כשהבנתי שהאדם מעורער בנפשו בנאדם ירד זה עצוב וזה נכון לכל אדם שה קורה לו .לחמלה שלי על הנפגעים אין מילים מה שהם עברו זה לא ישכח בחיים .
 
אני חושב שבית משפט ממש מיותר

בקריאת כל התגובות כאן וכל המאמרים בעיתונים אני חושב שאין צורך להעמידו לדין הכל ידוע הכל ברור אשמתו הוכחה רחמים הס מלהזכיר מצבו נותח בכל אופן אפשרי והוא כבר נשפט ע"י החברה העיתונאים וכ' לא מצאתי צדיק אחד בסדום שיאמר מילה אחת לטובתו החוצפה ההולכת וגוברת היא הפתיח של הכותבת הראשונה "עד עכשיו ריחמתי עליו אחרי הרצון שלו לפגוע בגרושתו כבר אינני מרחמת עליו "הציטוט אינו מילה במילה אלא רוח הדברים גברת נכבדה , דודו עוד לא הודה שניסה לפגוע בגרושתו , אני דווקא קראתי שהוא מתכחש לכך מכל וכל אבל את את שערי רחמיך כבר סגרת בפניו , לא המתנת אפילו לשמוע את הדיונים בבית המשפט אז אם הכל כל כך ברור וכל מובן אז רבותי השופטים ובשביל מה לערוך דיונים בבית משפט הרי הכל ברור האשמה ידועה הבה נוציא אותו לככר העיר ורק נחליט האם לסקול או לתלותו על עמוד גבוה מול כל המון צוהל ומריע ..לא מזכיר לכם קצת סצינות מתקופת ימי הביניים ?......
 
בלי קשר לדודו, עם קשר לשאלה השנייה שלך

"איך אפשר לפגוע בצורה כזו במישהי שאהבת, באם בנך, מפלצת" ? הנה התשובה שלי. מקרה שפורסם בפורום לפני תקופת מה. http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1282397 ומבחינת דודו, אני מציע לך לקרוא את ההודעה הבאה של המשטרה : http://www.telaviv.police.gov.il/index.asp?ID=29267 אני אסייג את דברי הבאים - כל עוד לא הוכחה אשמתו של אדם בבית משפט (גם אם, לכאורה, הודה בחקירות משטרה) הוא חף מפשע. משאמרתי את זה : מדברייך אני מבין שהרצון לפגוע בגרושתו (לכאורה) חמור יותר מהרצון לפגוע באנשים אחרים ? ואם לא היה רוצה לפגוע בגרושתו (שוב, רק לכאורה) ורק היה רוצה לפגוע בראשי ערוץ. 2 (..) זה היה "בסדר" ? אלימות היא אלימות היא אלימות. לא משנה כלפי מי היא מופנית.
 

EFRATY10

New member
ברור שהוא צריך להענש על מעשיו,התכוונתי

שרחמתי על הדרדרותו הנפשית ושהוא זקוק דחוף לטיפול נפשי אינטנסיבי. אין ספק שאין צדק לאלימות ולא משנה מה הגורם לה. לא התכוונתי לרגע אחד שהוא לא צריך להענש.
 

dc24

New member
רק שכחת דבר אחד - ומאוד חשוב

בקשר לאנשי התקשורת שהוא פגע בהם או תכנן לפגוע בהם - בזה הוא הודה. בקשר לגרושתו - הוא לא הודה. הוא מכחיש הכל. אבל את שופטת אותו, משנה את כל דעתך עליו, חושבת שהוא מפלצת רק כי חושדים בו שהוא תכנן את זה, כי "ככל הנראה הוא תכנן". עכשיו זה "IN" להיכנס בו, כי עכשיו מחפשים מה עוד הוא עשה, תכנן, חשב, דיבר... ואני לא אומר שהוא עשה או לא, תכנן או לא, ולא שופט אותו, לא שונא אותו ולא אוהב.... אבל מצד שני, אני גם לוקח את התקשורת בפרופורציה. תחשבי על זה.
 
הודה ? או שהתקשורת אמרה שהוא הודה ?

או שמישהו הדליף מהיכן שהוא שזה מה שהוא אמר ? שמעת אותו במו אוזניך אומר שהוא, בקולו, אומר שהוא מודה בתקיפות של אנשי התקשורת ?
 

EFRATY10

New member
גם בצוואה שהשאיר לפני שניסה להתאבד

הוא כתב שהוא מתבייש במעשיו ולא יכול להמשיך לחיות עם עצמו.
 
אין כמעט ספק שהוא אשם...

אבל הווידוי שלו, גם בהודעת האשמה וגם במכתב ההתאבדות, יכול להיות תרגיל של החוקרים כדי לשבור אותו סופית. עובדה היא שאין הודעה בקולו ואת מכתב ההתאבדות אף אחד לא ראה - עדיין.
 
דודו כמנהיג ואציל בעל המומות ורב הידיעות

אני אוהב אותך דודו אני אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אתה המנהיג שלייייייייייייייייייייייייייייי דודווווווווווו לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה יאללה סתמו חפרתם על דודו דודו דודו דודו דודו דוודודודודודודודכוןדגיכדןוגיקרוןםעי/קףךחעי/קףךחרעיףךרעי3ף תמותו כבר
 
סתם הירהורי לב

עצוב מה שקורא לאדם בסדר גודל כמו דודו טופז..אבל אנחנו כחברה אשמים..זה היה צפוי אם אתם זוכרים את אותו מטורף שהיטריף תמדינה בלילה 1 הוצי חצי מדינה ללילה לבן בחיפוש אחרי עבמי"ם זוכרים את זה?.. והוא עשה את זה .כזה כוח היה לו ופתאום הוא הפך... לכלום.. לחסר משמעות ולחסר כוח. שלא יהיו אי הבנות אני סולדת מהמעשים שלו או בתגובה שלו. אבל עם כל זה אני טיפה מבינה מאפה זה בא. מלהיות מספר..1... בראש הפרמידה להיות ....0.... כלום חסר משמעות חסר יכולת ממש כמו היפוטנת< חומר למחשבה לגברים> מרב און לחוסר און.. אולי אתם לא יודעם להיות אומן על במה זה ממכר .. אז בוא נהיה טיפה סלחנים , ולא נהיה כאילו צדקנים ומיתחסדים . אנשים פשוטים < עברינים> חיסלו בפועל אנשים מיתחרים ולהם לא היה כזה פרסום . מקסימום יום בחדשות.ואל תשכחו .. דודו עשה הרבה למען אחרים. הזיז דברים נתן להקיר גם את הצד היפה שלנו כחברה וגרם לנו לתרום לאחרים.אז לפני שניגזור עליו גזר דין אשם< למרות שהוא האשם> תנו לעצמכם טיפה ממידת הרחמים. אחרי הכל העולם עגול ,פעם אנחנו למעלה ,ופעם למטה,והגלגל מיסתובב. ... תמיד תזכרו היום אתה מאשים, מי יודע אולי מחר תהיה מאושם
 
הנושא הלעוס והמאוס

אין לי כח להמשיך לדון בזה..........סתם רציתי לתת פידבק על תמונת השער..חח....
 
למעלה