דודו והגרושה

דודו והגרושה

בימים האחרונים הרגשתי איזשהי ורחמים כלפי טופז. לעבור תוך כלום זמן מלהיות מלך בגג העולם לאוויר שלא מחזירים לו טלפונים זה וואחד מכה. אני לא חושבת שלבכירי הטלוויזיה שלנו הגיע שבירת עצמות, אבל אני חושבת שתופעת ה"טופז עשה את שלו" מבחילה. אתמול דיווחו על עוד חלק בפאזל המפופק הזה. דודו ככל הנראה תכנן לרצוח את גרושתו, אשר בהריון(!) בימים אלו, ואת בעלה הנוכחי. ברגע ששמעתי שהוא הודה גם בזה - הרחמים נעלמו. איך אפשר להיות כזה מעוות??? לפגוע בצורה כזו במישהי שאהבת, באם בנך? מה לעזאזל עבור לו במוח? מה הוא חשב? מפלצת היו לכם פעם מחשבות קיצוניות שכאלו? מה הייתם עושים במקום גרושתו? אני לא הייתי נותנת לו להתקרב לילד לעולם. . הוא עככשיו באמת גמר את הקריירה, ואת החיים. מעבר לכך שהוא לעולם לא יחזור לטלוויזיה, בטח הוא גם לא יראה את הילדים שלו לעולם.
 
דודו:ירד מהפסים ../images/Emo122.gif

לא מתקבל על הדעת לתקוף אנשים בגלל ש?......בעצם אין סיבה.-- בעצם לא משנה הסיבה -- צריך להעניש אותו בכל חומרת הדין למען הדורות הבאים. נקווה מאוד שהפרקליטות ובית המשפט לא יפלו לתרגיל ההזוי של דודו משוגע. טוב שעצרו אותו לפני ביצוע רצח, והוא לא היה רחוק מזה.
 

rrredshay

New member
התחרפן לגמרי...

עברתי עכשיו ליד המשטרה ברמת החייל, יש שם צי של צלמים שמחכים לו בחוץ... הוא ניזון מהיחס הזה. נראה לי שצריך להשאיר אותו בבידוד בלי עיתונים כמה זמן שיתאפס על עצמו.
 

adariaaa

New member
תגידו, חושבים שאפשר היה לדעת עליו

שהוא קצת קוקו.. כאחד שהתגרש כבר שלוש פעמים. בכל זאת, אליזבת טיילור כמודל לחיקוי זה לא כזה נורמלי. או לפחות בארץ. אפילו כגרושה, נדמה לי שזה קצת מוגזם.. שלוש פעמים
 
אולי האנשים הקרובים אליו

ראו או הרגישו שהוא מאבד כיוון. אבל עדיין אני לא חושב שאדון טופז קוקו, זה בדיוק מה שמנסים לצייר מאותו. עדיין הייתי שולח אותו לכלא גאונטנמו, מאוד נחמד שם
 
בהחלט. בכלל, צריך להוציא את הגרושים להורג.

הם מהווים איום על הנשואים, ובכלל זה לא נורמלי להתגרש. זה נוגד את דרכו של הטבע. .... נו באמת.
 
אני חושב שקצת נסחפת.. ../images/Emo13.gif

ככה זה בטבע, אדם נולד, מגיע לשיא, ואז כוחו יורד, בסוף הוא מת. זה קורה לכולם, את יודעת. ואם נדבר על טלוויזיה, יש המון כוכבי טלוויזיה \ בידור \ זמרים \ שחקנים \ שיורדים מגדולתם. לכן יהיה נקי יותר אם נפריד לחלוטין את תופעת "הכוכב הדועך" מתופעת ה"ארכי פושע מאפיונר מגלומן מסוכן לחברה". אלו שתי תופעות שונות לחלוטין. יש פושעים שלא היו כוכבים, וכל הכוכבים הדועכים חוץ מדודו לא פושעים. חמלה?? אפשר להרגיש חמלה לאדם שמאבד שליטה ומכניס מכות למישהו... אבל למישהו שבמשך תקופה ארוכה מתכנן ארגון פשיעה קטן?? חמלה?? אם היית חוטפת בעצמך מכות כמו שירה מרגלית, רק אז היתה לך הזכות להרגיש חמלה. דווקא הקטע של גרושתו מתאים לפאזל. הוא הרגיש שהכל מצליח לו, שהוא עליון במכות על אחרים, וזה בא לו בקלות, אז למה לא להרחיב את המעגל לכל מי שעיצבן אותו אי פעם?
 

EFRATY10

New member
נכון.יש הרבה שירדו מגדולתם ונכנסו לדכאון,

ועדין לא השתמשו באלימות.
 

MyHugh

New member
I'm not sure his current lawyer will help him

An article in NRG claimed Amir Zion (the lawyer) is Roni Chen's (the ex wife's ) cousin
 

EFRATY10

New member
לדעתי,אדם שמתכנן בקפידה פגיעה באנשים,

עוקב אחריהם ואפילו מתכנן שיפגעו גם בו כדי שזה ישמש אליבי, זה בנאדם בהחלט שרוט אך יכול לעמוד לדין.
 

שיווה2009

New member
../images/Emo13.gifדודו

סיפור מזעזע:! העובדה שכל יום מתגלה משהו חדש בפרשה ממש מחריד וחולני! אני חברה באתר דה מרקר, ושם דודו היה גם חבר שלי (רק דרך האתר וטוב שכך). הוא כתב פוסט ממש לא מפתיע על החיים, ואחרי שקיבל תגובות מאוד קשות ולא נעימות הוא ביטל את החברות שלו באתר. אני הגבתי בנחמדות..אמנם לא החזרתי טלפון אבל אני מקווה שאני לא ברשימת החיסול:) דווקא אהבתי את דודו והוא היה נראה לי אדם מצחיק נחמד..משוגע אבל אחרי כל הפרשה הזו באמת חבל לי עליו ועל המשפחה שלו..ובעיקר אני שמחה שלא נגרם שום נזק גדול ממה שתוכנן!! שיהיה רק טוב:)
 

karmma

New member
הוא אומנם דפוק אבל את מחסדת

כמה נשים פשוט מתעללות בגרושים לשהם בעזרת בית המשפט? זה שזה חוקי לא הופך את זה ליפה. אם נשים לא היו פחדניות הן לא היו מהססות גם לנקוט ברצח אם לשפוט לפי כמות השנאה שרואים. אני לא סובל את הפרצוף שלו ולמעלה מעשרים שנה אני רואה בו מה שכולם רואים עכשיו, אבל התגובה שלך מקרבת אותך לרמה שלו.
 

Hubert Hubert

New member
לא מבין את הקטע הזה.

כאילו, ברור, גם אני יכול להרגיש "רחמים" ו"חמלה" כלפי דודו טופז, מבחינה הגיונית, אבל הבן אדם עשה מעשים נוראיים, גם בלי הזמנת הרצח על גרושתו, כשבסך הכל האיש הזה חי חיים יותר טובים מ-99% אחוז מהמדינה בערך. אף אחד לא מרגיש חמלה על אנסים, שרובם עברו בילדותם תקיפה מינית בעצמם. אף אחד לא מרחם על מחבלים מתאבדים, למרות שרובם חיו את החיים הכי מחורבנים שיש, עד כדי כך שאין להם ערך לחיים של עצמם והם מוכנים להתאבד רק בשביל נקמה. אז למה איש עשיר, נאה, מצליח, שהיה בתקופה מסויימת האדם הכי מפורסם ואהוב בארץ, זוכה לכזו מידת רחמים וחמלה כשהשתן עולה לו לראש והוא חושב שזכותו לעשות מה שבא לו?
 

בארבאבא

New member
אני חושבת שלא הייתי נותנת לו להתקרב לבני אדם.

לא רק לילדים. אני לא חושבת שהוא יחייה עוד הרבה זמן..
 

EFRATY10

New member
לכן הוא עדין עצור.השופט טוען שהוא מסוכן

לאנשים בחוץ.
 
זה עולה לדיון...

רק כי הוא מפורסם. זו לא חכמה. כמה מקרים או 'כמעט' מקרים קורים לאנשים שלא נמצאים באור הזרקורים? כמה חיים ניתן היה להציל אילו לא היו עוברים לסדר היום על קריאות לעזרה? טופז עצמו הזוי ובזוי ומקומו מאחורי סורג ובריח להרבה שנים. רק שלא יימצא 'חסר שפיות'.
 

MiMiO1

New member
כבר כתוב:

הקנאה, התאוה והכבוד. מוציאים את האדם מן העולם.. /tapuzforum/images/emo201.gif עצוב... עצוב מאד!
 
למעלה