חנות בדים באזור יקנעם

בובינה12

New member
חנות בדים באזור יקנעם

עברתי לפני חודש וחצי מת"א ליקנעם ואני מתגעגעת מאוד לנחלת בינימין :(( מישהי יודעת היכן יש חנות בדים טובה באזור שלי? וחנות דיסקית? בינתיים לא מצאתי שום דבר.
 

מ י כ ל פ

New member
רק בחיפה בהדר

אמנם לא זול כמו בנחלה אבל יש מציאות פה ושם הנה קישור להודעה מהקומונה עם פירוט - המצב לא השתנה כמעט
 
היי

יש בטבעון חנות בדים (יקרה!) וחנות סדקית. יש באזור התעשיה ביקנעם (מול כפר השעשועים ) חנות שיש בה קצת סדקית - מחטים, חוטים, לא המון אבל יש קצת...
 

בובינה12

New member
תודה בנות ושאלה למיקי של נולה

איך קוראים לחנות בטבעון? איפה היא נמצאת בדיוק? ואיך קוראים לחנות ביקנעם? אם את יודעת - אני אשמח מאוד שתהיה לי כתובת קרובה למקרים דחופים. יום טוב שיהיה ושוב תודה. :)
 
בטבעון - בד בבד

ויש גם סדקית שאני לא זוכרת איך קוראים לה, אבל היא בבית הצהוב במרכז המסחרי (לא רחוק מ"בד בבד") לגבי הסדקית ביקנעם - ממש לא זוכרת שם. זה מול כפר השעשעוים וששת למטה, מול הקניון, יש שילוט גדול שכולל "מוצרי טקסטיל". ליד הסופר שיש שם. מצטערת, לא זוכרת יותר מזה...
 

עירית32

New member
וואו, יקנעם נעשית עיר של תופרות?

אני חושבת שהחנות בדים בטבעון נסגרה (אני לא בטוחה כי חלפתי על פניה תוך כדי נהיגה). כמו שנאמר, אני צריכות לכתת רגלינו להדר. בעפולה (שנמצאת במרחק דומה מיקנעם לחיפה) יש חנות בדים+סידקית+תיקוני מכונות - הבדים אצלם יקרים לעומת הזהים להם בהדר אבל הסידקית נראית לי בסדר והמבחר גדול ונוח לראות, גם בתיקונים הוא היה בסדר איתי.
 

dusa

New member
החנות בטבעון לא נסגרה

אבל היא אכן יקרה. אבל מביאה בדים ממש ממש יפים. בהדר אני לא מוצאת את המבחר היפה שיש אצלה אבל מצד שני זול משמעותית. אם את צריכה חתיכת בד אחת לא שווה בשביל זה לנסוע להדר אבל אם את עושה קניה גדול ומרוכזת אז כן.
 
עפולה

יש בעפולה חנות בדים אומנם לא הנחלה ובכול זאת לא נורא יקר ולא זול כמו שאפשר למצא בת"א-(תל אביבית לשעבר) החנות נמצאת בסימטה מהשדרה המרכזית של עפולה-סגורה בצהריים ובימי שלישי אחה"צ.אין לי כתובת מדויקת אבל זו עפולה וכך הדברים עובדים בה...... קליטה מהירה בצפון ליאה
 
מניסיוני החנות בטבעון יקרה מאוד!!!

וגם היו לי פעמים ששילמתי מחיר מופקע על בד שבבית גיליתי שהוא פגום. אני אישית נוסעת לתל אביב פעם בכמה זמן ועושה קניה מרוכזת או לחילופין נוסעת לנצרת לשוק שהבדים שם סופר זולים אבל אין מבחר גדול של כותנות מודפסות אבל אני מאד אוהבת לטייל בשוק ובעל החנות נחמד והוגן ביותר.זה נמצא בעיר העתיקה וכל סוחר יוכל להדריך אותך להגיע לחנות.
 
למעלה