נעים מאד!

1רב

New member
נעים מאד!

קוראים לי רוני ואני בת 40, אמא ל-3 ילדים (בת 10, בת תכף-6 ובן 4.5 חודשים). אני רחוקה מעולם מלאכת היד מרחק רב אבל לפני כמה ימים החלטתי להתפטר מהעבודה, להיות בבית עם אורי לפחות עד ספטמבר ובמקביל נפתח לי איזה ערוץ במוח שצעק "חוג תפירה". זו היתה כזו צעקה חזקה שאפילו אני שמעתי אותה. ונרשמתי. החוג יתחיל בשבוע הבא אבל מדגדגות לי האצבעות ופרצי תשוקה לבדים וחוטים תוקפים ואותי כל הזמן. ותבינו - אני ממש ממש לא יודעת לעשות כלום. רק רקמת צלבים עם הוראות וכמה תכים שלמדנו בשיעורי מלאכה לפני מאה שנה.... הפורום שלכם ממלא אותי השראה וענווה. המוצרים שלכם מקסימים ולי יש בעיקר שאלות: 1. איפה קונים מילוי (לקוביה? לכרית? לשמיכה?) 2. איפה קונים "אביזרים" (כפתורים, סרטים וכדומה) בזול? 3. איפה כל ההוראות - כלומר יש לכן ריכוז של סדנאות מצולמות? לינקים? ההסברים לכדור היו מעולים ונראה לי שאם אני אבין איפה יש כזה ניר אני יכולה לעשות משהו כזה. מחפשת עוד רעיונות קלים יחסית... תודה!
 

תחיק

New member
ברוכה הבאה, ../images/Emo13.gifכמה תשובות,

אקרליין למילוי יש בנחלת בנימין בת"א ושם ברח' השומר כמה חנויות סידקית עם המווון כפתורים ושות', אם ת"א לא נגישה לךכתבי איזו עיר כן כי יש כאן מפרמות מאיזור חיפה, ירושלים באר שבע וכו'וכל אחת מכירה באיזור שלה.
 

לימיצ

New member
אקרילן יש אצל ברוך בנחלת בנימין 15

זה יוצא מול החנות מספריים, אז אם טעיתי במספר- זה מול. תגידי לו ששמעת אודותיו דרך המחשב (אין לו משג מה זה אינטרנט), כי שאלתי אותו לשמו בפעם האחרונה שהייתי כדי לעדכן כאן. איש חביב ביותר. ברמב"ם פינת נחלת בנימין יש את דיזיינרס, בדי מעצבים, וקחי נשימה עמוקה לפני שאת נכנסת..תזדקקי לה בטוח.
 
ברוך בר לב נחלת בנימין 15 ת"א

סרטי קישוט ואויזרים נלווים ברחוב השומר אצל ריץ רץ, אואצל יוסי לכוום שוק הכרמל. הצלחה ביצירה, והצלחה בתפירה.
 

shukpuck

New member
שלום רוני וברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אנסה לענות לפי בסדר: 1. מילויים - ענו לך. בעקרון יש גם בחנויות יצירה אבל זה יקר הרבה יותר. 2. אביזרים - מעבר למה שענו לך - בחנויות סדקית ברחבי הארץ יש מבחר, כל חנות והמבחר שלה. מצטרפת לקריאה שתגידי מאיפה את ונוכל לכוון יותר טוב. 3. תסתכלי משמאל לפורום - יש לינק ל"קישורים" - יש שם סדנאות, לינקים והוראות להרבה מאד דברים.
 

1רב

New member
תודות!

אני מפתח תקווה אבל תל אביב קרובה לי ואלי...
 

shukpuck

New member
אז בפתח תקוה יש גם מבחר..

בסגולה יש חנות שמוכרת מלויי אקרילן ממש ממש בזול, אני לא זוכרת את שמה אבל.. יש חנות בדים מאד מוכרת וידועה ויש חנויות סדקית. חכי שדנדשה ומלי יענו - הן מכירות את פתח תקווה טוב.
 
ברוכה הבאה..וגם אני מהפתח תקוה שלך

מילוי אקרילן אני קונה במלאכת מחשבת עברו לכפר מעש . חוטים, פלזלין, גומי, תחרות,ובכלל כל מה שאת צריכה שקשור לתפירה אצל ורדה ברחוב איכלוב קרוב מאד לחובבי ציון. בדים אני קונה לפעמים בערוץ הבדים ברחוב מהוליבר. לרשותך תמיד
 

1רב

New member
תדה

אני לא ממש מפתח תקווה. עברנו לכאן לפני שנה וחצי ואני רק מתחילה להבין איפה כל דבר. מה זה כפר מעש? איפה זה? מצאתי חנות לצרכי תפירה בפסאז' שמול העירייה (רחוב חיים עוזר? מין כניסה כזו לבתים? משהו שנראה ישן ויש מוכרת ממש נחמדה). הבדים ברחוב מוהליבר היו כל כך סתם אחרי נחלת בנימין שלא עשו לי שום חשק... מה זה פליזלין? ואיך מעתיקים דוגמא של ציור לפליז (לרקמה למשל)? לא הצלחתי עם ניר צהוב ולא עם גיר. תודה.
 

shukpuck

New member
שאלות שלא קשורות לפ"ת...

עליהן אני יכולה לענות
פליזלין זה ניייר שמגהצים לבד והוא מקשיח אותו. יש עליו דבק ובגיהוץ הוא נדבק לבד וכך ההקשחה מתבצעת. כשמשתמשים בפליזלין דו צדדי ניתן להדביק את הבד לבד אחר - מעולה לאפליקציות. יש טוש מיוחד להעתקה - נקרא טוש טרנספר. ניתן לרכוש ב"ארטישוק" ואצל "נתנאלה" - שתי חנויות מקוונות ליצירה, שמנהלותיהן גם חברות בפורום.
 
בכפר מעש יש את החנות של מלאכת מחשבת/ארטא

כפר מעש גובל לפתח תקוה ביציאה הדרומית שלו לכוון גני תקווה / גת רימון. בנות שם יש ציוד לאומנות הכמה תחומים אין שם בדים. נכון בהשוואה לחנויות בנחלת בנימין פ"ת לא עומדת בקרטריונים של חנות בדים. לכן אם את רוצה בדים מיוחדים כדאי לנסוע לנחלה... כמו שענו לך כבר יש כמה סוגים: 1. פליזלין זה סוג של נייר מדביק כדי להקשות עבודות בד אריג. 2. בטיסט סוג של בד מדביק כדי להקשות עבודות בבדים ארוגים והחשוב בבדי שהוא סרוג, כמו בדי ליקרה, פליס, צמר סרג וכו. 3. פליזלין דו צדדי מתאים להדבקת שני בדים, כדי ליצור אפליקציות וא חיבור שני בדים יחד. כשעובדים עם פליזלין דו"צ אין צורך להקשות את הבד . על בד פליס מאוד קשה לצייר עם נייר העתקה יש להשתמש עם טוש סגול אשר מתנדף לחאר זמן. חנות בפ"ת לקניית חוטי תפירה יש בחיים עוזר 16 בחצר (טל) ובפסז' ברקוביץ פינת חובבי ציון אצל ורדה. בהצלחה לך
 
למעלה