כיצד לערער על החלטה של איביי ב- CASE ?

Enable

New member
כיצד לערער על החלטה של איביי ב- CASE ?

היי

מכרתי למישהו מוצר לאוטו, רשמתי במכירה שאין החזרות, ושעל המוכר לבצע בדיקת תאימות לרכב שלו לפני שהוא קונה + שעליו ללכת למתקין מורשה.
שמתי רשימת רכבים שהופיעה באתר היצרן
מפה לשם הוא פנה אלי שהמוצר לא מתאים לו לרכב ושהוא רוצה להחזיר, כתבתי לו שאין החזרות ושזה היה רשום במכירה ושהאחריות עליו.
הוא ערער ועכשיו איביי שלחו לי שאני צריך להחזיר לו את הכסף + לשלם את עלות המשלוח חזרה!
הם אפילו לא שאלו מה הצד שלי, לא בדקו איזה דגם של רכב יש לו ואם הוא באמת ברשימה, אם הוא הלך למתקין מורשה.
בקיצור אפשר לערער על זה ? או שנדפקתי?
 

goolgol

New member
תכתוב לאיביי מייל מנומק - ובו מה שכתבת כאן - כמובן עם מספר

קייס / מוצר . אם יתמזל מזלך - תיפול על מישהו בסדר.
לי זה הצליח פעם אחת והם הפכו את ההחלטה שלהם.
 

francolana

New member
יש רק בעיה אחת

אין כזה דבר אין החזרות. אתה יכול לכתוב עד מחר אין החזרות וכשקונה ירצה להחזיר אתה עדיין מחויב לקבל את ההחזרה. זכות התגובה וייצוג הצד שלך היו לפני שהלקוח הסלים (ובצדק) את התביעה. תנסה לערער, אבל אל תתחפר בעמדת האין החזרות. תנסה להגיע לכך שהמשלוח חזרה עליו.
 

Amiram_e

New member
ההגדרה "אין החזרות" אינה נכונה

תגיד תנאי החזרה.
החזרה על מוצר שלא כמתואר - עלות המשלוח עליך
החזרה כי לא מתאים ללקוח / התחרט - על חשבונו.
יש אופציה להגדיר סכום RESTOCKING (בדרך כלל 20 אחוז) על החזרה.
אתה לא חייב לאשר החזרה, כמובן שהלקוח תמיד יגיד שהמוצר אל כמתואר.
אם בסיטואציה זו אתה מתקשר לאיביי / כותב מכתב ומוכיח את מה שכתוב בליסט, ייתכן שהלקוח יפוצה, אבל דרך איבי, לא על חשבונך. יש לך הגנת מוכר.
 
למעלה