מוכר באיביי ביטל מכירה של זכיה (BID) באופן חד צדדי

ip2171

New member
מוכר באיביי ביטל מכירה של זכיה (BID) באופן חד צדדי

שלום לחברי הקבוצה. לפני כמה ימים זכיתי במכרז על מוצר באיביי. אני נתתי את ההצעה הכי גבוה. שילמתי בפייפאל 1300 ש"ח. מחיר רגיל של המוצר 1500 ש"ח. היום המוכר שלח לי הודעה שהמשלוח יותר יקר ממה שהוא העריך והוא מבטל את העיסקה. הוא גם זיכה אותי בחשבון הפייפאל. כתבתי לשירות לקוחות של איביי שאני לא מוותר על המוצר. מה לדעתכם עלי לעשות מעבר לכך או שהמקרה אבוד. תודה למשיב / ים.
 

panayotiss

New member
תתקשר לאיביי להתלונן ,הוא יקבל דפקט

אני הייתי נותן לו גם פידבק שלילי על ביטול חד צדדי של עסקה.
&nbsp
זה אסור לפי חוקי איביי - יש חוזה והוא הפר את החוזה.
&nbsp
הוא חייב לחשב את כל העלויות כשהוא מעלה מודעה.
 

ip2171

New member
ענו לי השירות לקוחות אצלם

דבר ראשון תודה לכל המגיבים. התשובה שקבלתי משירות הלקוחות באיביי: בלה בלה בלה...תיצור בקשר עם המוכר ותגיע איתו להסדר לגבי עלות השילוח (זאת הייתה הסיבה לטענתו לביטול העיסקה שזה שקר ויש לי הוכחה). נציגת השירות מתעלמת מהעיסקה שהייתה מכרז (bid) שזה הכי חמור מבחינתי ולא מזכירה את זה בכלל. היא מסבירה לי בפרוטרות איך נכנסים לתפריט של שליחת הודעה למוכר. ההתנהלות שלהם מזכירה לי את התנהלות שירות הלקוחות באתר אליאקספרס. ממתין לתשובת המוכר. שוב תודה על התגובות.
 

panayotiss

New member
ממליץ לך בחום להתקשר שוב ולהגיע לנציג מקצועי יותר

שמתי לב בפניות טלפוניות הרבות שלי לאיביי שיש הבדל ניכר במקצועיות בין נציג 1 לשני.
&nbsp
קרה לי שבשיחה ראשונה נציגה נפנפה אותי ואמרה שאין מה לעשות.
&nbsp
בשיחה נוספת עם נציג אחר ועוד איך היה מה לעשות. עשו מעל ומעבר לכן לא להתייאש.
&nbsp
תתקשר עד שתקבל תשובה הולמת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר להטיל עליו סנקציות אבל לא ניתן לחייב אותו למכור לך

 
למעלה