חסימת חשבון פיפאל

BIKESTOP

New member
חסימת חשבון פיפאל

שלום לכולם,
אני משתמש בחשבון הפייפאל לקבל תשלום ממכירות באיביי ומאתרים פרטים.
פיפאל בחודשיים האחרונים שולחים לי הודעות לאמת את החשבון פיפאל. שלחתי להם את כל הנירת שדרשו ועדיין ממשיכים לשלוח לי את אותם ההודעות. פניתי לפיפאל בישראל ושלחתי גם להם את כל הנירת לבקשתם ועדיין ממשיכות אותן ההודעות לאימות חשבון להגיע.
כרגע חשבון הפיפאל שלי מושעה בטענה שהוא לא מאומת עם כמה אלפי דולרים שאני לא יכול לימשוך ואין לי ממש עם מי לדבר... מישהו יודע מה אני יכול לעשות? תודה
 

blzvi

Active member
אין כוונה למשלוח מסמכים

זה נעשה מתוך חשבון paypal שלך .
עד כמה שאני זוכר כאשר אתה מבקש לבצע אימות ,paypal מחייבים אותך בסכום סימלי ,זה יופיע בתדפיסי הבנק שלך ועליך להעתיק 4 אותיות זיהוי מרכזיות לשם האימות .
כנס ללינק וקרא
 

francolana

New member
הוא לא מתכוון לזה

אימות באמצעות חיוב נעשה רק פעם אחת עם פתיחת החשבון. במקרה שלו יש כנראה בעיה והדרך היחידה שאני יכולה להעלות על דעתי היא פשוט לחפור לשירות הלקוחות ולדרוש פתרון ולאיים בתביעה. הם לא יכולים להחזיק לך את הכסף ללא סיבה או הסבר. חוקי פייפל אמנם שונים ומשונים אולם גם הם כפופים לחוק (ראה הסדר הטיעון).
יאללה כבר, שיכניסו חברה אחרת לאיביי. ממש היגיע הזמן.
 

BIKESTOP

New member
מחפש שיטת תשלום באיבי חוץ מפיפל

הכוונה היא לא האימות של כרטיס האשראי את זה עשיתי מזמן.
יש על הבעיה הזו כבר עשרות שישורים ברשת על התופעה שפיפל לא מתקשרים כניראה בתוך עצמם כמו שצריך ואין ממש דרך לפתירת הבעיה. יש להם מחלקה של אימותי חשבונות שאמורה לקבל את כל המיסמכים אבל אין להם קשר עם שירות הלקוחות הרגיל של פיפל ולא ניתן להגיע אליהם. אנשים עם חשבונות עיסקיים מתלוננים שפיפאל פשטו הרסו להם את העסק. כרגע הם מחזיקים לי כמה אלפי דולרים ואין לי יכולת לעשות כלום. מצד אחד אני מקבל מכירות באיביי והכסף נכנס לחשבון פיפאל ואני צריך לשלוח את הסחורה אבל אין לי אפשרות להוציא את הכסף או לרכוש מוצרים דרך חשבון הפייפאל שלי כאילו הכסף מעוקל ולא מדובר בסכומים נמוכים. עשרות פניות לשירות הלקוחות שלהם ללא מענה ופייפאל ישראל לא ממש יודעים מה לעשות. לדעתי כל מי שמחזיק בחשבון עיסקי יכול ליפול לבעיה הזו בשלב מסויים.
אני מוכר באיבי כבר כמעט 10 שנים עם כמה חשבונות פעילים מאד עם הרבה סחורה רק למכירה באיביי ואני חסר אונים מול המצב. כרגע אני מוציא את החנויות איבי שלי לחופשה גם משום הסיבה האבסורדית שכסף יכול להיכנס ממכירה אבל אם אני צריך לתת ריפאנד ללקוח אני לא יכול...
מחפש שיטת תשלום אחרת שיכולה לעבוד עם איביי עד שהנושא הזה יטופל יש למישהו רעיון? האם זה אפשרי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר לסלוק עצמאית, עקרונית (כלומר לא דרך פייפל)

לא יודעת אם זה רלוונטי למוכרים מישראל נתקלתי בזה במדריכים של איביי:
Sellers can accept credit card payments to their Internet merchant account directly through eBay checkout by providing their payment gateway account information.
http://pages.ebay.com/help/pay/accepted-payment-methods.html
&nbsp
כמו כן פורסם לאחרונה שאיביי מפסיקה לעבוד עם פייפל כסולקת העיקרית ועוברת לחברה מתחרה (עדיין ניתן יהיה להשתמש בפייפל למעוניינים בכך), אז אולי אוטוטו הבעיה תיפטר מעצמה...
 

BIKESTOP

New member
עידכון - אזהרה


שוחחתי שוב עם הנציגה של פיפאל בארץ.
עשתה איזה עידכון ואמרה לחכות עוד שלושה ימי עסקים לראות אם הם צריכים עוד משהו. מקווה שהסחבת הזו תיגמר מתישהו.
אמרתי לה שזה לא חוקי מה שהם עושים ואני יכול לתבוע אותם אמרה לי בחצי צחוק וחצי לגלוג: "אנחנו מדברים עיברית אבל זה רק בשביל לתת שירות הנציגים שאתה מדבר איתם יושבים באירופה ופייפאל נימצאת בסינגפור" בקיצור מכסתחים עצמם יופי בנושא של תביעות כדי שיוכלו לעשות מה שבא להם.
אזהרה שלי, כל מי שמחזיק בחשבון פייפאל עיסקי שלא ישאיר הרבה כסף בחשבון שיוציא את הכסף לעיתים קרובות אפילו אם זה עולה יותר. ברגע אחד הם שולחים מייל עם מילים מכובסות כמו החשבון מוגבל אבל בעצם מעקלים את הכסף ואין שום דבר מה לעשות חוץ מלהתחנן אליהם שיחזירו או ישחררו. בנוגע לעבודה מול איביי, אני מקים מערכת סליקה לצורך הענייין ומקווה שאיביי יתנו עוד שירות שנותן תחרות מול פייפאל.
 

BIKESTOP

New member
חסימה הוסרה + עידכון חשוב

לאחר אין ספור טלפונים ונידנודים לפיפאל בסופו של דבר "נפלתי" על נציג שזיהה את הבעיה ופתר אותה.
אני עוסק מורשה ובארץ כל תעודות העוסק מורשה, כתובות וכו.. מוגדרות על השם הפרטי ותעודת הזהות. כאשר מגדירים בפיפאל חשבון עיסקי זה יכול ליצור בעיות משום שבסינגפור הם רוצים תעודת עסק שבארץ יש לחברה בע"מ לכן כל עוסק מורשה שאינו חברה בע"מ צריך להיות מוגדר כ-individual בחשבון הפיפאל.
מי שעוסק מורשה ויש לו חשבון שמוגדר עיסקי בפייפאל כדאי שישנה על מנת שלא יכנס למערבולת הזו. אם לא הייתי מגיע לאותו הנציג מי יודע כמה זמן הייתי עוד מבזבז על העניין הזה.
 

panayotiss

New member
ובכל קבוצות הפייסבוק ממליצים לכל היוזרים לפתוח פיפאל עסקי

כי רק הוא תומך במאספיימנט והתממשקות לתוכנות ההנהלת חשבונות. (כך הם טוענים, לכאורה)

לגבי זה שחשבון עסקי צריך לפתוח עסק עם שם של עסק אמיתי לא מציינים שם.

וכשפייפאל יעיפו לך את החשבון כי אין לך באמת ניירת של החברה שאותה הקמת בפייפאל הם לא אומרים כלום.

עיצות חסרות אחריות.
 

koldunia

New member
רוצה להזהיר גם את כל משתמשי פייפאל

כבר כמה פעמים קיבלתי מייל לאימות חשבון/ חשבון מושעה וכד׳ זה לא מפייפאל אלה מתחזים. אף פעם אל תכנסו מהמיילים לחשבון שלכם.
 
למעלה