דרך לעקוף את ה-ebay global shipping program?

Bensal1992

New member
דרך לעקוף את ה-ebay global shipping program?

דיברתי כבר עם כמה סוחרים מארה"ב שרציתי לקנות מוצרים שלהם אבל אף אחד מהם לא הסכים לשלוח דרך USPS כמו פעם אלא רק דרך ebay global shipping program.
האם יש דרך לעקוף את זה? אולי לבקש בצורה מסוימת מהמוכר שישלח דרך USPS כי המשלוחים נורא יקרים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לשלוח לכתובת בארה"ב ולהביא ממנה לישראל בעזרת מכרים או חברות

שעושות זאת (USHOP, דיל-טס, שיפיטו וכו').

אפשרויות אחרות הן כמובן לחפש את המוצר בחנויות אחרות. אם זה מוצר ממותג לא אמור להיות קושי לקנות אותו ממוכרים אחרים או בחנויות אחרות (למשל אמזון).

אבל גם אם זה מוצר ייחודי לפעמים יש אפשרויות אחרות. מוכרים רבים לא שמים את כל הביצים בסל אחד ומוכרים בכמה פלטפורמות. לדוגמה, מצאתי מוצר עבודת יד באיביי שנשלח ביוקר דרך GSP. חיפשתי בגוגל ומצאתי אותו באטסי, אותה מוכרת, רק שם אין GSP ולכן מחירי המשלוח נורמליים.

אפשרות אחרונה, אם לא מצאת שום חלופה, כשאתה פונה למוכר, לכתוב לו מה התשלום ל-GSP ומה בערך אמור להיות, כדי שיבין את ההפרש, ולבדוק אם הוא מילאו את כל פרטי המוצר. מישהו כתב כאן שבמקרים רבים מוכרים לא מזינים את מידות המוצר ולכן איביי גובים את המחיר המקסימלי וזאת הסיבה שהוא לא ריאלי.
 

Bensal1992

New member
חיפשתי חלופות אחרות זולות יותר ל-USHOPS

תודה רבה לך העזרה!!!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך יכולת לכתוב זאת והייתי ממקדת את התשובה...

כאמור, חברות ישראליות מוכרות (מלבד USHOP, לשעבר BUYUSA) הן מסטופ (MUSTOP) ודיל-טס. חברת "שיפיטו" היא חברה בינ"ל (או אמריקנית) שלא קשורה דווקא לישראל, אם כי אני רואה עכשיו שיש לה גם עמוד בעברית.

יש חברות נוספות פחות מוכרות, חלקן מוזכרות בכתבה הזאת (סתם עלתה לי עכשיו בחיפוש בגוגל):
http://www.themarker.com/consumer/1.595648

וכדי לקבל מידע על הזמנות עם שיפיטו אני ממליצה בחום על רשומות בבלוג "ציידת" שעוסק בריצה, הנעלה מינימלית והזמנות מחו"ל. התחל כאן:
https://zayedet.com/2014/11/20/buyusa2/
 
למעלה