שאלה על מכירה באיביי למוכרת חדשה

שאלה על מכירה באיביי למוכרת חדשה

שלום, אני אמנם המון שנים קונה באיביי, אבל עכשיו רוצה למכור תיק שברשותי, נכנסתי למכירה והזנתי בכותרת מה אני הולכת למכור, ואכן עלו לי הרבה פריטים דומים לשלי, אך שהקשתי על אחד הפריטים ולחצתי במשבצת הכחולה: sell one like this, כלום לא נפתח לי, ניסיתי גם להיכנס לפריט עצמו ושם לבחור במצב המוצר אבל שוב אחרי שבחרתי במצב המוצר ולחצתי: sell one like this שום חלון לא נפתח לי, ניסיתי כמובן גם בפריטים אחרים לנסות וכלום לא נפתח.. ניסיתי גם להיכנס לאופציה של: create a new listing ונפתח לי חלון של מצב המוצר וברגע שאני לוחצת על מצב המוצר, זה פשוט נשאר באותו חלון וכלום לא נפתח.. האם זה באג אצלי? או משהו בהגדרות שצריך להגדיר שבגלל זה לא מאפשר לי להמשיך בהעלאת המוצר למכירה?
תודה מראש.. :)
 

Amiram_e

New member
פשוט תמלאי ליסט ידני

תחפשי תיק כזה באיבי או בגוגל, תכיני כותרת מתאימה, תצרפי תמונות משלך שצילמת בבית. תמלאי את כל הפרטים לגבי המוצרף מצבו (משומש, חדש)
היות ואת מוכרת חדשה, אני מציין מספר נקודות לידיעתך:
1. חשוב שתתמחרי את המחיר שלא תפסידי, (לידיעתך, איביי גובה 10 אחוז ממחיר המכירה כולל המשלוח, פייפל 4.4 אחוז)
2. דואר ישראל - חשוב שתדעי כמה את הולכת לשלם על משלוח. דואר ישראל מתמחר על פי משקל וזוג משלוח.
תכתבי בגוגל "מחשבון משלוחים דואר ישראל".
באתר תבחרי משלוח לחו"ל, צרור קטן, סוג משלוח (רשום, לא רשום) בתור יעד תקחי יעד כמו ארה"ב, תצייני משקל ותקבלי מחיר.

3. מגבלות למוכרים חדשים איביי:
איביי לא אוהבים שמוכרים חדשים מעלים מוצרים במחיר גבוה על ההתחלה.
מעבר לעובדה שמוכר חדש מוגבל עד 500 דולאר בחודש או עשרה פריטים שכמובן לא יעברו את הסכום הזה, אם מדובר בתיק ששווה מאות דולארים, הייתי יותר מממליץ לך לא להעלות אותו למכירה. איביי רואים שעל מכירה ראשונה מציעים מוצר במאות דולארים ועלולים לחסום לך את החשבון.
4. מגבלות של פייפל למוכרים חדשים: לפייפל יש תקופת נסיון למוכרים חדשים שנקראת JAIL TIME. לא משחררים את הכסף עד 21 יום. זאת אומרת שהלקוח משלם, את מקבלת אישור לשלוח אבל בפועל תקבלי את הכסף רק אחרי 21 יום, כשהלקוח יקבל את המוצר.

בהצלחה
אם יש לך שאלות נוספות, את מוזמנת לשאול.
 
תודה רבה:)

וואו תודה רבה על כל האינפורמציה! אני רק מקווה שבכלל אצליח לעלות כי כרגע זה בכלל לא מאפשר לי להתקדם.. אגב איך ממלאים ליסט ידני?
 

Amiram_e

New member
תחפשי ביוטיוב סרטונים , יש מלא גם בעברית

כיצד להעלות ליסט מכירה באיביי
listing an item on ebay
 
החלונות קופצים לא חסומים והבעיה לא נפתרה, מה עוד אפשר לעשות?

קודם תודה על העזרה:) אני בדקתי את זה והחלונות קופצים לא חסומים לי ועדין לא מצליחה להתקדם, הבעיה לא נפתרה:( מה עוד זה יכול להיות?
 
למעלה