Standard Intl shipping ebay

rexcor

New member
Standard Intl shipping ebay

שלום לכולם
אבקש לדעת האם השיטה הזו כוללת איזשהו מספר מעקב חלקי או מלא?לא הצלחתי להבין.האקונומיק היא בטוח ללאמעקב לידיעתי.
אם יש מניסיתי להבין מהמוכר,אך אחרי שענה לי שיש אפשרות לשיטה עם חתימה שלי,הפסיק לענות.הוא רוצה 4 לירות שטרלינג על זה ו10 על השניה,אבל לא מגיב כאמור.אין מוכר אחר
 

koldunia

New member
תגובה

השיטות למשלוח הן מן ברירת מחדל של איביי. הן לא קשורות לדואר בעולם. חוץ מהדואר האמריקאי. אם המוכר בוחר באחת מהשיטות הללו, הוא מתחייב לזמן משלוח מסויים שהוא צריך לספק ללקוח את המוצר. בנוגע למס מעקב, כל מוכר עושה מה שהוא רוצה. עדיף לשאול אם זה חשוב לך אם הוא נותן מס מעקב. רק אם המוכר שולח בתוך ארצות הברית אתה יכול לבדוק באתר של הדואר שלהם אם השיטה היא עם מס מעקב או בלי.
 

rexcor

New member
הבעיה שהוא הפסיק לענות

וזה מביא אותי למחשבה שניה אם כדאי לקנות ממוכר כזה,אפילו שאני מאד רוצה המוצר.שלחתי עוד מייל היום,ואם לא יענה עד מחר אוותר על הקניה.יש מצב לפני קניה לכתוב פידבק על מוכר או שרק פניה לאיביי,אם בכלל זה מוצדק?הבעיה שהוא המוכר היחידי של המוצר ולרוע המזל טרול לא מתקשר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש מוכרים קצרי סבלנות... זה לא אומר שתהיה בעיה במשלוח

באופן אישי אם הוא היחיד שמוכר את המוצר הייתי מזמינה וזהו, מה זה משנה? אופן השליחה הוא עניין שלו, אתה בכל מקרה מוגן אם לא יגיע. שמח שהוא לא שולח ב-GSP כי אז כנראה היית משלם הרבה יותר.

לא ניתן להשאיר משוב אם לא ביצעת קנייה... אם תחליט לקנות ממנו, בסוף התהליך, אחרי שתקבל את המוצר (או את הכסף, אם במקרה לא יגיע) תוכל לשקלל את חוויית הקנייה שלך למשוב בהתאם. כרגע אתה קצת רותם את הסוסים לפני העגלה.
 

rexcor

New member
בסדר,זה מה שיש.לגבי רישום כתובת חלופית...

עשיתי זאת אבל לא שמתי לב ששתי החבילות נשלחות ברשום עם צורך בחתימה.מה שקרה היה שהדוור החולה עצבים והקריזיונר,התקשר אליי מתחנת החלוקה,בטענה שהבעלים לא רוצה לחתום.בסוף הוא חתם,אבל הייתי צריך לשמוע את הדוור הקריזיונר מזהירני"זו הפעם האחרונה שאתה רושם כתובת לא שלך" וגם צועק עליי.מהנסיון הזה בקשתי מהבעלים,שיסכים לחתום על החבילה השבדרך,כי אי אפשר כבר לשנות כתובת והבטחתי שיותר לא יקבל רשומים.הוא הסכים,אבל עדיין קיים החשש שעוד פעם הדוור הזה יחולל מהומה.
רשמת פעם תחנת חלוקה אחרת או רק אנשים אחרים שידעת שיחתמו ללא בעיה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אצלנו הדוורים מלכתחילה לא מחלקים חבילות אז אין בעיה כזאת...

שלחתי בעבר דברי דואר להוריי או לחברה טובה, אבל לא לאנשים זרים ומן הסתם עדכנתי אותם על כך וזה לא היה בהפתעה. בכל מקרה בכל המקרים לא הייתה חלוקת חבילות למען, כך שבבעיה כמו שלך לא נתקלתי מעולם.

לא יודעת מה זה "לרשום תחנת חלוקה אחרת". אני תמיד מקבלת את החבילות בסניף הדואר השכונתי שהשתנה בהתאם לשינויים בכתובות שלי במשך השנים. היו סניפים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, אבל עם כולם למדתי להסתדר.
 

rexcor

New member
במקרה שלי אין סניף דואר קרוב,אלא תחנת חלוקה שלשם

הולכות 99% מהחבילות הלא רשומות.רק חבילות גדולות מדי או חייבות במס הולכות לסניף הראשי הכי קרוב.העדפתי לרשום את שמי ליד תחנת חלוקה אחרת קצת יותר רחוקה כי מאסתי בשירות הגרוע והייתי שלם עם זה.הבעיה שמרוב הכאב ראש,לא שמתי לב שהחבילות רשומות,ומצריכות חתימה.
אגב,הוא סוף סוף ענה היום וטען ששלח תשובה אתמול.ממש לא הגיע.בכל מקרה הוא אומר שהסטנדרד הזה הוא בלי מעקב מאנגליה ועם זה 9.99 שטרלינג.עדיין לא ענה אם המחיר הגבוה גם מהיר יותר.אצלו זה חלקי תשובות
 

koldunia

New member
תגובה

מצטרפת לתגובה הקודמת. אני גם חושבת שמקסימום אם המוצר לא מגיע ואפילו אם המוכר לא עונה אתה יכול לפתוח תמיד קייס ויחזירו לך. עכשיו כשהדואר שלנו עושה ״מהפכה״ הרבה משלוחים מגיעים באיחור אז תצטרך לחכות יותר מהזמן המשוער. גם אני נתקלתי בהרבה מוכרים שבכלל לא עונים אבל ברגע שמתבצעת ההזמנה הם שולחים והכל בסדר. אני מציעה, שרק אחרי שתקבל את המשלוח ותוודא שהכל תקין תכתוב פידבק.
 
למעלה