עזרה בהחזר תשלום לפייפאל

lollipop161

New member
עזרה בהחזר תשלום לפייפאל

היוש. הסיפור הוא כזה. הזמנתי פעם ראשונה מאליאקספרס והמוצר לא הגיע. ראיתי שעוג אנישם כתבו שהוא לא הגיע. כתבתי למוכר ואחרי הרבה שיחות של "חכי עוד קצת, אולי זה מתעכב" הוא שאל אם לשלוח שוב והעדפתי שיחזיר לי את הכסף. הוא שואל אם יש לי פייפאל, עניתי שכן. (שילמתי לו דרך האשראי) *עכשיו, איך זה הולך?* שלא אתן לו פרטים שלי בטעות כי אני לא מבינה בזה, תמיד הזמנתי מאיביי והיה בסדר ולא התעסקתי מעבר לזה.
ונניח ותהיה לי את היתרה הזאת בפייפאל, אני יכולה לשלם איתה על מוצר זהה באיביי? זה יקרה אוטומטית? (באיביי אני עם פייפאל)
אשמח שתסבירו לי, המון תודה
 

koldunia

New member
תגובה

באלי אקספרס יש פרק זמן מסויים שאת יכולה לפתוח דיספוט. אם המוכר אמר שיחזיר לך אז אין בעיה. את יכולה להביא את הפייפאל שלך למוכר. זה בסה״כ כתובת של הדואר האלקטרוני. בשום פנים ואופן לא להביא את פרטי האשראי לאף אחד.
 

koldunia

New member
המשך

כן את יכולה לקנות כל מוצר באיביי אם היתרה בפייפאל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמה זמן לא הגיע? מסין זה חודש-חודשיים בכיף... אם לא עברו

בהחלט ייתכן שהמוצר עוד יגיע והייתי ממשיכה לחכות.
ברשימת ההזמנות כתוב לך עד מתי ההזמנה פתוחה (הגנת הקונה):
Your order will be closed in: X days Y hours Z minutes
כל עוד הזמן לא חלף את מוגנת (אפשר גם לבקש מהמוכר להאריך אותו במידת הצורך).
אם את מחליטה לפתוח מחלוקת את לוחצת על Open Dispute שמופיע לצד ההזמנה וממשיכה לפי ההנחיות. ההחזר מבוצע לכרטיס האשראי ששילמת באמצעותו. לא שילמת בפייפל ולכן לא מחזירים בפייפל, זה לא מקובל ובאופן אישי לא הייתי מוסרת את כתובת החשבון שלי למוכר אלא פועלת בהתאם לנהלים ולפעולות המובנות באתר.
 

lollipop161

New member
מדובר ב4 חודשים

הוא האריך לי את הזמן וגם זה עבר.
אז טוב שאמרת לי, לא אתן את הפייפאל. אז איך עושים? דרך dispute? או בהתכתבות עם המוכר?
המון המון תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך זה באמת מעל ומעבר ולא סביר להניח שהמוצר כבר יגיע

כתבתי, את לוחצת על Open Dispute. אם כבר אין לך אפשרות כי עבר זמן ההגנה (כתבת שהוא האריך וגם זה עבר...) הוא לא יוכל להחזיר לך את הכסף דרך המנגנון של עלי אקספרס ובמקרה כזה הייתי נותנת לו את פרטי חשבון פייפל שלך ושמחה שנפלתי על מוכר הגון שמוכן להחזיר את הכסף גם "מחוץ לקופסה" ואף שהסתיימה ההגנה. רוב הסינים לא כאלה, מניסיוני עד כה.
 

lollipop161

New member
צודק/ת. יש את הלחצן אבל..

זה לא אפשרי להשתמש בdispute. באסה. מקווה שזה מספיק בטוח דרך פייפאל. עוד שאלה- איך אני משנה את דרך התשלום? אני רוצה להחליף לפייפאל. לא מצאתי בהגדרות שום דבר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין אפשרות, עלי לא עובדים עם פייפל.

אם הוא מציע לך החזר דרך פייפל אין מבחינת בעיה של חוסר בטיחות, ולמעשה אין לו דרך אחרת... בעיניי זה מקסים שהוא הציע, כי הוא היה יכול להתנער ממך בקלות. להבא תדעי לא לחכות עד שהזמן נגמר אלא לפתוח מחלוקת קצת לפני (עלי אקספרס שולחים לך תזכורות בדוא"ל).
 

lollipop161

New member
נכון

זה התריע לי בפעם הראשונה ואז הוא האריך ומשום מה כשגם זה נגמר, פספסתי את ההודעה איכשהוא ואז היה מאוחר מידיי. וכן, עוד קונים כתבו שהוא החזיר את הכסף. אם עכשיו הייתי רואה את המשובים (הם די חדשים והוא לא מכר מזה הרבה לפני 4 חודשים), לא הייתי מזמינה. אבל ממש מעט מכרו את המוצר הספציפי הזה שממש רציתי ולקחתי סיכון...
שלחתי לו עכשיו את כתובת המייל.
תודה רבה!!
 
למעלה