צרוף מסמכים לתלונה

R S Z

New member
צרוף מסמכים לתלונה

הגשתי תלונה לפיי פאל על אי הגעת פריט, בתהליך מילוי כל הפרטים רציתי לצרף מסמך ופשוט לא מצאתי אפילו רמז או הכוונה לבצע זאת.
אחרי שהגשתי את התלונה חזרתי לאתר ושוב , חיפשתי וחפרתי ולא מצאתי כלום בענין צירוף מסמכים. חפשתי באתר כי פשוט אין אופציה שלא תהיה אפשרות לצרף מסמכים. כנראה שהאופציה קיימת אבל לא מצאתי אותה. אשמח לקבל הסבר או הנחייה לענין צרוף מסמכים לתלונה.
 

Amiram_e

New member
זה עובד בשלבים

1. אתה פותח קייס. המוכר מקבל מייל מפייפל להציג את ההוכחות שלו גנגד לטיעונים שלך.
בשלב זה אתה לא מתבקש להוכיח כלום מהצד שלך, חובת ההוכחה היא על המוכר. לכן האופציה לצרף קבצים לא פעילה.
2. במידה והקייס לא נסגר כי לא הגעת לעמק השווה עם המוכר או שהוא לא סיפק אותך בתשובות /פתרונות שלו, אתה מבצע אסקלציה לשיפוט פייפל. כרגע זה בין פייפל לבין המוכר.
3. בשלב מסויים ייתכן תתבקש להמציא מסמכים שמוכיחים את טיעוניך. תלוי במקרה.
4. בכל מקרה, אם לחוץ לך בכל זאת לצרף קבצים תפנה לפייפל טלפונית, הם ישלחו לך קישור להעלאה של הקבצים שלך למערכת שלהם. זה קרה לי כשספק רימה אותי והיה חשוב לי להביא הוכחות לכך ולא להמתין שיבקשו ממני או שלא (ואולי כתוצאה מכך פחדתי להפסיד)
 

R S Z

New member
צרוף מסמכים

הבנתי את ההסבר, כמובן שחיפשתי גם בגוגל שהציג לא מעט פתרונות לבעיה, נכון שניסיתי לישם אל כל ההצעות ותמיד הגעתי ל"דד אנד".
בכל מקרה בענין של הצרוף מסמכים, האתר של פיי פאל פשוט הזוי, איך אומרים זקני הדור" אין דברים כאלה". מדהים שאחיהם האהוב איי ביי דוקא כן מספקים מבחינה זו כל מה שהבן אדם צריך. ממש לא ברור ההגיון של אלה שהחסרו מדף הרזולושין את האופציה הבסיסית של צרוף מסמכים.
 

Amiram_e

New member
יש אופציה לצרף קבצים, היא לא פתוחה כרגע

כי הסברתי לך שכרגע חובת ההוכחה היא על המוכר.
מה איכפת לך? שיתפתל ויוכיח ההיפך ממה שאתה טענת.
נגיד וטענת שאין מספר מעקב, אתה לא יודע מתי המוצר יגיע. אז הוא מחוייב להעלות מספר שהוא פעיל.
נגיד וטענת שהמוצר הגיע והוא פגום, אז אולי היתה נפתחת לך אופציה לצרף קבצים עם תמונות של הפגמים.
ייתכן ורק לאחר שהוא יגיב ויבקש ממך תמונות כאלה תיפתח האופציה.
 

R S Z

New member
ברור

הכל ברור לחלוטין אבל ובכל זאת פתיחת אופציה והעלמתה נראית כשיטה הזויה ומיותרת. מנסיוני מעולם לא ראיתי פתרון הזוי כזה כמו של פיי פאל , לדעתי נראה שהם היחידים שהמציאו ועושים שימוש בשיטה הזו. אוקי, שיהיה כך, בתקווה שלא אזדקק אצלם לדיספיוטים בעתיד.
תודה על ההסברים
 

Amiram_e

New member
תגיד תודה שאתה לא מתמודד עם דיספיוטים בתור מוכר

מי שהזויים זה בדרך כלל הלקוחות (לא אתה)
כשהלקוח צודק אני מזכה בלי להתווכח, אבל לקוחות לא קוראים גם את האותיות הגדולות.
כתוצאה מכך, פותחים לפעמים על מקרים שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות.
 

R S Z

New member
כמה שאתה צודק

ברור לי שהרבה מהיחס שאני חווה מהמוכרים, רובו מכעסים עצורים וחשדנות כמו אל קונים המתנהגים בתמימות/טפשות / טמטום או SO CALLED נוכלים שאוהבים לקבל פריטים בחינם.
יש המון פורומים של מוכרים וכמות הבכי והתסכול שם בשמיים. רציתי פעם בעבר הרחוק לעסוק במכירות אבל החשק כמו שאומרים התפוגג בצ'יק.
סתם לעניין התלונה שהגשתי לפיי פאל , קבלתי החזר מלא ממוכר ממש לא הגון.
 

liranmelzer

New member
לאיזון התמונה

חשוב להגיד שרוב מוחלט של הקונים הם הגונים, ולמרות שכמעט את כל המשלוחים שלי אני עושה ללא מספר מעקב, מספר הפניות אלי שפריט לא הגיע הוא מזערי, ולדעתי כמעט בכל המקרים הם לא שיקרו (מצד שני אני לא מוכר פריטים ששוויים מאות דולרים ומעלה, אולי שם יש יותר רמאויות).
תמיד יש רמאים, אבל עדיין שווה ומשתלם למכור באיביי. ה"קצ'ינג" שהאפליקציה משמיעה בכל מכירה מעלה את החשק הרבה הרבה יותר מאיזה רמאי שמגיע אחת ל...
 
למעלה