תלונה של לקוח

Oded2604

New member
תלונה של לקוח

לקוח שהזמין שני מוצרים (שלחתי בחבילה אחת) טוען שהחבילה הגיעה רק עם מוצר אחד ומבקש החזר על השני. יש לי מה לעשות מלבד להחזיר לו את הכסף?
 

Amiram_e

New member
אתה שלחת בעצמך מפה, מדואר ישראל?

אתה יודע מה היה המשקל של החבילה?
אתה יכול לבדוק באתר של חברת השילוח של מדינת היעד. אמורה להופיע הוכחת מסירה ובדרך כלל כתוב כמה היה המשקל של החבילה.
לדעתי הלקוח מנסה לעשות עליך סיבוב.
אם אין לך הוכחות תיאלץ לבצע לו החזר.
 

Oded2604

New member
שלחתי עם דואר ישראל

מה יעזור לדעת את המשקל? הוא יגיד שככה היא הגיעה, רק עם מוצר אחד
 

Amiram_e

New member
אסביר לך כיצד זה יעזור

אם שלחת שני מוצרים ואתה יודע ששניהם יחד שקלו 200 גרם.
אם בהוכחת המסירה ב USPS או חברת שילוח אחרת כתוב שהמוצר שהגיע ללקוח היה במשקל 200 גרם,
מסקנה: הלקוח משקר.

אם כתוב בחברת השילוח שהמוצר היה במשקל חצי, תברר מולם. אולי מישהו פתח את החבילה.
מה זה משנה מה הלקוח טוען? אתה הרי יודע מה ארזת נכון?
תמיד אפשר לפנות לאיביי ולהתלונן על הלקוח אבל אתה חייב הוכחות.
 
למעלה