מה אני אמורה לעשות לגבי זה שהדואר לא שולח

francolana

New member
האמת, אני לא יודעת לגבי סמס בחו"ל

אני כוללת את מספר הטלפון כשהוא כלול בכתובת הלקוח. באמאזון המספר תמיד כלול ולאחרונה גם בפייפאל. אבל עד לא מזמן כל ההזמנות למעט אמאזון היו ללא מספר טלפון
 

gaya45

New member
ומשהו אחר

אני מאוד דאגנית מכיוון שזה המוצרים הראשונים ששלחתי,מאוד חשוב לי שהכל יהיה בסדר.יש לי חבילה שתקועה כבר שבוע(לפי המעקב) במקום לא נכון בארה"ב,עכשיו ניסיתי לשלוח מייל ל-USPS כדי לנסות להזיז משהו,אבל זה מאוד מסובך לשלוח להם מייל צריך להכניס שם פרטים בטופס שאני לא יודעת.אז חשבתי להתקשר-רק בשביל עצמי- להרגיש שעשיתי כל מה שיכלתי כי לא נראה לי שהטלפון שלי יזיז משהו.בכל אופן המספר שלהם זה:
1-800-275-8777 עכשיו הקידומת של ארה"ב היא 1+ אז איך אני מחייגת את זה?אין לי הרבה נסיון בשיחות לחו"ל אז אין לי מושג איך לחייג את זה ניסיתי כל מני וריאציות בנתיים ללא הצלחה.עכשיו אני מבינה עוד יותר שאני לא צריכה לשלוח ברשום,סתם מלחיץ אותי....החצאי ידיעות האלה איפה המוצר.
 

Amiram_e

New member
במקום 1+ מכניסים את הקידומת של הספק שלך

אם זה בזק אז 001
אם זה 012 אז 0121
וכו
אינני מבין על מה ההסטריה שלך. תמתיני שיגיע. חבילה לפעמים עוברת ממרכז בסטייט אחד לשני.
למה לייצר לעצמך חששות ודאגות על מה שלא צריך?
מוצרים יכולים להגיע תוך שלושה שבועות לארה"ב. זה הממוצע
לא לשלוח ברשום על מנת להסיר דאגות זו לא שיטה.
הרשום נועד להגן עליך במידה והלקוח יתלונן. יחד עם זאת, כמו שאמרו לך בעבר, אם מדובר במוצר זול במיוחד, לא שווה להשקיע במשלוח רשום.
כלל האצבע שלך אמור להיות כזה:
תמיד תשאלי את עצמך מה המשמעות של הפסד אם הלקוח יזכה בקייס.
אם זה סכום משמעותי, אז תשתדלי לשלוח ברשום רגיל / אקו / EMS , תלוי בכדאיות הכלכלית כמובן.
אם זה סכום זעום, אז חבל על המאמץ.
אני מניח שמוצרים שנשלחים מהבית משמשים כהרצה להתחלה. אם תתייחסי לזה בהתאם. ברור שהלקוח מצפה לקבל ואת תעשי הכל על מנת לשרת אותו טוב ולגרום לו לחזור לקנות אצלך שוב. יפה שאת שירותית וחושבת על הלקוח. זה מתכון להצלחה.
זה לא מובן מאליו. יש הרבה מוכרים שמסתכלים על שירות טוב כמכשיר לא לקבל שלילי ולא כשירות ללקוח כי זה חשוב.
אז תמשיכי בעבודה הטובה ותמשיכי לשאול פה שאלות.
בהצלחה
 

gaya45

New member
אני בהמתנה עכשיו -מחכה למענה של נציג USPS

אעדכן אתכם על השיחה.בנתיים רציתי לשאול אני מניחה שזאת שיחת חינם כי זה 1800,אבל זה גם שיחת חינם למי שמתקשר מחוץ לארה"ב או שאני הולכת לשלם על התענוג הזה? ואם כבר שיחות לחו"ל איך משיגים את הטלפון של איביי בחו"ל,אני מניחה שיהיו מקרים בעתיד שאצטרך לדבר איתם,באתר שלהם לא מצאתי שום מספר טלפון-איפה משיגים את המספר והאם זה שיחת חינם או בתשלום?
 

gaya45

New member
כמו שחשבתי

הם לא יודעים כלום והם לא רואים כלום,רק אמרו לי שזה בהחלט יכול להיות שמוצר יהיה תקוע בסטייט אחד שבוע ורק לאחר מכן יזוז הלאה-כמו שאמירם אמר.עכשיו אני שאלתי אותם אם אני הולכת לשלם על השיחה הזאת -הם לא ידעו לענות....אז אנא תתייחסו למה ששאלתי קודם ה-1800 לחו"ל הם בתשלום או בחינם? ואיפה אני משיגה את הטלפון של איביי?
 

Amiram_e

New member
ברור שאת תשלמי על השיחה הזו

את מחייגת משירות מחו"ל. לא היה לי ברור מדוע התקשרת אליהם מלכתחילה.
לגבי הטלפון של איביי. תריצי חיפוש בפורום. כתבו על זה מלא פעמים.
אם אני זוכר, אורית810 כתבה פעם האחרונה תגובה למישהו עם המספר.
לאיבי ניתן להתקשר בשיחת סקייפ חינם כששמים +1 לפני.
הפרש השעות איתם עשר שעות אחורה מאיתנו פסיפיק טיים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
1-800 זו שיחה מקומית חינם; אבל אפשר להתקשר מסקייפ בחינם...

בכל מקרה מניסיוני אין טעם לדבר איתם... וגם אם החבילה תקועה שבוע במרכז מיון אין בזה שום דבר מיוחד; USPS סובל מעומסים והשירות הבסיסי די אטי. תתרגלי.
 

gaya45

New member
תודה רבה

קודם כל אני מקווה שאני לא מציפה פה את הפורום יותר מידי,פשוט אין לי אם מי להתעייץ חוץ מאשר אתכם ,אף אחד ממכריי לא מוכר באיביי.אז ככה מכיוון שאני בתחילת דרכי ומאוד חשוב לי להצליח ,אני דואגת ואני קצת מודאגת מכל הנושא של הפידבקים ....אני יודעת בוודאות שארבעה אנשים קיבלו את החבילה שלי.אחת השאירה פידבק לגמרי חיובי,השני כתב הודעה שהוא מרוצה ושהוא ישאיר פידבק חיובי אבל עברו כבר כמה ימים והוא לא משאיר והשלישי והרביעי שותקים.עכשיו כמובן שכל אדם בוחן לפי אמות מידה של עצמו ואני באופי שלי איך שמקבלת את המוצר בודקת אותו וישר משאירה פידבק באותו יום שקיבלתי אותו.עכשיו אני מבינה שלא כל האנשים כמוני וכל אחד והלו"ז שלו וגם המוצרים שאני מוכרת לא כל כך חשובים ....אבל בכל זאת .......עשיתי כאלה מאמצים ובחבילה לכל אחד כתבתי פתק שאם הוא מרוצה שישאיר פידבק וזה קצת מפריע לי רגשית שהם לא משאירים ,למרות שבעסקים לא צריך להיות רגשיים,אבל עדיין,זה נראה לכם בסדר ששלושה מתוך ארבעה לא משאירים פידבק? זה קורה גם לכם?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא מוכרת, אבל לפי מה שנכתב כאן לא פעם זה נורמלי לגמרי

רוב הלקוחות לא משאירים משוב וזה לא קשור אלייך. פשוט תמשיכי למכור.
 

gaya45

New member
תודה התשובה שלך מאוד מרגיעה אותי

בחיי אני לא מבינה אנשים,אני יותר מידי בראש של עצמי,אין מצב שאני לא משאירה פידבק.....אני לא משאירה פידבק רק במקרה שהיה קייס והמוכר באמת היה גרוע,אבל הוא מחזיר לי את הכסף ,אז אני פשוט לא משאירה-רק במקרים הנדירים האלה-,אבל מבחינתי להשאיר פידבק זה טריוויאלי לגמרי-מעניין לגלות שיש המון אנשים שמתנהלים לגמרי אחרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא מובן לגמרי – זו טרחה מסוימת, גוזל זמן, צריך לזכור...

רבים לא טורחים וזה הגיוני. גם אני לא תמיד משאירה, בין אם המוצר לא הגיע בזמן, לפעמים הוא לא הגיע אליי (הזמנתי לארה"ב וחיכיתי שיביאו לי לארץ), או שהגיע ולא ניסיתי אותו, או שסתם לא יצא, שכחתי...

תמיד זכרי שכמוכרת את בחרת לעבוד באיביי ולהפוך את המכירה לפרנסה שלך (גם אם לא באופן מלא) אבל לעומתך הלקוחות לא עובדים באיביי ולא עובדים עבורך. הם משלמים על השירות ומבחינתם עם קבלת המוצר העסק נגמר. יש כאלה שטורחים להשאיר משוב מתוך אכפתיות למוכר או ללקוחות אחרים (בעיקר אם החוויה הייתה שלילית ורוצים להזהיר...) אבל מבחינת רבים זה לא עניינם.

הם לא יודעים כמה זה חשוב לך וגם אם ידעו לא בטוח שיהיה חשוב להם; יש להם עבודה, עיסוקים וטרדות יום-יומיות משלהם...
 

gaya45

New member
תודה התשובה שלך נותנת פרופרציות

יש לי שאלה אליכם מצד הקונה דווקא,אני עוד שבוע נוסעת לחו"ל,כבר לא מעלה ליסטינגים ובאמת מבחינת המכירות שלי הכל חלק ולא אמורות להיות בעיות בגלל שאני בחו"ל -הפסקתי בזמ.,אבל יש כמה דברים שהזמנתי באיביי שהאסטיימטד דלוירי טיים שלהם נופל על הימים שאני אהיה בחו"ל,אני לא כל כך מנוסה בקניות באיביי -יותר קונה בעליאקספרס -אבל לפי מה שהבנתי יש 60 יום לאחר הזמן מוערך לקבלת משלוח שאני יכולה לפתוח קייס,זאת אומרת אני יכולה להיות לא לחוצה ולא לדאוג לזה שאני לא פותחת קייס איך שהזמן מוערך מסתיים כי אני בחו"ל, אני גם יכולה להבין את המוכרים כי הדואר שלנו עובד על הפנים ,אז פשוט רציתי לוודא שבאמת יש לי 60 יום לאחר האסטימייטד טיים דלוירי לפתוח קייס,שאוכל לעשות את זה בראש שקט לאחר שאחזור מחו"ל....או שזה 60 יום מעת ביצוע ההזמנה?בקיצור כמה זמן יש לי כדי להגן על עצמי ולקבל כסף חזרה במקרה שזה לא מגיע?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פתיחת תלונה באיביי היא 30 יום מהתאריך המשוער האחרון להגעה

כך שזה תלוי באופן שבו המוכר הגדיר את המשלוח. במשלוחים בינ"ל זה בד"כ מעל 60 יום מהרכישה, אבל צריך לבדוק נקודתית תאריך לכל עסקה בהיסטוריית הרכישות. אם שילמת בפייפל יש לך 180 יום מהרכישה לפתוח מחלוקת, כך שלא הייתי נלחצת.

אם כבר מה שצריך להדאיג אותך הוא שאם לא תהיי בארץ יותר משבועיים ואף אחד לא ייקח את החבילות מהדואר הן עלולות לחזור לשולח...
 

gaya45

New member
תודה על תשובה מדויקת

למזלי אני לא אהיה בארץ שבוע ימים.תודה.אני לא אהיה לחוצה לגבי קייסים
 
למעלה