חבילות רשומות שלא מגיעות

rexcor

New member
חבילות רשומות שלא מגיעות

בחודשים האחרונים הבעיה עם הדואר צב נהייתה יותר מרגיזה.שלוש חבילות שמתוכן 2 עם מספרי מעקב מלאים נעלמו.הראשון בems מופיע שהוא נשלח מהולנד ב9.5 והשני מגרמניה לא מופיע בכלל באתר הדואר למרות שהוא נשלח כרשום עם צורך בחתימה שלי.המודיעין של הדואר צב טוען ששתיהן לא הגיעו!!!.כמו כן הצבים(אני דווקא מאד אוהב צבים אז אני עושה להם עוול בהשוואה לדואר. הם כבר היו מגיעים לחוף או ים מבטחים בזמן הזה)טוענים שאין דבר כזה שאין מספר מעקב וצריך לבקש מהמוכרים!!לא עוזר שאומרים להם שהמוכרים שלחו בלי מעקב ואין להם מספר.המוכרים באיביי,ויותר מכל אמזון עצמה,מעדיפים להחזר כסף מיידית,אבל אני כבר מרגיש בושה גדולה פבשביל המדינה הקרועה הזו.
ברביעי שעבר הדוור טען שיש לו חבילה עבורי,והוא ימסור אותה לתחנת חלוקה למחרת וישים הםתק בראשון.מיותר לציין שעד עכשיו זה לא קרה והדפוק המעצבן בתחנה,שעושה טובה שעונה בכלל,אמר שלא הגיע לו.כנראה לא טרח לבדוק בכלל.
מישהו שמע פעם שכל חבילה חייב להיות לה מעקב?
 

liranmelzer

New member
קצת סדר בבלגן

לא לכל חבילה צריך להיות מספר מעקב.
אבל... אם רוצים לעקוב אחרי חבילה ולדעת איפה היא, אז חייבים מספר מעקב.
לגבי החבילות שיש לך מספר מעקב שלהן, תנסי לבדוק ב-17track.net מה הסטטוס.
&nbsp
צריך להבין, שמספר מעקב הוא בראש ובראשונה אינטרס של המוכר. אם המוכר לא סיפק לך מספר מעקב (חסך בעלות המשלוח...), אז אם החבילה לא הגיעה במועד שהוגדר, את רשאית לפתוח קייס ולקבל את כספך בחזרה.
&nbsp
למרות שאני גם לא חסיד גדול של דואר ישראל, איך אתה יודע שהבעיה אצל דואר ישראל ולא בדואר של הנמען או במוכר עצמו ששלח באיחור או עם פרטים חסרים? בשביל זה צריך מספר מעקב...
 

rexcor

New member
ידידי,אני קונה,לא מוכר וקצת התבלבלת

דובר פה במפורש על שתי חבילות רשומות שלא הגיעו אליי ואחת בלי מעקב.איך ייתכן שחבילה רשומה לא מופיעה חודש אחרי בדואר(ולמוכר הזה יש דרוג מאה מאלפי לקוחות)וחבילה ems,מאותו המוכר שכבר קניתי ממנו קודם,מצויין בפירוש שנשלחה מהולנד ב9.5 והיא תמיד מגיעה תוך שבוע מקסימום,נעלמה?ברור שזה מחדל של דואר ישראל,אז חבל שלא קראת טוב
לגבי בלי מעקב,גם לי נראה שהמודיעין הדואר ימציא כל מיני ספקולציות,כדי להקל על עצמו
 

liranmelzer

New member
ממש לא התבלבלתי

הבנתי שאתה הקונה ועניתי לך לכל שאלה למרות הבלגן שבו רשמת את הדברים (יש לך מספר מעקב או לא? לא ברור...).
בכל מקרה, תשובתך אלי לא מכבדת למרות הזמן שהשקעתי מזמני הפרטי לענות לך.
מקווה שהחבילות שהזמנת תגענה, ואם נוח לך להאשים את דואר ישראל (אולי הוא באמת אשם, מי יודע) אשריך.
 

rexcor

New member
רשום לך של שתיים יש מספר ואחת לא

אז הבלגן,שאתה מזכיר,לא ברור.החבילות הרשומות הם בלי ספק אשמת הדואר בגלל שאחת רשומה באתרים בינלאומיים כמי שנשלחה מהולנד כבר לפני כשבועיים. חבילת ems מאירופה היא מהירה ומגיעה תוך כשבוע,בין היתר בגלל שיש תשלום לדואר על שחרור מהמכס,אז זה בדרך כלל מהיר ומשתלם לדואר..על השניה כבר הסברתי במדויק את הבעיה.אם תקרא בדה מארקר האחרון של שישי תראה עשרות תגובות של אנשים שלא קבלו חבילות גם אחרי חודשיים,כי מרכז המיון האוטומטי שפתחו במודיעין לא מתפקד והם מקלידים ידנית.לא "נוח" לי להאשימם כדבריך,אלא המציאות העגומה המתמשכת שלהם מכתיבה את זה.בארץ המצב לא שונה בהרבה.
מקווה שהובן
 

francolana

New member
שיטה טובה לכעוס על מי שמתאמץ ועונה לך

זה מבטיח לך שלא רבים פה ירצו לעזור לך. לפחות עד שתסדר את היסוחים והתחביר שלך (ואת הנימוס הבסיסי כמובן)
 

rexcor

New member
לא ברור איזה מילים לא מכבדות...

האם זה "קצת התבלבלת" או "חבל שלא קראת טוב" או משהו אחר,אבל איתך הסליחה בכל מקרה
 

ronengeles

New member
אני לא אחדש הרבה, אבל בו ננסה לעשות סדר

חבילות ב EMS לא בהכרח מגיעות תוך שבוע. הן גם לא בהכרח עולות על מטוס במדינת המוצא ונוחתות ישר בנתב"ג. הרבה פעמים יש גם תחנות ביניים (גרמניה, תורכיה וכו...).
תקלות יכולות להיות בכל תחנה בדרך, ויש מספיק גורמים בדרך שיכולים לעקב את המשלוח, או אפילו לאבד את החבילה.

בנוסף, אם חבילה לא מופיעה באתר של הדואר, ייתכן שזה בגלל שהיא לא נסרקה עדיין, ולא בהכרח בגלל שהיא לא הגיעה. יכול להיות שיש עומס במכס, עומס בדואר או אפילו בשניהם. בכל מקרה, אם החבילה לא נסרקה בישראל, מבחינת הנציג של הדואר היא עדיין לא נכנסה לארץ (כמו לנחות בארץ, לפני הביקורת דרכונים).
מן הסתם, אם היא לא נסרקה עדיין, אף אחד לא יוכל לתת לך תשובות, ואתה תצטרך לחכות.
במצב הנוכחי לא ניתן לדעת איפה הבעיה (למרות שכמוך, גם אני מאמין שהעיכוב נגרם בגלל הדואר שלנו).

לגבי החבילה ללא המס' הרשום, כנראה שנפלת על פקיד קצת אהבל שמתעקש שלכל חבילה יש מס'. מצד שני, מעבר ללכת לחפש במחסן מאחורה, מה אתה מצפה שהוא יעשה בלי מס' מעקב?
 

rexcor

New member
תודה עם הבהרה

את המוצר ems הזה הזמנתי גם לפני כמה חודשים מאותו המוכר וזה הגיע תוך שבוע מאותו המקום בהולנד,כמו שהמוכר הבטיח.לאור זה זו לא חבילה שעוברת בכמה מקומות,וממה שידוע לי ככלל השיטה הזו מהירה יותר.לגבי החבילה מגרמניה,באתר שלהם רשום שכבר יצא לישראל לפני שלושה שבועות,אז בטוח שלא נעלם שם.
לגבי העומס במכס,אציין שחבילות מאמזון באותו הזמן הגיעו פחות או יותר בזמן שנאמר וגם הם נמסרות דרך הדואר,אז מה ההבדל?הבלגן במכס הוא יחסית ימין ספורים אבל במרכזי מיון החבילות יכולות להתקע או להעלם,והיו גם היו לי מקרים של רשומים שנעלמו גם לא מהזמן האחרון.אחד מהלקחים הלא נוחים זה לא להזמין יותר בלי מספר מעקב כמה שניתן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא משנה רשום או לא, כשיש עומס יש עומס...

כרגע אני מחכה כבר חודש לשתי חבילות קטנות מסין (טוב, זה לא חריג) ולחבילה מארה"ב (בד"כ מגיעות מהר יותר). אף אחת לא רשומה, אבל זה לא משנה... בשנה האחרונה אני חשה בהאטה משמעותית בקצב, כנראה כי העומס גדל מאוד ואנשים מזמינים הרבה יותר. אגב, אני נתקלת באטיות גם בתוך ארה"ב, בין אם בחבילות שנשלחות אליי וגם בכאלה שאני שולחת לשם.

לא רואה טעם להציק לפקידי הדואר או למוכרים, הם לא יודעים הרבה יותר... יגיע כשיגיע (וכמעט הכול מגיע בסופו של דבר).
 

rexcor

New member
תודה על התייחסותך אבל לא מדויק

יש יותר מדי אי הגעות מאשר "כמעט תמיד מגיע" ויעידו על זה הכתבה מדה מארקר בשישי האחרון ועוד כמה מהשנה האחרונה.
אני לא מתקשר לפקידי דואר בקשר לכאלה בלי מעקב,אלא רק רשומים וגם זה די מעט.לגבי מוכרים,גם את יודעת שאם עבר משמעותית הזמן להגעת החבילות רשום או לא,הם חייבים לדעת על זה.לא?
יצא כמה פעמים שניסית לרכך ולהבין את המוסד הזה(מקווה שזה הגדר המכבד...),אבל העובדות בשטח מדברות אני כבר וותרתי על הציפיה שיגיעו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה מדויק מאוד מהניסיון שלי, אחרי מאות הזמנות לאורך שנים רבות

את כמות החבילות שמעולם לא קיבלתי אני יכולה לספור על אצבעות ידיי. יש סניפי דואר בעייתיים שבהם יש בעיות נקודתיות מהותיות ואז זה משפיע; אבל כשלא מדובר בבעיה נקודתית מקומית, האחוז נמוך מאוד. הוא לא אפס, אין רשות דואר שלא מאבדת בכלל דברי דואר... אבל הוא נמוך.

כבר קרה שחיכיתי לחבילה חודשיים מארה"ב ושלושה חודשים מסין... אבל בסוף כמעט הכול מגיע.
 

rexcor

New member
הצקרה שספרתי על הדוור המקומי הוא לא רק אצלי

שמעתי מעוד כמה שהדוורים מבטיחים משהו ולא מקיימים.לזה את ואחרים לא התייחסתם.איך יכולים להגיד שישימו פתק בראשון,ושבוע אחרי עדיין אין?.זה לא רק מקומי אלא בעיית שירות.חייבים למצוא להם תחרות במחירים סבירים.חובה מוסרית ונפשית
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא אמרתי שזה רק אצלך. אבל אלה בעיות נקודתיות, כאמור

בעבר הייתי בשכונה אחרת שבה לא קיבלתי דואר כל יום (בתקופה שזה היה החוק) וכל הזמן קיבלתי פתקים באיחור של יום, יומיים, שלושה... והייתי משויכת לסניף מעצבן שבו העובדים עבדו ל-א-ט ולא היה אשנב חבילות... (גם לזה מצאתי פתרונות) אבל בשכונה הנוכחית הסניף אחלה, די מתוקתק, אין כמעט תורים (אני לא מגיעה בימי שישי כמובן או בשעות העומס). לגבי פתקים בתיבה, אין לי כאלה; אני דואגת שמספר הטלפון שלי יופיע על החבילה (כותבת אותו כחלק אינטגרלי מהכתובת) ומקבלת מסרונים.
 

rexcor

New member
אמצתי ממך לרשום הטלפון ליד הכתובת ולרשום הכתובת שנוחה לי

ישנן שלוש הזמנות מחול עם שינוי הכתובת,מתוכן אחת מאמזון שממילא אין בעיות איתם.נראה אם אקבל סמסים
 
עם כל כמה

שהדואר בארץ שווה לת..... ואני לא סובלת אותו, חלק מהדברים שהעלית פה לא נכונים והוגנים להאשים בהם את הדואר.
מספר מעקב צריך להיות מסופק על ידי המוכר. ורק הוא יכל לדעת מה הוא. הדואר בישראל לא ממש יכל לנחש שאם נשלחה לך חבילה יש לה מספר ומהו.
אבל בהחלט יכל להיות שאין מספר כזה.... זה כמו שתשלח דואר רשום בארץ מול דואר רגיל. יש מספרי מעקב בדואר רשום וברגיל לא.

כעקרון ישנן חבילות שלוקח חודש עד חודשיים לקבל.
חברות גדולות כמו אמזון, נקסט, אסוס וכו עובדים בצורה שונה, הם מספקים בדרכ מספר מעקב והחבילה בארץ תוך יומיים-שלושה ואז זה כבר תלוי במרכז החלוקה החדש במודיעין, או במקרה של אסוס למשל - יש חברת שליחויות בכסף שמספקת תוך יום-יומיים.
 

rexcor

New member
הבלי מעקב היה משני פה והעיקר זה הרשומים

לא האשמתי את הדואר בחוסר יכולת לאתר בלי מעקב.איפה זה רשום??ציינתי את הטענה שלהם שכל מוכר חייב שיהיה לו איזשהו מספר מעקב אצלו גם אם שלח בלי מעקב.זהו
הטענות לגבי הרשומים מוצדקים לגמרי!חבילות מהולנד וגרמניה לא אמורות להתקע פה חודש....
תודה
 
למעלה