שאלות של קונים מתחילים

שאלות של קונים מתחילים

שלום וסליחה על השאלות הירוקות.
(אם יש לינק לשאלות ותשובות שיחסכו את האשכול הזה אודה)

1. כמה זמן מהקניה יש לי בכדי לתת פידבק ?

2. כמה זמן עדיין ניתן לפתוח מחלוקת נדמה לי זה נקרא דיספיוט

3. שאלה דומה לגבי פייפאל

4. אם מוכר הונה אותי למי לפנות לאיביי או לפייפאל ?



תודה!
 

liranmelzer

New member
תשובות

ברוכה הבאה לעולם המופלא של איביי :)
1. 60 יום.
2. עד 30 יום מהמועד המשוער האחרון למסירה (איביי נותנת טווח תאריכים משוער להגעה לכל הזמנה לפי מדיניות המשלוח של המוכר).
3. 180 יום
4. רצוי לפנות קודם כל לאיביי כי שם ביצעת את הקניה, אך גם אפשר גם בפייפאל אם יותר נוח לך, בשניהם חוקי הגנת הקונה דומים ובשניהם השירות טוב לרוב.
&nbsp
אולי תרצי לספר לנו מה קרה?
&nbsp
 
תגובה

תודה מקרב לב על ההתייחסות המפורטת והמועילה.

קשה לי לכתוב כעת וזה קצת ארוך וייתכן גם שזה ייפתר בימים הקרובים לפי תשובת המוכר אז סליחה שאיני משיב בחזרה באריכות וכאמור רב תודות וגם החכמתני
 
תשובות

2. זה משתנה מאתר לאתר. בעלי יש לך שעון עצר לפתיחת דיספיוט. אם לא תשים לב או תאריך זמן הגנה לא תוכל לפתוח אותו.
באיביי יש לך תאריך של זמן הגעה ורק לאחריו אתה יכל לפתוח לתקופה קצת יותר ארוכה. באיביי זה נקרא קייס.

4. לטעמי עדיף לפנות לפייפל, ולו בגלל שיש להם שלוחה פה בארץ איתה ניתן לדבר טלפונית ובעברית. אבל זה לפי בחירתך.
 

Amiram_e

New member
אין קשר לסעיף 4 לזה שפייפל עם שלוחה בעברית

המוצר נקנה באיביי הם יפנו אותך לטיפול מולם.
לפתוח באיביי קייס מול הלקוח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני תמיד פונה קודם לאתר שבו קניתי, רק אח"כ לפייפל

ועד היום פתחתי רק מחלוקת אחת בפייפל, כששירות הלקוחות של Buy in Coins (חנות סינית) היה על הפנים. בשאר הזמן הדברים נסגרו מול שירות הלקוחות בחנות שבה קניתי (או באיביי).
 
ממש לא נכון

ניתן לפתוח קייס גם בפייפל ולא באיביי.
ובגלל שהם מתכתבים ומדברים בעברית זה מאוד נוח למי שאנגלית זו לא שפת אם שלו ואנגלית קלוקלת של סינית עוד יותר מקשה עליו
 
למעלה