שאלה על מספר מעקב של משלוח

4Z7GBA

New member
שאלה על מספר מעקב של משלוח

האם יש הזמנות שלא מקבלים מספר מעקב
האם זה משהו שצריך לבקש מראש ?
 

liranmelzer

New member
תשובה

כן, לא בכל הזמנה המוכר ישלח מספר מעקב כיוון שזה עולה לו יותר כסף.
למעשה, מספר המעקב משרת את המוכר כי בלי מספר מעקב אין לו הגנת מוכר והוא לו יכול להוכיח שקיבלת את המשלוח.
אם חשוב לך לקבל מספר מעקב כדאי לפנות למוכר ולוודא זאת לפני ביצוע ההזמנה, יכול להיות שהמוכר יבקש יותר כסף בעבור זה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן, לא כולם שולחים רשום, זה בתוספת תשלום (שנופלת עליך)

יש לקוחות שמוכנים להוסיף, אני לא רואה טעם לשלם יותר; זה לא מגיע מהר יותר והאחריות להגעת המוצר היא על המוכר/חנות, כך שזו גם לא הבעיה שלי (אם בכלל יש בעיה). אני מעדיפה לחסוך כסף. בד"כ מוכרים שולחים מוצרים קטנים וזולים ללא מעקב ושולחים רשום במוצרים יקרים יותר, אבל זה תלוי מי, מה, מאיזו מדינה...

באיזו הזמנה מדובר? באיזה אתר אתה קונה / מאיזו מדינה?
 

4Z7GBA

New member
הזמנה של שני פריטים קטנים וזולים כמו שרשמת

זה פעם ראשונה שאני מזמין ישירות במחשב ולא ידעתי שיש משלוחים בלי מספר מעקב
הפעם הקודמת שהזמתי הייתה שאמרתי למישהו שעשה הזמנה ונתתי לו כסף מזומן
והוא הביא לי מספר מעקב
&nbsp
&nbsp
&nbsp
יש איזה דברים שאני צריך לשים אליהם לב כאשר אני עושה הזמנה כלשהיא ?
יצא שחיפשתי מוצר מסויים ורשום בתיאור לפנות למוכר לקבלת מידע נוסף או שאלות
ולא מצאתי איפה אני פונה למוכר במייל או מסרים (מדובר באיביי)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מסין? הסינים שולחים פריטים זולים ללא מעקב

לעומת זאת בארה"ב המשלוח הבסיסי (לאזרח הרגיל) כבר כולל מעקב אוטומטית (חנויות גדולות ששולחות במסות משתמשות בגרסה שונה של השירות ואז הוא ללא מעקב).

אם המוכר הזין מראש כמה אפשרויות משלוחים תוכל לבחור ביניהן בעת התשלום. יש כאלה שמציעים משלוח בסיסי חינם ומשלוחים יקרים יותר עם מעקב, אקספרס, בלדרות וכו'. אתמול ערכתי הזמנה מעלי אקספרס, דברים קטנים וזולים עם משלוח בסיסי חינם ללא מעקב. בעת התשלום יכולתי לבחור לשדרג את המשלוח למשלוח רשום בתוספת של כ-$2 (לכל משלוח) או לשלם מספר דו-ספרתי של דולרים עבור משלוח מהיר, EMS ועוד. בעלי אקספרס זה די סנטדרטי, באיביי לא כל המוכרים טורחים.

אם זה חשוב לך אתה יכול לפנות למוכר באיביי במסר אחרי הרכישה (דרך מסך היסטוריית הרכישות, בצד ימין לצד כל רכישה יש אפשרויות) או מראש דרך עמוד המוצר, יש למטה אפשרות לשאילת שאלות.
 
למעלה