מה אני אמורה לעשות לגבי זה שהדואר לא שולח

gaya45

New member
מה אני אמורה לעשות לגבי זה שהדואר לא שולח

הייתי בסניף שלי ב-12.5 ,שלחתי חבילה בדואר רשום לצרפת-בדקתי היום לפי מספר מעקב שזה עדיין בישראל שזה בתהליך אבל עדיין לא נשלח-עברו 9 ימים מאז שהשארתי את החבילה בסניף,קודם כל יש לי מה להתחיל לדאוג ולנסות לבדוק דרך הסניף או דרך פניות הציבור למה החבילה עדיין לא נשלחה,האם זה מקובל שכל כך הרבה ימים זה לא נשלח?מה אתם ממליצים לעשות? לחכות,לנסות לעשות משהו לגבי זה?
 

gaya45

New member
בהמשך לשאלה הקודמת

למרות שלפי האתר של דואר ישראל החבילה עדיין לא נשלחה ,נכנסתי לאתר הדואר הצרפתי ועשיתי איתור חבילה מה שמצאתי זה שהסטטוס של אותה חבילה שלכאורה לא נשלחה הוא Distribué ,עכשיו ניסיתי להבין האם זה אומר PACKAGE DELIEVERD? חיפשתי איזה פורום של דוברי צרפתית,לא מצאתי כאן בתפוז ,פונה אליכם מהידע שלכם מה זה אומר סטטוס חבילה Distribué וגם כתוב שם את המיקום של סניף הדואר.אני לא מבינה כלום לפי האתר של דואר ישראל זה עדיין לא נשלח ולפי האתר של דואר צרפת זה Distribué.בבקשה מהידע וניסיון שלכם מה זה אומר?
 

gaya45

New member
אוקיי בררתי בוודאות

המשלוח התקבל כבר בצרפת והוא בידי הלקוח-המספר מעקב הזה שקיבלתי בדואר ישראל,לא נתן תוצאות נכונות באתר של דואר ישראל אבל נתן תוצאות נכונות בדואר הצרפתי.איזה ברדק.....חשבתי שאם יש מספר מעקב אז הכל ברור ונהיר במיוחד באתר שלנו אבל לא- אין שום דבר חלק- הייתי צריכה לשבור את הראש וכבר לדאוג שאולי הדואר בכלל לא שלח את זה.מזל שאני יודעת קצת צרפתית וקצת הגדלתי ראש.....
 

Amiram_e

New member
דואר ישראל אינו מספק מידע לגבי חבילות למעט "יצא מהארץ"

כשמדובר במשלוח רשום רגיל.
במשלוח EMS תקבלי הודעת SMS לכל שלב שעברה החבילה
תקראי קצת בפרוום. הסברנו את זה מלא פעמים.
אפשר לעקוב אחרי חיבלות באמצעות אתר www.track17.net
או באמצעות אתר הדואר המקומי במדינה..
 

francolana

New member
מי ששולח לארה"ב (איביי)

יכול לעקוב נפלא באמצעות לחיצה על מספר המעקב ברשימת ההזמנות ב- my ebay
 

Amiram_e

New member
יש המון משלוחים שאין לגביהם תיעוד.

לא מעט קייסים הפסדתי בגלל זה
 

francolana

New member
לא דרך המעקב של איביי

הם מבצעים מעקב איכשהו. לא מדובר על מעקב דרך 17net. גם ככשם אין תוצאות לארהב באיביי יש
 

Amiram_e

New member
אז למה כשפותחים לי קייס אני מפסיד כי איביי אומר שאין מעקב?

אילו אותם מספרי מעקב שלא היה לגביהם מידע באתר track17
 

francolana

New member
תבדוק מה קורה

מכיוון שב- 99% מהמקרים, משלוחים לארהב ניתנים למעקב בעמוד ההזמנות שלך ב- seller hub החדש וזה בלי שום קשר למה שמופיע באתר 17- ששם לא ניתן כלל לקבל נתונים לגבי משלוחים רשומים לארהב. יותר מזה, כשקונה מאמזון שואל מה עם המשלוח שלי אני מזינה את מספר המעקב שלו באחד המשלוחים שלי שכבר נמסרו באיביי ותוך 24 שעות יש לי תוצאות מפורטות
 

Amiram_e

New member
בבקשה דוגמה מהרגע - אין שום מעקב. המשלוח יצא לפני 12 יום

לקוח מארה"ב מתלונן שלא רואה שום סטאטוס לגבי המשלוח. הוא חושד שבכלל לא שלחתי.
ברור שבאתר טראק 17 מקבלים הודעה לקונית שהמוצר בדרך. ממש נהדר.
ב HUB SELLER המופלא של איביי אני מקבל את הסטאטוס הזה.
אין מעקב לארה"ב. ככה זה. זה לא חדש.

 

Amiram_e

New member
מצד שני על משלוחים EMS ואקו פוסט מקבלים אחלה מעקב

אבל עבור זה משלמים.
לא לכל מוצר יש לי תקציב לשלם משלוחים כאלה יקרים.
הכוונה שלי היתה לגבי משלוחים ברשום רגיל.
 

francolana

New member
מה הקשר בין מה שכתבתי לבין וויאטנם פוסט???

דואר רשום של דואר ישראל. אולי הדרופר שלך שם מספר לא תקין ואולי דואר וויאטנם לא עקיב. דואר ישראל רשום רגלי מישראל לארה"ב זוכה למעקב נפלא באיביי והלוואי והייתי יודעת איך הם עושים את זה (כי ברור שזה לא דרך USPS)
 

Amiram_e

New member
הדרופר שלי ישראלי שגר בוויטנאם

אני עובד מולו כבר שלוש וחצי שנים. הוא שם מספרים אמיתיים תהיי בטוחה בזה.
וויטנאם פוסט עובד בדיוק כמו דואר ישראל.
יש לי מוצרים שנשלחים מישראל וגם לגביהם אין מעקב.
רק אם שולחים אקו או EMS.
הבעיה של USPS שהפסיקו לסרוק מספרי מעקב אינה שמורה רק לדואר ישראל.
היא בכל העולם.
 

liranmelzer

New member
לפעמים יש מעקב ולפעמים אין

זה באמת מוזר, אבל אני עוקב באדיקות אחרי הנושא, לפעמים יש מעקב מלא על החבילה, לפעמים אין כלום. ניסיתי לבדוק אם זה בגלל שאני מעדכן באפליקציה או באתר את מספר המעקב אבל אני לא חושב שזה העניין. פשוט לוקח בחשבון שזה הימור אם יהיה לי מעקב או שלא...
ולגבי מה שעמירם אמר, פתחו לי פעם קייס על הזמנה שלא הגיע, ובאיביי היה לי מעקב מלא. התקשרתי לאיביי כשהקייס היה עוד פתוח, וציינתי בפני הנציג שלפי המעקב הזמנה נמסרה. מה שמצחיק הוא שהנציג ביקש שאפנה אותו לאתר שבו אפשר לראות את המעקב ורק כשאמרתי לו שאני רואה בתוך איביי הוא הצליח למצוא בעצמו, והקייס נסגר לטובתי. לכן אני חושב שכדאי להתקשר לאיביי במקרים האלו ולא לסמוך על המערכת שתזהה מספר מעקב...
 

Amiram_e

New member
בבקשה. מוצר שנשלח מישראל באמצעות דואר ישראל רשום

מספק שאני עובד מולו בארץ. דרופר. כמו שאת אומרת.
אין מעקב.
יש לי עוד כמה כאלה אם את רוצה עוד דגומאות.

 

francolana

New member
אין עליך. נשלח אתמול ועוד לא יצא מהארץ

איזה מעקב אתה רוצה פה בדיוק.? נראה לי שאתה לא ממש מבין את רעיון המעקב אם זו הדוגמה שלך. לך להזמנה ששלחת לפני שבוע (זוכר? רשום, ישראל, ארה"ב, איביי) תלחץ על המספר בעמוד ההזמנות שלך ותראה.
 

Amiram_e

New member
משלוחים בתוך הארץ אמורים לקבל מעקב?

יש לי לפחות שלוש דוגמאות מאפריל שנשלחו בארץ וגם היום אחרי שהלקוחות כבר קבלו, אין שום מעקב דרך איביי.
אה שכחתי, זה "עובד" רק בקו ישיר מישראל לארה"ב....
 

gaya45

New member
מה שהתמיה אותי בזה ספציפית

אוקיי אני מבינה שאין מעקב באופן גורף לגבי המוצר כשהוא במדינת היעד,אבל במקרה הספציפי הזה לא היה לי אפילו את היכולת לראות שהמוצר נשלח מישראל.בשאר הליסטינגים שלי היה רשום תאריך יציאה מהארץ,בזה המידע שהדואר נתן זה שזה עדיין בארץ,למרות שהלקוח כבר קיבל את זה.....זה מה שמעצבן...וזה גורם לי להבין שעליי לשלוח בדואר לא רשום -להחזיר להם את הכסף במקרה שהם מתלוננים ולא לשלם כפול על הרשום.במיוחד כשאני מוכרת מוצרים זולים -מאכזב כל הנושא הזה של דואר רשום
 

francolana

New member
אני אנסה להסביר שוב

ואם זה מתנהל כך אצלי בסלר דשבורד אני מאמינה שכך זה אצל כולם:
אתם מעדכנים מספר מעקב עם חברת השילוח Israel Post (אגב, אני עושה את זה דרך פייפאל וזה מתעדכן באיביי). כעבור מספר ימים, לחיצה על מספר המעקב מניבה שתי תוצאות אפשריות- אם המשלוח נשלח מישראל לארהב הלחיצה פותחת חלון עם שרשור מעקב שלם. אם המשלוח נשלח לכל מקום אחר בעולם, כולל ישראל הלחיצה על המספר פותחת חלון שבו יש ללחוץ על המספר מה שמוביל לאתר המעקב של 17net. שם יש תוצאות רק אם הדואר במדינת היעד תומך במעקב של דואר רשום.
ולגאיה- אני שולחת רק עם דואר רשום, אחוז הפספוסים אפסי וכשלקוח מתלונן על אי קבלה ואין לי מעקב אני פונה ישירות במייל ל"פניות דואר" והם מעבירים שאילתה לדואר במדינת היעד. בקיצור- מספר הפעמים בהם הייתי צריכה להחזיר כסף הוא זניח יחסית. לעומת זאת, ללא מספר מעקב אין לי שום יכולת התמודדות מול לקוחות. היו לי המון מקרים בהם לקוח שאל על המשלוח ואחרי בירור קל התברר שהמוצר מחכה לו בסניף הדואר.
&nbsp
 

gaya45

New member
אוקיי תודה

שאלה נוספת-אתם מדפיסים או רושמים את הטלפון של הקונה על המעטפה כי ב-ORDER DETAILS אין את הטלפוןן,אבל יש דרך למצוא את הטלפון,אז זה מקובל להוסיף את הטלפון זה עושה את תהליך קבלת המוצר מהיר יותר? במדינות אחרות גם עובדים עם שיטת ה-SMS כמו אצלנו בארץ?
 
למעלה