מוכרים שימו לב - פייפאל מעלה עמלה היום ל 4.4% + 0.3$

panayotiss

New member
מוכרים שימו לב - פייפאל מעלה עמלה היום ל 4.4% + 0.3$

נא תמחרו בהתאם

כמובן כל אחד משלם עמלה בהתאם לנפח המכירות שלו.
 

dudi4321

Member
קבלתי כרטיס בדואר ויזה דולר טעון

עלות הנפקה 40 ש"ח
הכריחו אותי לקנות 50$
כל הפעולות כי הכרטיס הקודם פג תוקפו ומכיל כסף.
אני מנסה לאקטב אותו לתוך פייפאל. כמעט לקראת הסוף הם דורשים לקבל כאישור מספר 4 ספרות. מאיפה שואבים אותו? מהמייל? מהחשבון פייפאל? האם לחכות יום שהכסף יצא ויכנס?
&nbsp
ניסיתי לקבל את פירוט החשבון ונכנסתי למלא טפסים בינהם פירטי חשבון הבנק ומספרי BAN וכו' שאין לי שמץ וגם לא מעוניין לתת אותם לחברה פיוניר.
אפשר פשוט לשלם לאיביי ולעקוף את פייפאל?
עכשיו אני רואה כאן בהודעה שפייפאל גם מעלים עמלות. אני תמיד קונה דברים קטנים בסכומים מצחיקים אז יהיו מקרים שהעמלה תהיה יותר גדולה מסכום הקניה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פעולת אישור כרטיס בפייפל כוללת חיוב של ₪8

ארבע הספרות יופיע בשורת החיוב (לצד שמה של פייפל), כלומר תוכל למצוא אותן בכל מקום שבו אתה יכול לראות את חיובי האשראי שלך (באתר האינטרנט של חברת האשראי / בתדפיס החודשי). בכרטיס שלי (לא של הדואר, אין לי מושג איך זה עובד שם) הגדרתי קבלת מסרון בכל חיוב ולכן ראיתי זאת מיד.

אפשר לשלם לאיביי ישירות באשראי. הסליחה תהיה דרך פייפל, אך לא נדרש חשבון פייפל לשם כך. עם זאת, במקרה כזה לא תיהנה מהגנת הלקוח של פייפל (נוסף על זו של איביי). אישית לא נזקקתי לה עד היום בקניות באיביי, אבל יתרונה בכך שניתן לפתוח מחלוקת עד 180 יום מהקנייה, ובאיביי בערך שליש מזה (30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר). באופן אישי אני מוותרת עליה לא פעם ומשלמת לאיביי ישירות באשראי עבור רכישות במטבעות שאינם $ כי באיביי אני לא יכולה למנוע מפייפל לבצע לי המרת מט"ח ושער ההמרה של פייפל יקר משמעותית מזה שאני מקבלת בכרטיס האשראי (גם אחרי העמלה).

אגב, מכיוון שאתה משתמש בכרטיס דולרי, תתקשר מחר לשירות הלקוחות של פייפל (לחץ על צור קשר /עזרה בתוך החשבון שלך) ותבקש מהם להגדיר אותו כדולרי. כך בכל מקרה החיוב יהיה בדולרים, גם באיביי (אבל אם תקנה באיביי במטבע שאינו דולרי פייפל תבצע המרה ממנו לדולר אמריקני, ואז עדיף לשלם ישירות באשראי, בהנחה שבכרטיס אתה נהנה מתנאי המרה טובים יותר).
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה