קונה השאיר פידבק ניטרלי.

asaf1567

New member
קונה השאיר פידבק ניטרלי.

שלום לכולם, קונה השאיר פידבק ניטרלי בטענה שהמוצר לא היה ארוז כראוי, הוא השאיר את המשוב בספרדית ולכן נראה לי שהוא לא יודע אנגלית. עכשיו מה כדאי לעשות? לנסות לדבר איתו שאולי יוריד את הפידבק? או שעדיף להמשיך הלאה ולא לעשות כלום?
תודה לכולם.
 

Amiram_e

New member
תמשיך הלאה

כמה פידבקים יש לך כרגע וכמה זה הוריד לך מהציון הכללי?
 

asaf1567

New member
אני מוכר חדש

בעבר היה לי כמה מכירות אבל זנחתי את זה. ולפני חודשיים התחלתי למכור שוב ולהתמיד וללמוד וכבר מכרתי 30 מוצרים.
יש לי סה״כ 31 פידבקים. 100 אחוז ללא שלילי. ויש לי גישה למאות מוצרים שאני צריך לעלות, ככה שאני רוצה לקחת את העבודה ברצינות.
אם אני יציע לו בנימוס החזר כספי זה מוצר של 11 דולר. אם הוא יוכל להסיר את הפידבק. זה ניחשב התניה ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפני שאתה ממהר להציע פיצוי, ברר מולו מה הייתה הבעיה

נכון שיש לקוחות קטנוניים שרק מחפשים פיצויים והחזרים, אבל במקרה כזה הוא כנראה היה פותח תלונה. אם הוא טרח להשאיר משוב, זה כנראה היה חשוב לו שאתה תדע (וקונים עתידיים). פנה אליו בנימוס, הראה דאגה ואכפתיות, הסבר לו שהמשוב שלו חשוב ואתה רוצה ללמוד ולהשתפר, שיסביר לך מה הפריע באריזה. רק כך תלמד ותדע.
 

Amiram_e

New member
אסור להתנות מתן פיצוי בתמורה לשינוי פידבק

אתה יכול לתת לו פיצוי כי אתה רוצה לקוחות מרוצים
אבל אסור להתנות.
נסה לברר.
מהניסיון שלי, אחרי שהם נותנים פידבק הם נעלמים.
 

edenmailog

New member
שילוח מהיר

היי, אני עובדת בחברת מיילוג אנחנו מתמחים ביצוא ישיר לארה"ב עם זמני הגעה מהירים מהרגיל וכמובן מעקב מסודר לכל חבילה ! אם בא לך לשמוע עוד פרטים אתה מוזמן להתקשר אלינו ל0723387200 ואשמח לתת לך יותר מידע :] שבוע טוב,
עדן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעיניי משוב חשוב ללימוד ולשיפור; הייתי פונה אליו כדי להבין

ולהסיק מסקנות. מה לא היה טוב באריזה? מה היו ההשלכות? מה יכולתי לעשות אחרת? וכמובן, מה יגרום לו להיות מרוצה.

גם אם זה לא ישנה את המשוב האחד הזה, זה יכול להשפיע על לקוחות עתידיים, וזה שווה הרבה.
 

טלי5555

New member
תנסה לברר איתו מה היתה הבעיה

אבל לאו דווקא בגלל שינוי הפידבק, אלא כדי להסיק מסקנות לגביי אופן האריזה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה