אחריות ebay על משלוחים חברות שילוח

asaf shahar

New member
אחריות ebay על משלוחים חברות שילוח

שלום לכולם,האם מישהו שמע שאחריות ebay {או eBay Money Back Guarantee } בטלה במידה ושלחתם מוצר לחברת שילוח כמו buy2 usa או דיל טס בכדי שישלחו אותו לארץ ?
כי זה מה שאמרה לי היום נציגה של איביי וזה נשמע לי או חרטוט רציני או ביג פאקינג קטע- שצריך למנוע משלוח דרך חברות אלו
 

Amiram_e

New member
נקודת הסיום של המשלוח היא הכתובת שלך ב BUY2USA

לא ישראל.
כך שאם אתה רוצה לבצע החזרה, אתה צריך לבדוק מול BUY2USA כיצד להעביר חזרה את המוצר לתיבת הדואר שלך שם בניו ג'רסי.
 

Amiram_e

New member
האם התכוונת לנקודה הזו?

Items shipped to another address after original delivery.

אם כן אז זה לא המקרה.
בנקודה הזו הכוונה היא שלקוח מבצע הזמנה, עם הכתובת האורגינאלית שלו, לדוגמה בטקסס ארה"ב, אחרי עשר דקות הלקוח שולח הודעה למוכר שהוא יהיה בשבועיים הקרובים בביקור בפלורידה ומבקש שהמוצר ישלח לשם.
אם המוכר מסכים לשלוח לכתובת אלטרנטיבית שאינה רשומה בהזמנה, הוא יפסיד את הגנת המוכר במידה ותהיה בעיה עם השילוח.
מה שצריך לעשות זה לעדכן את הקונה שנבצע ביטול עסקה ולבקש ממנו להזמין שוןב ולשלם תוך הוספת הכתובת החדשה /הזמנית בפייפל.

במקרה המתואר, על מנת שהמוצר יגיע לתיבת הדואר ב BUY2USA הלקוח ממלא את הפרטים שקיבל מהחשבון שלו שם.
המוצר מבחינת איביי נשלח לכתובת המתאימה להזמנה.
המשלוח אחרי זה לישראל אינו רלוונטי כבר.
האחריות היא שלך כלקוח לשלוח חזרה ל BUY2USA ובמקביל לפתוח החזרה שתבוצע מהכתובת שלך ב BUY2USA
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחריות מאיזו בחינה? השאלה למה אתה מצפה ומי יודע

ששלחת אותו הלאה (סביר להניח שהמוכר לא מודע לכך, ובמשלוחים בתוך ארה"ב המוכר שולח ישירות, איביי לא מעורבים).
אם המוצר לא הגיע, ודאי שיש אחריות (באותה המידה).
אם המוצר לא כמתואר, בעיקרון זו אחריות של המוכר ופשוט פונים אליו (לא צריך לערב את איביי) ומסתדרים מולו. רק אם נדרשת החזרה של המוצר זו עלולה להיות בעיה (ועדיין יש מוכרים שכנראה יזרמו). במקרים רבים, למשל של זיכוי חלקי, זה לא כ"כ משנה.
יש מקרים שזה אכן עלול להפריע, אז השאלה במה מדובר.

אגב, לפני כמה חודשים הזמנתי נעליים מחנות (עצמאית) בארה"ב. הם מקבלים החזרות, גם במשלוחים בינ"ל. לפני ההזמנה דיברתי עם שירות הלקוחות וביררתי אם תהיה בעיה להחזיר אליהם מישראל במקרה שאשתמש בשירות כזה. הם ענו שאין בעיה כל עוד כתובת החשבון שלי היא בישראל. שילמתי להם בפייפל אבל כמו במקרים רבים אחרים, השירות שקיבלתי מהם ישירות היה כ"כ ענייני ואדיב שלא נזקקתי להגנת הקונה (ובמקרה הזה הנעליים התאימו, לשמחתי הגדולה).

בשורה התחתונה, מבחינה רשמית לא, מבחינה מעשית למה לא? מי שרוצה לתת שירות טוב ולהוציא לקוח מרוצה ימצא דרך לעשות זאת ולא יחפש תירוצים להתחמק.
 

asaf shahar

New member
מה שאמרה נציגת ebay שאם מעורב צד ג' בשילוח=אין אחריות ebay

ומה שאני חושש הוא ,שהיא רשמה בהערות עלי שכל המשלוחים לכתובת האמריקאית זה צד ג'
העיה התעוררה שקניתי מכשיר ללא מפרט טכני ברור ונדפקתי ...ועכשיו אין עם מי לדבר....
 
למעלה