התיעצות

  • פותח הנושא emen
  • פורסם בתאריך

emen

New member
אז זהו. פניתי פעמיים ועוד לא ענה. בגלל זה אני שואל.

אני לא אפתח עכשיו שום דבר ממילא (אולי הוא לא יכול לענות).
אבל רציתי כבר מעכשיו להתייעץ מה לעשות במקרה וימשיך לא לענות עוד כמה ימים.
 

liranmelzer

New member
מה שנכון נכון

בדקתי ואתה צודק.
אגב, קונה פתח לי קייס לפני כמה ימים על פריט שלא הגיע שרכש לפני 3 חודשים. התקשרתי לאיביי והם סגרו את הקייס כי חלף הזמן בו הקונה מכוסה. שווה לשים לב לעניין הזה.
 

liranmelzer

New member
אם לא דחוף חכה לרגע האחרון

יש לך 60 יום לפתוח קייס באיביי, אז אתה יכול לחכות עוד שבוע שבועיים ואז לפתוח קייס במידה ועדיין לא הגיע הפריט.
אתה יכול גם במקום לפתוח קייס בפייפאל ולזה יש לך 180 יום, כך שיש לך יותר זמן לחכות ולוודא שהחבילה אכן לא הגיעה
 

emen

New member
התיעצות

הזמנתי פריט מאיביי אשר נשלח ב4 לינואר. עד כה לא קיבלתי את הפריט ופניתי למוכר פעמיים ביומיים האחרונים והוא לא ענה.
מדובר בפריט שעלה בסה״כ 20 שקל.
אני מתלבט אם לפתוח נגדו תיק על מוצר שלא הגיע, מהסיבה הבאה:
הזמנתי בעבר פריט מסין שנשלח בתחילת נובמבר ולא הגיע עד סוף ינואר. פתחתי תיק והמוכר השיב לי את הכסף. כעבור שבועיים המוצר הגיע ושילמתי לו מחדש על המוצר.

ההתלבטות שלי היא שאני לא רוצה שאיברי יחשבו שאני פותח יותר מדי תיקים (למרות שהמוצר אכן לא הגיע), במיוחד שמדובר ב20 שקל ואני מחכה לשני מוצרים שעלו יותר יקר (ואז אם חלילה לא יגיעו, אני כמובן אעדיף לפתוח שם).
מה אתם אומרים? המוצר ד״א מסלובניה.
המוכר שלח ללא מספר מעקב ואין תאריך משוער להגעת המוצר באתר של איביי.
 
למעלה