שאלות לגבי מכירה באיביי (חד פעמי ) ויתרה שלילית בפייפאל
יש לי מוצר בבית שהוא עם פגם ייצור והוא משומש .(שייך לתחום מסויים)
והמטרה שלי היא למכור ולקנות חדש.
אך הבנתי מאחרים שברגע שאני מוכר את המוצר כמוכר חדש עליי להמתין 21 יום או עד מסירתו לקונה. ואם הקונה מחליט שהוא רוצה להחזיר , אני נכנס ליתרה שלילית . במידה ואין לי כסף בבאלנס.
אז השאלות שלי הן :
1.לקונה יש הגנה של פייפאל עד 180 יום , האם זה אומר שהוא יכול להתחרט ולחליט להחזיר עד סיום התקופה הזאת ולקבל החזר ?
2. לקונה יש זכות להחזיר את המוצר מכל סיבה ולקבל החזר?
3.אם אני נכנס ליתרה שלילית , אני יכול לכסות את זה עלידי המחאת מט"ח מבנק לאומי לחשבון בנק של פייפאל שבארה"ב?
4.הקונים נוטים להחזיר את המוצר ששלחתם ולקבל החזר? אם כן מה אתם עושים במצב כזה שכבר בזבזתם את הכסף (נגיד זה סכום גדול ) וזה בעיה לכסות את היתרה השלילית כרגע?
תודה רבה .
יש לי מוצר בבית שהוא עם פגם ייצור והוא משומש .(שייך לתחום מסויים)
והמטרה שלי היא למכור ולקנות חדש.
אך הבנתי מאחרים שברגע שאני מוכר את המוצר כמוכר חדש עליי להמתין 21 יום או עד מסירתו לקונה. ואם הקונה מחליט שהוא רוצה להחזיר , אני נכנס ליתרה שלילית . במידה ואין לי כסף בבאלנס.
אז השאלות שלי הן :
1.לקונה יש הגנה של פייפאל עד 180 יום , האם זה אומר שהוא יכול להתחרט ולחליט להחזיר עד סיום התקופה הזאת ולקבל החזר ?
2. לקונה יש זכות להחזיר את המוצר מכל סיבה ולקבל החזר?
3.אם אני נכנס ליתרה שלילית , אני יכול לכסות את זה עלידי המחאת מט"ח מבנק לאומי לחשבון בנק של פייפאל שבארה"ב?
4.הקונים נוטים להחזיר את המוצר ששלחתם ולקבל החזר? אם כן מה אתם עושים במצב כזה שכבר בזבזתם את הכסף (נגיד זה סכום גדול ) וזה בעיה לכסות את היתרה השלילית כרגע?
תודה רבה .